Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Debs.. gewoon lekker laten slapen daar als het jou meer rust geeft! Doe ik bij Sophie ook weleens hoor.. Dan lekker de boodschappen doen e.d.

Gaby.,.. Gefeliciteerd.. ik hoop dat dit wondertje jullie cadeautje mag zijn!

Emma.. ik wil graag iets ondernemen met men gezinnetje.. maar weet niet wat :( Het ijzelt hier n.l vrij heftig :(

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    Goedemorgen!

@ Red: Werkse meid! 2 dagen vrij na vandaag? moet je met kerst werken?

@ Ukkie: Die sneeuw is leuk, maar met een kleintje zoals wij zit je al snel aan huis gekluisterd.. met de auto is te gevaarlijk, met de kinderwagen kom je niet vooruit, en met een draagzak vind ik ook niks, stel dat je valt (in mijn geval komt dat de laatste tijd nog wel eens voor hihi)

@ gaby: Gefeliciteerd meid!

@ Emma: lekker hé als je vriend het even kan overnemen...
    Ik ga vandaag een poging wagen om in de stad te komen, moet echt nog wat dingen halen, en de kalenders ophalen!

@ Debby: Werkse ook voor jou! Moeilijke keuze idd!

Hier weer een nacht zoals altijd :) 21.00 - 08.00 uur! ze ligt er nu alweer even in, want rond een uur of 11.00 is een vriendin van mij hier, die gaat mee de stad in...
    hoop maar dat ik de straat uitkom met de auto, er hebben er hier in de straat al een hoop vastgezeten, maar als ik nu vast kom te zitten, is er geen man die me kan helpen, want die zijn allemaal aan t werk...

3. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ Mum.. nou lekker nachtje dus ook! Veel plezier in de stad!

Even een vraagje wat betreft draagzakken en doeken.. iemand een idee? en is het fijn? dan kopen we er n.l zo eentje bij de prenatal.

4. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ik ga maar eens aankleden... en een beetje opruimen.. ga denk ik een kwartiertje eerder weg naar t werk.. heb k ook nog ff de tijd om mijn auto sneeuw en ijsvrij te maken.. hopelijk start mijn auto.. had namelijk al moeite.. en nu heeft die gister de hele dag stil gestaan.

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Ukkie: Thanx... Ik heb een babybjorn en vind het een fijn ding om Dimara er hup even snel in te hangen als ik even naar mijn moeder loop ofzo! ook als ze jengelig is en ik echt nog iets MOET doen, hang ik haar er in en zo ga ik dan hetgeen doen wat ik moet doen... als je niet van plan bent 'm veel te gebruiken zou ik kijken op MP voor zo'n ding of bij intertoys hebben ze er ook 1 die lijkt op de babybjorn maar kost maar 15 euro geloof ik!

@ Gaby: hoop dat je auto start meid!

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    :( De ketel is dood :( Moet een nieuwe komen.. Ben bang dat dat wel eventjes gaat duren met de feestdagen in zicht! :(
    Baal hier echt zooooo erg van.. :(
    T hout voor de kachel is ook al bijna op en t is nog maar de vraag of Kimo de auto nog weg krijgt hier om nieuw hout te kunnen halen.. Bah, straks zitten we helemaal in de kou voor ik weet niet hoe lang ;)

Sorry voor ego, wilde dit ff komen melden.. Ben ook meteen weer weg, ff wat dingen regelen!

7. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Mum: Thanx meid!
    Lekker hoor dat Dimara weer zo goed heeft geslapen. :)
    Veel plezier in de stad. Doe je wel voorzichtig.

@ Kristel: Balen zeg, maar is er geen nooddienst dan ofzo? Je zou denken dat je niet zonder ketel hoeft te zittenin Nederland. Ik hoop dat het sneller gebeurd dan jullie misschien denken.

Veel succes meis.

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    @Debby: Nou, bij Nuon hebben ze dus een spoedvervangingservice, dan krijg je binnen 48 uur een nieuwe ketel (gekocht of gehuurd incl de service dat ie geïnstalleerd wordt en onderhoudsservice ed) maarja, wij belden hun gisteren dus of ze langs wilden komen om te kijken en toen kregen we dus te horen dat ze niks konden doen, dat t veel te druk was ;)
    Ben dus bang dat ze t hier ook te druk voor hebben..

