wij eten aardappelen, erwten met wortels en een snitzel. @kerst: wij kopen niks voor hem met kerst. doen zelf ook niet aan cadeau's alleen voor mijn schoonouders maar niet onder onze eigen boom (euh we hebben ook geen boom ) @dees: wat een heerlijk manneke @juffie: lekker even naar buiten geweest dus. vermoeiend is dat he. vond ik wel in het begin..vanavond lekker rustig aan. heerlijk een rustige kerst dus. lekker genieten van je eigen gezin hoor het is al druk genoeg nu met visite? heb je al veel mensen gehad?
@Bos, oeps vergeet het helemaal, maar van harte gefeliciteerd!!! Een hele fijne dag! @Juffie, hihi klinkt wel iets logischer maar mooi gewicht! Lekker zo doorgaan! Hier gaan we frietjes eten. Heb al even een prakje boerenkool gehad om 4 uur, had honger en heb ik gelijk even weer wat groente binnen. 32 weken zwanger alweer! Gaat hard zeg! Komende week eerst nog maar even babyshoppen. Zit alleen in twijfel, zitten beetje krap. Nu heb ik 25 januari weer loon (dan ben ik 37 weken). Zit te twijfelen of ik toch echt deze maand een badje en luieremmer moet halen of het dan doe. Manlief heeft een dure in z'n hoofd. Wil dan ook geen goedkopere halen omdat hij deze graag wil. Is het te laat met 37 weken? 'k Ga er vanuit dat ik dan nog niet bevallen ben.
@ Juffie: nee helaas geen sausje, want het was een beetje een spontaan idee om vandaag broccoli te eten dus heb geen sausje in huis, dus nu maar met een lekkere jus!
@ Red: Zou je eventueel ergens een badje kunnen lenen mocht je wel eerder bevallen? t is toch wel op t randje hé... ik zou er persoonlijk niet tegen kunnen die onzekerheid!
*juffie twijfelt even over broccoli zonder sausje, maar vooruit dan maar * @ Red Meissie, waarom zou je een duur badje kopen? Ik zou het maar niet doen if i were you.. Weet je wij hebben een badje, maar meneer krijst de boel bij elkaar wanneer hij erin moet en ook wanneer hij er in ligt.. Wij hebben dan ook het advies gekregen van de kraamverzorgster om het badje maar weg te doen en het op douchen te houden Dus ik zou er nog maar eens goed over nadenken.. Je weet niet van tevoren of je kleine uk het badderen wel leuk vind? En zekers als je het geld eigenlijk even niet kan missen.. Ik zou dan voor die van de Hema gaan, maar dat is persoonlijk @ Bos Nouja Johans familie is groot dus een rustige kerst, tsja... eerste kerstdag is wel rustig en dan zijn we gewoon lekker met zn drietjes Ik zit alleen te bedenken dat we nog zo'n grillplaat moeten kopen
'k Krijg als goed is een tummytub van m'n broertjes. Eerste dag gaat de kleine toch nog niet in bad en de 2e dag hebben we dan wel een tummytub. In 't ergste geval heeft m'n moeder nog wel een badje 'k Wil denk ik eerst gewoon het kamertje klaar en vindt het badje dan net even wat minder belangrijk haha.
@Debby: Ohh leuk ding van FP! Hopelijk hebben ze m bij de intertoys @Dees: Wow, mooi kereltje Hoe gaat t met jullie?? @Juffie: lekker geshopt Balen dat ze t jasje niet meer in dezelfde kleur hadden, maar lichtblauw is ook mooi @Red: Hmm, als jullie echt krap zitten, misschien proberen wat van iemand te lenen zodat je t badje toch nog op tijd in huis hebt? En dan terugbetalen zodra jouw loon binnen is? Anders als t lukt met t geld alleen t badje kopen en nog even geen standaard en luieremmer enzo, dan kan je dat nog later halen oid als je geld binnen is? (Of het door je man laten halen als de kleine meid er dan al is ) Denk trouwens dat jullie een thermobad willen kopen? (met de thermometer ingebouwd en zeeppompjes enzo?) Die zijn namelijk wel prijzig, maar wel heel fijn! Wij hebben er ook zo eentje, heel makkelijk dat je alles lekker bij de hand hebt! @Eten: Hier andijviestamppot
*nu heeft Juffie het moeilijk, ben dol op rauwe andijviestampot.. Sorry mum, ik schuif toch bij Kristel aan *
M'n moeder heeft nog een standaard, 'k geloof van de hema. weet niet of elk badje daar op past. zal ff kijken wat 't badje van de hema kost. hebben straks ook nog een tummytub en kleine zal ook meegaan onder de douche.
@Juffie: Schuif maar aan hoor! Ik maak altijd een hele grote pan want Kimo is er ook verzot op @Red: Als je een standaard van je moeder kan krijgen en je krijgt ook al een tummytub dan zou ik persoonlijk gewoon wachten met een badje kopen.. je hebt nu al wat je nodig hebt en mocht je tegen die tijd (als jullie meisje er is) toch écht een badje missen kan je m altijd nog kopen
Badje hema kost iets van 26 euro.. Ik heb een tweedehands Bebeyou, die kreeg ik van de mensen waar ik de box bij kwam ophalen, lief toch? Ohja ik moet maar eens gaan koken, preitaart moet een uur tot anderhalf uur in de oven..
Ik ben er ook weer vandoor, ga vast met t eten beginnen Met deze kou hier in huis kunnen we dus wel een stevige maaltijd gebruiken Ohja, morgenochtend tussen 9.00 en 10.00 komt er iemand voor de ketel! Duimen jullie dat ie gewoon gerepareerd kan worden??!
@ Red Standaard 28 euro badje vanaf 9 euro nu bij de Hema.nl Ik ga ook koken, en Kristel wij duimen voor je meis! De feestdagen zijn al duur genoeg
@juffie, ja had 't gezien. Hoef alleen badje en luieremmer, dus voor nog geen 20 euro klaar. Denk dat dat 'm maar wordt
hi meiden, We zijn weer thuis van een heerlijk weekend. Heb wel ff globaal gelezen maar jullie kletsen zoveel. Wel heb ik zoveel leuke foto's voorbij zien komen! @ Bos GEFELICITEERD! @ Dees en deesman gefeliciteerd met jullie knappe zoon!! F. zit ff voor de tv en ik ben wat aan t opruimen. Tweede machine was draait alweer en eten is klaar.
@ ukkie je moet gewoon doen wat je denkt dat goed is. F drinkt al sinds haar geboorte 'te' weinig. We gaan har vaak laten wegen en ze komt gewoon netjes bij. Je kunt het er niet naar binnen proppen he... Hier drinkt ze rond de 800 dus das ook niet erg veel...