@ Kristel: tja misschien dat haar maagje wat overstuur is door t zuur ofzo, dat ze het daarom ook heeft als ze geen fruit krijgt... en dat haar maagje eerst weer een paar dagen nodig heeft om te "herstellen" met dat zelf maken en invriezen wilde ik idd ook doen in ijsblokbakjes maar er zit niks anders in de potjes als alleen fruit... ik ga gewoon nu even 2 weken ofzo helemaal geen fruit geven en even kijken of het spugen dan minder wordt!
@Emma: rustig aan doen met de strijk he Stoel erbij pakken en t lekker op je gemak doen! (doe ik ook altijd zo ) Leuk dat Mark een speelgoedkist aan t maken is! Zo creatief/handig is Kimo niet, helaas.. Vind t altijd wel leuk als mannen zelf dingen kunnen maken Deed mijn vader ook altijd (Maakte zelfs onze bedden zelf, zoals bijv een hoogslaper met speelruimte eronder voor mn broer!) en ik vond t altijd leuk! Haha, ja ik kan me wel voorstellen dat t idd vaak gedonder was Dat is ook wel te verwachten van 2 meiden (als ze t goed kunnen vinden met elkaar) Maargoed, dat hoort erbij Moet wel eerlijk zeggen dat ik voor Yentle persoonlijk een zusje leuker zou vinden dan een broertje, als zusjes heb je vaak toch wat meer raakvlakken dan als broer en zus.. Ik heb zelf echt geen voorkeur ofzo hoor, vind jongens net zo leuk als meisjes, maar voor Yentle zelf zou ik een zusje wel heel leuk vinden @Mum: Hmm, ja dan zou t idd kunnen dat haar maag wat overstuur is ja. Dan is t idd beter om t even niet te geven en dan misschien over een tijdje groente te proberen, dat is wat neutraler Yentle spuugde de afgelopen week ook weer heel veel Maar wij hebben weer even een paar dagen geprobeerd of ze zonder Zantac kon al, maar helaas.. Was fijn geweest als ze t niet meer nodig had gehad!
hee meiden, 't is gelukt hoor met de auto! Van de ene werkte de kachel niet (gelukkig heeft manlief dat vandaag kunnen repareren) dus de andere gepakt maar die moest eerst uitgegraven worden. Manlief heeft me gebracht en gehaald. Zwangerschapsgym gaat niet door vanavond. Ouders zouden morgen naar Dolfinarium, hadden ze kortingskaarten voor maar weer zit niet erg mee. Ze hebben gebeld en mogen ook woensdag of donderdag komen. Kaarten waren nl. alleen voor morgen geldig. @Mum, 'k zou haar even niks geven denk ik en kijken of het spugen dan weer weggaat. @Ukkie, lekker laten slapen toch! Zolang ze nog goed drinkt zou ik me er niet druk om maken. @Kim, hoe ging je gesprek? Of heb je die nu? @Kristel, leuk zeg om dat al te bedenken! Ben benieuwd wat de gyn zegt. 'k hoop dat het hier niet te snel kriebelt, hebben ook nog wat andere wensen. En denk dat manlief een hartverzakking krijgt. Al hoop ik stiekum dat hij eerder over een 2e begint dan ik
@mum, o ok , ik denk die schuift er elke dag al een fruitpotje in hahah nee maar goed, even uitvogelen dan hoe ze erop reageert! @kristel, leuk he dat zelf maken! m is wel handig ja, maar computers daar heeft hij dan weer echt totaaaal niets mee. Ik snap wat je bedoelt ja met meer raakvlakken. Mij lijkt een broertje daarom voor jorick ook heel leuk , terwijl ik nu zelf een lichte voorkeur voor een meisje heb.. erg he? maar het lijkt me gewoon erg leuk een dochter ooit(niet dat ik minder blij zou zijn met nog een zoon hoor) Mark zei al voor de grap, we gaan gewoon net zo lang proberen tot er een meisje is hhaahha @debby, wat een super leuk ding! ik wil hem ook wel hebben haha @all, zo ik ben klaar. m heeft vakantie en die is zo lief geweest om vanmorgen stof te zuigen en te dweilen dus nu kan ik lekker chillen nu j een dutje doet
