Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    hier ook woensdag de boodschapjes, donderdag ga ik alles klaarmaken...

2. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    wisten jullie dat brittany murphy gister is overleden??? las het net :( vind dat echt erg. had het gister nog met frank over heith ledger dat ik dat erger vond dan michael jackson en nu weer zo'n leuke actrice

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Ben er toch weer even, Kimo is nu bezig om Yentle weer op bed te krijgen, ze werd al heel snel jengelig ;)

@Kim: Klinkt goed meid! Hopelijk kan je dan idd wat meer uurtjes draaien nog! :)
    Enne, leuk om oudjes te vermaken.. Hou in je achterhoofd dat oudjes héél chagrijnig/bot kunnen zijn! :p :D (Ik weet er alles van ;)) Maarja, ook dát kan heel leuk zijn ;)

@Mum: De meest voorkomende voedselallergieën zijn koemelkeiwit, soya, kippenei en gluten. Fruit en groenten ed zonder rare toevoegingen kan dan gewoon hoor :)

@Emma: Ik heb dat ook wel eens hoor, dat ik zomaar ineens heel luxe wil gaan koken :D Moet ook gewoon kunnen zo af en toe.
    Best vermoeiend he om zoveel met je kleintje bezig te zijn.. Maar ook wel weer leuk :) Wel ben ik altijd blij als Kimo thuis komt, dan heb ik eventjes tijd voor mezelf!
    Ik heb geen activitycenter in de box, maar ze heeft wel een babylaptop (vanaf 9 maanden van VTech) en een babybeertje met knopjes en muziekjes en daar vermaakt ze zich wel mee als ze er goed bij kan! Maar misschien dat wij ook wel zo'n ding gaan kopen nog een keer :)

@All: Ben meteen weer weg.. Kimo is alweer beneden en Yentle is mee, ze wil niet slapen ;) Nouja, dan maar lekker met zn 3-en op de bank dvd kijken, lekker met Yentle knuffelen onder de deken :D

Ohja, Kimo heeft nu trouwens lekker 3 weken vakantie sinds vandaag! :D

4. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @kristel oh ben jaloers, frank maar de donderdagen en vrijdagen aankomende 2 weken. had geen dagen dus houdt het op he
    ja weet het :D kunnen heel chaggo zijn. en zitten daar ook niet voor hun lol is anders als een bejaardentehuis.

5. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

mum: alweer gevallen?

ukkie: fijn dat ze na t zwemmen zo goed geslapen heeft.. ga je zeker wel vaker doen.. :D

bos: gefeliciteerd met je verjaardag :)

kristel: hoop dat je ketel gemaakt kan worden..is wel erg koud zo..

kim:Stichting Baby Hope - Inzamelingspunten

bos: dat je durft te fietsen zeg.. zou k echt niet durfen.

mum: vervelend zeg dat dimara zo'n last heeft van de potjes.. misschien een ander merk proberen?

kamer: ik heb ook altijd met een van mijn zussen op de kamer geslapen.. ook erg gezellig.. totdat mama weer boos naar boven kwam.. :D

kim: fijn dat het gesprek goed ging..

kristel: nee dan zou k yentel ook niet in bad doen nee.. das wel zielig anders meteen in die kou.. hopelijk heeft ze t niet te koud vannacht..

6. gaby1986

vandaag weer eerste dagje gewerkt... ben wel erg moe joh..
    vanmorgen nog ff in de stress gezeten.. joey belde me vanmorgen vroeg op. toen hij al op zijn werk was.. dat hij mijn autosleutel in zijn jaszak had.. nou fijn.. ik had dus geen auto..
    maar gelukig wou pascal van suus mij brengen.. en heeft joey mij weer opgehaald

7. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    @gaby: oeps jij zal wel gebaald hebben vanochtend. wel fijn dat pascal je wilde brengen....lekker op tijd naar bed dan vanavond. is het rustiger nu op het werk met de kerstvakantie of valt het tegen?

8. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @gaby thnx meid, is alleen niet hier in de buurt. misschien dat ik het woensdag in eindhoven breng als we daar toch zijn

9. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    @mum, ik bedoelde die houten.

@Berg, j heeft het ook sinds kort. Op het cb kreeg ik het advies om 1 keer per week in bad te doen en dan zonder zeep. Verder goed vettig houden. Het is net een soort roos.

@kim, ja eng he? Ze had verder niks of wel?

@kristel, idd vermoeiend ja! ik ben ook blij wanneer mark gewoon thuis komt doordeweeks. Zon beertje wil ik ook nog even halen.
    Veel plezier met dvdtje kijken

@vakantie, m heeft ook 2 weken nu. Vind het wel lekker even :)

@gaby, hm handig zonder auto!

