Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dees: Wat een mooi mannetje hebben jullie zeg!! je ziet er vermoeid uit op de foto's, maar dat mag ook wel na zo'n bevalling from hell!! heb je ook veel bloed verloren?
    Geniet van je ventje!!

2. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @mum kun jij me ff dees haar wachtwoord sturen ant ze is al weg en ben ook nieuwschierig
    ik heb ook als nagerecht een crepe (dat is een soort pannekoek/flensje) en dat met die lekkere ijssoort erin en dat leg je dan op een bedje van dulce de leche dat is een soort karamelsaus :D

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: MMMmmm klinkt lekker zeg :D kunnen wij ook aanschuiven? 1e kerstdag was t hé? dan hebben we toch nog niks :p;) Dees haar wachtwoord staat onder haar banner ;)

4. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @dees: ziet er lief uit zo met zijn 3-en. je ziet er inderdaad moe uit maar jullie zien er ook erg trots uit...knuffel meid

meiden ik ga mijn bed opzoeken...misschien kan ik een beetje bijslapen.

5. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Kim, dank je voor het recept!
    wooow wat een menu! garnalencocktail is ook lekker ja! je brengt me wel op ideetjes :D

@dees, wat een prachtig mannetje hebben jullie! je ziet er idd moe uit maar dat is natuurlijk niet gek! wat een prestatie!
    leuke banner heb je, boobybaby hahah grappig

@mum, ja ik dnek echt dat het normaal is , tot op zekere hoogte dan haha jouw sm is ook nog van het irritante type dus dat verergert het ook nog denk ik.
    die van mij wonen een uur rijden hiervandaan, dat vind ik fijn terwijl ik gewoon een goede band met ze heb ;)..

@all, ik ga mn bed ook in. Jorick ligt net een uur in bed en word alweer wakker... *zucht* zal wel honger hebben nog denk ik..
    truste!

6. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @mum oh handig haha :D nee is 2e kerst dag ;) haha met ouders en schoonouders en misschien mijn oma maar die zal wel in het ziekenhuis zijn had nergens zin in :S

@iedereen die naar zijn bedje gaat slaap lekker

@emma ja altijd goed die garnalenvocktail maar je kan ook een mini versie maken en dan maak je er een amuse van :D heb je het toch in je menu in van die borrelglaasjes

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: Slaap lekker meid!

@ Emma: Hihi woonde mijn SM hier maar een uur vandaan :p het zal idd wel normaal zijn.. maar helaas werkt mijn SM het met haar gedrag nog even extra in de hand... ach ja!
    Jij ook slaap lekker!

ik ga ook mijn bed opzoeken... ik heb vreselijke last van mijn rug, dus neem nog even een ibruprofen en ga plat... ik ben vanmiddag uitgegleden in de sneeuw, de hond trok een beetje hard en onder de sneeuw lag nog een gladde laag, en hup daar lag ik :D had me verder geen pijn gedaan, lag in een deuk van t lachen haha maar denk toch dat ik een verkeerde beweging gemaakt heb waardoor ik nu zo'n last heb van mijn rug!

Slaap lekker meiden en tot morgen!

8. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    ik ben er ook vandoor ga nog ff fringe kijken slaap lekker allemaal

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    nog ff snel:

@ Kim: wat jammer nou, naja 2e kerstdag komen mijn schoonouders, die wil ik wel afbellen hoor ;) hahaha heb ik wel ruzie denk ik!
    wat sneu voor je oma, maar kan wel begrijpen dat ze nergens zin in heeft!
    Fijne avond meid!

10. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    komt nog ff zeggen dat mum wel beetje voorzichtig moet doen hoor met zichzelf. eerst met je rug op de trap en nu met je rug op straat *bos kijkt heel streng naar mum*

truste meiden...

11. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Suus

Wij geven Christian ook nauwelijks weg hoor.. Hij zit echt 90 procent bij ons. Hij heeft nu bij de oma's en 1 opa gezeten.. En verder net bij de buurman, die is zo verzot op het ventje! Dus ik snap je gevoel heel goed.

@ Desiree
    Probeer eens een tepelhoedje meis!! Wie weet werkt dat ;) Ik voed nog steeds met tepelhoedje, bevalt me prima!

Hier:
    We hebben gezellig met de buurtjes van beide kant lekker patatjes gegeten.. Ze waren gezellig allemaal hier ;) Echt spontaan en super gezellig!! Leuke avond gehad :D :D

Christian doet het erg goed vandaag, nu ligt hij bij papa lekker snurkie te doen.. Straks nog een voeding en dan ga ik lekker naar bed.

