@ Desiree: Pfff... Jeetjke meid ik heb het met je te doen. Ik kan me voorstellen dat je er doorheen zit. Heel veel sterkte! Veel plezier in de Ikea. Ik hoop dat de bevalling voorspoedig van verlopen. Ik werk nu 3 dagen in de week. @ Red: Succes met de was meid! Ik kan me er even niet toe zetten. Ik ken dat probleem van uitzendkracht zijn. Wij zijn ook gesloten van 23 dec t/m 1 jan die tijd moet ik ook maar zien te overbruggen.
@ Kim: Hihi, ben benieuwd wat AYden weegt en hoe lang hij is nu! Laat je de kinderwagen nu omgebouwd? en gaat hij niet meer in de bak? Heel veel succes met je sollicitatie vanmiddag!! @ Debby: ow okee, dan is het inderdaad een ander verhaal, hij is toch niet agressief naar de kids toe hoop ik? Succes met strijken! @ Kristel: ja dat is ook weer zo, maar bij de geboorte was ze niet heel klein ofzo! geniet van je kindloze dagje! @ Dees: hoop dat het idd allemaal nog spontaan op gang komt hoor meid! ik vond dat inleiden ook maar niks, maar ja t moet er toch uit he... @ Red: hup aan de gang jij, maar wel rustig aan hoor!
Wilde nog even een fotootje spammen Yentle met haar nieuwe muts (zitten kattenoortjes op en een rode strik ) En nu ga ik echt ff wat doen
@Kristel, had de foto ook op je hyves gezien, erg leuk! Vindt haar hier erg op jou lijken! 'k Heb altijd om de 4 week loon en ergens in juni heb dan aan het begin en eind van de maand loon, maar gevoelsmatig zegt dat niks haha aangezien ik altijd precies uitkom met m'n 4 weken. (of net te kort hihi) 'k Heb nog welgeteld 7 euro t/m dinsdag maar boodschapjes zijn al in huis en kunnen eventueel op rekening tanken. Ach... was ff een zuinig maandje, overleven we wel weer. 'k Krijg nog wel een eindejaarsuitkering maar die komt pas 25 januari. Moet met komend loon ook 5 weken doen dus ben benieuwd. Hoop dat er flink wat binnen komt. Moet nog aardig wat dingen aanschaffen voor de kleine. Omdat wij wisselende uren/ort/reiskosten e.d. maken krijgen we altijd pas 4 weken na de periode loon. manlief z'n werk is geen ramp... maar moeten echt heel hard duimen dat hij straks in januari terug kan komen. Wordt hij ontslagen dan is er wel een kans dat hij in maart weer terug kan komen maar 2 maand overbruggen is momenteel nog veel en helemaal omdat de kleine eraan komt. Hij wil volgende week met 't uitzendbureau in gesprek of ze nog wat voor 'm kunnen doen en anders in overleg met 't bedrijf of ze 'm eventueel voor minder dagen kunnen houden en dan aangevuld met ww. Weet iemand dat, hij heeft nu weer 26 weken gewerkt maar z'n ww wat hij opgebouwd heeft in de afgelopen jaren ('k geloof dat je een maand krijgt voor elk jaar dat je hebt gewerkt) is opgegaan in het half jaar dat hij zonder werk zat. Krijgt hij nu wel weer ww als hij zonder werk komt te zitten? 'k ga eerst even wat eten, hmm.... wat zullen we eens pakken. 'k Heb wel zin in een hamburger. Nog liefhebbers? ga daarna wel even goed aan de slag.
@ Kristel nou als ik loop of sta dan komt het ook omhoog, dus 't maakt geen drol uit hier helaas. Zag net ook die foto van Yentle op hyves, schattig!! @ Debby gelukkig werk je 'maar' 3 dagen in de week.. heb je Levi toch nog regelmatig bij je. @ Mum inderdaad en inmiddels heb ik zoiets het interesseert me niet eens meer of ik daar het hele bed en personeel onder schijt of kots en of de bevalling wordt zoals ik hoopte, zolang hij er maar uit komt en die zwangerschap eindelijk voorbij is.. pff.. jij had aan het einde ook zo erg maagzuur he.. werd je er 's nachts toen ook wakker van?? Pff net weer onenigheidje gehad, was even een misverstand tussen mij en mannetje, maar weer opgelost hoor.. dan merk ik gelijk hoe hoog het allemaal zit. Al die hormonen, jeetje. Ik ga me maar klaarmaken zo, hopelijk trek ik het allemaal een beetje vandaag.
