@ Dreamer: Ja dat weet ik eigenlijk niet of ze daar rekening mee houden... ik heb mijn eigen groeiboekje erbij gepakt en zag dat ik met 3 maanden en 1 week oud 6660 gram woog, dus ik denk dat ze het een beetje van mij heeft Hoop dat jullie eerder dan verwacht gebeld gaan worden meid! @ Yvi: Wat een rare arts zeg! pfff ik zou echt een klacht indienen @ Bos: Nee geef haar helemaal niet meer als dat ze mag hebben, want ze zei zelfs nog: Krijgt ze nog maar 4 flessen??? (4 x 180/6) tja ze krijgt af en toe een happie fruit (appelmoes, of een potje) gewoon om te proeven, maar daar komt ze geen 570 gram in 12 dagen van aan Jij ook appelmoes aan het laten proeven dus hihi vond ie het lekker? Voor Dimara en mezelf betaal ik ong. 120 euro per maand en voor vriendlief 104 geloof ik.. krijgen beide 58 euro zorgtoeslag, volgend jaar 62 euro! Hier gelukkig (nog) geen haaruitval, tenminste niet meer dan normaal! Ge-wel-dige foto's van Lars zeg! @ Mariss: owww ik begin het ook alweer spannend te vinden voor jou haha @ Red: Jeetje dat is niet zo'n mooi vooruitzicht zeg! sterkte! @ Emma: Bedoel niet dat ze te dik is, ze gaat gewoon een beetje erg hard! ik vind haar lijfje ook echt niet dik, ze heeft stevige bovenbenen en bolle wangen meer niet! Is J. inmiddels al wat vrolijker? @ Suus & Pascal: JEEEEEEJJJJ Stiekemerd van harte gefeliciteerd meid!! mooie naam hoor! Super dat alles goed is gegaan! @ Rachel: Beterschap meid! @ gaby: Thnx voor t buddynieuws @ Gekke foto's: Als t om gekke bekken gaat heb ik er ook nog wel 1, en k heb 1 foto waar ze opstaat met de kruimeltjesmuts van mijn moeder haha zal wel ff spammen...
@mum, volgens mij zitten jullie qua inkomen wel redelijk gelijk met ons of niet? want kreeg papier dat wij 129 euro krijgen voor volgend jaar. Dan zou dat misschien nog wel kunnen kloppen. Krijgen nu rond de 100 euro voor ons samen. Was bang dat we een hoop zouden moeten terug betalen.
@ Red: Dat zou idd goed kunnen ja, wat we hebben is in ieder geval geen vetpot (tenminste wat we nu hebben) als ik weer ga werken zal dat een stuk beter zijn!
suus en suusman GEFELICITEERD MET JULLIE WONDER ELENA Hier alles goed..Julian gaat heel snel nu....hij gaat al een dikke week zelf staan en een x aantal secondes...het gaat nu wel erg snel!!!! Hopelijk met jullie ook alles kids!! Dees succes met bevallen!!!
@mum: haha geweldig die foto's @ryanne: had je trouwens nog wat gehoord van die van de voetbal die hun kindje ook frederique hadden genoemd @lynn: jee wat goed van julian. vind altijd als ze gaan staan en lopen zijn ze ineens zo groot. zouden jullie een tweede willen? @pff het toetsen bord en ik hebben ruzie. vriendlief belde en rijd nu pas naar huis dus eten maar weer uit gezet en hij moet om acht uur weer bij een klant zijn. dus is hoi...eten...doei...denk dat ik maar ga beginnen aan mijn serie gooise vrouwen
@ Lynn: jee zeg dat gaat inderdaad hard, waarschijnlijk loopt ie over een paar weekies! @ Kristel: Haha ik lig ook elke keer in een scheur als ik die foto zie @ Bos: ow gezellig avondje heb jij zeg... als ik dichterbij had gewoond had ik gooise vrouwen mee komen kijken! Heerlijke serie!
@Suus en Suusman: Van harte gefeliciteerd met jullie dochterje Elena! Mooie naam! kBen heel benieuwd naar de foto's! @Juffie: Naar jouw foto's ook hoor. Ik heb een vriendschapsverzoek naar je gestuurd via hyves, maar ik vermoed dat je het nogal druk hebt nu @Grappige foto's: Geweldig! Haha. Maar Mum jij wint toch met je marshmallowvrouwtje!! Hihi. Die is echt supergrappig
@ Hilli: haha ja en het was ook echt een lucky foto... k geloof nooit dat ik haar zo "bedoeld" op de foto zou krijgen Ik heb trouwens vandaag Dimara haar eerste badpak gekocht ze krijgt 'm voor kerst dus hij ligt nu onder de kerstboom, morgen is de laatste keer zwemmen en dan is het vakantie en dan is ze echt uit haar zwembroek gegroeid dus dan kan ze na de vakantie mooi haar badpak aan!
Kreeg net een telefoontje dat ons hondje weer terug is bij de dierenarts... in een potje snik... k ga haar morgen ophalen!!
@ Debby en Ryanne: Hoe bevalt de luiertas van de hema? en hebben nog meer meiden die? Bos? Ik ga Dimara even soppen, ze is aan het jengelen en is dus echt moe! dus in bad, flesje en lekker naar bed!
haha yvi is in slaap gevallen onder het eten als ik haar wakker maakte ging ze huilen ik ben aan eten ik ben aan eten ik zeg dat is niet ik breng je wel na bed hahaha zo lief
@ suus en Pascal gefeliciteerd met jullie dochter Elena wat een prachtige naam @ bos hier ook belachelijk veel haar uitval word er knetter gek van het gesprek ging wel goed het is alleen maar voor 6 uur maar het zou fijn zijn als ik iets leer over eenandere doelgroep misschien word ik dan in de toekomst sneller aangenomen
@ Suus.. Gefeliciteerd met jullie dochterje!! Leuke naam hoor! @ Mum.. geweldige foto zeg!! @ Bos.. heerlijk Gooise vrouwen.. ik heb hier alle boxen!! @ All.. even een vraagje hoe ik mag rekenen wat betreft doorslapen.. Sophie krijgt meestal haar flesje tussen half 7 en half 8 en gaat dan naar bed. 5 min jengelen en dan slaapt ze.. en dan krijgt ze tussen half 11 en 11 nog een flesje (slapend, laat meestal 40 cc staan ) en slaapt dan meestal door tot half 7 a half 8.. mag ik dan zeggen dat ze slaapt vanaf de ena laatste fles of niet? @ Sprongetje.. volgens mij is ze er bijna overheen.. ze is vrolijk wakker maar volgens mij is ze TE veel wakker.. ze heeft om 6 uur vanmorgen fles gehad en toen tot half 9 geslapen... en vanmorgen nog een half uurtje in de auto en vanmiddag nog 2 uur in bed... dat is toch te weinig?? Sorry voor de twee vragen..