Hai meiden, Jeetje wat een rotdag zeg!! Ons ventje is mopperig!! Huilen, huilen en huilen.. Nu hebben we een cd aanstaan en hij lijkt te slapen.. Even afkloppen voordat hij weer wakker word. Verder ben ik de keuken aan het schoonmaken, en een beetje troepjes aan het opruimen.. Zo even naar de kapper lopen om een afspraak te maken, mn haar is een beetje dood.. Nu eerst even zitten
@ Juffie: Hij is nog maar klein, dan mag je nog een huilerig en hangerig zijn. Ik hoop voor je dat de kapper nog een plekje heeft.
@ bos, dank u @ juffie, je haar is nu waarschijnlijk flink onder invloed van alle hormonen!!! Hoor je vaker na een bevalling dat je haar er opeens een stuk minder mooi bij hangt... @ all, ik ga er weer vandoor. Wil wel meekletsen, maar internet loopt steeds vast op deze pagina dus dat schiet niet op. Liefs!
*springt een gat in de lucht* Morgen krijgen we een nieuwe ketel!! Vandaag en morgenochtend dus nog ff 'primitief' doen met de houtkachel (heeft ook wel weer wat ) en morgen weer lekker genieten van een CV die het doet! (en warm water ) We huren nu ook gewoon de ketel, is op jaarbasis iets meer qua kosten, maar we besparen nu weer op energie ivm zuinigere ketel! Plus dat alle kosten meteen gedekt zijn mocht er wat gebeuren, we hoeven NIKS extra te betalen (dus, de nieuwe bank kan alsnog komen binnenkort want we hoeven nu geen grote uitgave te doen ) Yentle is nu wakker dus we gaan ff hout halen voor de kachel! Hopelijk kunnen we goed rijden... Sorry dat ik verder ff niet reageer!!
@kristel, gelukkig hebben jullie morgen weer een cv! En idd handig dat je kunt huren als het financieel even niet uitkomt! hadden wij ook gedaan denk ik als we het geld niet hadden , ideaal. is wandelen bij jou te doen in de sneeuw? Hier nog steeds niet helaas. @nen, hey meid balen van de lekkage! @bos, flinke vent hoor die lars @debby, ach ja kan gebeuren toch ? een afspraak vergeten.. @juffie, ooh arm ventje, maar lekker bij mama hangen sorry wie ik vergeet! @all, j heeft ook zijn dag niet, hij heeft steeds honger en hij wil niet slapen. Ik denk een regeldag...
@ Kristel Super meis!! Dan gaan jullie niet de koude kerstdagen in Christian ligt nu heerlijk te slapen.. Mn man is aan het stofzuigen en ons ventje slaapt gewoon heerlijk door ik ben ook ondertussen wat wasjes aan het draaien, merk nu even mn rugpijn. Dus even zitten en chillen! We hebben alle kraamkadeautjes onder de kerstboom weggehaald, de kleertjes hangen nu in de kast voor wanneer hij ze aankan. Hele leuke kleren van Name It gekregen maatje 68 Kan niet wachten tot hij het aankan Maatje 50 is nu officieel te klein, in ieder geval de pakjes van de Wibra. Die heb ik opgeborgen, op naar maatje 56 @ Nen Hoe gaat het met jou? Redt je het een beetje met de feestdagen? Ga je nog iets leuks doen? Ik denk aan je hoor meis, lijkt me lastig zonder je geliefde.. Knuff!
Ohja ik ga die kerstboom echt eruit schoppen hoor!! Zogenaamd zou hij niet uitvallen, nou daar merken wij niets van Volgend jaar toch maar een nepperd? hahah!
@ Emma: Ik wil trouwens even mijn respect uitspreken over dat je al 3 maanden en 3 weken borstvoeding geeft. Echt super meid! RESPECT!!!!
@kristel: beter dat ze zo snel toch nog komen. zo net mijn badkamer gesopt...echt shame on me dat het zo lang geleden was *Bos voelt zich een hele slechte huisvrouw*
@ Bos: Ach, je kan je tijd nu wel beter gebruiken. Ik heb de mijne ook pas weer gedaan voordat de makelaar kwam kijken. Verder wel snel een doekje erdoor, maar niet lekker uitgesopt.
