Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Bos.. dank je. je hebt PB terug..

Mum.. Ook wel dus.. gelukkig.. dacht dat Sophie er alleen last van had hier (en Yentle geloof ik ook)

Kristel.. vervelend zeg.. duik er inderdaad maar snel in.. het is gewoon te druk nu! Brrrrrr.. ik denk aan je.

all... ik ging om kwart voor 11 kijken en toen werd ze net wakker.. in bad gedaan en nu drinkt ze een flesje bij pappie... maar ze slaapt alweer bijna :-D gek meisje... Raimon probeert haar nu wakker te houden omdat ze anders te weinig drinkt. er zit nog 100 ml in de fles ;)

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Kristel: ow jammer zeg! dat soort dingen komen altijd op t verkeerde moment!

@ Ukkie: Klein slaapkoppie is Sophie :D

3. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Mum.. zeg dat wel! Anders moeten we der ff met de billen bloot in de sneeuw leggen.. wedden dat ze wakker wordt ;)

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ ukkie: aaaahhhhh ontaarde moeder :p;):D

5. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    hihi grapje... ze heeft hem op.. in een half uur en nu slaapt ze ;) ga haar berenpak aantreken en wandelen... tot later..

6. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    @ukkie: veel plezier met wandelen.

ik ga zo ff naar de winkel om wat luuf enzo te kopen want hij is zo verkouden. vriendlief is thuis gekomen en gaat thuis werken omdat ze nog meer sneeuw opgeven dus kan de kleine lekker in bed blijven liggen.

7. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    Baby's zitten in hun winterslaap haha :)

wat een opgave met de kinderwagen ff door de sneeuw ben maar op de weg gaan lopen haha
    net bijna 60 m² vloer gestoomd met zo'n apparaat ben helemaal kapot wat een werk zeg
    ook boven de kamers opgeruimd en gestofzuigd
    hoe heette die site waar je je kraampakket nar kan opsturen??
    Morgen nog maar ff de badkamer en wc en dan is het huis weer aan kant voor de feestdagen :) heerlijk is dat
    frank is waarschijnlijk toch beide donderdagen vrij dyus zijn we toch nog 2 lange weekenden vrij :D

@ kristel balen meid ik weet niet of ermisschien water bijgebvuld moet worden of hangt er niet zo'n ding naast en dan heb je nog onderin een slangetje wat heel vaak verstoptzit en je met zo'n ijzer ding met soort mini wasborstel eraan schoon kan maken.. Dat was het tenminste bij mijn ouders...
    Zit je echt niet op te wachten net voor de feestdagen met zo'n kleintje kunnen jullie wel warm water krijgen?
    Spannend dat jullie misschien snel weer gaan beginnen :)

@ mum ja is niet leuk maar hun zouden hetzelfde doen toch. Die mensen geven ook echt geen moer om jou zo moet je denken ;)

@ bos hiep hiep hoera voor oma !!!!! :D

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Ukkie: Snap dat t een grapje was :p

@ Bos: Fijn dat je vriend al naar huis komt, die van mij is maar op de zaak blijven eten, normaal komt ie tussen de middag thuis eten, maar hij zocht het nu niet om op en neer te rijden!

@ Kim: Hier ook vriendlief de donderdagen vrij!
    Ach ja t is altijd wat hé... Kon frank een beetje fatsoenlijk op zijn werk komen?

9. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hello girls,

Wat een kou hea?!? Daan & ik hebben er 2 1/2 uur over gedaan om op t werk te komen.
    Desiree past vandaag op Levi. Maar altijd als hij bij haar is slaapt hij alleen maar. hihihi :)

Hier op het werk is ook de verwarming uitgevallen. We zitten hier te verkleumen. Dus ik leef met je mee Kristel. ;)

Woensdag ben ik lekker vrij dus dan kan ik nog wat boodschapjes doen. :)

Ik lees weer mee hoor. :)

Kussies

10. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Kristel: Wat lees ik nou.... Weer snel voor een 2e? Leuk joh!

Ik hoop wij volgend jaar, als we verhuisd zijn en een beetje uitkomen met alle kosten.

11. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ Kim.. goed bezig!! Hier hebben we het huis vrijdag al kerstschoon gemaakt ;)

@ Mum.. goed dat je mannetje niet gekomen is hoor.. het is veelste gevaarlijk om te gaan rijden.. wel jammer..

@ all.. hier net een dik uur gewandeld... ooh wat is het koud en wat een snijdende wind zeg! brrrr kon bijna niet met de kinderwagen erdoorheen komen.. zal zo ff een fototje spammen als dat mag ;) Nu lekker aan de warme chocomel!!

12. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Slapen, slapen en nog eens slapen ;)

13. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ahhh mooi poppie hoor!

14. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    @kristel , dat is balen!
    Wij hadden wel een onderhoudscontract, er is toen een mannetje geweest en toen bleek dat repareren bijna net zo duur was dan een nieuwe..

hebben jullie al ontlucht en de druk gecontroleerd? gereset?
    Ik hoop dat het snel gefixt kan worden....
    Wij zaten een week zonder en toen was het snachts -13 brrr.
    gelukkig heb je wel een houtkacheltje! hebben jullie verder nog een elektrisch kacheltje?

@all, zal straks hopelijk even meer reageren, druk hier. J wil niet slapen en kan zich ook niet vermaken . Ik heb van die blokjes met draaischijfjes en knopjes eraan, die vind hij nu wel leuk dus we gaan zon activity centre halen voor in de box. heeft iemand die? Bevalt het?

15. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    @ukkie, wat een schatje! ligt lekker zo te zien :)

16. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    1 winterslaap voor Yentle graag, met spoed verzenden aub! ;)

@Ukkie: Ahh lieve foto :D Berenpakje staat ook echt schattig!

@Kim: Alleen beneden hebben we warm water, we hebben gelukkig in de keuken een electrische mini-boiler dus dat scheelt!

@Debby: brr, ook al in de kou?! Zit je lekker met je jas aan?
    Ohja, nu je t over verhuizen hebt, hoe staat t ervoor? (jullie waren toch bezig met iets?)

@Bos: Zielig dat Lars zo verkouden is :( Heb je babyneusspray voor m of helpt t niet?

@All: Nou, die man kon niemand meer vinden die vandaag nog tijd had, maar hij zou proberen om vanavond na 20.00 uur nog langs te komen en anders wordt t morgenochtend! Dus gelukkig kan t nog vrij snel :) Nu maar hopen dat t gewoon gerepareerd kan worden, want als er een nieuwe moet komen zitten we nog wel ff zo in de kou! (en met de kerst in zicht heb ik daar niet zo'n zin in ;))

Gelukkig is t beneden nu wel eindelijk lekker warm door de houtkachel! We hebben alleen niet superveel hout meer dus Kimo mag straks ff wat gaan kopen..

Heb trouwens al helemaal in mn hoofd hoe ik Yentle's nieuwe kamer wil gaan doen als we een tweede kindje krijgen haha :) ;)

17. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    @kristel: heb nu inderdaad neusspray gekocht. had helemaal niks in huis voor hem en heb luuf en uien kan ik op zijn kamer zetten. moet goed zijn zou ik zeggen. poeh heb de helft van de weg gelopen en de helft gefietst. was mega glad in de woonwijken zeg.

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Ukkie: Heb jij kunnen wandelen met de wagen? hier is er echt geen doorkomen aan met dat ding... Ooohhh lekker warme chocomel, heb ik ook trek in, heb nog wel van die cups voor in de senseo maar vriendlief heeft het houdertje weggegooid :(
    Leuke foto, Dimara lag hier ook te slapen in de wagen, al voor we buiten waren :p

@ Debs: 2,5 uur pfff straks ook weer zolang terug? er komt nog meer sneeuw bij hé...
    volgend jaar voor een 2e jullie? :p dat is over 2 weken hihi...

@ Kristel: hihi ik krijg helemaal de kriebels door jou... ik zou zo aan Dimara haar kamertje beginnen om het te verbouwen, puur omdat ik het zo leuk vind om het opnieuw aan te kleden!

@ Bos; Fietsen, pfff daar zou ik nu al helemaal niet aan beginnen... ik heb echt het idee dat ik aan huis gekluisterd ben :(

19. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    @Mum: nee ga jij maar niet naar buiten jij valt al genoeg :D

20. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @ mum frank was 1,5 uur onderweg dus heeft er wel langer over gedaan, fijn dat jullie ook 2 x 4 dagen hebben

*verzend 1 winterslaap naar yentle*

@ kristel is s'avonds niet duurder want straks betaal je 160%

@ ukkie lekker gewandeld dus maar idd een ellende met de kinderwagen

zo meteen heb ik dat gesprek ben blij als ik weet om welke dagen het gaat
    mijn vader belde net hij is nog 1 keer shoppen met zijn collega's :) vraagt hij of ayden een winterjas in maatje 80 past haha ik zeg volgend misschien hihi :) hij was bij Tommy hilfinger en burberry belt tie daarna weer om te vragen welke maat ik heb :) worden veel kadotjes onder de boom
    we hopen dat het gewoon woensdag word of uiterlijk donderdag zou echt kut zijn als hij er niet is met kerst vanwege die vliegtuigen die vertraging hebben.

Ik ga denk ik trouwens de kaasplateau niet in het kerstmenu doen we zijn namelijk misschien pas om 8 uur thuis en dan nog een amuse en 4 gangen menu.. Anders ben je om 11 uur nog aan het eten en dan plof je denk ik haha

Share This Page