Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Hey meiden :)

Ff snel hoor!

@Suus: Ik heb dat nog steeds met Yentle hoor! ;) T is geen pop, dus mensen hebben maar mooi pech gehad als ik t niet wil :p
    Ik heb t vooral bij mn schoonmoeder! Die doet namelijk altijd alsof Yentle haar veel leuker vindt dan ons ofzo en daar stoor ik me ontzettend aan! (mocht ze willen ;))

@Emma: Gefeliciteerd met je zus!! En jij ook natuurlijk met dat je weer tante wordt :D

@Kerst: Hier 1e kerstdag lekker met zn 3tjes, maak dan zelf rundvleessalade met stokbrood enzo. 2e Kerstdag komen schoonouders en schoonzus+schoonbroer hier eten. Ik ga dan een 4-gangendiner maken:
    - Parmahampakketjes met meloen en pijnboompitten
    - Mozarella met geroosterde cherrytomaatjes en basilicum
    - Lamsbout met appelstroop/rozemarijn in de oven, geroerbakte spinazie met knoflook, geroerbakte witlofreepjes met appel, aardappelpuree uit de oven en gestoomde aardappels.
    - Stoofperen met kletskoppen, vanilleijs en caramelsaus.

Heb er helemaal zin in :D

@2e kindje: Pff.. Ik ga steeds meer twijfelen de laatste 2 weken!! Krijg steeds meer kriebels..
    Misschien dat we er dus toch eerder voor gaan dan ik eerder zei.. Misschien als Yentle 9 maanden is al.. Rond die tijd moet ik namelijk weer naar de gyn voor mn baarmoederverzakking en dan hoor ik dus hoe of wat.
    Ik wil ook nog steeds een opleiding volgen namelijk + dat ik aan de ene kant zoiets heb van; misschien is t beter om alle drukte in 1x gehad te hebben dan dat ik alle drukte verspreid over 6 jaar ofzo..
    Moeilijk dus!

@Dees: Ohh fijn dat jullie alweer thuis zijn! :D Hoe bevalt het om lekker thuis te zijn?
    Fijn dat de bv goed gaat aan de linkerkant. Doe je rechts met een tepelhoedje? Dat wil misschien helpen.
    Je kolft wel rechts denk ik dan?

@All: Ben echt superverkouden ;) Bah! Hoop echt dat t met de kerst weer over is, moet dan namelijk de hele avond in de keuken staan en dat is niet zo leuk als je elke 2 min je neus moet snuiten en continu aan t hoesten bent :(

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Kim: Volgens mij is koken wel een beetje een hobby van jou! :) klinkt lekker die carpaccio met die dressing!

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Kristel: Wooow jij ook al zo'n keukenprinses... pfff ik moet er niet aan denken haha dan kunnen ze me na de kerst volgens mij in een gesticht stoppen, ik raak al in paniek als er meer als 2 pannen op t fornuis staan hahaha!
    Hoop dat je snel van je verkoudheid af bent!
    Toch al weer kriebels voor een 2e kindje?

Owww weet je waar ik zo bang voor ben, dat die kriebels nooit op zullen houden... dat je bij elk kindje na een tijdje zoiets hebt van: owww wat leuk zo'n kleintje en dat zou ik ook wel weer willen... maar ja waar trek je dan de grens!

Ook vind ik het lastig om te zeggen hoeveel kids ik zou willen... heb altijd gezegd 2, maar vind het moeilijk om te bedenken dat mijn volgende zwangerschap de laatste zou zijn, kan er denk ik moeilijk afscheid van nemen...
    ben gewoon bang dat ook dat altijd zal blijven kriebelen!

"grappig" dat er een hoop meiden zijn die er vooral moeite mee hebben om de kleine aan schoonmoeders te overhandigen... ik krijg al de rillingen als ik eraan denk!

4. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @mum ja is ook heel lekker :D

@kristel dat nabgericht klinkt wel heel lekker daar ben ik niet zo van zal wel komen omdat ik niet zo'n toetjes mens ben. had al zoiets van ik haal wel een chocolademousse taart bij de ah :p
    je lijkt mij wel emt die twijfels haha van de ene kant wil ik ook snel weer maar wil ook nog met z'n drieeen naar amerika en trouwen zonder zwanger te zijn maar wil ook niet dat ze 4 jaar schelen en dat ik dan net uit de luiers ben

ik mag in mijn menu geen rauwe kaas, haring, zalm, lamsvlees en konijn dus... schoonmoeder eet niet alles en frank lust ook geen zalm

ik heb trouwens ooit iets heel lekkers gemaakt op de horeca school was een salade met gerookte zalm en dan deed je de salade met creme fraiche met limoensap en zout en peper, een bakje bedekken met plastic folie en daar dan de gerookte zalm in leggen en dan de salade erin, bakje op de kop en klaar en dan heb je zo'n bol op het bord!!

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    @Mum: Ja, als ik helemaal los mag gaan vind ik koken geweldig! :D Al vind ik de dagelijkse pot niet zo byzonder om te maken hoor ;) :p

Je vriend houdt toch wel veel van koken? Of niet?

Ja, ik hoor regelmatig van moeders dat die kriebels nooit weg gaan ;) Dat wordt dus nog leuk! Haha
    Ik weet op dit moment iig wel zeker dat ik niet meer dan 2 kindjes wil. 3 is me echt te druk.. (maargoed, wie weet lul ik over een paar jaar wel anders ;))
    Wat dat betreft hebben wij jonge meiden iig onze leeftijd in t voordeel. Als ik over 10 jaar bij wijze van ineens nog een kindje zou willen moet t prima kunnen nog! Voor Kimo wordt t een ander verhaal, maargoed, 42 (wat hij over 10 jaar is) is nog steeds niet heel oud voor een man vind ik.

Ach ja, we zien wel wat de tijd brengt :) Wij hebben iig geen ruimte voor 3 kindjes (Kimo moet dan zn studio op zolder opgeven en dat wil ik niet en hij liever ook niet ;)) en qua financiën is 2 ook gewoon beter. Ik wil niet elk dubbeltje omdraaien! Ik wil mn kinderen gewoon alles kunnen geven :)
    Ik ben wat dat betreft wel luxe ingesteld, niet supererg hoor, maar ik wil niet tegen mn kinderen zeggen 'nee schat, je kan niet mee op schoolreis, papa en mama hebben er geen geld voor!' of iets in die richting..

6. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    ik zat trouwens te bedenken om erna ofzow een spel te doen, pictionary ofzow, of eht verboden woord en dat is wel lachen :D of iets uitbeelden zie mijn schoonouders al gaan haha :p als een kangaroe door de kamer ofzow :p heb nog party en co en daar staan al die dingen op de kaartjes mar dan zonder het bord spel.
    ja dat gaat hem worden denk ik :p lachen man

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    @Kim: Ach, moet kunnen toch, een gekocht toetje! Niks mis mee :D Je doet al genoeg zelf in de keuken :)

Ja, ik twijfel echt ontzettend, vandaar dat ik dus nu geen keuze maak :p Ik zie wel hoe t gaat lopen :) Misschien over een half jaar al, misschien pas over 2 jaar, misschien wel helemaal niet meer ;) we zien het wel.
    En ach, naar Amerika kan toch ook met zn 4tjes ;)

In ieder geval komt er ooit een dag dat je het wél zeker weet hoe en wat, die dag kan morgen zijn maar ook over 2 jaar. We zien het allemaal wel :) Voorlopig maar lekker genieten van onze kleine wondertjes :D

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Kristel: Ja vriendlief vind koken wel heel leuk, gelukkig hihi
    ja het moet idd financieel wel haalbaar zijn allemaal!

@ Kim: Haha jij bent er echt volop mee bezig! Je hebt leuke ideeen!

Sorry voor mij korte reactie ff maar er is er hier eentje een beetje sjaggo aan het doen, die wil in bad, flesje en naar bed! dus ga haar even soppen.. tot straks!

9. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    die van ons ligt er al een uur in die was zo chaggo tijdens het avondeten dat ik zijn fles maar heb gegeven hem met een washandje heb schoongemaakt en in bed heb gelegd en vertrokken was hij :D

@kristel ja ga genoeg zelf doen
    wil een amuse maken en een voor, tussen en hoofd gerecht en dan een nagerecht
    las net dat ze in de franse keuken eerst een kaasplankje doen en daarna een zoetig nagerecht :S wist ik helemaal niet.

10. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Hee meiden kom even hoi zeggen. Heb wel steeds meegelezen maar vergat te reageren. Gaan nu lekker vroeg op bed, ben best wel moe.
    Batterij van laptop is ook leeg, dus tot morgen!

Fijne avond nog!

11. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Yentle ligt ook al lekker een uurtje op bed :D

@Kim: Eerst kaas en dan pas zoet? Vreemd, ik heb altijd geleerd dat t andersom is! Vanwege dat kaas de suikers ed in zoete nagerechten neutraliseert en dat dat dus beter is voor je tanden. ;)
    Maarja, misschien doen ze t wel doordat de kaas de smaken in je mond weer wat neutraliseert en daardoor het toetje beter smaakt ofzo..? :(

Brengt me trouwens op een idee :p Misschien dat ik nog een kaasplankje erbij doe, is wel heel lekker namelijk :D Maar ik doe t dan wel gewoon NA het toetje, lekker met een glas wijn :D

@All: ben er weer vandoor! We gaan lekker de hele avond gourmetten met een dvdtje, dus ik ga alles ff klaarzetten :)
    Beetje laat, maarja, we wilden zeker weten dat Yentle goed zou slapen voordat we eraan zouden beginnen ;)

Fijne avond allemaal!

12. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @red slaap lekker meid

@kristel ja is ook wel lekker he maar idd meer voor achteraf..
    ik vind eht lekker met speciaal brood krijg je hier met vijgen erin enzow echt heerlijk en dan met lekkere stroop en bleu cheese mmm

13. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    @suus, heel normaal ja, ik had (heb) dat ook! maar totaal niet bij mijn eigen familie.

@mum, ja lief he dat proberen en dat ze dan zo gefrusteerd kunnen raken wanneer iets niet lukt haha.
    Hier heb ik dat ook bij schoonma , en dat terwijl ik heel goed met haar overweg kan. Zal wel iets zijn wat de meeste vrouwen hebben ofzo? het is zon vreemd idee/gevoel dat jouw kindje voor hun 'eigen' is, terwijl hun niet 'eigen' zijn voor jou. eh is dat nog te volgen hihi
    Dat van die kriebels hadden ik en mn zus het ook nog over.
    Zij gaat nu heel bewust van deze zwangerschap genieten omdat het de laatste kan zijn..
    Mijn moeder had ook nog kriebels en die is ook heel blij met haar kleinkinderen :phaha

@gaby, ik hoop zo voor jullie dat jullie goed nieuws met kerst hebben!

@bos, ja hier zitten zn armpjes ook nog vaak in de weg haha
    heb je lars nu standaard wat later op bed/ gaat dat goed?

@dees, zo flink gewicht idd! ben erg benieuwd naar je fotos!
    rust goed uit he?

@kim, thnx voor je recept voor de dressing! zal het proberen want die olie heb ik al in huis:D
    lastig hoor zoveel beperkingen vor je menu!
    heb je het recept voor die bol? :p sorry als ik lastig ben hoor
    klinkt wel logisch voor mij, eerst kaas en dan iets zoets. Ik eet namelijk altijd iets zoets en iets zouts savonds, vreemde tik hahah

@kristel, mooi menu! maak je die kletskoppen zelf? en zo ja , hoe?
    Ik denk dat ik je nagerecht gedeeltelijk ga jatten :p
    klinkt allemaal erg jummie!
    wat jij zegt over een tweede is dus precies hoe ik ook denk .. een beetje plannen zodat je nog tijd hebt om jezelf te ontwikkelen. dan zijn je kids al wat zelfstandiger. Ach ja het is ook zo lastig allemaal..
    beterschap !

