@kim: we weten niet waar het aan ligt.. hoop dat het vannacht wat beter gaat.. maarja.. Ben zo blij met mijn meisje dat ik het haar wel vergeef Wie weet gaat het vannacht goed.. Ze slaapt nu lekker en na het flesje van half 8 ga ik haar beneden houden zodat ze misschien een beetje moe is en vannacht wil slapen..
@ Gaby: Wat ben jij goed bezig vandaag!! @ Juffie: Fijn dat jullie nog niet zoveel visite hebben, en geloof me, over een paar weekjes ben je t beu die visite hier geen kerstpakket, het UWV is niet vrijgevig... ik zou niet tegen mijn baas zeggen dat ik het niks vind, die beste man/vrouw moet ook maar zijn best doen om t iedereen naar de zin te maken, en dat lukt nu eenmaal niet altijd, k probeer er dan wel iemand anders blij mee te maken! @ Kristel: Hier ook een aantal praktische cadeautjes hoor die ik heb laten inpakken omdat het toevallig bijna kerst is! maar ook wat leuke dingetjes, wij hebben sinterklaas niet gevierd (ze heeft wel wat gehad omdat ik t ook niet zo voorbij wilde laten gaan) dus pakken we t met kerst iets groter aan, doen wij eigenlijk al jaren! klinkt leuk die kleertjes die je voor Yentle gekocht hebt! welke maat heeft Yentle nu? 68? @ Red: Hier hebben we verse groentesoep gegeten! @ Kim: Wat lief van Frank dat hij een cadeau voor je gekocht heeft, en dat je er niks vanaf weet!! spannend hoor... zou vriendlief hier niet snel doen! Have fun bij je broertje zijn verjaardag! @ Suus: Mooi verhaal zeg! is toch weer net even anders als een de meeste bevallingsverhalen, maar dat maakt het niet minder bijzonder!! geniet van je mooie meid hoor!! p.s. ben een beetje "jaloers" dat jij morfine via t infuus kreeg, ik kreeg alleen zondag (de dag van de ks) een prikje met morfine, daarna moest ik t met paracetamol zetpillen doen Zo hebben flink wat cadeaus geshopt voor Dimara gaan zo naar de verjaardag van een vriend van ons... gezellig hoop dat Dimara het net zo goed doet als vorige week en gister! Fijne avond allemaal!
bij ons kreeg je automatisch een morfine pomp.. dan kan je zelf morfine toedienen als je voelde dat je dat nodig had.. Ben erg blij dat ik dat had..
ik ga even mijn meisje de fles geven en dan komen mijn ouders op visite.. tot straksjes en anders tot de volgende keer allemaal!!!
@ Suus Jeetje wat lijkt me dat een raar moment als je naar de OK word gereden.. Ach ook gek dat je weet dat het die dag wordt geboren (dat vond ik zelf heel gek om te weten...) Heerlijk he zo'n morfinepomp!! Inderdaad, waarom zou je pijn lijden als het ook zo kan? Bij hoeveel weken is Elena nu uiteindelijk geboren? Het kan ook zo zijn dat ze daarom nog wat last heeft van dag en nacht? Vrienden van ons hadden een kleintje bij week 37 pas bij week 40 snapte de baby wanneer ze nou moest slapen.. Meid rust goed uit! En geniet van jullie kleine roze wolkje
hoi All, @suus poeh wat een verhaal zeg.. jemig.. Maar je mooie meisje is er ( wat een mooie foto zeg) Heel veel plezier met zijn 3tjes, geniet er lekker van. @mum dat is toevallig zeg, dat jullie dzelfde kaart hebben.. poeh wat een mooie en vrolijke kindjes!! @juffie heb je het een beetje vol kunnen houden b uiten!! hier was een kerstmarkt.. best gezellig!! Morgen is hier koopzondag, gaan we nog wat kerstcadeautjes kopen en kijken voor een warmere winterjas.. die van mij is echt niet warm.. Wat hebben jullie gedaan. @Emma ik schaam me diep voor mijn kerstboom..hahaha.. hij is gigantisch.. hij is 210 hoog en lekker vol.. hihi.. heb allemaal nieuwe ballen.. paars zwart/wit/grijs.. ik maak snel een mooie foto..hihi..probeer hem dan op te laden!! @juffie ik had van het werk een bon gekrgen dat ik zelf een kerstpakket mocht uitzoeken.. heb de zilvere editie gekozen.. was zwart/goud en wit. kon ook nog kiezen uit dingetjes die ik al had. maar was wel leuk.. mag niet klagen, lief had een winkelmand en een koeltas gevuld met lekkers!!