@ Kristel: Superlieve foto @ Dees: Ja ik had ook vreselijk last van maagzuur, ik was bevallen en het was meteen weg! ik werd er inderdaad ook wakker van s'nachts... had de laatste weken ook echt een emmer naast mijn bed staan! die is trouwens ook meegegaan naar t ziekenhuis...!
@Dees: hoop dat de kleine zich toch nog aandient voor de inleiddatum! @Mum: houden ze er wel rekening mee dat ze eigenlijk 3,5e maand is? Bij mn nichtje zaten ze vaak te zeuren dat ze te licht was, maar ze vergaten dan voor het gemak even dat ze 5 weken te vroeg was geboren. Ik was een zwaargewicht baby en tis helemaal goed gekomen hoor @Kristel: leuke foto!
he meiden had zaterdag ongesteld moeten worden ... maar werd vreemd genoeg zaterdag al ongesteld terwijl ik echt van mening was dat ik een innestelings bloeding had gehad (roze afscheiding) werd ik woendsdag ongesteld gewoon zoals een eerste ongesteldheids dag donderdag ook nog wel wat bloed en vrijdag echt heeel weinig zaterdag bruine afscheiding niks meer van bloed tezien, zaterdag avond werd ik op eens duizelig en zakte zo in elkaar...(weet er nie veel meer van) gisteren een afspraak gemaakt met de arts loopt hij eerst eens een half uur uit ben ik eindelijk aan de beurt zegt die daar heb ik allemaal geen tijd voor maak maar een nieuwe afspraak ! terwijl ik daar binnen zit roept zijn collega hem weg en gaan ze op de gaat staan buurte :S daar is wel tijd voor ? ik heb een verwijzing gevraagd voor de gynecoloog maar die zou hij in de loop van de week wel een keer maken en bellen als die klaar is :S ben nu aan zoeken na een andere arts want vind dit een beetje erg raar :S hier nog nieuw babygeboorte nieuws
@Gaby: nou hopelijk valt het mee dan en is het geen blindedarmontsteking wat dat is geen pretje. @dees: kan me voorstellen dat je het zat bent...hoop dat je manneke snel komt @kristel: leuke muts @mum: ach je geeft toch niet veel meer als ze mag hebben toch? @yvi: wat een rare dokter..groot gelijk dat je een nieuwe zoekt dit is niet hoe je met je patienten om hoort te gaan zeg.. @all: ging net een beetje appelmoes laten proefen aan lars. hij keek me maar verbaasd aan haha.. ik ga ook ff poetsen. was is al opvouwen dus ga maar gelijk verder anders doe ik echt niks vandaag.
@kristel wat een super leuke foto ik ben ervandoor moet nog vanalles doen en daarna dat gesprek dus ga maar is naar de winkel fijne middag
@Kim: succes met je gesprek! @Bos: was het zn eerste hapje? Of heeft ie al vaker iets anders dan zn fles gehad? @Yvi: rare dokter zeg. @All: jeej nog precies 3 maanden voordat het 15 maart is! Morgen staat er een 2 vooraan mn banner! Ben benieuwd wanneer we een telefoontje krijgen dat er een match is gevonden. Ik heb al weken de zenuwen en manlief heeft nergens last van
@debby: oh Chanell heeft geen last van ontroostbare buien..Wel toen in het ziekenhuis dat ze die sonde inkreeg..Toen moest ik ook bijna huilen..als ik me liet gaan dan jankte ik ook echt mee.. @desiree: Jaa voor zover ik weet gaat het wel goed met de zwngerschap.. Jou kleine laat nog op zich wachten zie ik! *doet een bevallingsdansje* hopen dat dat helpt.. @kristel: Leuke foto van Yentle @dreamer..Jee spannend zeg! Hopen dat die 3 maanden snel voorbij zijn! @all: Pff heb zin in een broodje Subway..haha..Gister had ik zin aan een pizza van de shoarma tent..Maar die was dicht Morgen 6 weken..Nog 1 week moet ik naar de VK..Vind het nou al weer spannend..
ik at niks raars was meer wa ik nie luste enige rare was cola da luste ik voor mijn zwangerschap totaal niet :O haha gaat alles wel goed ? ben je nie misselijke en zo ?