@ Bos.. haha dat herken ik ook zo!! Vanmorgen nog! Wil ik smorgens ook nog een keer slapen slaapt zij niet door en gaat ze weer jengelen (ochtendfles was verkeerd gevallen). ook sneu
@hilli: Nee klopt we wonen er nou een maandje..Haha de buurvrouw heeft nog een grotere hond als spooky gehad haha.. en heb haar ook verteld dat spook een echt schijterd is dus ze zijn niet bang haha..Buurvrouw kent mijn zus wel goed..haha..
@emma: Dank je wel Nee vriend is nog niet thuis..duurt ook nog wel even..als het goed is zijn ze bijna in heerenveen..dan moeten ze de auto van die man nou uitpakken en roy rijdt dan met hem mee naar drachten en dan kan hij onze auto nog uit de sneeuw halen Ik heb wel gezegt maak je even een foto van de auto??? haha Edit: Vriend belde net ze rijden nu naar drachten
@Ukkie, ja dat klopt, maar de eerste tijd willen ze vaak ook nog gewoon lichaamscontact om zich op hun gemak te voelen. J moet zich nu idd ook in slaap jengelen meestal. @Kristel, hahaha kolven onder het wow'en is dat leuk trouwens? Mn zwager en mn zussen doen het (zussen soms) en ik snap niks van die termen haha. Ik zit idd echt op te letten hoeveel ik kolf, dat kan ik dus beter niet meer doen. Ik denk dat ook van te voren al, o als ik maar genoeg kan kolven anders schiet het ook niks op. Compressie ga ik ook proberen, thnx! @mariss, ben benieuwd naar de foto hahaha heerenveen lag ook een dik pak! kwamen we vanmorgen vandaan @Bos,kolven ben ik ook ongeduldig voor, ik doe het ook bijna nooit. heb het voor het eerst gedaan toen hij 7 weken was ofzo. maar ja moet nu toch een voorraadje opbouwen.. Ik ben nooit bang geweest dat hij te weinig binnenkrijgt trouwens maar snap wel als je dat gewend bent dat dat prettig is. Heb dat ook met dat huilen, je raakt dan gewoon geirriteerd he. @all, over kolven gesproken, dat ga ik nu doen. Ik moest van mn zus een voorraadje opbouwen en dan gaan we volgende week een dagje met zn drieen iets doen ZONDER kids , en op stap! haha heb er zin in  
haha dat zal wel ja! Hier staat de auto ook eindelijk geparkeerd. met de buren uitgegraven en geduwd haha. een of andere grapjas vond het nog leuk om een sneeuwbal te gooien.. beetje jammer dat het raampje open stond
@ hilli; haha en nu is hij voor 1 keertje lief @ emma; Ahhh wat sneu zeg dat je nichtje ervan moest huilen! hoop dat j. nu niet vannacht ineens komt, omdat hij nu al vanaf 5 uur slaapt! leuk vooruitzicht zo'n zussendag! Grrr laptop loopt hier steeds vast op de een of andere manier, dus als jullie mij ineens missen hier, is mijn geduld op om 'm weer opnieuw op te starten
@ Emma: ow lekker zo'n sneeuwbal in je auto hier net 1 keihard tegen het raam aan, rotjong zijn ook nog zo stoer om keihard weg te rennen (ongeveer een jaar of 13/14) schrok me te pletter!
emma: weet ik eigenlijk niet.. denk ut niet.. zusje van suus had dat nog eerder dan ik.. dus zal wel meevallen..
@Emma: Ik zat ook altijd te stressen of ik wel genoeg zou hebben, maarja, ik ben dan ook later begonnen met bv en dan is t sowieso al moeilijker om nog een volledige productie te krijgen.. Wow is zeker leuk!! Haha, anders speelde ik t niet he Nee, ik speel t nu bijna 2 jaar, maar heb vaak genoeg periodes ertussen dat ik er geen zin in heb. (maandenlang) Maargoed, dan betaal ik ook gewoon niet, dus gaat prima zo Heb er ook 1,5 jaar over gedaan om eindelijk eens lvl 80 te worden (hoogste level) terwijl velen het in een maandje voor elkaar krijgen haha. Gewoon eens proberen joh als t je interessant lijkt, kan gratis 10 dagen Ben t nu overigens ook aan t spelen dus ik reageer niet op iedereen.. Heb even tijd voor mezelf nodig
hee meiden ben ik nog even. Ga zo lekker op bed. Hier lekker gewandeld, alleen kreeg ik op gegeven moment erg last van m'n bovenbeen, heeft misschien iets met m'n bekken uit te staan ofzo... maakt ook niet uit maar kon op gegeven moment amper m 'n been nog optillen. Nog even wat bij de buren gedronken. Zo maar lekker slapen. Manlief brengt me morgen denk ik weer weg, vind ik wel zo'n prettig idee. @Emma, idd afleiding zoeken. Misschien wat warms op je borsten zodat de melk goed loskomt. 'k Weet niet of je een dubbele kolf hebt, bij een enkele kun je ook geregeld even afwisselen. Dus L, R, L, R. Zelf je borsten meemasseren. @Chamaro, hihi leuk filmpje! Onze hond doet net zo maar die is een beetje kleiner he Hond heeft hier lekker meegewandeld, vond ie erg leuk. Alleen was ie op gegeven moment erg moe. manlief heeft 'm toen maar gedragen. Nog geen nieuws van desiree?
Meiden, ik ben er ook vandoor, ga weer lekker mijn bedje opzoeken... hoop morgenochtend ook babynieuws te lezen --> Dees ik denk aan je!! Slaap lekker allemaaL!
***********BUDDYNIEUWS************* Dees is van het infuus afgehaald. De eerste centimeters ontsluiting waren erg pijnlijk door de beenweeën. Ze heeft nu een pijnstiller gekregen en nu gaat het beter. Ze heeft nu elke 2 minuten weeën. ***********BUDDYNIEUWS*************
Pfff jeetje, t zit niet mee he met Dees Hopelijk vordert t gauw, want zo op deze manier is t écht niet leuk! Dees, ik denk aan je!
Nog geen nieuws? Hoop echt dat ze nu gewoon lekker haar boefje in haar armen heeft!! Nog even een fotootje spammen en dan duik ik mn bed in Is van vanmiddag