@Bos: Jaja ik ben (normaal gezien) de volgende Ik zei het vandaag nog tegen mijn vriend. Best wel gek, ik ben de volgende ... Dat besef ik toch nog niet goed @Bevallingspol: Hey niemand denkt dat ik deze maand nog ga bevallen Ik denk het zelf ook niet hoor. Hij zit nog veel te lekker binnen Stond Mecha hier trouwens ook niet tussen? Heb ik iets gemist? @Kim: Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Zo fijn, en geen interim meer? Wanneer kan je starten? Aah ik zie het, vanaf januari al. Dan kan je nu nog even lekker van Ayden genieten @Debby: Wat een schattige foto's van Levi. Wat is hij al groot seg! @Kristel: Mooi kerstkaartje! Ik moet voor de grootmoeder van mijn vriend een uitnodiging maken voor het verjaardagsfeest van haar man. Maar ik heb geen idee met welk programma ik dat best kan doen. Photoshop ofzo heb ik niet... Ik heb wel Publisher, kan je daar mooie kaartjes mee maken? @Mum: Jij ook al zo mooi! Met welk programma hebben jullie de kaartjes gemaakt? Hehe, wat een megaboom! Hihi, maar hij is wel mooi hoor @Emma: Ook een mooie boom Maar zo groot is hij toch niet Wow, dat is wel netjes seg, dat Mark dat zelf heeft gedaan. Scheelt idd veeeeel geld @Juffie: Hihi, die foto van Christian. Hij kijkt echt zo van What are you looking at! SChattig. En mooie kleertjes. kVind het best moeilijk om mooie kleine kleertjes te vinden... @Suus: Pff, jullie moesten echt veel geduld hebben ség. Van 8 uur tot kwart na 2 wachten Wat moet dat gek zijn seg. Dat je alles voelt tijdens de ks. Maar gelukkig deed het geen pijn. Waarom moeten de kleintje op de kraamafdeling blijven terwijl de mama's wachten tot ze weer gevoel hebben? Zou toch fijner zijn als je je kleintje bij je kan hebben. Er zal wss wel een reden voor zijn, maar toch Ooh ik kan niet wachten tot ik mijn mannetje ook in een badje kan stoppen Hihi. Vanmorgen dacht ik even van ja ... wie weet is het begonnen. Ik kreeg krampen, zoals ik had wanneer ik mijn ongesteld werd Maar niets was minder waar
@hilli hoi meis.. hoe gaat het?? hou je het nog vol?? nog heel even wachten.. nog 2 weekjes.. denk dat je kindje zo rond 14 januari word geboren.. had geloof ik nog niet gegokt. We zijn 2 weken geleden nog in Belgie geweest in Lommel.. toch wel moeilijk om de taal te verstaan.. pfaffs gaat wel, maar goed dan heb je ook ondertiteling.. nu niet..haha.. nou lieve meiden, ik en lief gaan shrek kijken!!! fijne avond.. en wie weet spreken we elkaar morgen nog!!
@Matta: Gaat goed hier Hehe, ja er zijn idd veel taalverschillen. Ik moet ook vaak heel veel moeite doen om het Nederlands te verstaan. Hoe verder naar het noorden, hoe moeilijker ik het vind Verder is die witte crème op Elena haar gezicht Vernix Caseosa Hoe vroeger kindjes worden geboren, hoe meer ze dit nog hebben. Effe wat opgezocht: Vernix caseosa is een witte, vettige substantie, die op de huid van pasgeboren baby's te vinden is. Het hoopt vooral in de huidplooien. Hoe langer de zwangerschap heeft geduurd, des te minder huidsmeer er aanwezig is. De functie is omstreden. Vernix is Latijn voor vernis, caseosa betekent kaas. Vernix wordt vanaf de 20e zwangerschapsweek gevormd De functie van vernix is onduidelijk. Vernix komt voor zover bekend alleen bij de mens voor. Het zou de foetus kunnen beschermen tegen de schadelijke invloeden van meconium en vruchtwater. De aanwezigheid van antibacteriële eiwitten lijkt te duiden op een functie in de bescherming tegen infecties na de geboorte. Baby's bij wie de vernix werd afgewassen hadden echter niet meer bacteriën op de huid dan baby's bij wie het was laten zitten. Tegenwoordig wordt aangeraden de vernix niet weg te wassen, maar gewoon te laten zitten.
