@kristel: jaa 3 augustus uitegerekend haha wat toevallig Het was een uitwendige echo..en ik heb een dikke buik van mezelf..In het ziekenhuis gaan ze een inwendige echo maken..En daar hebben ze gewoon veeeel betere apparatuur.. Ben nu al zenuwachtig voor 30 december haha..dat is volgende week al
@chamaro: oh vet spannend meid....kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent zou ik ook zijn hihi..ben je niet ontzettend benieuwd hoe iedereen gaat reageren? @kristel: oh ben je weer niet fit vervelend zeg. hoop dat je niet ziek word. ui heeft wel geholpen ja (waarschijnlijk in combi met de neusspray) hij ademt al minder zwaar als gister en hoest ook al minder.
@bos: Jaa zeker spannend.. Mijn schoonmoeder hebben we het gister vertelt omdat ze vroeg wat voor afspraak wij om 11 uur hadden En ik kan niet liegen haha..En die reageerde gewoon en feliciteerde ons heel leuk..en ze zei als je 1 kind kan opvoeden kan je er ook wel 2 opvoeden haha..was erg lief.. mijn schoonzus heb ik het zaterdag vertelt..en die vond het maar heel erg dom dat ik nou alweer zwanger was..omdat het heel snel achterelkaar aan was..Maar ik denk omdat ze jaloers is omdat zij nu 7 maanden bezig is en nog niet zwanger is..Maar vond het niet leuk hoe ze reageerde.. Mijn ouders weten het nog niet die wil ik het met kerst vertellen dus ben benieuwd haha..mijn zus zei als ze gaan zeueren dan zeg ik er wel wat van hihi.. Verder weet het nog niemand..Als ik 12 weken ben zet ik het pas op hyves..
@Mariss: wat leuk van je schoonmoeder en wat dom van je schoonzus. leuk gaan jullie het nog op een speciale manier vertellen met kerst? kan me voorstellen dat je bij de rest wilt wachten tot 12 weken hoor..
@bos: Ja ik heb een briefje getypt en die doe ik in een doosje en pak ik in en dan mag mijn moeder die voorlezen
Haha ja vond ik ook al Nou ik ga even wat opruimen en ik zie dat chanell wat ranja en een koekje moet hebben..Al een half uur geleden..Oops..haha..
hoi meiden @maris oh leuk, spannend met kerst. morgen is eht precies een jaar geleden dat wij eht aan mijn ouders vertelde ook met een gedicht. mijn moeder meost het hardop lezen en begonnen allebei te huilen. hier nog iemand die aan de badkamer en wc gaat beginnen. had allerlei plannen om vandaag te gaan doen maar is nog niks van gekomen grrr ben alleen maar aan het telefoneren. heb mijn dagen voor de maand januari en meost dus kwa opvang alles omgooien maar het is gelukt. nu gaat hij op de di en vrij in januari en dan in febr alleen de vrijdag naar het kdv en di naar mijn moeder en 1 maandag ochtend in de maand komt mijn oma. dus het is geregeld maar alleen in maart heb ik de vrijdag ochtend niet meer want dat is dan vol en word ayden er eigenlijk gewoon uitgeschopt voor een ander.. kan me daar zo kwaad over maken ik zit nu toch al op dat kdv.. blijf maar wachten elke keer. ook heb ik de doop geregeld die staat nu voor 21 februari vast door de zelfde pastoor die mij vroeger de doop en communi heeft gedaan toen we in heerlen woonde. hij werkt nu in maastricht in een hele mooie kerk. en ga zo nog maar ff door... ben dus flink bezig maar nog niet aan het huis toegekomen. ayden slaapt dus ga snel beginnen dan ben ik er klaar mee
@ Kristel: ohh wat balen zeg van de ketel! Jeeej goed nieuws lees ik! @ Gaby: K kan me voorstellen dat je liever eerder begint als eerst een halve dag vrij bent en dan nog moet gaan werken.. Hier is het ook flink aan het dooien heb ik het idee... jammer hoor! @ Debby: oww jee jij ook al troubles.. wat dat aangaat ben ik blij dat wij een huurhuis hebben, al dat soort probleempjes worden hier netjes na 1 telefoontje door de woningbouwvereniging opgelost! Oeps afspraak vergeten!! Zwangerschapsdementie? Balen zeg dat het huis nog niet op funda staat! ow gelukkig goed nieuws lees ik! @ Nen: O nee niet jij ook al problemen door het weer! Sterkte ermee zeg! @ Bos: Ow gelukkig Lars voorlopig van die akelige prikjes af... ik kan niet wachten tot we er hier ook even een tijdje vanaf zijn! Goed gegroeid issie weer @ Juffie: Je ventje groeit hard zeg! www.kleertjes.com @ Mariss: Woow Chanell al een half jaar zeg! gaat echt TE hard! niet ingesneeuwd dus gelukkig wat zei de VK dat je er nu alweer bent? Spannend zeg die echo volgende week... @ Kim: Balen zeg dat het KDV zo'n stom beleid heeft zeg! en Ayden wordt dus ook gedoopt! fijn dat het geregeld is!
@kim: Aaah leuk! Ja mijn moeder moet het ook voorlezen..Denk niet dat ze gaat huilen @mum: Ja idd! Er was een stage loper..die is er gelukkig tot 8 januari..Maar die vrouw van wie die praktijk is kwam ook even kijken naar chanell..En die zei ook van met 2 kinderen lukt het ook wel.. Maar die stagaire zag hoe kort mijn bevalling duurde en die zei dat ik een flinke meid was..Echt op zon kinderachtige toon (net alsof ik 16 was ofzo. Heb er echt een hekel aan als mensen zo tegen mij praten.)..En daarna verbeterde het met "uuhmm flinke vrouw".. Nou ik keek haar aan..Vond ik wel een beetje appart van haar..maar goed..ben blij als mijn eigen vk weer heb haha..
