@ Ryanne: ow meid, balen zeg dat F. zo slecht geslapen heeft t weekend! hoop dat ze thuis snel weer in haar ritme zit!
@Mu: haha, ach, je wordt steeds creatiever hoor Ik moet Yentle ook heel veel vermaken, maar gelukkig zijn er ook wel genoeg momenten dat ik even wat in huis kan doen e ndan zet ik Yentle in de kinderstoel erbij zodat ze lekker mee kan kijken en dat gaat wel zo. Maar zichzelf echt vermaken, nee, dat lukt haar niet echt, max 5-10 minuten! Maar dan moet ik wel elke paar minuten een ander speeltje geven en regelmatig haar anders neerleggen in de box zodat ze weer wat 'nieuwe' prikkels krijgt Alleen voor de tv kan ze zich soms een half uurtje vermaken, maar dat wil ik niet te vaak natuurlijk Ach, mettertijd gaat t wel steeds ietsje beter gelukkig en ja, je wordt zelf creatiever en zo kan je dus dingen combineren; je kindje vermaken én iets in huis doen ondertussen bijv Yentle sliep eerst wat meer, 's ochtends en uurtje en 's middags 2-3 uur, hopelijk komt die tijd weer terug
@ Ryanne.. inderdaad balen van het slechte slapen.. haha.. Jullie dus ook slecht geslapen @ Mum.. hier hetzelfde hoor.. in sprongetjes slaapt ze overdag dus veel minder maar nu ze weer zichzelf is slaapt ze dus zoveel dus dat is echt fijn!!
@ryanne he balen dat ze zo slecht wou slapen wel leuk zo'n weekend met al die sneeuw @debby leuk hoor dat apparaat wat kost tie nou? @red hopleijk nog deze week. nu stond er weer op teletekst morgen half 6 in eindhoven maar het zou al woensdag zijn dus snappen het al niet meer @bos hier de verwarming aan met deur open en gaat uit als wij naar bed gaan en dan krijgt hij een warme kruik in bed onder de dekens maar word toch altidj wakker s'ochtends met koude handen jij had het laatst over haaruitval.. nou hier ook echt extreem moet om de 2 dagen mijn borstel uitplukken en normaal was dat 2 weken en bed ligt helemaal vol overal kom ik ze tegen. word er gek van @dees lekker ventje ayden ligt lekker op bed. hij was vandaag met zijn oma en overgrootoma naar het zh geweest naar mijn opa toen i kop gesprek was dus mijn opa ook weer blij. hij gaat nu trouwesn naar een verpleeghuis (ik zie al.. doe maar die waar ik werk kan ik hem in de gaten houden) dit omdat hij nog sondevoeding krijgt en veel verzorging nodig heeft. hij kan ook niet meer lopen en moet revalideren vanwege de lange periode in bed(3 maanden) over mijn vader.. nog niks gehoord nu stond er op teletekst dat er morgen een vliegtuig land op eindhoven om half 6 terwijl oorspronkelijk het 8 uur zou zijn en nu 24 uur vertraging dan lijkt het me sterk dat het opeens 2 uur eerder is.. @debby heeft levi echt maat 80 echt groot zeg.. ayden heeft 62 in zijn winterjas.
Ik ga weer afsluiten! Zo ff lekker dvd kijken en dan vroeg mn bed in want ik ben kapot Fijne avond allemaal!
oh en nog ff over eht gesprek.. het ging voornamelijk over het contract was gewoon iemand van po&o en moet nog gebeld worden over verder hoe en wat. contract gaat 1 januari in en verdien 1638 bruto op een 36 urige werk week dus dat is op zich wel netjes. ik heb zowieso 16 uur per week dat krijg ik ook gewoon vast uitbetaald en dat is dan op de di en vr dus moet voor vrijdag nu wat gaan regelen. maar dat moet wel goed komen. en dan hoop ik dat ik nog 8 uur aanvullend kan werken vaak zodat ik toch 24 heb en geen 16 die overige uren krijg ik dan de mand erna altijd. verder ga ik de eerste maand met die andere activiteitenbegeleidster meelopen en zij werkt dus op ma, wo en do en ik vanaf febr de andere 2. dat betekend dat ik dus wel sman werk maar gewoon lekker mijn werk kan doen zonder dat ik aan iemand de hele tijd verantwoording hoef af te leggen en we zijn ook gewoon gelijk zoals ik begreep. maar zij werkt er al veel langer en is veel ouder dus zal de eerste tijd toch wel veel vragen en meelopen. heb er echt veel zin in gezellig allemaal activiteiten doen met die oudjes
@ ukkie smakelijk wij idd wat slaaptekort maar dat hoop ik vannacht in te halen.. @ verwarming. Allen op F. haar kamer staat de verwarming aan, boven heb ik verder alle verwarmingen dicht. @ debby maatje 80 al.. hier nog steeds 62 maar langzaam gaan we richting 68 @ kim dan is het dus nog spannend wanneer hij terug thuis is
Kim.. spannend hoor en leuk! |Fijn dat je die baan gekregen hebt! @ Ryanne.. nu pas naat 68? Dat is ook best klein nog.. hier gaan we nu heel langzaam naar 62 toe.. veel is nog te groot maar vandaag had ze van prenatal maatje 56 aan en dat kan echt niet meer..