@ Kristel: hmmm toch maar weer aan de zantac dus... ik ga het idd even een tijdje aankijken en als dat wel goed gaat of het gaat niet over (dan weet ik dat t niet van t fruit is) groente proberen ipv fruit! en mocht het dus niet overgaan zou ik graag met Dimara naar de HA op t CB gaan omdat ze nu ineens weer zoveel spuugt, maar ik wordt daar niet serieus genomen, ze zeggen dan toch: Tja baby's spugen nu eenmaal! ja daar heb ik iets aan maar het is toch raar dat ze het eerst veel minder deed (lees: bijna niet) en nu ineens sinds een goede week ineens meer gaat spugen?? @ Debby: idd wat een leuk ding zeg! krijgt hij die voor Kerst? hihi ben eigenlijk wel benieuwd wat ie kost... weet je dat? Die site had ik idd ook al ontdekt staan leuke/lekkere dingen op! @ Red: Fijn dat je ouders de kaarten ook woensdag of donderdag kunnen gebruiken, t is toch een beetje overmacht zo met t weer... ja zo ga ik t idd doen (zie antw. aan kristel) @ Emma: Neeeee hihi dan zal ze die bolle toet wel houden hahaha... idd was gewoon rustig aan aan het kijken hoe ze erop reageerd en nu blijkt dus niet zo goed... dus gaan we t maar weer even zonder aankijken, tis niet dat ze t al nodig heeft gelukkig! ooww lekker een dutje doen... dut ze
@ Mum: Dat is het gekke, ik kan hem nergens anders vinden dan op de site van fisher price! Ik wil hem wel als kerst cadeautje kopen. Misschien straks naar Intertoys voordat we Levi ophalen. hihihi
@mum, ik ga geen dutje doen, j doet een dutje misschien dat groente wel goed valt? ik ben even speelgoed aan het zoeken, heb zin om wat leuks voor hem te kopen. En dan nog met het kerstdiner bezig want ik ben er nog niet uit..oeps
@ Debby: Hoop dat ze 'm bij intertoys hebben dan, maar dan zou hij ook op de site moeten staan denk ik... ik had 'm eerlijk gezegd ook nog nooit gezien, en ik heb de laatste tijd alle speelgoedsites afgestruind om inspiratie op te doen hihi... @ Emma: ow haha verkeerd gelezen dan Ja wie weet valt groente wel goed, we gaan het gewoon even aankijken! heb je al een babygym? die hebben wij namelijk gekocht voor Dimara en krijgt ze met kerst (pakje is groter als de boom, maar hij ligt eronder) ook krijgt ze een sleutelbos met geluidjes, een mobiele telefoon in eendenvorm, (die vond vriendlief leuk hihi) een zwempakje en een tutteldoekje
@ Mum: Ik kon hem ook al niet op hun site vinden. Wij hebben nog helemaal geen cadeautjes voor Levi. shame on me!
Hai meiden!!! Wauw weer zo'n lekker kereltje erbij op het forum Gaat goed met de knappe baby's Wij zijn vanmiddag naar het CB geweest om te wegen.. Ons ventje weegt 3630 gram. De mevrouw die hier was geweest en op 3900 uitkwam heeft het verkeerd gedaan zeiden ze daar.. Ze waren blij om te horen dat de voedingen goed verlopen, ik mag met Christians gewicht 6 a 7 voedingen per dag aanhouden.. Meestal zitten we er op de 7 a 8. We zijn daarna nog even heerlijk wezen shoppen. Bij de Zeeman jasje geruild, hadden ze die andere niet dan maar een lichtblauwe meegenomen.. Bij de Lidl even boodschappen gedaan, en Christian sliep gewoon prinsheerlijk door.. Nu ben ik vreselijk moe, en zit even lekker te chillen.. Ohja eerste kerstdag gaan Johan en ik gourmetten, en 2e kerstdag is hij jarig en komen er wat mensen een paar uurtjes even een borreltje doen. Nothing fancy this year, maar toch even aan zn Bday denken toch Wat gaan jullie vanavond eten? Wij een hartige preitaart.. Moet het alleen nog klaarmaken..
@ Juffie: Lekker geshopt dus! Alvast gefeliciteerd met je man!Wij eten Broccoli, gekookte aardappels en een vers worstje!