Maargoed, eerst even Yentle op bed leggen (is moe) en dan maar ff bellen.. Hoop echt dat ze gauw wat kunnen doen!

9. gaby1986

kristel: hoop dat ze jullie snel kunnen helpen..

zo net ff opgeruimd en gestofzuigt.. ziet t er hier tenminste ook weer toonbaar uit.. :) heb geen zin om te werken.. ze kunnen me beter vroeger laten beginnen zodat ik eerder klaar ben dan later beginnen en dan tot 18.30 werken..

10. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Kristel: Ohhh jeej, wat raar zeg. Nou dat het druk is begrijp ik wel al die leidingen springen kapot door de kou maar ja, eigenlijk zouden ze dan extra mensen in moeten huren ofzo. Ze kunnen dik aan jullie verdienen... Nou ja, gekkig!
    Ik hoop echt dat ze nog een plekje hebben voor jullie.

Wij moeten trouwens ook een loodgieter laten komen. Een leiding in het toilet is gesprongen en nu seipelt er water uit. Ik ben steeds het toilet aan t dwijlen. :(

11. gaby1986

t gaat goed hier met alle leidingen en cv'tjes en hr keteltjes zeg..
    mij niet aansteken hé!

12. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

hahaha nee hoor, wij hopen alleen maar dat jij zwanger mag zijn! En dat we je aan mogen steken met dat virus!

13. gaby1986

debby: okeej dan is t goed :)

ging net puk uitlaten.. heb maar t halve rondje gelopen dan dat ik normaal doe. maar ben 2x zolang bezig geweest.. volgens mij is het aan t dooien.. hoor overal druppels vallen..
    ben echt bijna 10x onderuit gegaan... en puk werkt dan ook niet echt mee.. als die overal heen rent..en ik op mezelf moet letten dat k niet val..

14. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Hey meiden!

Hoe gaat het hier? Ik heb zoveel gemist, dat ga ik niet bijlezen... Werk vandaag thuis want heb lekkage. Afgelopen weekend ook al. Ik zie dat ik niet de enige ben...

Liefs!

15. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Wie kan mij updaten over hoe het met Dees gaat?

16. gaby1986

volgens mij gaat t met dees wel goed.. je weet inmiddels denk ik wel dat ze bevallen is van jason..ze was wel erg moe.. en de bevalling was erg zwaar.. inmiddels is ze wel weer thuis.

17. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Weer ff ego..

Net gebeld met Nuon, we werden doorverbonden met het bedrijf wat voor hun werkt in onze regio.
    Hetzelfde bedrijf dus weer die gisteren tegen ons zei dat ze geen tijd hadden, maar nu ze een nieuwe ketel mogen plaatsen hebben ze ineens wel tijd!!? (Hoezo we helpen alleen gauw mensen waar we veel geld aan kunnen verdienen?! :x :()

Iig komt er over een half uurtje iemand langs om met ons te bespreken wat voor een ketel t dan zou worden en alle voorwaarden en kosten overleggen.
    Ben benieuwd! Hopelijk kan er dan ook gauw iemand komen om er een te plaatsen als we besloten hebben :D

We gaan waarschijnlijk wel voor huur, is uiteindelijk over al die jaren bijna hetzelfde qua prijs als kopen en alle onderhoudskosten en reparatiekosten zijn inbegrepen. Ben niet van plan om er nu een te kopen die dan weer binnen 10 jaar kapot is! (Deze is ook net 9 jaar oud :()

18. gaby1986

kristel; fijn dat ze jullie nu wel willen helpen.. hoop dat t vandaag nog allemaal geregeld kan worden..

19. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Kristel: nou het is toch fijn dat ze kunnen komen! :)
    Dat ze hem dan ook maar snel komen plaatsen.

20. gaby1986

toen ik net trouwens met puk buiten was.. knalde er een auto op een andere.. t is echt glad.. vind t best wel eng om zo te gaan rijden..

Share This Page