@all, ons hummeltje lag ook al, maar bleef brullen. Nu heeft hij nog een uur klaarwakker met zn papa gespeeld:( nou ja hopelijk slaapt hij dan uit . Hij gaat nu wel naar bed zo..
    en dan ga ik eindelijk dan menu uitvissen;)

14. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @emma dat recept van de zalm.. zal het je ff pben

ik heb bijna mijn menu klaar moet alleen nog een amuse en weet niet of ik mijn tussengerecht wel oke vind.. :D

15. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    @emma: ja ik probeer hem nu wel op te houden inderdaad. hij heeft vanavond wel van half zeven tot kwart over zeven geslapen en daarna was hij erg chagi (zoals wel meer kids lees ik hier). heb hem in bad gedaan. kwart voor acht fles in bed en niet meer gehoord. poeh hij bleef maar schreeuwen met aankleden zo moe was hij.
    afgelopen nacht ging beetje rommelig maar hij had om half zeven een mega poepbroek dus denk dat die dwars zat (gelukkig ging vriendlief er uit en heeft hem verschoond :D) toen sliep hij door tot half negen...ben benieuwd wat hij vannacht doet. hij is wel erg verkouden. snot kwam er gewoon uit lopen toen hij uit bad kwam.

16. @ Kristel ja ik heb in het ziekenhuis sowieso aan allebei de kanten gekolfd.. vanavond had ik een tepelhoedje geprobeerd maar dat was ook niks, lijkt wel alsof je daarvoor een enorme tepel moet hebben? (of ligt dat nou aan mij) Maar vanavond heeft Jason wel aan de rechterborst gedronken, ik zat er helemaal niet goed voor maar hij wilde eindelijk :D

Hij ligt weer in zijn bedje en Sander en ik gaan ook slapen.. weltrusten! Ik heb 1 foto op mijn babysite staan en meer komt waarschijnlijk morgen wel, dan kunnen we ook pas de geboortekaartjes regelen.
    Good night ;)

17. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    ik heb mijn menu :D :D

word een 5 gangen menu
    Amuse:rucola en pijnboompitten met truffelsaus gewikkeld in carpaccio
    Voorgerecht:garnalencocktail
    Tussengerecht:Suikermeloen gewikkeld in seranoham
    Hoofdgerecht:Hertenbiefstuk in truffelsaus met porto, aardappelkroketjes en haricot verts met rode ui
    Nagerecht: Crepe met dulce de leche ijs, noten en dulce de leche
    Kaasplateau drie soorten kaas met garnituur en noten

18. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @dees heb je voor mij je wachtwoord :D
    ik hoorde van de kraamverzaorgster dat je bijv in de rugby houding kon voeden waardoor je dan anders de tepel in zijn mond doet.. misschien een idee

@bos lars ook al zo chagi hihi, zal wel het weer zijn :p

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Kim: Ja Dimara was ook doodop, ze lag al te slapen in mijn armen onderweg van de commode naar haar bedje...
    Misschien een tip voor een nagerecht --> ik vind flensjes met roomijs altijd lekker...

@ Red: Fijne avond meid!

@ Kristel: Nu nog gourmetten, pff ik moet er niet aan denken :p ik lig over een uurtje op 1 oor denk ik hihi...
    Maar geniet ervan!

@ Emma: Ja het is zeker lief, ligt ze hier echt te schreeuwen van hellup!! en ik sta te lachen omdat ze zo grappig bezig is... (ontaarde moeder ben ik hé :p)
    Ja ik snap je verhaal over het "niet eigen" zijn! waarschijnlijk is dat t onbewust idd... het is heel erg maar ik gun haar ook echt niks met Dimara, ik kan er ook gewoon niks aan doen! hihi je moeder geniet nu van haar kleinkids! ik denk ook wel dat ik die kriebels aan de boom zou hangen als ik weet dat ik oma zou worden hoor...

@ Bos: hmmm jij ook al een sjaggo beeb... zal t aan t weer liggen?

@ Dees: Slaap lekker meid! wat goed dat Jason ook aan de je rechterborst heeft gedronken! ik ga meteen even naar de foto spieken!

20. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

toch nog ff spieken en gauw bijlezen.. fijne avond..

Share This Page