Hey, ik heb het stukje over geen honing mogen ff gemist, dus misschien sla ik hiermee volledig de plank mis hoor, maar doe toch een poging. Ik weet dat kinderen onder de 1 jaar geen honing mogen. Dit is omdat de bijtjes die de honing produceren ook spulletjes van bloemen / planten / gewassen af halen die bespoten zijn. Daardoor komen gif deeltjes ook in de honing en daarom mogen kleine kids geen honing.
@ Pandabeertje, Wat is dat klote zeg, er was zo veel hoop eigenlijk. Maar misschien wist je het toch al diep van binnen. Nou ik hoop dat je lekker kunt slapen en dat je pijntjes snel wegtrekken nu het doorgebroken is. Ik zou zeggen veel sterkte en ging je nu weer aan de pil of was dat weer iemand anders? Nou ik wens je toch wel heel veel succes met wat je ook gaat beslissen of pil of volgende ronde. Succes meid.
Pooh wat balen meis Onze lichamen kunnen ons zoooo in de maling nemen he. Hoop dat jullie na de pauze meteen raak schieten @Lijstje .. chocola is toch ook slecht? Ik zit al weken aan de winegums omdat ik geen drop en chocola zou mogen. En ik hou helemaal niet van winegums! @Kristel: ook al aan de cortidingussen? Ik ook. Heb het zelfs tijdens mn zwangerschap nog veel gebruikt. Nu sinds we zwanger willen worden liggen alle cremes, zalven, gels en lotions achterin de kast en ga ik ze niet meer gebruiken. Moet aan de rode lamp eigenlijk, maar wil niet naar de dokter... Maar heb er nooit straie van gekregen gelukkig! Whoehoei, wij kregen net een navigatie systeem van mn vader Vandaag wezen shoppen ervoor en niks gekocht omdat degene die we wilden was uitverkocht. Komen mn ouders op visite en geeft mn vader er gewoon 1 kado Super de luxe ding! Dat scheelt weer een hele hoop centjes Kan ik eindelijk eens mn digitale foto albums van de bruiloft bestellen Internet hier is hartstikke slecht trouwens, dus als ik eens een paar dagen niet kom .. dan heb ik dat ding het raam uitgegooid! Neem nooit Het Net! Dat was even de tip van de dag
lees niet trug, kom ff spieken voor ik na bed ga. las alleen dat pooh ongi was, jammer zeg trusten allen xxx
goede morgen/nacht dames. hier gaat het kut. echt onwijs veel pijn! ga straks maar de huisarts bellen en hopen dat ik vandaag nog terecht kan. normaal heb ik namelijk alleen af en toe een lichte kramp op dag 1. vorige maand had ik ook veel pijn en kwam er bijna niks. vervolgens bleven de krampjes en steekjes die ikvoor die ongi had ook na die ongi aanhouden. toen kwam mijn hele ppijnlijke ei. toen lag ik ook echt krom. nu weer zoveel pijn en verlies bijna niks! volgens mij zit er toch iets niet goed daar....
oh panda jammer van je ongi en ook dat je zo'n pijn hebt! ik hoop dat de dokter er wat aan kan doen. meiden ik ga zo naar de gyn, voor een inwendige echo en bloedprikken om te kijken naar mijn eieren, hopn dat ze gegroeid zijn en gaan springen. wish me luck. liefs agneta
@panda, egt niet leuk dat je zo veel pijn hebt! en dan bijna nog nix verliezen ook! hopelijk kan je bij de huisarts terecht en weet hij meer... @lili20 jaa hier gaat het leven goed hoor kneus volop om te kijken wat ik allemaal moet weten, wat ik moet doen/niet moet doen enz enz haah nog 6 daagjes pil slikken, maandje veilig en dannn zijn we dr klaar voor ik kan echt Niet wachten! en bij jou hoe gaat het bij jou allemaal? klas dat je je ei had gehad, goed klussen dus! en ik zal voor je duimen! nou meiden ik heb ff beauty day vandaag dus ben dr verderest niet fijne dag! groetjesss
pooh sterkte meid. iedereen fijne dag. ik heb drukke dag en morgen gaan we weekend t/m/ weg. hopelijk vanmiddag of vanavond hier nog ff spieken xxx
Balen dat je zo'n last hebt Pooh! Herken het idee dat er iets niets goed zit meis, ik heb het ook. Al sinds mn vorige 'ei' last van pijnlijke eierstok rechts. Na mn mega ongi (ahum) nog steeds. Weet dus niet helemaal wat ik ervan moet denken. Sterkte bij de huisarts! Hoop dat ie iets voor je kan betekenen. Veel plezier vandaag aan de dames die iets leuks gaan doen
Goedemorgen! Hoe gaat het hier... Hier wel goed! Met temp is vandaag hoog dus hoop dat hij hoog blijft want dan heb ik waarschijnlijk mijn ei gehad... Ik ga zo naar de markt dus spreek jullie vanmiddag!
