Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    *zwaai*

Slaapdrama is weer bezig hier ;)

Kom straks ff meekletsen als ze een keertje slaapt!

2. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @kristel, tot strakjes meis, doe rustig aan, neem lekker de tijd voor je meisje!

3. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Nou het naar buiten gaan is niet gelukt...
    Hij begon me toch een partij te huilen, krijsen was het meer en daar was hij zo moe van dat hij alweer slaapt.
    Straks nog maar eens zijn temp opmeten want hij voelt zich echt niet goed, dit is niets voor hem. :(

Nu heb ik wel even tijd om wat papieren van de makelaar in te vullen.

@ Hilli: het zou wel urine kunnen zijn. de eerste keer dat ik een beetje urine verloor was ik net naar de wc geweest en hoefde ik dus echt niet... Ik weet niet hoe je zou kunnen testen of het vruchtwater is.

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ ster: ow spannend hoor! hier morgen een kerstborrel van t werk van vriendlief, maar ze gaat gewoon lekker mee, blijven toch niet lang!

@ mariss: ja ze heeft het voor elkaar gekregen dat Dimara wakker werd!

@ hilli; idd even op je hand blazen, als je dan iets verliest is t vruchtwater!

@ debby: aahhh arme Levi!

5. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @debby he wat zielig voor levi zeg1

@mum fijn dat ze mee kan zeg!
    Bij ons gaat het helaas niet, is eten en dan nog een show...

Nou ik ben er vandoor, mannetje is wakker,tot straks vast nog wel!

6. @ hilli dan gaat t spannend worden.
    @ oma heb je nog niets van Dees gehoord?
    @ debby wat naar dat levi zo is vandaag. Blij dat je fijn bij hem thuis bent

Ff spammen:
    Bekijk bijlage 36915
    is niet heel scherp.. Frédérique is Ayden wat aan t vertellen ;)

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Sterretje: Nee helaas is dat idd wat lastiger om hem mee te nemen...

@ Ryanne: had de foto's van die 2 van jullie op hyves gezien!! zoooo schattig zo saampjes :D

8. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    ff snel hoor want heb de fles klaar staan en moet er zo vandoor.
    ayden heeft koorts 38 graden en is heel erg hangerig en slaperig dus hij gaat zo ff naar de opvang als ik moet werken en dan haalt mijn moeder hem 1,5 uur later gelukkig alweer op want wil liever nu niet dat hij daar lang is, maar moet toch ff gaan werken

@maris mooie canvas doek ;)

@ryanne leuke foto :D had ze nog niet gezien.

@mum geen paardrijden meer dus dit jaar

@debby jeetje lijkt me idd niks voor levi. misschien ook z'n weekje niet hij is nu toch 20 weken.. ik geloof niet zo in sprongetjes enzow maar het zou kunnen dat er iets rommelt bij hem..

ik ben er weer vandoor. ayden hangt aan me als een kleine kouala beer :D ghihi
    is wel lief maar dan weet je gewoon dat hij niet lekker is.

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Zo, ze slaapt... Weliswaar op ons bed, maar dat kan me nu niet zoveel schelen. Ben al lang blij dat ze slaapt!
    Ik zit er nu dus naast, maar denk dat ik ook even gauw wat slaap meepik, ben volgens mij verkouden aan t worden en voel me dus niet zo lekker ;) (zal me ook eens wel lekker voelen :p)

@Ryanne: Haha, leuke foto! Ze liggen er echt zo bij van (F) 'hey, schatje, weet je dat ik jou heel lief vindt?' (A)'Uhuh, I know!' ;)

10. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Juffie, beetje borstvoeding in z'n neusje wil ook wel eens helpen.
    @Hilli, idd op je hand blazen.

Hier veel sneeuw en erg glad. Schoonzusje konden we niet bereiken. Hier vlakbij zat al een auto tegen de boom.
    Moet zo aan het werk :( Gelukkig maar 10 km verderop. Frituur staat hier aan, ff eten en dan weg. manlief brengt me. Manlief is morgen ook vrij. Helaas dan ook geen centjes :( terwijl we die nu zo goed kunnen gebruiken maar ja. Taxi's en bussen rijden hier al niet meer.

Hier even leuke foto:

11. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Red: whahaha wat een beest joh :p
    Werkse en doe voorzichtig!

@Ryanne: ahh lieve foto ja.
    Beterschap!

@Kim: mag dat bij jullie, je kind met koorts naar de opvang brengen?
    Bij ons mocht dat niet.

@Sneeuw: hier ook, ze kwamen zelfs net met sneeuwschuivers de straten schoonmaken.
    Beetje overdreven, maar goed, kan nu wel weer veilig de hond uitlaten.

@Debby: heb je ook wel eens Debbytijd?
    Goed voor jezelf zorgen hoor meis!

