grr... wordt hier depri van de post. UWV eist 1200 euro bruto (is dat een 850/900 euro netto?) terug. Dan nog even een rekening over het hoofd gezien van 184 euro en zorgverz. 137 euro eigen risico. Pff.... moeten nog 1000 euro betalen van onze auto en zijn momenteel blut. Manlief heeft een contractswijziging en waarschijnlijk loopt ie 31 januari af, dus dan weer heerlijk werkloos. Gaat lekker hier. *sorry klaagmodus gaat weer uit* red gaat maar weer verder met de schoonmaak. Kun je heerlijk je frustraties mee uiten
@gaby: en wat was het nu? wel of geen blindedarmontsteking? @red: nou lekker dan ben je klaar mee. maar je hoeft dan toch niet alles tegelijk terug te betalen zeker. @oma; ja eerste hapje yee een 2 voor je banner straks. voor je het weet is het zover. ben je zwanger en zijn de negen maanden zo om
weten ze niet.. ze moet morgen terug komen en nuchter zijn .. bloed was niet goed zaten wel ontstekingwaarden in..
@Bos, mark zijn zorgverzekering is via defensie, hij betaalt 17 euro. Ik betaal 96. @Dimara, kijk j zn gewicht, dan zou hij ook te dik zijn. Ach het gaat er straks allemaal wel af zodra ze gaan kruipen etc. heb nog niet helemaal terug gelezen hoor, j houdt me de hele dag zoet vandaag. Zodra ik hem neerleg is het wèèèh. Nu slaapt hij gelukkig eindelijk. Heeft zn dag niet ofzo..
*buddy nieuws* suus is bevallen van een meisje ze heet elena.. en weegt 3030 gram alles is goed gegaan *einde buddynieuws*
suus en pascal: van harte gefeliciteerd met de geboorte van elena.. kei leuk.. ben super benieuwd naar alles.. waaaaaaaaaaaaaah ben helemaal in spanning..
@red, irritant he die rekeningen?? hier ook 200 nog wat zorgtoeslag terugbetalen, een afrekening van het oude huis (komen ze lekker laat mee) van 165 , nieuwe cv ketel en er was nog iets. duur maandje.. Koop jij trouwens nu al een kolfapparaat of pas na de bevalling?
@suus en man, gefeliciteerd met de geboorte van Elena! Prachtige naam! ben erg benieuwd naar de fotos
@emma; zo beter koopie dan voor jullie. meiden die bevallen zijn verliezen jullie ook zoveel haar. heb net het hele huis gedweild en je wilt niet weten wat er in mijn emmer zat terwijl ik zaterdag nog alles heb gezogen.....na het douchen ook zeg als ik het op spaar kan ik iemand blij maken met een goed gevulde pruik
suus en suusman zo van harte gefeliciteerd met jullie dochter. ben benieuwd naar de foto's en het verhaal. geniet eerst maar lekker van elkaar *gaby wist jij hiervan... bos is namelijk benieuwd of dit de datum was of dat het spontaan is begonnen en toch uiteindelijk keizersnede is geworden*
Jaaah, daar is ze dan @Suus en Pascal: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van julie prinsesje, Elena! Wat een mooie naam Hopelijk is de KS goed verlopen! Rust lekker uit, geniet met zn 3-tjes en ik hoop gauw een mooie foto te zien van haar!
@Zorgverzekering: Ik betaal 139 en Kimo 105. @Bos: Ik merk niet zo'n verschil met haren verliezen in verhouding tot voor de zwangerschap. @All: Zo, geen zin meer om te werken, nu ga ik even spelletje spelen en ondertussen een pizza eten Had ontzettend honger!