@all, nou jorick gaat nu pas op bed;).. m brengt hem. Hij was helemaal overstuur. Heb hem even aangelegd en toen kalmeerde hij gelukkig.. Hopelijk slaapt hij lekker door.

10. gaby1986

nee viel een beetje tegen.. hadden gewoon volle bak vandaag.. had wel verwacht dat door de sneeuw er wat minder kinderen zouden zijn.. maar dat was ook niet zo. ben benieuwd morgen..
    kon trouwens wel wat eerder naar huis omdat de half 7 kinderen om 6 uur allemaal opgehaald waren..

11. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Zoo.. sophie wakker gemaakt voor de laatste fles en dan kan ze er zo direct weer in... dan gaan manlief en ik lekker in bed knuffelen en dvdtje kijken.. hmmm

Berg.. ik denk niet dat dat het is.. ze heeft op haar kruin ongeveer een halve cm doorsnee wat witte droge schilfertjes zitten.. vraag het woensdag ff op CB

Nogmaals fijne avond!

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Kim: Ja ik hoorde het gisteravond... wist eerst niet wie het was maar nu ik een foto heb gezien weet ik t... t schijnt dat ze verslaafd was lees ik op teletekst!

@ Kristel: ow okeej... naja ik blijf het toch een vreemd verhaal vinden allemaal, want in mijn ogen is er niks met dat kindje aan de hand (zelfde verhaal als vorige week) toen ik vroeg of ze veel verschil merken met de nieuwe voeding, kreeg ik als antwoord: tja best wel, heel twijfelachtig dus!
    hier ook jaloers dat Kimo 3 weken vakantie heeft zeg!

@ Gaby: ja idd alweer gevallen :p volgens mij heb ik last van de vallende ziekte haha! we weten niet of het spugen van de potjes komt hoor, maar dat vermoeden heb ik.... we hebben al 2 verschillende merken geprobeerd, Banaan was van olvarit en Peer was van bon bébé! balen zeg van je sleutels, maar gelukkig kon je toch naar je werk!

13. gaby1986

mum: moet je ook niet doen zoveel vallen...
    ja was erg fijn dat pascal me wou brengen.. wist ook zo ff niet wie k anders kon vragen.. iedereen is werken..

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Gaby: haha ja sorry, de hond trok me omver hihi

15. gaby1986

ja dan kun je best vallen ja.. met dit weer.. de hond van mijn moeder had mijn moeder ook al 2x omver getrokken..
    gelukkig is puk lekker klein en trekt hij niet zo hard.

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Gaby: haha nee idd, zal ook wel raar staan als zo'n klein hondje je over straat trekt... hihi

17. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @gaby ik vind het altijd zielig als dat soort kinderen hun hele vakantie in bso's zitten :( maar ja soms kan het neit anders

brittany murphy had schijnbaar suikerziekte zei haar moeder en was verlaafd aan pijnstillers.. ze werd gevonden met braaksel om zich heen dus zal wel weer een overdosis zijn :S snap neit dat die mensen niet beter uitkijken

18. Hilli

Hilli Fanatiek lid

Dec 26, 2007
    1,864
    0
    36
    @Bos: Gelukkkige verjaardag! Ik ben over drie maanden 25 :D Wat worden we oud hé :D

@Ukkie: Schattige foto, hihi die oortjes :D

@Dees: Ooh wat een mooi mannetje!! Hihi. Wat zal je wel niet trots zijn!!

@Red: Gefeliciteerd met je 32 weken meid! Gaat hard hé :D
    Ik zou denk ik ook niet veel geld kunnen uitgeven aan een badje. tIs tenslotten maar een badje :)

Ik ga maar eens terug naar de sofa :D Er steekt hier vanalles uit mijn rechterzij. Best een vervelend gevoel :) Maarja, hij moet toch ook eens zijn benen kunnen strekken hé :D

19. gaby1986

mum: hahaha ja puk rennen en ik liggend op de grond erachteraan :D

kim: k snap dat ook niet goed.. van de kinderen die er waren van vandaag waren er een aantal ouders gewoon thuis.. en dan nog zo laat op komen halen.. (kdo dan he :d)

20. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    #69880 kim1988, Dec 21, 2009
    Last edited: Dec 21, 2009
    @hilli krijg meteen weer dat gevoel nu je dat zegt, was altijd zo appart :D en ryanne maar zeggen dat ga je echt missen toen ze al bevallen was en ik maar.. nee joh ben blij als hij eruit is :D maar je mist het achteraf toch wel omdat je weet wie er in je buikje zat

Share This Page