@Chamaro: Ohh spannend, de 30e weer een echo! Dan ga je gewoon een heel mooi minimensje zien En ik denk idd ook dat de stap naar een tweede kindje toch wel kleiner is dan naar een eerste kindje. Bij een eerste kindje veranderd er gewoon zóveel in je leven, als je daar eenmaal je ritme in gevonden hebt is t al makkelijker om een tweede kindje te hebben want die gaat uiteindelijk gewoon lekker mee in dat ritme (als t goed is ) Plus dat je al veel meer ervaring hebt en met een tweede vaak makkelijker/rustiger omgaat dan met een eerste en je hebt al heel veel spullen T zal wel heel druk zijn, maargoed, als je eenmaal door die drukte heen bent (als de jongste 2/3 jaar is) dan heb je t gehad ook! (Tenzij er nog een derde/vierde etc komt ) @Kim: zo, lekker druk geweest idd! Wel echt raar dat Ayden in maart niet meer naar t kdv mag!! Slaat nergens op! @All: Ik ga weer ff wat innemen en dan op de bank liggen! Rotkoppijn.. Voel t zelfs in mn gezicht bij mn wangen en mn kaken?!
Badkamer is bijna klaar maar meneer was het er nietmee eens Het is ook echt stom van dat kdv nu sta ik weer op de wachtlijst voor vrijdag voor maart dan. Maar ga toch voor de zekerheid nog een andere bellen.
Poging twee in de hoop dat het niet weer elke keer gaat vastlopen... @ kristel, fijn dat jullie morgen de nieuwe ketel krijgen. Een houtkachel heeft zeker wat met dit weer, maar wel jammer dat het nu de enige verwarming is en niet als extra. @ juffie, ja het is best pittig zonder mn lieffie, maar we slaan ons er aardig doorheen vind ik! Vandaag precies 5 weken dat hij weg is. Maar de tijd kan me niet snel genoeg gaan! Heerlijk dat jullie ventje doorslaapt terwijl er gestofzuigd wordt. Wat gaat de tijd hard zeg, hij is alweer 2.5 week! Begin je al te wennen aan het moederschap? @ bos, je bent niet de enige die soms nét te lang wacht met de badkamer hoor.... Ik vind dat de vreselijkste klus in het huishouden! Vies he zo'n ui naast het bed. Het is wetenschappelijk niet bewezen dat het werkt, maar de praktijk wijst vaak wel anders uit! Ach, als het hem maar verlicht! @ mariss, hebben ze geen inwendige echo gemaakt? Want daar zou toch al iets te zien moeten zijn met 6w 6d? Wel lekker dat je volgende week alweer een echo hebt! En Chanell ook alweer een half jaar, time flies!!! Lees nu dat het een uitwendige echo was. Gek dat ze dat sowieso hebben geprobeerd, volgens mij kun je tot een week of 9/10 bijna niks zien met een uitwendige echo.. Wat jammer dat je schoonzus zo'n stomme reactie gaf zeg. Maar kan me ook voorstellen dat het voor haar misschien wel moeilijk was om te horen, omdat het bij hen nog niet is gelukt. Maar nog, ik zou dat dan voor mezelf houden en een masker opzetten! Vond je het erg dat er een stagiair was bij de vk? Omdat je zei "die is er gelukkig tot 8 januari". @ kim, zo te lezen heb jij ook een "regeldag".. Wel mooi dat de pastoor die ayden gaat dopen jou ook heeft gedoopt! @ all, heb voor mijn ouders de boeken "pap, vertel 's" en "mam, vertel 's" gekocht als kerstcadeau. Kreeg ik eerst een e-mail dat de pap-versie vertraagd wordt verzonden en krijg ik net een beschadigde mam-versie binnen!!!! Grrrrr ik baal!!! Maar de postbode was ook lomp, die duwde dat doosje zo ruw door de brievenbus! De doos is ook helemaal gehavend. Dus heb ook TNT een klachtmail gestuurd.
@ kristel, klinkt mij heel erg als holteonsteking in de oren!!! Gaat het ook "kloppen" als je met je hoofd naar voren buigt? Voelt het alsof je kiezen los zitten? Heb je last van je oren?
@ kim, balen van het kdv zeg.. Wel raar dat een ander dan voor gaat! Zou lastig zijn als je hem straks naar 2 verschillende kdv's moet brengen..
@nen: wat leuk dat boek heb ik ook voor lars maar dan pap en mam vertels eens haha...goed dat je het zegt zal hem er eens bijhalen binnenkort kijken of ik weer wat kan schrijven. ik vind de badkamer ook het verschrikkelijkse klusje haha we kunnen allemaal emma in huren goed emma?
zo ik had nog waardebonnen liggen. heb een hotstone massage geboekt en een complete gezichtsbehandeling van 45 minuten . en dat allemaal begin januari. kan ik wel gebruiken als ik weer begin met werken na een half jaar thuis
ik had trouwens een stuk of zes mensen gevraagt om voor me te pendelen maar heb maar twee reacties gekregen. beetje raar eigenlijk.
haha ik heb echt tijd over vandaag. kleine slaapt altijd veel als hij prikjes gehad heeft en heb geen zin om nog wat in huis te doen