@ Mum.. gefeliciteerd met de geboorte van de zoon van je vriendin.. (klinkt ingewikkeld ) Inderedaad vind ik het ook niet Nederlands klinken. Hier blijft het bij FV @ Ryanne.. heerlijk lekker op vakantie met carnaval.. gaat de kleine mee?? @ All.. vandaag CB geweest.. Sophie weegt nu 5210 en is 57 cm.. raar dat ze de hema rompers 50.56 niet meer past.. 62 is n.l ook veelte groot!! Ze heeft haar ritme weer helemaal terug!.. uurtje spelen na de fles en dan weer naar bed.. en ze slaapt heerlijk (on ingebakerd) Nu net ligt ze er ook is... in de slaapzak.. Ben benieuwd hoe dat gaat vannacht. Wilde nog even een fototje van Sophie vandaag spammen.. vond hem zo lief!
@ Ukkie: Mooi dat ze zo goed gegroeid is en haar ritme weer terug heeft... Lieve foto's hoor! Heel Nl weer op zijn gat door de aankomende sneeuw en wij krijgen waarschijnlijk weer niks hier in t zuiden...
@ ukkie wat een lief pakje! Waar heb je dat vandaan? @ mum we zijn idd geen carnavalsvierders meer. De dagen vooraf gaan we wel nog, die zijn t gezelligste en darna lekker weg. F. gaat idd mee @ tweede ga ik weer gewoon de fles geven
@ukkie wat een leuk pakje echt een mooie meid @debby ik had ze de dag erna meteen binnen en bedoelde trouwens wij inplaats van wii waar ik het besteld heb dus kan nog wel hoor @ryanne had eigenlijk wel graag een keer naar de toppers gewild maar zijn alweer uitverkocht he ik heb vrijdag dat andere gesprek bij vivre dus blijf duimen haha @mum ja dat is waar eerst maar eens een potje proberen, heb je al eens fruit gegeven? daar zit zeker geen melk in. ik heb mijn iphone weer trg en hij deed het dus waar die bezorger bij was en nu doet tie weer raar dus heb meteen gebeld. en nu moet ik morgen trg bellen want kon nu niet zeggen of ik een iphone weer trg kreeg ik zeg ik heb hem net ingeleverd en hij zou elk moment weer daar binnen komen.. zegt ze ik heb de bevoegdheid niet om je bovenaan de lijst te zetten pfff word er echt knetter gek van morgen wil ik een leiding gevend iemand spreken word er nu moe van ayden ligt in bed heb hem een zetpil gegeven hij was zo huilerig zo ken ik hem niet zal wel door de spuitjes komen. ik werd trouwens net nog gebeld door een vrouw van een kdv in maastricht en of ik op sollicitatie wou komen is voor 15 uur en nog aanvullend invallen dat zou lekker zijn toch nu gaat het opeens de goede kant op met al die vacatures moest ook wel een keer want hoeveel kan een mens solliciteren vraag je je dan af he
wordt je toch gek van van zo'n fone! Was al niks voor mij geweest. wat super dat er eindelijk werk aan zit te komen
@ryanne als ik naar F haar groei kijk verschillen zij en ayden niet veel als je kijkt wat zij was met 4 maanden. ik dacht dat Frédérique groter was dan ayden
@ryanne ja lijkt mij wel heel leuk misschien als ik frank vraag wil hij wel mee en anders met z'n tweetjes maar voor die tijd dat ik het kaartje kan betalen is het toch weer uitverkocht haha
@ Mum.. dank je!! @ Ryanne.. ook bedankt!! Het is van GAP... ik weet niet of je het kent maar het komt uit Amerika.. @ Kim.. wat is er met je Iphone dan?? Hier ook drama.. manlief en ik hadden beide een goedwerkende alleen bij manlief was de mute knop afgebroken en bij mij zat een haarscheurtje in de case.. maar nu krijgen we steeds nieuwe.. maar daarvan doet de WIFI het niet.. manlief heeft nu al zijn 3e en die doet het ook niet.. Mijn 3e wordt morgen opgestuurd.. dus ben benieuwd.. manlief krijgt w.s. een 3GS.. Ff een vraagje.. die ene foto heb ik aangepast.. Vinden jullie dit een mooie canvas??
