Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden :)

@Dees: Pff, ik hoop echt niet dat je nog steeds bezig bent zeg!! :( Hoop echt heel erg dat je lekker aan t genieten bent van je mannetje en ons gewoon vergeten bent! :D

@Juffie: Zo, flinke kerel zeg! Hier heeft Yentle wel een maand in 50 gepast :p

@All: verder ff geen puf om te reageren.. Ben ontzettend snotterig en hangerig vandaag en heb koppijn dus Kimo werkt thuis zodat hij Yentle even uit handen kan nemen, kan ik ff uitrusten/uitzieken :) Ik duik nu dus mn bedje weer in!

2. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @mum, wauw wat slaapt dimara goed!. J slaapt meestal over dag twee of drie keer een uurtje en dan van 20:00 tot 8:00 ;). Maar vanmorgen tot 9 , wij hebben lekekr kunnen uitslapen heerlijk.
    Veel plezier op de kerstborrel!

@Kristel , mooie fotos! mooi meisje heb je

@wandelwagen, hebben jullie de kindjes allemaal al in de wandelwagen?
    J past nog goed in de reiswieg, de bak van de bugaboo is lekker groot. Vind het zo leuk nog met de kinderwagen :phaha

@vakantie, vriendlief heeft nu ook twee weken vrij en was deze week ook 2 dagen vrij , hij kon niet naar het werk door de sneeuw hihi

@gaby, veel plezier bij suus!

@debby, beterschap voor je mannetje! Doe jij ook maar even lekker rustig aan vandaag ;)
    Ik ben ook voor langer zwverlof! Voor de meeste vrouwen is het echt te kort..

@dees, ik ben zooo benieuwd hoe het is!! Klinkt als een zware bevalling...

@all, zo wij hebben uitgeslapen tot 9 uur :D
    daarna ging m 'oppassen' en heb ik lekker een uur gesport, heerlijk!
    Nu eerst even boodschappen lijstje maken en dan even wat doen hier...morgen kan hopelijk EINDELIJK de cv aan brrrr

3. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik wil ook nog wel even. Merk nu ik weer een weekje thuis ben dat ik echt weer even tot mezelf kom. Ben gelijk een stuk vrolijker enz...

Mijn baas vraagt of ik maandag wel kom werken, dat is normaal m'n vrije dag. Maar ja, ik moet me nu wel flexibel opstellen omdat ik er pas 2 maanden werk. (bloos bloos)
    Helaas heeft het kdv geen plek, nu nog mijn schoonmoeder proberen, ohhh of Desiree natuurlijk. Ik bel haar gelijk even.

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: Fijn dat jullie lekker uit hebben kunnen slapen... Na 6 maanden gaan jongens en meisjes hun slaapbehoefte omdraaien hé.. dan gaan jongens meer slapen (of was t nou andersom?)
    gelukkig hebben jullie morgen weer verwarming!

@ Debs: lastig hé dat je nu zo moet toegeven aan je werk, om je baan te kunnen behouden... kan Levi bij Desiree terecht? ze is wel echt gek op hem hé... hoop dat zij ook snel van een wondertje kan gaan genieten!

5. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    hoi meiden

:( geen baby nieuws, arme dees. ik hoop dat de kleine man er snel is.

ik heb wel trg gelezen maar ben even helemaal hyper van de sollicitatie vanochtend.. dus heb niet echt veel kunnen onthouden
    het ging wel goed was alleen zenuwachtig omdat het iets is wat ik echt super graag wil. en er zijn nog veel meer kandidaten dus vind het echt spannend ik weet gewoon hoe teleurgesteld i kben als ik volgende week krijg te horen dat het niks word :( ik hoop het zo :D
    ik ga vandaag maar is ff stofzuigen en de strijk doen, frank komt pas om 8 uur thuis heeft een kerstborrel in centerparcs vanavond met het werk.
    jammer niet met aanhang.
    mijn oma had trouwens net ff een uurtje opgepast en wou ze mika voor bij de boom laten plassen en weer naar binnen maar is ze dus naar het eind van de straat gelopen omdat hij moest poepen maar ayen lag gewoon in zijn box, en de deur stond op een kier omdat ze geen sleutel had :( schrok er echt van maar heb niks geezegd want ze bedoeld het goed.
    maar volgende keer zeg ik toch wel dat ze dat niet meer mag doen. zijn genoeg gekken in de wereld en wil niet dat mijn ventje onbewaakt in huis ligt

6. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    chips nog geen nieuws van dees..

ben gelijk weer weg kom af en toe wel ff spieken maar heb het druk vandaag.

