Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

helloow

k breng puk dus echt nooooooit meer naar die vrouw waar k geweest ben. t is daar gewoon te ranzig voor woorden.. bah..
    m'n schoonmoerder heeft een plekje kunnen regelen voor mij bij de beste trimster in cuijk.. vanmiddag ff heen... kijken hoe t er daar uit ziet..

haaai suus :D:D

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Suus: ha meid... doe rustig aan hé!

@ Gaby: Heb je puk daar nu niet laten knippen?

3. gaby1986

mum: jewel... maar had hem niet met een gerust hart achtergelaten.. was blij dat ik hem weer op kon halen.. en toen zat die nog al lang klaar in t koude tuinhokje te wachten op mij.. zooo zielig..

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Gaby: aaahhh wat sneu voor kleine puk!

5. gaby1986

joey is ff douchen en dan boodschappjes doen..en daarna om half 4 bij m'n schoonmoeder zijn.. en vanavond.. misschien nog wel ff naar suus.. :D

6. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Hai meiden,

Net met Christian buiten wezen wandelen, erg leuk!

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Juffie: Was dat zijn eerste keer buiten?

@ de mama's: wat krijgen jullie kindjes voor kerst?

8. juffie2008

Ja het was de eerste keer buiten :D erg leuk!!

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Juffie: leuk hoor... :D wel koud brrr...

10. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    leuke foto juffie!

11. gaby1986

boodschappjes zijn weer binnen..ook weer een goede daad gedaan vandaag.. bij de ah stonden ze voorbij de kassa etenswaren in te zamelen voor de kerk iets.. heb 5 dingetjes extra gekocht en daar ingeleverd.. :)

12. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Hoi meiden,

@juffie wat een leuke foto van je kleine joh, lijkt wel een beetje op ons mannetje!
    Doe je rustig aan he!
    Lekker he de eerste keer wandelen, ik vond het super!

@suus fijn dat alles geod gaat meis, lekker je rust nemen nog hoor, en genieten natuurlijk!

@gaby arme puk zeg, gelukkig is tie weer thuis!
    En je bent zeker goed bezig haha

@debby wow levi doet het echt goed nu zeg, gelukt met de cadeaus?

Hier vanmorgen ook boodschappen gedaan, ff naar me oma geweest en net pas thuis
    Flink aan de was geslagen gelijk dus ;)
    Zo ook nog ff aan de schoonmaak, maar eerst ff wachten tot k lekker rustig ligt te slapen :)

13. juffie2008

@ Gaby

Jij hebt je goeie daad ook weer gedaan ;)

Mijn man heeft net boodschappen gedaan, ik heb de tafel enz. maar eens opgeruimd. Johan wist niet wat hij zag haha toen hij thuis kwam.. (ben niet zo'n opruimer) Heerlijk ondertussen zitten bebben met mn beste vriendin door de telefoon.

Zometeen komt mn vader met zn vriendin op visite.. Heb maar even chocolaatjes in huis gehaald en een klein tapasje gemaakt, ze hebben nu al 2 keer beschuit met muisjes gehad.. Kan me voorstellen dat het dan wel een keer genoeg is ;)
    Vanavond komt een vriend met zn vriendin op visite en morgen hebben we de buurtjes.. Pff, ben blij dat we zo rustig mogelijk aan doen met visite. Wel balen dat ik soms wel een uur met voeden bezig ben, terwijl er visite zit. Maar aan de andere kant jammer dan toch? Ik kan er niks aan doen, Christian meldt zich wanneer hij honger heeft, kan dan niet zeggen nu even niet ;)

14. juffie2008

@ all:

Wat hadden jullie als kerstpakket en vonden jullie het leuk?

Wij hadden een schaal/ schilderij die door een gehandicapte mevrouw is gemaakt van glas en vvv bonnen van 30 euro. Ohja de afbeelding op de schaal komt in het groot als schilderij op de school hangen. Heel veel collega's vonden het een stom kerstpakket, maar ik ben er erg blij mee :D

Zijn jullie zo eerlijk om tegen je baas/ collega's te zeggen als je het kerstpakket tegen vind vallen?

15. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Hey meiden :)

@Gaby: Hopelijk is t dan wat bij de andere trimsalon! Niet te veel eraf laten knippen he anders krijgt ie t koud ;)

@Juffie: Leuke foto's! Echt een heel mooi mannetje hebben jullie :D
    En wat betreft t voeden, idd, jammer voor t bezoek toch :) Ik had daar ook lak aan hoor, je kindje is t belangrijkste :)

@Mum: Ik weet nog niet of we voor kerst nog wat kopen voor Yentle, ze heeft met Sinterklaas al heel veel gehad :p
    Maar misschien doe ik t toch hoor! Ik zat te denken aan iets leuks waar ze op kan zitten, hobbelbeestje ofzo of een loopwagentje oid. Wil ik sowieso gaan kopen binnenkort dus kan t dan net zo goed in laten pakken voor de kerst aangezien ze uitpakken zo leuk vindt :D

@Emma: Mooie kerstboom! :D
    Ik zal die van ons binnenkort wel even showen, is nog niet af :p
    Was er vorige week mee begonnen, maar ik kreeg er zo'n rugpijn van dat ik op een gegeven moment gestopt ben. Rugpijn is nu eindelijk weg dus ik kan er weer mee verder vandaag :)

@All; Zo, hier zijn de wekelijkse boodschappen ook weer binnen! Wat een drukte in de winkels zeg, bah, kan me daar echt aan storen.. Niemand houdt rekening met elkaar, gewoon lekker de karren op t midden van t pad laten staan als ze wat willen pakken enzo.. Irriteer me daar echt aan!
    Verder nog wat leuke kleertjes voor Yentle gekocht :D Voor de kerst ook eindelijk iets leuks gevonden! Een zwarte fijn-gebreid jurkje met een knalroze legging eronder en een knalroze romper erbij zodat je daarvan ook nog leuk t randje erboven uit ziet komen. Ga t straks even passen bij haar, ben benieuwd of t haar leuk staat :D

En nu ga ik even opruimen hier want t is een zooi hier beneden!

16. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    hee meiden hoestie hier?

@Juffie, leuke foto zeg! Echt koud buiten! 't is hier nu -10.
    @gaby, ow bah! fijn dat ie wel is geknipt maar snap dat je daar niet weer heen wilt. Wat was je kwijt als ik vragen mag? Turbo moet volgende week even heen, maar denk dat 't wel een weekje later zal worden ivm kerst. Zal ze wel vol zitten. Vorig jaar kregen we 'm terug met kerststrik om :)

Hier lekker gewerkt, is dan ook zo weer laat. Gelukkig een super baby, echt volgens het boekje! Zo mag die van ons ook wel zijn ;) Daarna nog even snel boodschapjes gedaan. Nu helemaal blut hier haha. Gelukkig dinsdag weer geld, hoewel wordt gestoord momenteel van de rekeningen die binnenstromen en de meest belachelijkste bedragen!
    uwv is 925 euro :( manlief moet maar even bellen binnenkort voor een betalingsregeling. Pff... hij moet nu echt z'n baan niet kwijtraken, dan hebben we een groot probleem.
    Naja dat zijn zorgen voor 't nieuwe jaar ;)

wat eten jullie vanavond? hier staat lasagne in de oven.

17. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    hoi meiden

@kristel foto foto!! :D ben wel benieuwd. al die jongens spullen zijn leuk en stoer maar dat meisje meisje is ook wle schattig :D

@juffie mooie foto :D serieus manneke

@suus fijn dat je weer lekker thuis bent

kerstpkakket, frank heeft een groot pakket gehad van zijn werk is van de makro met van allerlei eten enzow en nog een kerstcadeau van techconsult waar hij via werkt en daar konden we wat uitkiezen dus heb de canvas doek besteld :D kunnen we een mooie foto van ayden op canvas laten maken.
    ik kon ook nog een cadeau bij tempo team ophalen maar dan wel in heerlen :S

hier liggen nu al wat cadeautjes onder de kerstboom, ziet er gezellig uit. frank heeft een cadeau voor me gekocht en had hij schijnbaar voor gespaard maar weet echt neit wat het is :D ik ben al zo nieuwschierig haha

straks feestje bij mijn ouders in huis (mams niet thuis) mijn broertje viert zijn verjaardag vanavond dus gaan we ff en leg ik ayden boven in het camping bedje dieheb ik daar nu opstaan

18. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

Sep 9, 2008
    2,622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    Op 15 December om 8 uur moesten wij in het ziekenhuis zijn.. Daar moesten we nog even wachten.. Rond kwart over 8 kwam er iemand bij ons en die bracht ons naar de kamer waar ik kwam te liggen na de keizersnede.. Daar konden we wachten want we waren pas om kwart voor 2 aan de beurt.. Toen zijn we in de wachtkamer nog even wat gaan drinken.. Maar bij het pakken van de thee kreeg ik heette thee over mijn hand.. (daar heb ik nu een lelijke 2de graads brandwond aan overgehouden)..
    Toen kreeg ik tussen het wachten door het infuus, moest ik bloedprikken, mezelf omkleden en kreeg ik een katheter.. Voor het infuus moesten ze 3 x prikken want dat is erg moelijk om bij mij te doen..
    Rond kwart over 1 was het eindelijk zo ver en werden we opgehaald om naar de ok te gaan.. Hele reis door al die ziekenhuisgangen heen.. Daar moest pascal een mooi blauw steriel pakje aan.. en een mooie muts op..
    Ik werd naar een soort wachtruimte gebracht en daar moest ik wachten tot de anestesist mij kwam ophalen om te gaan beginnen.. Gelukkig kwam die al snel en werd ik meegenomen naar de kamer waar onze dochter geboren ging worden..
    Daar gingen ze me uitleggen wat er allemaal ging gebeuren.. Ik moest op de tafel gaan zitten en kreeg een verdoving in mijn rug voor ik de ruggenprik ging krijgen.. Deze verdoving was wel een gemene prik.. een soort van wespensteek.. Daarna kreeg ik de ruggenprik. Dit voelde ook wel vervelend en absoluut niet fijn maar het viel reuze mee (een infuus zetten is erger)
    Toen de ruggenprik was gezet moest ik weer gaan liggen en gingen ze testen of mijn gevoel al weg begon te gaan.. Mijn benen werden langzaam heel warm.. En al heel snel was de ruggenprik goed aan het werk.. pascal die mocht bij mijn hoofd komen zitten (en een arts maakte foto's voor ons)