@ Ryanne: Lekker hoor ff carnavallen en dan lekker op wintersport ik zou ook wel willen maar op t moment even geen centjes voor... lijkt me heerlijk om volgend jaar te gaan! misschien gaan we wel een dagje naar de ardennen deze winter als er sneeuw ligt! Bij jullie dus wel sneeuw... nouu ik ben jaloers @ Kim: ja ze heeft al een half potje banaan op (verdeeld over 2 dagen), dat is goed gegaan, wil morgen en overmorgen peer proberen, en over een paar dagen ofzo een keer groenten, maar als ik nu al weet dat er koemelkeiwitten in de groentenpotjes zit, dan geef ik ze aan de hond staan ze niet meer in de weg hahaha Wat goed dat je weer een sollicitatiegesprek hebt... hoop dat je een leuke baan met een leuk aantal uurtjes kan creeëren zeg!! wat sneu dat Ayden zo'n last heeft van zijn prikjes... @ Ukkie: Heel eerlijk gezegd vind ik de foto aangepast niet mooi, Sophie ziet heel bleek en haar jasje is overbelicht... misschien is hij mooier in Sepia
@Kim: Wat een gezeik met die I-phone zeg! Dat ze er eens wat aan doen zodat ie t blijft doen @Mum: Ik ga bij een evt. tweede zeker weer bv geven. Zal alleen niet meer fulltime kolven zoals ik nu gedaan heb, met 2 kindjes heb ik daar echt de tijd en puf niet meer voor Dus mocht t om wat voor reden weer niet lukken dan stap ik meteen over op fv. Mocht dat kindje ook KMA hebben dan zie ik dan wel of ik een dieet nog ga proberen of gewoon stop ermee. @Dees: Waar ben je?! Ben je je mannetje aan t knuffelen (ik hoop t!!) @All: Nou, Yentle had vandaag dus helemaal niet geslapen.. ja, 10 minuten (!) Om 17.30 uur was ze zo jengelig dat we haar maar in bad gedaan hebben en naar bed gebracht hebben, sindsdien slaapt ze. Ben benieuwd of ze vanavond nog wakker wordt (waarsch. wel) en zoniet tot hoe laat ze doorslaapt morgenochtend..
Haha, alsof ik t over de duivel heb... Ik druk op de knop om mn berichtje te posten en mevrouw wordt wakker...
@ukkie het lijtk wel alsof het touchscreen het niet goed doet hij reageerd of neit of heel traag als ik met mijn vinger er langs ga.. heel vervelend vooral als ik bijv de dokter bel en dan krijg je toets 1 .. toets 2 voor dat.. en dan doet tie het gewoon niet dus dat is gewoon niet leuk. tegen mij zeiden ze dat ze neit zo snel nieuwe geven :S maar dit is ook niet leuk op deze maniet. ik heb proassist als bedrijf en jullie? frank heeft trouwens ook vaak kuren met dat ding. ik vind het een mooie foto maar iets te overbelicht.. misschien met zo'n programma de kleuren aanpassen zal is ik is ff kijken of het me lukt? @kristel zou je zeggen dat ze nu de nacht wel doorslaapt heeft ze redbull op ofzow haha @mum ik had ook 1 keer peer geprobeerd maar was hier te dun en met de reflux komt het dan er weer uit.. vraag maar aan ryanne daar spuugde die heel de bak onder die ochtend.. dus nog maar ff mee wachten en banaan is iets dikker en vind hij heerlijk. ja hier is het mooi wit vorig jaar zijn wij ook naar de ardennen geweest 1 dagje en lag echt 60 cm sneeuw en toen zaten we nog in die sneeuwstorm en gleden we naar de vangreel dat weekend is ayden verwekt. zullen we nooit vergeten. als jullie zin hebben kunnen jullie hier langs komen. ardennen ligt naast de deur hier heeft net 5 storing grr was net privite practice aan het kijken