Ik heb trouwens al 3 zakjes met afgekolfde melk in de vriezer gedaan.. ongeveer 500 cc. Elke dag doe ik de dagopbrengst in de vriezer.. Dan kan ik een keertje een dagje de vlort op zonder me zorgen te maken ;)

12. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ben ik weer even tussendoor :D

@Dees: Mooi mannetje! je kijkt ook heel trots :D (Logisch natuurlijk!) Wel zie je er erg moe uit, maar dat is niet meer dan logisch na zo'n zware bevalling! Je hebt het goed gedaan hoor meid :)
    Haha, ik dacht dat in t begin ook, dat je megatepels moest hebben voor een tepelhoedje :p Maar je moet m op een bepaalde manier op doen. Je moet de gaatjes met 1 vinger dichthouden en dan de punt induwen, dan over je tepel heen doen en dan je vinger weer loslaten zodat t hoedje vacuümzuigt en je tepel dus wat naar binnen zuigt in t hoedje.
    Snap je hoe ik t bedoel? Zo blijft ie heel goed zitten en komt je tepel ook goed naar buiten en kan hij dus goed drinken :)
    Ik weet trouwens niet van welk merk je ze nu hebt, maar van Medela kan je ze in 3 maten kopen, S M en L, zijn ook hele fijne tepelhoedjes, ik gebruikte die ook! (heb ze ook van Avent gehad, maar die vond ik ruk)

@Kim: Hmmm, lekker menu!! Als je volgend jaar kerst ook weer zoeits gaat doen komen we bij jullie eten ;)

@Juffie: Fijn dat t kolven zo goed gaat en je dus al flink wat in de vriezer hebt staan :D

@All: Sorry dat ik niet op iedereen reageer!

Hier gaan we binnenkort maar weer een nieuwe bank + fauteuil kopen. (al de 3e set in 2 jaar tijd!! :) :( :$). We willen de woonkamer namelijk anders indelen zodat we meer (speel)ruimte krijgen voor Yentle en de bank (3-zits) die we nu hebben is veel te groot om zo neer te zetten zoals we willen :(
    Gelukkig krijgt Kimo een eindejaarsbonus en heeft hij een stuk of 25 verlofdagen nog over die hij gaat verkopen, dus dat is weer een maandsalaris :)

Ik ben trouwens echt erg!! Ik heb net al samen met Kimo gekeken hoeveel een duokinderwagen kost... :$ :) :) :) *kruipt knalrood van schaamte weg in een hoekje*

13. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hihi kristel! ;) denk je wel goed om jezelf?!

@Dees, geniet ervan meid! hopelijk kun je een beetje bijtanken!

ik ga hier een poging wagen om de auto aan de praat te krijgen. Manlief maar even uit bed trommelen of die me weg wil brengen.
    Volgens mij staan onze beide auto's vast inmiddels.

14. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ Mum.. kijk je uit!! wel een beetje voorzichtig doen..

@ Bos.. ze vond het geweldig en wij dan ook! we waren er om half 11 en ze heeft in het water gezeten tot kwart over 11! dus 3 kwartier.. toen kreeg ze honger dus even een flesje gedaan en toen zijn we nog een kwartiertje erin geweest.. daarna haar snel afgedroogd en een romper aangedaan en toen lekker in de maxi taxi gelegd en is ze lekker gaan slapen (konden wij nog ff patatjes eten ;)

@ Kristel.. haha kriebelt het toch alweer|?? Ondanks dat je het soms zwaar hebt met dat Yentle zo veeleissend is?? Wel leuk hoor! Ik riep altijd dat ik maar 1 kindje wilde maar ik denk toch dat er wel een tweede komt ;)

@ Juffie.. Goed hoor zoveel melkjes! Kun je inderdaad een keer de hot op! En fijn dat Christian het zo goed heeft gedaan..

Hier Hebben we Sophie na het zwemmen direct in bed gelegd en heeft ze tot kwart over 4 geslapen! daarna een flesje gekregen en is ze lekker bij ons geweest.. na twee uurtjes werd ze alweer moe en sliep ze tot half 9 toen weer een flesje en ze sliep weer direct.. helaas tot kwart over 3 vannacht.. even gekeken maar er was niks.. ze heeft een kwartiertje gejengelt en is toen weer in slaap gevallen tot 7 uur.. toen kreeg ze de fles net op en ze slaapt alweer :)

Gaan we nog iets leuks doen dames?

15. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    Goeiemorgen

@ red nog weg kunnen rijden??

@ ukkie die was dus helemaal uitgeteld van het zwemmen :)

wat te doen... Ik ga is ff een beetje schoonmaken en vanmiddag om 3 uur dat gesprek over die nieuwe baan. Welke dagen, loon, diploma laten kopieeren etc..
    En jullie?

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: *mum kijkt hel schuldig* Je hebt gelijk meid!

@ Juffie: Zo zo je hebt al een aardig voorraadje!

@ Kristel: Ohhhhh schaam je meid! haha nee hoor, als het bij jullie alweer kriebelt, waarom niet? Wij willen ook een nieuwe bank, we hebben nu een hoebank maar ik wordt zoooo scheel van dat ding, kan 'm gewoon op geen enkele andere manier zetten, en ik ben nogal van het verbouwen van de woonkamer...

@ Red: Hoop dat je bent weggekomen meid!

@ Ukkie: *mum kijkt weer heel schuldig* ook jij hebt gelijk...
    ben af en toe best lomp haha
    Hihi jij bent dus ook al 99 procent om voor een 2e kindje, is je vriend het ermee eens of moet je 'm nog over zin te halen ;) Wat heeft Sophie lekker geslapen zeg!
    Ik ga vandaag niet zoveel doen, ik kan geen kant op, de auto laat ik zeker vandaag gewoon staan en met de kinderwagen op pad is ook echt geen succes, denk dat ik maar probeer mijn sollicitaties van deze week vandaag te doen, dan kan ik me de rest van de week richten op de kerst!

@ Kim: Ow spannend hoor dat je vanmiddag hoort hoe en wat! die andere 2 banen heb je die al afgezegd, dat lijtk me zo moeilijk om die dan af te moeten bellen..

17. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden!

@Red: Nog gelukt met de auto?? (denk t wel, anders was je t komen melden denk ik? :p)

@Ukkie: Haha, ja ondanks alle drukte kriebelt t idd weer..
    Sophie heeft nog heel goed geslapen zeg, ondanks dat ze een paar keer wakker is geworden :D

@Kim: Ben benieuwd wat er uit t gesprek komt! Schoonmaakse ;)

@Mum: Haha, wij zijn nu juist op zoek naar een hoekbank :p Maar de maat die wij zoeken kunnen we nergens vinden, alles is véél te groot ;) Dus hier wordt t waarschijnlijk een 2-zits + een fauteuil..

@All: Nou, nu zitten wij in de kou!! :( De HR ketel doet t niet meer :( Baal hier echt van!! (*@%$##$%^&*(
    Hoop niet dat we een nieuwe moeten kopen, want daar gaat dan onze 'wens' om de woonkamer anders in te richten met een nieuwe bank..
    Ben iig wel ontzettend blij dat we nog een houtkachel hebben! Normaal stoor ik me alleen maar aan dat ding, staat best in de weg in onze kleine woonkamer namelijk, maar nu ben ik blij dat we m er nog niet uitgehaald hebben.

Hier trouwens gisteravond heel lang met Kimo gesproken over een tweede en hij wil het heel graag! Liever nu dan over 3-4 jaar wat ik eerst zei.. Hij laat t nu ook van mij afhangen zeg maar, dus als ik volgende week zeg 'we gaan ervoor' dan gaan we er dus voor :$ :D
    Maargoed, ik wil sowieso eerst langs de gyn voor mn baarmoeder en ik wil even alles op een rijtje hebben qua financieën ed, dus t zal sowieso niet over een week al zijn :p We zien het wel :)
    Het lijkt er in elk geval heel erg op dat we er toch binnenkort voor gaan, maar ik wil t eerst voor mezelf even allemaal op een rijtje hebben en t dus zeker weten ;)

18. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    goede morgen

@kristel: denk je inderdaad wel om jezelf.

@mum: :D

@ukkie: zo wat heeft ze het goed volgehouden knappe meid
    wat te doen vandaag....niks haha mijn verjaardag vieren samen met mijn zoon :D

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG MEID!!!! je zal ook niks zeggen hé dat je jarig bent!! :p

20. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    :D....25 he is bijna oma hier toch? *bos voelt zich oud worden*

Deel Deze Pagina