Goedemorgen allemaal! Gaby.. zeg maar tegen suus en suusman dat het het super mooi kindje!.. Inderdaad donkere haartje en veel! Lief he|! All.. Hier een redelijke nacht gehad! wij hebben van half 11 tot half 6 geslapen :-D en Sophie kwam om 7 uur pas voor voeding! en ligt er nu weer een half uurtje in We krijgen ons meisje weer terug! Koud he!! Brrrrrr
@ Suus Hartelijk gefeliciteerd met Elena!! Wauw wat weer een plaatje Rust goed uit!!! Ik hoop dat het herstel na de KS je meevalt.. Christian David, zoon van juffie, 05-12-09 geboren om 15.08 (na 18 minuten persweeen haha) gewicht: 3370 gram en 50 centimeter. Ingeleid bij 38,2 dagen. Gister was het consultatiebureau hier, en hebben ze hem even gewogen...Raadt eens? 3900 gram!! Wauw ons kereltje groeit zooo goed door de borstmelk! Ik mag zelfs minder gaan bijvoeden met afgekolfde moeder melk. Ik merk wel dat ons kereltje zich overdag keurig zelf meldt maare snachts,DRAMA! hij wil gewoon niet wakker worden, slaapt liever door.. Hoe doen jullie dat?
@ Juffie.. als jij zo goed groeit moet je dan nog wel bijvoeden?? Wij lieten Sophie mooi slapen hoor!
@ Ukkie Maar in het begin moet je toch 8 keer per dag voeden.. Christian is gewoon zo lui hahah hij wil het liefste de hele dag slapen hoor..Als het aan hem zou liggen
Goeiemorgen! @Suus: Ahhh wat een ontzettend mooi meisje!! @Ukkie: FIjn dat Sophie weer wat beter slaapt Hopelijk blijft t weer even een tijdje zo @Juffie: Hoe gaat t met je? Ik heb trouwens hetzelfde voorgevoel haha. Bevalt de kolf? Als hij zich overdag prima kan melden dan zou hij dat 's nachts ook moeten kunnen, maar zal hij er wel niet meer zo'n behoefte aan hebben? Wij hebben Yentle nooit wakker gemaakt, als zij bijv 6 uur achter elkaar wilde slapen, dan had ze het blijkbaar nodig en lieten we haar ook liggen. Misschien dat je t 1 nachtje even kan proberen? Dat je om 0.00 uur een voeding geeft en eens kijken of hij zichzelf komt melden? Zoniet hem om 6.00 uur wakker maken ipv midden in de nacht? @All: Helleuh! Zou vandaag MG prik moeten halen, maar voel me niet bepaald lekker en heb beetje verhoging dus ik stel t liever uit! Vorige keer had ik ook verhoging en toen ben ik 2 weken ziek ervan geweest en daar heb ik nu echt geen zin in met de feestdagen op komst.
@Juffie: 8x is gemiddeld ja T ene kindje gaat al vrij snel over op 6x per dag bijv en t andere kindje heeft maandenlang wel 10x per dag een voeding nodig. Als hij overdag goed drinkt dan zou je prima eens kunnen kijken hoe t gaat als je m een nachtje laat liggen. Ik zou m iig niet langer dan 6/7 uur laten liggen omdat hij nog zo jong is, maar wie weet meldt hij zich zelf wel na 5/6 uur. Zo kan jij ook aan je nachtrust toekomen en dat is wel zo bevorderend voor de borstvoeding
goedemorgen, @ Bos leuke foto's! Wij maken ook zulke foto's Met een flesje Jupiler, met een sigaret, met een te grote muts etc.. @ oma er staat een 2 voor je banner!!!!!!!! @ mum die laatste foto haha echt cute! @ mvJulian wat een grote ven wordt het zeg.. @ ukkie op een gegeven moment merk je dat ze de fles van elf uur laat staan en dan slapt van de voorlatste fles tot har eerste dat was hier ook zo. @ mum ik vind t een fijne tas. Kan veel in en is nog niets aan kapot. @ bos we hebben ze nog niet gezien of gesproken, de wedstrijden zijn steeds afgelast geweest. 2 januari zijn we uitgenodigd voor de babyborrel. @ maris i zeg ook een meisje @ MGprik ik moet vanmiddag. R. is gister geweest en is er ziek van geworden. Moest ook nog werken tot vannacht.Zo eens bellen hoe t nu met hem gaat. @ debby hoe is het nu met je? Voel je je alweer wat beter? Is ook veel in en keer hey.. Ben weer aan t werk, drk want vrijdag is mn laatste en dan VAKANTIE!!!
