Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

hallo dames,

hoe gaat het met iedereen?

hier kan het beter, voel me aardig beroerd maar hopelijk is dit een goed teken.

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Kim: Wat is jullie kerstkaart ontzettend leuk geworden zeg! en ook bij WIJ ;) ik denk dat ik nooit meer kerstkaarten koop, maar ze voortaan elk jaar ga bestellen met foto :D

3. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ mum.. Ja wij gaan het ook gewoon proberen. Alleen dan in manlief zijn vakantie .. alst misgaat dan kunnen we nig bij slapen ;)

@kerstkaart.. ik heb ze besteld bij knetterleuk.nl... 10x15 dubbelekaart voor 60 cent! super mooi geworden.. en voor die 60 cent worden ze ook nog naar je toegestuurd.. ik ga ook geen kertkaarten meer kopen

4. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    sturen jullie elkaar kerstkaarten? :p

ik heb gewoon simpele kaartjes verstuurd, misschien dat ik volgend jaar ook met foto doe..

5. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

Apr 9, 2008
    3,448
    0
    36
    Female
    Pm-er
    Drenthe
    @kerstkaart: Ik heb ze via HEMA besteld..Foto van Chanell..:D was maar 15 euro kwijt voor 50 kaartjes..:p

6. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hoi meiden,

Hoe gaat t met jullie?

@ Prik: Hier gister ook de prik gehaald. Vriendlief ziek en ik nog zieker dan dat ik gister al was. Blegh!

@ Kaartjes: ik moet ze ook nog versturen. Zal eens kijken of ik iets leuks kan ontwerpen. :)

Ik heb net m'n beebiesite terug gelezen! Wat was dat een geweldige tijd zeg! Volgens mij was ik toen 1000x ontspannender. Nu zit ik te stressen om geld, tijd etc etc... Maar heb er heel erg veel voor terug natuurlijk. :) Mijn wereldje! Mijn alles!

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    @Ryanne: hoop dat jij er niet ziek van wordt dan!
    Lees nu met de 2e prik veel meer mensen die ziek zijn geworden dan bij de 1e prik.

@Kerstkaart: wij hebben na de bruiloft een kerstkaart met trouwfoto verstuurd.
    Maar de jaren erna weer gewone kaarten.
    Als we straks een kleine hebben misschien weer fotokaarten.
    Vind mezelf nou niet zo bijzonder dat ik bij iedereen aan de muur moet hangen, dus zomaar een foto van onszelf doe ik niet :p

@Kristel: ow jee, niet ziek worden hoor!
    Is Yentle al wat rustiger?

@Buik: mn zusje der buik was al vrij snel weer net zo strak als voor de zwangerschap.
    Ik hoop dat de mijne ook weer strak gaat worden na de zwangerschap.
    Ben natuurlijk al wat ouder (bah! vreselijk om dat toe te moeten geven :p ) en dan gaat het niet zo makkelijk meer.
    Maar ach, ben toch te oud voor naveltruitjes :p haha.

@Sneeuw: hier is het wel wit, maar dat is niet van de sneeuw.
    Zonnetje breekt hier net door, dus de sneeuw zal nog even op zich laten wachten.

@All: jeeej er staat een 2 vooraan mn banner :D
    Nog maar 'even' en dan kunnen we hopelijk starten!

8. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Ukkie: waar op knetterleuk.nl heb je kerstkaarten ontworpen. Ik kan t niet vinden.

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Ukkie: Goed plan om het in je man zijn vakantie te proberen :p

@ Emma: Ik heb de meiden waar we al een paar keer mee gemeet hebben idd een kaartje gestuurd!

@ Debby: Succes met t ontwerpen van de kerstkaart :p bij mij duurde t ff voor ik t goed genoeg vond! ga je de babysite nog updaten? of laat je 'm verlopen?

@ Dreamer: Hier ook alleen maar foto's van Dimara hoor :p zie het niet zitten om mijn eigen kop op ene kaart te versturen...
    Wooww ik zie het 2 maanden, 3 weekjes en een paar daagjes!! t schiet op meid!

10. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    @dreamer, volgens onze vk heb je dan minder kans op striae.
    dus dat is weer iets positiefs!

'k Was eigenlijk van plan dit jaar geen kerstkaartjes te sturen... straks ook de geboortekaartjes al. Maar ja krijg je weer eentje binnen... 'k zie wel ff wat we doen.