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: ow wat eng wat je oma gedaan heeft zeg, wat als de deu was dichtgeslagen? gelukkig is het goed afgelopen! ik hoop t zooo voor je dat je deze baan krijgt, dat is wat je echt wil en dat ga je ook met meer plezier naar je werk!

8. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    ************BUDDYNIEUWS**************

Desiree is om 7.34 uur bevallen van hun zoontje Jason Alexander.
    De bevalling was heel erg zwaar en ze is ook compleet uitgeput.
    Maar hij is heel erg mooi en lief :D
    Maandag komt ze foto's showen.

************BUDDYNIEUWS**************

P.S. Ik weet niet of Dees wil dat het op haar hyves komt, dus liever pas daar feliciteren als Dees online is geweest.

9. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Lieve Dees, onwijs gefeliciteerd met de geboorte van jullie wondertje Jason Alexander.
    Hele mooie naam!
    Geniet maar lekker van hem en van elkaar als gezinnetje.
    Rust maar goed uit meis.

*veegt tranen weg*

@All: Ohh ik was zooo bezorgd!
    Kreeg pas net het smsje en was zo bang dat er iets was omdat het zolang duurde.
    Ze is bijna 24 uur bezig geweest!

Kwam alleen even het grote nieuws melden, ben druk bezig.

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Lieve Dees en Man,
    Van harte gefeliciteerd met jullie wereldwonder (!!) Jason Alexander! Eindelijk is hij daar dan! :D
    Ben zoo benieuwd naar hoe hij eruit ziet!
    Hopelijk maken jullie het allemaal goed en rust maar goed uit, dat heb je écht verdiend na zo'n zware bevalling. Laat je maar lekker op je wenken bedienen! :)
    Geniet ervan meid! :D

Ik maakte me ook zorgen.. Ik dacht echt toen ik de pagina opstartte hier 'nee, dat kan niet waar zijn dat ze nog steeds bezig is'
    Pffft, gewoon bijna 24 uur bezig geweest :( :( Vreselijk!

11. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @dees en man, gefeliciteerd met jullie mooie wondertje! Daar is hij dan eindelijk! Hele mooie namen heeft hij. Geniet er lekker van samen en rust goed uit! Het klinkt echt als een slopende bevalling..

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dees en Sander: VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOON JASON ALEXANDER!! Jullie wereldwondertje!! hele mooie naam meid!! eindelijk hebben jullie hem in jullie armen kunnen sluiten! Geniet ervan! en rust goed uit!

Pfff ik vond een bevalling van 20 uur al killing, RESPECT voor jou hoor!!

13. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Hoera!!! Jason gefeliciteerd!! Welkom in deze leuke wereld! Wat zal je mama blij zijn dat je er eindelijk bent..

@ dESIREE
    Rust goed uit meis!!! Geniet van je kleine wondertje.

Liefs Juffie en Juffieman en Christian

14. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

******Inbraak******

Lieve Dees en Dees-Man,

Van harte gefelciteerd met jullie zoontje!
    Na lang te hebben gewacht is hij daar eindelijk. Rust lekker uit, laat je goed vertroetelen! Lees dat het een lange bevalling is geweest, hopelijk knap je snel op!

Ontzettend mooie naam trouwens jason hadden wij ook op het lijstje staan als 1 van de meiden een jongen geweest was! super gewoon meid!!

