Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Ryanne: ha meid, fijn dat jullie zo genoten hebben! en nu idd de rotzooi opruimen... dat is de mindere kant van het verhaal!

2. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    @kristel, *duim,duim,duim*

@ryanne, fijn dat het weekend geslaagd was :)

@red, ik zou idd ook een goedkoper badje doen. en als je echt goedkoop wil.. op mp heb je ze voor 5 euro. Wij hebben die van mn zus te leen met standaard.

@dees, wat een mooi mannetje!

@Juffie, gezellig met zn drietjes shoppen :) klinkt lekker die taart! heb je recept ? :D

@etem, wij eten gekarameliseerde witlofblaadjes, gebakken aardappeltjes met rozemarijn , een biefstukje en een warm stroopwafeltaartje na jum jum :D ik eet echt veeeel de laatste tijd, en snoepen ook niet normaal en nog val ik langzaam af :( nog meer eten dan maar hahah

3. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    Hey meiden kom straks ff mee kletsen ayden is lastig en ben lasagna aan het maken

gesprek ging alleen over contract moet nog gebeld worden over hoe en wat

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Emma: wat lastig zeg dat je zo blijft afvallen... goed eten met de kerstdagen dan maar!

@ Kim: Fijn dat het gesprek weer goed ging, jammer dat je nog niet weet hoe of wat!

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    Waar is Mariss eigenlijk? is ze ingesneeuwd? heb haar al een paar dagen niet gezien...

6. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Emma

Ben jij soms ook stiekem een keukenprinsesje? Klinkt erg lekker jouw avondeten!

Hier:
    Ben nog even een kilo spruiten aan het blancheren. Ze zagen er zo mooi uit bij de Lidl dat ik 2 kilo heb meegenomen.. Even schoonmaken, blancheren,af laten koelen en in de vriezer :D
    Wij eten vaak spruitjes met walnoten, spekjes en gegratineerd..

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    @Emma: Zoo, jullie gaan sjiek eten! Hebben jullie iets te vieren? :D

@Ryanne: Was het lekker, ff met zn 3tjes ertussen uit?

Yentle drinkt ook niet superveel hoor! 600-700 per dag, maar ze is wel dik! ;) Ene kindje heeft gewoon wat meer nodig dan de ander :)

@All: Thanks voor t duimen ;)
    Yentle ligt al lekker op bed! We hebben t badje maar ff overgeslagen, maar alsnog slaapt ze heerlijk :D
    Had haar wel in bad kunnen doen, had t water warm kunnen maken met water uit de waterkoker en koud water, maarja, boven is het ijskoud dus heb t maar niet gedaan. Zo zielig als ze lekker warm in bad zit en ze daarna direct in de kou komt!
    We hebben haar maar lekker dik ingepakt met een mutsje op, hopelijk krijgt ze t niet koud vannacht.

Eten is klaar hier dus ik ben er weer vandoor ;)

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Kristel: Aaahhh nee dat was sneu geweest als je haar in bad had gedaan idd... Eet smakelijk!

9. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ Mum.. hier nu ook op 200 ml 4 schepjes nutriton.. maar we gaan vanaf morgen weer kijken of ze het ook op 3 kan doen.. en hapjes.. ik zou het ook ff aankijken..

@ Debs.. mooi ding hoor! Leuk!

@ryanne.. Leuk dat je een goed weekend hebt gehad.. nee het is ook inderdaad zo.. maar ze heeft het vandaag goed gedaan.. ze heeft nu 3 flessen van 200 gehad en krijgt er vanavond nog eentje.. Ik zie wel hoeveel ze drinkt. :)

@red.. inderdaad gewoon goedkoop doen... bij de V & D hebben ze ook badjes..en wat Kristel zegt.. MP.. is tha BOMB als je krap zit

@dees.. scheetje hoor.. geniet lekker van hem!!

@Juffie.,. Hmmm dat klinkt echt lekker! Nou lekker rustige kerst dus.. Wij zouden vrijdag naar schoonouders in Afoort gaan maar ik weet nu niet of dat zo verstandig is met dit weer.

@kristel.. toe maar luxe|! Wij eten hier al 3 dagen brood met soep ;) het gaat hier ook slecht maar ben een beetje rustig aan het eten zodat ik met de kerst wat meer kan eten ;). Net in de stad N0g bij de V&D een warme appelbol gehad.. dus dat wordt straks een keer een broodje ;)

@ All.. nou we hebben echt een slaapkop! Vanmiddag al slapend mee genomen na de stad.. na 5 uur na de voeding haar maar wakker gemaakt (ze werd een beetje wakker) en toen de fles gegeven en die dronk ze leeg.. toen is ze twee uurtjes wakker geweest en net begon ze te jengelen van moeheid dus heeft manlief haar weer in bed gelegd en ze was direct stil! Maar rond half 9/9 uur weer wakker maken voor een fles.. of niet??

10. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    hebben jullie de verwarming open staan dan op de slaapkamer van de kleintjes?