Halloo!! Hier was ik weer..gister hadden we de crematie en mijn schoonmoeder was er de hele dag..VAndaag ben ik naar de verloskundige geweest..Ze hebben een echo gemaakt..maar er was nog niks te zien..wel kon je aan mijn baarmoeder zien dat ik zwanger ben.. Dus ik moet het ziekenhuis bellen voor een termijn echo volgende week..Ze schatten dat ik nu 7 /8 weken ben..3 augustus 2010 ben ik uitgerekend.. @desiree: Wat een schatje zeg!! @mum: Nee ik ben niet ingesneeuwd hahaa.. En Chanell is alweer een half jaar!!!! Gata echt super snel..Ik zit nog steeds te wachten totdat haar 1e tandje doorkomt haha..
@debby, wat lief! dank je ik heb nu wel af en toe een momentje dat ik denk van, hm zou wel heel fijn zijn om weer mn vrijheid terug te hebben. Maar goed, ik moet wat meer kolven zodat ik ook wat vaker weg kan. Ging levi nou bij je schoonmoeder logeren? werkse nog vanmiddag! @bos, leuk werkje he de badkamer schoonmaken vind ik serieus leuk hahah. Ik doe elke week helemaal schrobben en ontkalken maar ja ik ga ook best vaak in bad dus hij word ook veel gebruikt. @juffie, ja vervelend he die naaldjes! hier ook al dus maatje 50 al te klein.. gaat snel he?! @bos em debby, jullie kindjes waren toch verkouden? Alweer beter? @all, ik ga ook even de badkamer doen dan de koelkast nog even en nog veeeeeel was. j ligt lekker te slapen nu gelukkig...meestal slaapt hij een uurtje maar gelukkig is mark thuis
Meiden, Kopen jullie wel eens online kleren voor je kleintje en zoja via welke site? Ik heb namelijk van een kennis gehoord dat Name it enz. online goedkoper zijn als bij Prenatal etc.. Alvast bedankt voor de tips..
@juffie; nee voor lars nog niks online gekocht @debby: poeh ben dus niet de enige hihi @emma; je mag volgende keer mijn badkamer wel komen soppen dan hoor haha...lars is nog wel verkouden..vooral zijn neusje zit dicht. heb vannacht ui op zijn kamer gehad ik rook niet eens zijn poepbroek vanochend zo stonk het naar ui iel....
@mariss; maar wil je niet ongerust maken hoor maar is dat dan niet gek dat er nog niks te zien is? bij mij was het namelijk best duidelijk met 8,3 weken...
@Debby: Ohh spannend dat t overmorgen op funda staat! Wel even de link spammen hier he? @Emma: Ik heb er ook respect voor dat je al zo lang bv geeft! had t zelf ook graag gewild Ach ja, wie weet bij een evt 2e @Bos: Hier is de badkamer ook al ff niet gedaan hoor! Moet t ook doen maar kom er steeds niet aan toe.. ben nu zelf ook hartstikke verkouden met koppijn dus dan heb ik er ook al meteen geen zin in.. Haha, ja een ui op de slaapkamer gaat vreselijk stinken Heeft t wel een beetje geholpen? @Chamaro: Heey 3 augustus uitgerekend? Ik was bij de eerste echoberekening ook 3 augustus uitgerekend! maar bij de echo met 11 weken ben ik toen weer een week vooruit gezet Wel raar dat ze niks konden zien? Was t inwendig of uitwendig? Ik kreeg toen met 6/7 weken een inwendige en toen zag je al heel duidelijk een hartje kloppen..
@bos: Nee dat apparatuur daar is heel slecht als ik 10 weken was geweest dan zou je net iets kunnen zien zeg maar.. Maar mischien ben ik ook wel minder ver 6 weken ofzoiets. Op de echo zag je wel dat ik zwanger was..mijn baarmoeder was groter dan een niet zwangere baarmoeder (Weet niet hoe ik het anders uit moet leggen) 30 decemebr moet ik voor een termijn echo naar het ziekenhuis dus we zullen zien.