mum: kun je er iets tegen smeren? suus haar liteken.. (heb gekeken) ziet er erg netjes uit.. ze hebben ook alles binnenhuids gehecht..
@ Gaby: Ik heb een paar weken geleden met bio oil gesmeerd maar daar leek t juist gevoeliger van te worden dus daar ben ik mee gestopt! Hier ook alles binnenhuids gehecht, fijn dat t bij Suus er ook netjes uit ziet!
okeej en iets van calendulan.. of biodermal.. schijnt ook erg goed te zijn.. calandulan is wel wat goedkoper.. biodermal betaal je voor een wat grotere tube gauw 26 euro voor..
@Mum: Calendulan smeren helpt heel goed Kun je van vsm kopen in zalf en emulsie (wat dunner) @Rest: *zwaai* (Sorry, voel me echt brak dus even geen reacties, lees wel alles mee hoor dus ik mis niks!)
@ Matta: heej meid! @ Mum: Bij vond t heerlijk, tenminste dan denk ik... hihihi Op het einde moest hij wel huilen van vermoeidheid.
Hai hai, Even een snelle krabbel van moi Directeur was geweest, erg gezellig. Merk dat ik wel erg verknocht aan mn werk ben.. Wil alles precies weten We hebben een Nijntje setje gekregen en een prenatal bon van 30 euro, kijk das leuk Net ben ik even lekker een uurtje weggeweest zonder Johan of Christian.. Dat was eventjes gek, maar wel heerlijk. Ben naar de Wibra geweest, was uitverkoop, heb wat shirtjes gekocht voor Christian. Nu maar 2 euro p.s. en erg snoezig Ook een pyama voor wat later gekocht.. Echt leuke koopjes En beddengoed maar zag nu dat het de verkeerde maat is, dus dat gaat weer terug. Vond de kwaliteit ook erg tegenvallen toen ik de verpakking open trok. Toch maar eventjes nog naar de Hema van de week. En bij Zeeman een jasje en nog een ander lekker warm pakje gekocht. Moet het zo alleen ff passen. Heb maat 50 gedaan maar zag er groot uit. De kleine boef heeft lekker biJ johan zitten jengelen haha, en nu ligt hij te slapen. Ga hem wel zo wakker maken, want ik wil voeden en daarna zelf even slapen.. Hij meldt zichzelf trouwens goed snachts, ik kom nu op 7 voedingen per dag uit. Nou, dat gaat wel beter hoor!! Hij meldt zich rond de 3,5 a 4 uur. Keurig toch? Hij drinkt ook bijna mn borsten leeg, want ik kolf nog maar 20 cc na.. Das erg weinig, de eerste dagen trok ik er zo nog 60 uit. Dus het kereltje doet het echt goed @ Matta Balen dat het contract niet word verlengt..Waarom niet als ik vragen mag? Tot later!
@ Gaby en Kristel: jaaa dat was het... ik heb al een paar keer bij de drogist gestaan, dat ik dacht van... wat was het nou ook alweer! als ik het niet vergeet zal ik straks meteen even kijken als we boodschappen gaan doen! @ Debby: Hij heeft dus genoten hij was dus wel lekker moe van alle indrukken
@Dees en Deesman: Van harte gefeliciteerd met jullie wondertje! Wat heerlijk dat hij er eindelijk! Geniet er van. Ik ben benieuwd naar de foto's
zo ff koffiepauze hier.. sorry niet zo'n zin om terug te lezen maar heb ik wat gemist?? is red nou de volgende die moet bevallen?
haha ik-ben-net-moeder-dementie Ik ga me maar eens omkleden en optutten, ben al wel gedoucht maar zit nog met een handdoek op mijn kop... tot zo...
mum: hahahaha die foto's van dimara op jou hyves en dan de 4de foto ofzo.. heb jij dimara vast.. en die pyama die jij aan hebt heb ik ook..
@mum haha hup hup opschieten joh haha je mag wel wat energie van mij ik heb al taart gemaakt, muffins gemaakt, boodschappen gedaan, soep gekookt, ben met de was bezig en gestoft beneden en lars zijn bed verschoond oh ja en mijn pa ff gehaald bij de garage en een aflevering gooise vrouwen gekeken (lars heeft twee uur geslapen en nu is mijn ma met hem wandelen vandaar)
@juffie ben heel benieuwd naar jullie zoontje!! hihi.. Omdat ze denken dat hij de verantwoordelijkheid niet aan kan..:S.. Vind het een beetje vaag, hij is nu net een half jaar alleen op pad met een jongen die hij dingen moet leren.. dan kan je toch ook niet verwachten dat hij alles meteen goed doet, dat moet je toch ook leren.. denk ik dan.. maar ik kan het ook fout hebben natuurlijk! @gaby oh ja.. sorry.. ik hoop het voor je!!!
Bevallingspoll Desiree1986 - Uitgerekende datum: 8 december Denkt zelf: 19 november Dreamer83 denkt: 25 november Hilli denkt: 1 december Suus1987 denkt: 10 december Chamaro denkt: 12 december Sterretje08 denkt: 8 december Kristel86 denkt: 2 december Ukkie2009 denkt: 5 december Emma21 denkt: 9 december Mumtobe21 denkt: 28 november Red88 denkt: 11 december Hilli - Uitgerekende datum: 18 januari Denkt zelf: 16 januari Dreamer83 denkt: 11 januari Suus1987 denkt: 20 januari Sterretje08 denkt: 21 januari Kim1988 denkt: 2 januari Kristel86 denkt: 24 januari Chamaro denkt: 21 januari Desiree1986 denkt: 11 januari Red88 denkt: 23 januari Mumtobe21 denkt: 18 januari Red88 - Uitgerekende datum: 15 februari Denkt zelf: 5 februari Dreamer83 denkt: 14 februari Suus1987 denkt: 15 februari Sterretje08 denkt: 8 februari Kim1988 denkt: 3 februari Kristel86 denkt: 19 februari Chamaro denkt: 13 februari Desiree1986 denkt: 22 februari Mumtobe21 denkt: 25 februari
oh ik had lars trouwens gister opgehouden omdat hij steeds om zes uur wakker werd. nu is hij om half negen naar bed gegaan en heeft geslapen tot 8 uur vanochtend...(vandaar dat ik zoveel energie heb )