@Hilli: en was het vruchtwater?

12. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Dreamer: Nee ik denk het niet. Als ik op mijn hand blaas, gebeurt er niets. kBen ook al eventjes uit bad, en mijn slipje is nog droog dus ...
    Mijn spieren zullen mss wat aan het verzwakken zijn :)

13. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Hilli: mn zusje had het aan het einde van de zwangerschap ook.
    Dan ging ze naar de wc en voordat ze zat was de hele vloer zeiknat en had ze niks gemerkt!
    Ook na de bevalling is dat nog even zo gebleven.
    Arme kind schaamde zich dood, want zij kon het niet schoonmaken met der dikke buik, dus moest ik na elke wc beurt alles schoonmaken :p

Maar het is normaal.
    Misschien trapte de kleine net op je blaas.

14. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Ja idd, dat kan dat hij even tegen mijn blaas trapte. Hij was daarvoor zo druk.
    Ik heb het ook al een paar keer gehad met het hoesten. Nu ik verkouden ben moet ik soms nogal hard hoesten. En dan verlies ik soms ook wat :) kHeb wel standaard altijd een inlegkruisje in.
    Tja, dat nemen we er allemaal graag bij :) Na de bevalling maar goed wat oefeningen doen :D

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: Aaahhh arme Ayden ook al ziekjes! Balen dat je 'm nu naar de opvang moet brengen, gelukkig is het maar voor 1,5 uur! Nee helaas niet meer paardrijden dit jaar... Werkse meid!

@ Kristel: FIjn dat Yentle even slaapt! lijkt me idd vermoeiend allemaal!

@ Red: Ja bij jullie in het noorden is het helemaal erg hé... rij voorzichtig hoor meid! Hihi Turbo het verschrikkelijke sneeuwmonster :p

@ Hilli: Gelukkig is het geen vruchtwater! dan kan je mannetje gewoon nog lekker blijven zitten!

@ Dreamer: jij bent zeker helemaal in je sas met dit uberwinterse weer?

16. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    ************BUDDYNIEUWS*************

Dees moest vanmorgen om 7 uur in het ziekenhuis zijn om ingeleid te worden.
    Vanmorgen om 9 uur heeft ze de gel met hormonen aangebracht gekregen, want de bmm was nog niet rijp genoeg.

Pas rond half 3 zijn haar vliezen gebroken, dus het gaat vrij langzaam.

Ze is nu aan het wachten op weeën, maar ze mag niet naar huis.

************BUDDYNIEUWS*************

17. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Dees: ik duim dat het snel doorzet meis!
    Ik hoop dat je vandaag nog jullie mannetje in je armen mag sluiten.
    Ik denk aan je meis!

@Hilli: wel verstandig ja een inlegkruisje!
    En goed oefenen als de kleine er is, dan gaat het wel weer over.

@Mum: ja prachtig dit weer :D
    Liep vanmorgen vroeg al met mn fototoestel de buurt door :p
    Vond het alleen wel eng, want manlief moest werken en zo vroeg is er nog niet gestrooid.
    En de weg naar zn werk is heel gevaarlijk (1baans weg met weerszijden sloot)
    Maar heb geen telefoontje gehad, dus zal wel goed gegaan zijn!

@All: *zegt zachtjes: ik wist al dat Dees vandaag ingeleid zou worden, maar mocht het niet verklappen.
    Vandaar dat ik niet heb gereageerd op vragen of ik al iets van Dees had gehoord.*

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dees: Ow meid, ik leef met je mee!! Jullie boefje heeft vast t weerbericht gehoord! Succes meid, ik hoop dat t snel gaat opschieten en je vandaag je mannetje nog mag verwelkomen!

@ Dreamer: Ja ik vind het ook echt prachtig weer, met dit weer kan de kou me niet zoveel meer schelen haha!
    oooohhhoooohhh je hebt gewoon wat voor ons verzwegen!! Foei ;)

19. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Dees: Jaah, heel veel succes meid! Nog even en jullie wereldwondertje ligt eindelijk in je armen!! :D Zet m op!

@Dreamer: Haha, ik wíst gewoon dat jij er meer van wist!!! Want idd, je reageerde niet op de vragen ;)

@Hilli: Als je denkt vruchtwater te verliezen moet je gewoon een klein beetje persen, als t écht vruchtwater is komt er meer. Dit deed ik ook toen mijn vliezen gebroken waren en ik dus niet zeker wist of ze idd gebroken waren ;)

@All: Ben er meteen weer vandoor, even eten en dan lekker in de sneeuw wandelen met Yentle :D (Dat wordt dus hééééél dik aankleden, ben echt een koukleum ;))

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: Wandel ze... ik heb me rot geduwd achter de wagen, daar krijg je t wel warm van hoor :p

Deel Deze Pagina