Even snel hoor.. @Juffie, mij is verteld dat er de eerste tijd 1 keer 6 uren tussen de voedingen mag zitten (dit heb je dus het liefst snachts!). Niet langer, dit is om jouw productie goed op peil te houden. Ik zette de wekker altijd zodat er niet meer dan 6 uren tussen zaten. De rest van de tijd zat er hier steeds 2/3 uren tussen de voedingen.
hee meiden hoestie hier? 'k word ook een slaapkop geloof ik, heb 9 uurtjes geslapen vannacht en als ik m'n wekker niet had gezet had ik nog wel een uur geslapen. Maar wil zo eerst hier aan de slag en heb wachtdienst. Bij jullie ook sneeuw? Hier nu net. @Juffie, Christian moet minimaal 6 voedingen per dag hebben, 't is 6-8 voedingen per dag, dus als hij er 6 drinkt, is het prima. 's Nachts kun je 'm gewoon laten slapen. Kijk even of hij overdag genoeg drinkt, hou 't eerst anders op een max. van 6 uur er tussen. Komt hij makkelijk aan de 6 voedingen, kun je er ook ook 7 uur tussen laten zitten. Lekker laten slapen 's nachts hoor! Hij groeit als kool zeg, die kerel van jullie! Drinkt hij nog geen volledige voeding aan de borst? Anders zou ik nl. stoppen met het aanbieden van de afgekolfde melk. Je kunt ook in een weekend bijv. als je lekker samen bent, het hele weekend proberen om 'm alleen de borst aan te bieden. Op die manier krijgt hij niks anders en meldt hij zich wel. Dan kun je nl. ook stoppen met het bijkolven anders blijf je dubbel werk houden. @Gaby, wow wat een mooi gaaf kindje! 'k Vind het vaak wel een verschil of een kindje met een ks geboren wordt of dat er een uur geperst is. @Mum, vriedin van mij heeft de tas van de Hema ook en is er erg tevreden over. 'k Heb eentje bij de kinderwagen gekregen en heb nog een kipling liggen, die heb ik van iemand gekregen. Raar denk ik dat je je hondje op deze manier 'terug' krijgt. @Mariss, 'k denk een jongen (ben er erg slecht in hoor! heb 't denk ik alleen bij mezelf goed )
nu jullie 't zeggen van Desiree, ja zou me niet verbazen. Bah... 'k m'n striae wordt hier met de dag erger. 'k heb 't nu ook al bij m'n navel zitten. Nog even en m'n hele buik zit eronder. zo moest even klagen
@ Juffie.. gewoon proberen inderdaad! Zo kun je eens lekker slapen! @Ryanne.. Hoe merk je dat dan?? Wanneer ze die laattse laten staan? Want wij moeten haar er echt voor wakker maken en dan drinkt ze hem al slapend op en leggen we haar in bed en geeft ze geen kikje meer.. Manlief en ik zeiden al dat we volgende week een keer willen proberen om haar om 8 uur een fles te geven en om dan eens te kijken wanneer ze komt of is dat dom?? Ziek van geworden.. bah bah! Wij moeten hem vandaag halen.. zo geen zin in! Werkse nog even! @ Maris.. ik denk ook een meisje!
Red,.. vervelend he|! Toen ik het kreeg was ik helemaal van't padje|! Was zo verdrietig! Maar goed.. Ik heb Sophie er voor terug gekregen
goedemorgen! Mijn vriend is nu weg en die zie ik niet eerder weer dan 23.00 Nu ben ik de hele dag alleen..Zal mij vast vervelen.. Vanavond ook alleen eten..daar heb ik al zo'n hekel aan..! Maar goed..het is niet anders..
@Red: Erg he, die striae Ik heb me ook wat afgeklaagd hoor! Hier zit ik van mn navel tot mn tenen onder en mn borsten ook.. Maar gelukkig wordt t nu steeds minder zichtbaar! Wie weet loop ik volgende zomer alweer in een bikini Dus, hoe bagger t nu ook is, mettertijd wordt t gelukkig steeds minder zichtbaar. Ik hield me daar maar aan vast en t blijkt zo te zijn. @All: Zal straks de goklijst er bijhalen en Chamaro erop zetten. Zit nu achter pc en lijst staat op laptop, dus doe t straks Even geduld dus
@red: Maakt niet uit..Mischien heb je het wel goed Ik ben er ook heel slecht in hoor..Maar we zullen zien Nou je wil mijn buik niet zien..Heb echt een tijgervel op mijn buik zitten zoo erg.. @kristel: Doe maar rustig aan hoor is geen haast bij haha.
Wanneer begon bij jullie de striae? 'k Heb 't vorige week maandag ontdekt en 't is nu al 2x zo groot ofzo. 'k Ben maar druk aan het smeren, dan heb ik tenminste nog 't idee dat ik er wat aan doe. Niet dat 't helpt maar goed. M'n buik staat ook niet erg strak ofzo, dus 'k had 't ook nog niet helemaal verwacht.
@Red: hier begon t met 22 weken al, op mn kont en bovenbenen en van daaruit werd t met de week erger richting mn enkels. Rond 32 weken kreeg ik t ineens ook op mn buik en borsten.
Red.. hier ook vanaf 31 weken op men buik... benen en kont heb ik gelukkig niet (die zijn al wat opgerekt )
Hier geen striea gekregen, heb me wel echt rot gesmeerd en gemasseerd, maar of dat helpt weet niemand eigenlijk