Ik kon steeds niet inloggen :s eindelijk gelukt. Over honing, ik zag gisteren een aflevering van er lol waarin een jochie van 1 heel erg ziek was nadat ie honing had gegeten Ik baal een beetje want ben een moeilijke broodeter, enige wat ik lus is een zacht eitje, of rauw vlees of honing. Wordt nog een harde dobber Kan moeilijk straks 9 maanden lang friet eten in de pauze panda balen van je ongi zeg mn schoonmoeder versprak zich gisteren haar schoonzusje is weer zwanger en in februari uitgerekend. We hebben vermoeden dat mn vriends stiefmoeder ook weer zwanger is, ze gebruikt geen anticonceptie, heeft vorige keer ook al haar kindje met 13 weken laten aborteren. Ik heb geen ei gevoeld, ook geen symptomen, denk dat we richting 3e ronde gaan. Volgens de pendels zou ik in september zwanger raen van een jongetje
NOD lijst Juni 27: Knarboor, 2e ronde Juli 20: Romytamara ZWANGER 30: Lynn1986, 7e ronde: ZWANGER Augustus 6: Marietje83, 1e ronde ZWANGER 17: Suhe 18: Sterretje08, 3e ronde 22: Meisje87 24: wendyvanliemde, 4e ronde 29: Kristel86, 8e ronde 31: Alexia R, 2e ronde September 2: Dreamer83, 4e ronde 7: Natassie, 9e ronde 8: Mac, 2e ronde 12: Sammie88, 3e ronde
Roept u maar wanneer er iets veranderd moet worden of aan toegevoegd moet worden (gok toch dat ik de goeie lijst gepakt heb..)
Goedemorgen dames.. Ik ga zo mijn banner even veranderen hoor. Het gaat iets beter.. Ik kan weer lopen zonder dat ik krom hoef te lopen haha.. Heb om 15.40 uur een afspraak bij de huisarts.. Ik hoop zo dat hij iets wilt onderzoeken.. Kan het zijn dat er een cycte ofzo zit? Omdat ook steeds de pijn blijft enzo.. Ik weet niet of je kan voelen als er zoiets zit? Misschien ook een reden waarom ik ineens zo weinig menstrueer.. Omdat het altijd wel gewoon veel is geweest..
Ik heb geen idee of je dat kan voelen. Ik heb het idee alsof mn ei direct op mn eierstok is gaan zitten en er niet meer af wil ofso. Misschien moet ik toch maar een keer naar de dokter gaan ervoor... Doe ik dan wel als het deze ronde niet raak is denk. Gelukkig wel dat je niet zo'n pijn meer hebt! Hoop dat de dokter iets voor je kan betekenen meis.
hoi hoi ben net bij de gyn geweest en mijn eitjes waren niet goed. ze groeien niet en rijpen niet dus...................................balen moet dinsdag terug voor weer een echo en vrijdag weer. ik heb pcos zei ze. verder was het zaad van mijn mannetje goed.
Hey meiden Hoe gaat t met jullie allemaal? @Panda: Klote dat je ongi geworden bent... Hopelijk kan de dokter je helpen met de pijn! @Agneta: ohh nee, wat klote Dat was niet de bedoeling he! Ik hoop dat ze je kunnen helpen! Kreeg je al Clomid of moet je dat nu gaan gebruiken? Als je dat moet gebruiken heb je kans dat je snel zwanger bent @All: Ik ben doodmoe en heb eigenlijk niet zo veel te melden behalve dan dat ik verwacht dat me ei vandaag een duik gaat nemen
hoi kristel ja ik was la begonnen met clomid en die kuur is ook al afgelopen dus eigenlijk zou het nu goed moeten zijnmaar de eitjes reageren niet ect op de clomid ze groeien niet echt. het waren er overigens wel twee. haha maar nu moet ik dinsdag weer misschien dat ze dan gegroeid zijn! duimen maar. xx