Liefs xxxx

*****uitbraak*****

15. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @dees en man, hartelijk gefeliciteerd met jason alexander. hele mooie naam.nu kan het
    genieten lekker beginnen

heeft idd lang geduurd had ook al zoeits van hmm.. die meot er toch wel al zijn (tenminste dat hoop ik toch :D)
    wij hadden die naam ook in onze lijst staan :D blijf hem leuk vinden

16. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    wondertjes!!!

Julian, zoon van Lynn, 04-03-09, 12.24, 2550 gr, 46 cm, 35 weken ks
    Chanell, dochter van Mariss, 21-06-09, 17.45, 3620 gr, 50 cm, 38 weken
    Frederique Anna, dochter van Ryanne, 04-07-09, 9.25, 3530 gr, 51 cm, 39 weken
    Levi, Zoon van Debby, 19-07-09, 6.47, 3640 gr, 52 cm, 38,5 weken
    Yentle Elize, dochter van kristel, 26-07-09, 21.31, 3520 gr, 50,5 cm, 39,6 weken
    Senne Peter, zoon van eva, 01-08-09, 1750 gr, 40-45 cm, 31 weken
    Ayden, zoon van Kim, 06-08-09, 9.48, 3130 gr, 47 cm, 38,2 weken
    Lars, zoon van Bos, 18-08-09, 22.30, 4460 gr, 53 cm 40,2 weken
    Jorick Marijn, zoon van Emma, 31-08-09, 14.59, 3620 gr, 50 cm, 40,4 weken
    Dimara, dochter van Mum, 13-09-09, 03.36, 3775 gr, 41,6 weken, ks
    Julie, dochter van Agneta, 14-09-09, 00.06, 3270 gr, 51 cm, 39,1 weken

Kylian, zoon van sterretje, 25-09-09, 18.11, 3500 gr, 51 cm, 40,3 weken
    Sophie Louise, dochter van ukkie, 09-10-09, 22.24, 3410 gram, 51 cm, 38,2 weken ks
    Sem, zoon van Knarboor, 04-11-09, 40,4 weken
    Christian David, zoon van juffie, 05-12-09, 15.08, 3370 gram, 50 cm, 38,2 weken ingeleid
    Elena, dochter van suus, 15-12-09, 38,4 weken ks
    Jason Alexander, zoon van Desiree, 18-12-09, 7.34, 41,4 weken

17. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Lieve dees en sander,

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie wondertje!
    Daar is hij dan eindelijk, het genieten kan nu eindelijk gaan beginnen!
    Wat een mooie naam ook zeg!
    Rust goed uit, want het is een zware bevalling geweest zo te horen!
    laat je maar lekker verwennen!

Dikke knuffel!

18. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

kim: wat eng van je oma.. k zou dat ook niet fijn vinden nee... zou t zelf ook nooit durfen..

desiree: jeej eindelijk.. gefelicicteerd met jason.. geniet ervan..!

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: Ik ben met precies 42 weken bevallen, en in de lijst staat 41,6 ;)

20. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @emma hier ook nog lekker in de bak hoor, past nog makkelijk en wel zo leuk ook ja :D

@debby deo nog maar ff rustig aan hoor, lekker op je gemak!
    Is het gelukt voor maandag?

@dreamer, wat een spanning moet het ook voor jou geweest zijn zeg!
    Gelukkig is het allemaal goed gegaan!

@gaby veel plezier bij suus en elena!

@krsitel, ehm weet niet meer wat ik wilde zeggen :(

HIer is me kleine mannetje weer wezen wennen op het kdv, ben zelf maar bij me zus langs geweest, wist anders niet wat ik met me zelf aan moest thuis ;)
    Ik belde halverwege, lag hij al ruim een uur te huilen omdat hij niet wilde slapen, helemaal overstuur :(
    Was ik niet zo blij mee zoals jullie zullen begrijpen
    Gelukkig hebben ze hem toen zijn fles eerder gegeven en zat hij wel lekker in de wipstoel toen ik hem op kwam halen
    Thuis viel hij uitgeput gelijk in slaap

Aah vind het echt vreselijk zo hoor :x Gelukkig hoef ik de eerste week van jan nog niet te werken, dus kan hij nog 2 daagjes maar ff gaan

Deel Deze Pagina