Toen ze begonnen de snijden voelde ik wel dat ze wat deden maar het deed geen pijn.. Het hele open snijden voelde ik wel.. ik voelde dat ze bezig waren met mijn lichaam maar het deed allemaal geen pijn gelukkig.. Pascal heeft na het snijden van mijn buik alles gezien.. Hij heeft over het scherm heen gekeken.. Hij zag hoe de klemmen in mijn heupen werden geplaatst (om de wond open te maken en hoe ze onze dochter uit mijn buik haalden.. Ik voelde ook dat ze haar uit mijn buik haalde maar dit deed gelukkig ook geen pijn..

Al heel snel hoorde we een eerste huiltje.. Dit was zo'n bijzonder geluid.. Pascal begon te huilen en ik zelf kreeg ook de tranen in mijn ogen.. Wat een bijzonder geluid is dat.. Ze lieten haar heel even snel aan mij zien maar toen werd ze meteen meegenomen met de kinderarts om gecontroleerd te worden.. Pascal die mocht mee.. Daarna kwamen pascal en elena terug en legden ze elena even op mijn borst.. Zo heb ik haar even vast mogen houden.. Ze heeft mij toen de hele tijd aan liggen kijken maar haar mooie oogjes.. Daarna werd ze weer meegenomen en ging Pascal met haar naar de kraamafdeling..
    Bij mij werd alles dichtgehecht en werd ik naar de verkoeverkamer gebracht.. Daar heb ik liggen wachten tot ik mijn gevoel weer terug begon te krijgen.. toen mijn gevoel genoeg terug was mocht ik mee terug naar de kraamafdeling.. Pascal die zat buiten de verkoeverkamer op mij te wachten.. En we zijn samen naar onze dochter gegaan die nog op de kraamafdeling was..

Op de afdeling hebben we veel mensen gebeld en hebben we genoten van onze dochter..

Op woensdag mocht de katheter eruit en mocht ik al voorzichtig uit bed.. Ik had nog wel pijn maar lag nog aan het infuus met morfine om de pijn te onderdrukken..
    Op donderdag mocht ook het infuus eruit en die middag mocht ik naar huis..
    Ik moet nog wel veel rustig aandoen thuis maar we hebben een hele fijne kraamhulp waardoor we ook wel rustig kunnen doen..

Het gaat nu erg goed.. De wond doet nog wel pijn maar als ik genoeg rust houd gaat het wel.. en ik merk echt dat het elke dag een stukje beter gaat..
    Met onze dochter gaat het ook echt super goed.. Ze haalt haar dag en nachtritme nog door elkaar waardoor wij snachts weinig slapen.. maar dit zal ook wel goed komen..

19. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

Sep 9, 2008
    2,622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    Zo heel verhaal geworden :D zit nu even lekker met laptop op de bank.. hebben al veel kraamvisite gehad.. nu is het eindelijk even rustig.. Alleen mijn ouders komen nog maar die komen pas vanavond rond half 8/ 8 uur :)
    De kleine meid ligt nu lekker in haar wiegje te slapen.. wij gaan nog even wat eten en dan mag ze rond half 8 haar flesje weer..
    Maar ben dus nog wel even hier denk ik :) (ga ondertussen wel even met de foto's aan de slag..)

20. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @suus jeejte een hele andere bevalling. kan me er niks bij voorstellen maar gelukkig deed het allemaal geen pijn tijdens de keizersnee, lijkt me wel moeilijk om zolang te meoten wachten totdat je cht mag gaan genieten van je kleintje want je bent toch ff van elkaar gescheiden. rust maar goed uit nu en dat ritme dat komt idd ook wel. het is nu ook nog eens zo dat het veel donker is he. toen ayden werd geboren werd eht pas om 10 uur donker en heel vroeg ligt.. misschien ligt het daaraan.

Share This Page