Hier weer een druk kindje in mn buik :)

11. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Mum: Ik denk dat ik hem laaat verlopen. Hert dagboek, buikfoto's en echo's willen ik in een fotoboek plaatsen. Een soort van dagboek van test tot bevalling. :)

@ Dreamer: Jeej meid! Bijna!!!! :) Ik gun het jullie zo!

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Debby: dat is ook een leuk idee idd... maar je kan de site dan nog wel behouden, je hebt dan alleen wat minder opties...

13. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Mum: Ik weet het... maar van vlak na de bevalling tot nu heb ik er niets meer aan gedaan. (bloos bloos bloos)

Ben lekker gedoucht, misschien kan ik me nu tot m'n was zetten. hihihi Nog steeds niet gedaan.

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    @Prik: Zoals ik al zie heeft bijna iedereen er ontzettend last van.. Ik voel me al niet zo lekker dus ik ga m niet halen vandaag, geen zin om straks weer 2 weken ziek te zijn! Bel zo wel ff wanneer je m dan moet halen (volgens mij in januari)

@Kim: Huid wat flink gerekt is krijg je nooit meer strak hoor ;) Zie het maar als een ballon, als je die flink opblaast en weer leeg laat lopen wordt ie nooit meer zoals ie was. Buikspieroefeningen helpen om de spieren steviger te maken en t weefsel eromheen, maar puur huid dat krijg je niet meer goed als t flink uitgerekt is (en dat is het hier ;))

@Dreamer: Jeeeej, ziet er alweer een stuk beter uit zo, je banner :D
    Hoop echt dat ze hee snel gaan bellen, hopelijk véél eerder dan dat je banner afgelopen is :)

@All: Hier is t ritme ietsje beter, maar t is nog ver te zoeken van hoe t was zeg maar ;) Gelukkig werkt Kimo vandaag thuis zodat hij Yentle ook even uit handen kan nemen als t nodig is.
    Ik heb net dus even gestofzuigd en gedweild en wat schoongemaakt, ben weer trots op mezelf :p

Ga er nu weer gauw vandoor, even Yentle de fles geven en straks een groentenhap. Ze krijgt vandaag voor t eerst broccoli (na 3 weken lang wortel gehad te hebben), ben benieuwd of ze t lekker vindt!

Zal vanmiddag trouwens de goklijst plaatsen!

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Debby: Hier ook al 2 weken geen schone was opgeruimd, kom er gewoonweg niet aan toe... zit constant achter de laptop me rot te zoeken naar vacatures, en ze zijn er gewoon NIET grrr.... ach ja ik zou de site gewoon aanhouden (als onbetaald account) en als je er tijd voor hebt iets mee doen, en als je geen tijd hebt, jammer dan! die site kost je dan niks...

@ Kristel: heb jij de groentehap wortel zelf gemaakt voor Yentle of niet? heb hier ook 2 potjes staan en wil het van de week ook eens laten proeven!
    Is neocate trouwens alleen voor KMA? of ook voor andere allergieën? "vriendin" moet nu 1 week neocate gaan proberen omdat haar dochtertje s'nachts weer een paar keer wakker wordt :( kind is 4 maanden oud, en zoals ik haar gezien heb echt supervrolijk... lijkt me echt heel stug dat ze KMA heeft maar goed!

16. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

Apr 9, 2008
    3,448
    0
    36
    Female
    Pm-er
    Drenthe
    @all: Wie geeft mij een harde trap onder mijn dikke kont?? Ik moet nog een wasje draaien, sotfzuigen en dweilen en een beetje opruimen :p
    Ik blijf maar achter de computer plakken :p Ben zoo verslaafd aan bejeweld..haha..

17. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Kristel: Hihihi Ben benieuwd wwat ze van de broccoli vind. Ik heb Levi eerst verschillende potjes laten proberen... Maar heb vorige week een handig mini keukenmachientje gehad en nu eet Levi eigenlijk met de pot mee. hihihi
    Ik heb van de week ook fruithapje gemaakt met dat ding. Echt super handig en lekker dat het was. banaan, kiwi en sinaasappelsap! :)

@ Mum: Ja, ik denk dat ik dat maar doe. Om weer bijna 30,- er tegen aan te gooien vind ik zonde. Maar dat boek wil ik wel maken. Lijkt me wel grappig.

Ik zou niet weten of die voeding ook helpt tegen andere allergien etc. Misschien dat die voeding dikker is waardoor ze langer een vol gevoel houden.

18. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ohhh wie weet of tuppenware speciale potjes/bakjes heeft voor die zelfgemaakt hapjes?

19. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

Share This Page