Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik zou eigenlijk gaan trakteren op mijn werk. heb net afgebeld want het is glad. lars is erg verkouden (en dat word alleen maar erger met het gesnotter op mijn werk) en ik krijg vanavond collega's op visite dus geef de cake wel aan hun mee :D. ga ik voor de kids wel een andere keer van de week als de sneeuw weg is.

@kristel; hoop dat het mee valt met de ketel. het zal wel druk zijn voor die mannen volgens mij sneuvelen er heel veel ketels met dit weer.

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Bos: Gefeliciteeeerrrdddd!!! Nu hoor je officieel ook bij de oma's hier :D Jeeeej! :p
    We hebben nog niet gebeld voor de ketel, wil eerst zelf alle mogelijkheden die ik kan bedenken uitproberen. Zou heel lullig zijn namelijk als er dan iemand komt en we moeten €200 betalen omdat er bijv een stekker niet in zit ofzo haha :p (Die zit er wel in, maar ik noem even iets doms :p)

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: Onze hoekbank is niet extreem groot :p zullen we ruilen van interieur :p haha
    Balen zeg van je ketel, hoop dat ie gemaakt kan worden hoor!
    Spannend hoor, wanneer moet je naar de gyn?

4. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @kristel: haha ja of dat je het water bij moet vullen ofzo :D

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Mum: Haha, hebben jullie dan een hoekbank met de maten 1.70 max bij 2.10 max? ;)
    Die 2.10 is t probleem niet, t is die 1.70 m.. Veel banken zijn breder (zelfs veel 2-persoonsbanken :() Heb wel al bij de Ikea een mooie leren 2-zits gezien die 1.58 is, dus die zou daar mooi passen en dan een fauteuil erbij om de hoek zeg maar, maar heb gewoon liever een mooie hoekbank die past.. (meer zitruimte)

Ik zou eigenlijk 6-9 maanden na de bevalling weer terug moeten komen, maar ik denk dat ik deze week alvast ga bellen voor een afspraak in januari. Als ik aangeef dat we misschien binnenkort voor een tweede willen gaan lijkt t me dat ze t wel ff willen controleren! Ik wil gewoon voor mezelf ook weten of t wel verantwoord is voor mn lichaam of dat t misschien toch beter is om bijv nog een jaar te wachten :)

6. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Bos

GEFELICITEERD!!! Fijne dag en geniet ervan ;) Ga je het nog vieren?

7. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Hee Bos!! Gefeliciteerd met je verjaardag! Heb je een mooie sneeuwdag!!! En ach 25 is toch nog piepjong?

Kristel.. jeetje zeg.. spannend.. dan ben je de tweede!! Ik ben benieuwd hoe snel het hier gaat :)

Ze heeft het inderdaad goed vol gehouden... maar ze slaapt nog steeds.. Is dat normaal?? Soms heb ik het idee dat ze snachts wakker ligt (zonder te huilen) want ze is zo moe smorgens de laatste dagen.. misschien een keer een webcam neerzetten snachts...

Hier misschien even naar de stad het is zo mooi weer.. maar eerst Sophie in bad doen en dan even wandelen.. als we door de sneeuw komen ;)

Kristel.. balen zeg van de ketel!! Je moet even kijken op hoeveel bar hij staat. als hij onder de 1 staat moet je hem afvullen met water en dan doet hij het weer (gebeurd hier vaak)

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: Nee helaas, hij is wel iets groter als dat... Hoop dat je snel terecht kunt bij de gyn!

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Nou, wij gaan ff bellen voor de ketel! Ding doet echt helemaal niks.. Er komt niet eens meer een melding op ofzo, volgens mij is ie dood :(

10. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Vervelend zeg Kristel! van de ketel!

Weet iemand het.. of dat normaal is hoeveel Sophie slaapt?

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ ukkie: Dimara slaapt ook ontzettend veel hoor, dus ik denk dat het volkomen normaal is... Dimara gaat de laatste tijd steeds meer slapen heb ik het idee... smorgens na de eerste fles houdt ze het nog geen uur meer vol, ze krijgt de fles even nog met mama kroelen en spelen en gaat dan weer naar bed, en slaapt dan weer tot een uur of 11

12. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    hei meiden1

Ik kom zo verder even reageren hoor..

@Bos, gefeliciteerd meid! heel veel plezier vandaag! oma :p

@kristel, als jullie ene nieuwe ketel moeten dan is warmteservice.nl verreweg de goedkoopste. Die heeft echt de scherpste prijzen. En verder scheelt het veeeeel geld wanneer een nieuwe ketel geplaatst kan worden door jezelf of een kennis ofzo. Hopelijk valt het mee!

13. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Mum.. oke.. ja misschien de tijd van het jaar ofzo.. Ik laat haar nu ook lekker liggen en dan als ze wakker wordt badje en flesje.. en dan lekker wandelen..

Heeft |Dimara ook last van sprongetjes?

14. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Bos: gefeliciteerd!

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    thanks voor de felicitaties meiden

@juffie: ik heb het zaterdag gevierd.

@ukkie: ja dat zie me zus ook al ja piepjong haha (ze word zelf namelijk 30)
    dat lees je wel vaker hoor dat het normaal is als kinderen tussendoor wakker zijn 's nachts. lars is vaak ook maar een uurtje op 's ochtends en gaat dan weer slapen. zolang ze stil is 's nachts is het goed toch..

16. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @Ukkie: je hebt pb.

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ukkie: Meestal merk ik het wel aan haar ja dat ze in een sprongetjes periode zit...

18. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik ben boos.. We hebben net gebeld naar de leverancier dat de ketel t dus niet meer doet, we werden doorverbonden naar een bedrijf in de regio wat dus het onderhoud regelt voor hun en we krijgen doodleuk te horen: We kunnen nu niks doen, jullie hebben geen onderhoudscontract bij ons (we huren er dus geen een), de mensen die een contract hebben krijgen voorrang en t is hartstikke druk..
    Lekker dan!! K*tzooi.. :x
    Nu moeten we dus een duur installatiebedrijf gaan bellen.. :( :x

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: Wat ontzettend balen zeg... hebben jullie niemand in de vrienden/kennissenkring die er enigsinds verstand van heeft?

20. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Mum: Nee, Kimo's vader heeft er een klein beetje verstand van, maar de ketel doet echt helemaal niks meer en zn vader heeft er niet zoveel verstand van dat hij ermee gaat prutsen..

Net bedrijf hier gebeld, hebben ook geen tijd :( Nog een andere gebeld, ook geen tijd... pffff
    Net eindelijk eentje te pakken gekregen die tot vanavond 20.00 uur vol zit, maar die evt daarna en anders morgen langs kan komen, maar die gaat ff een collega bellen om te vragen of die vandaag overdag nog tijd heeft. Hoop t echt!
    Iig wordt dat dus geen nieuwe bank voorlopig ben ik bang ;)

Sorry voor ego.. Ik ga nu gauw onder een deken liggen met een beker thee!

Deel Deze Pagina