@Kim: Ohh wat leuk dat er voor jou ook een kadootje ligt! Heb je voor Frank ook iets gekocht? Of ga je dat nu nog gauw doen? @Suus: Mooi geschreven meid! Lijkt me idd moeilijk als je meisje zo snel bij je weg gehaald wordt Konden ze daar niet even mee wachten? (had het dus echt haast dat ze onderzocht werd?) Mooie foto's op de babysite, ik word er meteen weer emo van @Mum: Ik denk dat wij idd ook gewoon wat praktische dingen inpakken, moet even kijken hoe en of we t gaan doen Yentle heeft nu maat 68, sommige dingen nog 62, maar heb vandaag al rompers maat 74/80 gekocht want de 62/68 beginnen krap te worden @Hilli: Ik ken Publisher niet echt, dus daar kan ik je helaas niet mee helpen. @Matta: Dat is huidsmeer wat Elena op haar huid heeft Dat beschermt de huid tegen 'uitdrogen' ed in de buik. Het is een vettige zalf zeg maar. Kindje zit 9 maanden lang in water en die 'zalf' beschermt daar tegen zeg maar @All: We hebben ook nog een ander leuk jurkje gekocht (knalblauw met limegroen), een shirtje en nog een grijze en bruine legging. Ook nog een hele lading maillots, voor onder de broeken, bij Zeeman. Er klopt alleen geen reet van die maten zeg! Ik heb ze allemaal in 62/68 gekocht en maar 1 zou ze nu passen, die anderen zijn veel te groot Bij eentje is zelfs t ene 'been' een stuk langer dan de ander.. Ik koop ze voortaan dus wel ergens anders! 'Kerstkleertjes' staan trouwens leuk! Heb even een foto gemaakt (haha, ze heeft echt een bolle kop )
Ohja, nog ff ego: Ik heb de pil maar weer in de bak gegooid! Heb er alleen maar last van. Die pijn die ik elke keer heb (waarvan de HA laatst dacht dat t een blindedarmontsteking was) is volgens mij gewoon mn eierstok. Ik lees namelijk wel eens dat je na een zwangerschap vaak een stuk vruchtbaarder bent en je oude vertrouwde pil dus niet meer volledig kan werken. Heb dus t idee dat er alsnog follikels groeien, maar dat ze door de pil niet kunnen springen zeg maar. (dat dat dus nog wel net onderdrukt wordt door de hormonen) Of zeg ik nu iets heel raars? Nouja, iig, had er woensdag weer mee moeten beginnen, maar ik doe t even niet, eens kijken of ik nu minder last heb van klachten. Zoja, dan nooit meer een pil voor mij! (Dan maar tijdens mn ongi wat meer last, met de Diclofenac is t wel te doen) Ik ga nu dus maar gewoon mn Persona gebruiken! Dan heb ik iig zicht op mn cyclus en dan tijdens de week van mn eisprong condooms (mocht ik onverhoopt alsnog zwanger raken (die kans is erg klein op deze manier) dan is dat kindje zeker welkom, dus voor ons is dit dan veilig genoeg ) Zo, dat wilde ik nog even meedelen
@Kristel: Hopelijk ben je dat al van die vage pijn vanaf, waarvan de dokter dacht dat het blinde darmontsteking was. Ik ga het ook best raar vinden om weer aan de pil te moeten. Zo lang zonder gezeten Ik heb er eigenlijk geen idee van waar ik dat dan kan downloaden
@ kristel autsj dat is niet fijn ik heb tot nu toe parfum voor hem en 2 kleine kadotjes voor ayden en voor de opa's en oma's een fotolijst met die foto van ayden die ik laatst liet zien wil nog wel wat kopen maar moeten ook zuinig doen nog ff. Volgende maand is het feest dan heb ik ook een lekker loontje voor het eerst in mijn leven kan niet wachten doen jullie nog kado's??? @ suus ga morgen ff je foto's bekijken zit nu op de iPhone @ hilli ik heb jou een vermoeden rond oud en nieuw Ayden ligt hier boven maar die jongen lui zijn zo druk pfff vind het niet leuk als hij wakker word maar ze gaan toch om half 11 de stad in dan gaan wij lekker naar huis
hilli is leuk 31-12 bevallen en dan precies om 12 uur kristel: irri he mensen die in de supermarkt gewoon in de gang padden staan te kletsen enzo.. k zeg dan altijd (net hard genoeg) ik loop wel om hoor blijf maar staan.. is niet vervelend.. en dan op een sarcastisch toontje.. lekker flauw he k ben er vandoor.. fijne avond .
hallo allemaal, Ik ben 23 jaar en ben nu prescies een jaar bezig om zwanger te raken, 7 januarie eerste afspraak in het ziekenhuis. Heb even mee zitten kijken, en wat hebben jullie leuke en mooie kinderen!!