Trusten Kristel! Hier ook niet zo laat.. Denk rond 9 uur... er is toch niks op TV en als ze weer om 3 uur komt (waar ik niet van uit ga) dan heb ik in ieder geval al 6 uur gehad!
@ Kristel: Ook voor de TV kan Dimara zich niet vermaken ja ook 10 minuutjes haha... Je bent al weg maar misschien weet jij dit wel: mag je een kindje van 5 maanden, met voedselallergie (net ontdekt) fruit geven? @ Kim: Fijn dat je opa naar een verpleeghuis gaat, is toch wat huiselijker en persoonlijker als een ziekenhuis! hoop dat het wel klopt wat op teletekst staat en je pa op tijd thuis is! Klinkt allemaal goed zeg die voorwaarden en het salaris... hoop dat je snel wat geregeld krijgt voor AYden voor de vrijdagen! @ Ukkie: Dimara heeft het wel gehad, nu lijkt het weg te zijn...
@ ukkie ze is lang maar smal dus ze verzuipt nog in 68. Maar de mouwtjes van 62 worden te kort dus zal wel moeten Hier ook op tijd naar bed, is nix op tv
@ mum wat voor een allergie? Want in de potjes met fruit zit eigenlijk niets en in vers al helemaal niet..
@juffie, nee niet echt hoor, ik vind koken wel erg leuk, maar op de een of andere manier kom ik er nooit aan toe om uitgebreid te doen @kristel, nee niks, gewoon zomaar hadden zin om lekker te eten. Zo blijft yentle vast wel lekkr warm. Ik hoop echt dat jullie ketel het met de kerst weer doet! hier precies hetzelfde met dat vermaken. De tv wil je idd ook niet te vaak doen , dat is ook niet zo goed natuurlijk. heb jij een activity centre voor in de box? zo ja, vind ze die leuk? Ik wil er eentje gaan kopen denk ik, lijkt me wel leuk. @kim, klinkt goed! je salaris is ook netjes idd! @boos, nee die hebben we niet aan. Er komt toch wel warmte van beneden blijkbaar want vorige week toen we zonder verwarming zaten was het steenkoud boven. het ijs zat op de ramen (enkelglas boven). En Jorick heeft het heel snel (te) warm.. @mum, idd heerlijk dat dimara zoveel slaapt! jorick slaapt 2 soms 3 uurtjes per dag en ik ben dan bijna de hele tijd bezig met hem. hij is meestal om 8 uur sochtends wakker en hij ongeveer om 20:00 op bedje. Vond ze die babyschommel nog leuk? @Ryanne, dan moet f maar even lekker bijslapen @all, hm de witlof was mislukt, ik was uitgeschoten met de tijm .. mn zus heeft het nu aan de familie vertelt trouens, dus ik heb het mark ook vertelt (die wist het nog niet) verder vertellen ze het nog niemand dus mag ook niet op hyves ofzo. Ik vind het zoo spannend he 12 januarie krijgt ze een echo, eerst bij de gyn. Ik heb alle positiekleding al voor haar apart gelegd. wij gaan woensdag boodschappen halen voor het kerstdiner. Jorick brengen we even bij de schoonouders van mn zus, emma is er dan ook dus kan mooi. Zal wel druk worden in de winkels...          
@ Ryanne: Dat weten ze niet watvoor allergie, dat is niet onderzocht kindje krijgt nu zomaar uit het niets neocate voeding en de stempel voedselallergie, mag voor de rest wel fruit hebben, ze geeft alleen maar potjes want ze kookt niet eens voor hunzelf! vind het maar vreemd allemaal! @ Emma: nee op t moment vind ze er geen reet aan aan die babyschommel... ik probeer er haar nu even een tijdje uit te houden zodat het straks weer "nieuw" voor haar is! ow je bedoeld toch die elektrische of die houten? @ Kim: ow gelukkig dan is hij dus lekker met kerst thuis! Ik ga Dimara even wakker maken voor haar laatste flesje...
@ukkie ayden heeft berg gehad in het begin en vorige week weer heel even maar nu is het weer weg. had het echt op zijn fontonelletje (hoe je dat dan ook mag spellen) ik doe dan in bad zijn haar wassen en goed met dat borsteltje erover en daarna met babyolie insmeren als ze afgedroogd is dan moet het wel helpen. @emma hier ook woensdag boodschappen inkopen voor kerstdiner met mijn moeder.