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Ukkie: Ik zou haar idd wel wakker maken hoor voor een fles, anders heeft ze maar 3 flesjes op en heb je grote kans dat ze vannacht gaat komen!

@ Bos: ja ik heb de verwarming open staan op Dimara haar kamertje, anders is het daar echt té koud! haar toetje is altijd helemaal koud smorgens! s'nachts staat de cv op 16 dus dan slaat ie niet snel aan, maar overdag staat hij op 20

12. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Mum.. ja doe ik ook hoor.. maar na 4 uur of later??

Bos.. nee hier geen verwarming het is 17 graden op haar kamertje en dat moet goed zijn. Heb het net wel met manlief over haar handjes.. ik ga haar eens handschoenen aantrekken vannacht kijken of ze dan wel beter doorslaapt. Ze slaapt n.l altijd met beide armen boven haar hoofd.

13. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Zo, lekker met de laptop op de bank met een deken naast de houtkachel :D :p Lekker warm eindelijk!

@Ukkie: Ik denk dat je mij en Emma door elkaar haalt ;) (maakt niet uit hoor, maar ik denk, ik zeg t even :p)
    Zoo, Sophie houdt echt een winterslaap zeg! Of ze is gewoon lekker energie aan t opsparen zodat ze straks met de fesestdagen alles kan meemaken ;)
    Als ze vandaag goed gedronken heeft zou ik haar gewoon lekker laten liggen!
    Hoe is haar temp eigenlijk? Kan t namelijk niet zijn dat ze ziek is dat ze daarom zoveel slaapt?

@Bos: Ik heb normaal in de winter altijd de verwarmingen aan boven. We hebben boven alles enkel glas en dus is t superkoud! Zelfs met verwarming aan is t nog niet heel warm, maar t is dan wat aangenamer dan zonder verwarming :) Als wij gaan slapen gaat ie uit, maar dan heeft t overdag iig een beetje kunnen opwarmen boven.

Hmmz, Yentle is alweer wakker :( ;) Misschien heeft ze t toch heel erg koud? Ik ga maar ff gauw naar boven!

14. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ Kristell.. daar heb ik zelf ook aangedacht maar eigenlijk is het voor haar leeftijd niet veel.. een baby van haar leeftijd is meestal mag 60 min na een flesje wakker.. en dat klopt ongeveer.. ze is vandaag 4 uur en 25 min wakker geweest.. dus dat is niet zo gek.. Ga haar na dit saapje even tempen..(haar nekje voelt normaal)

Ik denk trouwens dat ik haar vanavond een slaapzak me mouwen aanga trekken.. die is iets te groot maar dan zijn haar handjes ook mooi bedekt dus kan ze het niet koud krijgen.

15. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    @kristel: kun je geen lekker kruikje in haar bed leggen..

hier is het ook 16 graden in zijn kamer. ik doe meestal rond 4 uur de verwarming aan op zijn kamer en hij gaat om half 8 in bad. dan is het lekker warm en als hij dan om kwart over acht in bed gaat, gaat de verwarming weer uit.

16. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    @ukkie: ze zeggen dat het niet uit maakt dat die kleintjes koude handen krijgen.

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    Hier moet nog een klepje in de radiatorombouw gemaakt worden zodat ik bij de knap van de radiator kan...
    hij staat overdag dan wel aan maar de cv slaat pas aan als het beneden onder de 20 graden wordt en dat is het niet snel... boven wel, daar koelt het snel af door de kou in de gang en dus ook automatisch op de overloop!

18. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Hehe, ze had haar mutsje over haar ogen getrokken en kreeg m niet meer goed dus ze was helemaal in paniek :p Maarja, nu is ze wel weer klaarwakker, dus ze ligt nu even in de box te rommelen en dan brengen we har straks wel weer naar bed als ze hangerig wordt..

@Ukkie: Hmm, ja dat klopt ook idd wel! Ik heb t alleen nog nooit meegemaakt met Yentle (Zij slaapt nu overdag met moeite 1,5-2 uur alles bij elkaar) dus voor mij klinkt 4 uurtjes wakker echt als héééél weinig ;) Yentle is alles bij elkaar 8-10 uur wakker per dag.. ;)

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Kristel: owww ik ben zo blij dat Dimara ook overdag gewoon veel slaapt, want die kan zich dus echt absoluut niet bezighouden, moet er niet aan denken dat ik haar 8-10 uur moet vermaken op een dag... ik weet nu al af en toe niet meer wat ik moet doen om t haar naar haar zin te brengen!

20. F. ligt er in. Benieuwd of ze nog een keer komt maar denk t niet. Ze was helemaal doodop van het weekend. Slapen was echt bagger, ging dus absoluut niet in het campingbedje. De tweede nacht in de reiswieg en vannacht tussen ons in. Alledrie gen succes.

Nu aan mn strijk beginnen dan heb ik dat weer achter de rug

Share This Page