Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

Apr 9, 2008
    3,448
    0
    36
    Female
    Pm-er
    Drenthe
    @kristel: Jaa idd ik denk ook dat de stap naar een 2e kindje kleiner is..:p ik denk dat het ook wel druk zal zijn..maar ja daar wen je ook wel weer aan..Ik heb ze tenminste wel ongeveer tegelijk uit de luiers haha..:p Nou ik weet niet of er een derde of vierde kindje bij komt :p nou moet ik er echt totaal niet aan denken haha!

Balen dat je zon koppijn hebt zeg!! Doe maar rustig aan..

@nen: Ja ik kan me ook wel voorstellen dat het voor haar moelijk is maar dan hoef je toch niet zon reactie te geven..tenminste dat zou ik nooit doen!..
    ja ik vond die stagaire niet leuk..Omdat ze op z'on kinderachtige toon naar mij ging praten..( terwijl ze zelf volgens mij niet veel ouder dan mij was) En daar heb ik zooon hekel aan..;)

Maar goed..Ik ga avond eten klaar maken..We eten stampot andrijvie met gemarineerde speklappen :D
    Wat eten jullie?
    Eetse!!!

2. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ bos, is dat van jou een combiboek? Lekker joh die behandelingen! Ben ik ook wel aan toe haha. Ik heb ook maar 1 reactie gehad op een pendelaanvraag. En daar kwam ook nog eens februari 2010 uit. Heel knap ;)

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Kim: jammer is dat hé als je net niet kan afmaken waar je mee bezig bent...
    dat vind ik zoooo irritant.. dan ben ik bijvoorbeeld aan het strijken en dan denk ik ow nog 2 blousjes en dan ben ik klaar, en dan wordt ze wakker en dan blijven die 2 blousjes weer liggen...

@ Nen: balen zeg dat het zo in de soep loopt met je cadeautjes... hier leek het er ook even op maar gelukkig lijkt het nu toch goed te komen!

@ Bos: owww dat klinkt lekker zeg... ik heb ook nog een dagje beautycentre tegoed :D dat van dat pendelen had ik ook, heb maar van 2 mensen reactie gehad... ik had toen gevraagd of ik een jongen of meisje verwachtte, ze pendelden allebei wel een meid!

Ik ga er weer 1 op bed "gooien" ze is net wakker voor haar flesje maar is nog steeds doodmoe blijkt wel...

4. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ mariss, nee idd daarom zei ik ook al ze had misschien ook even aardig kunnen doen ook al voelde ze zich rot. Ja jammer dat die stagiaire zo'n rare toon aan sloeg...

5. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    @nen: dat is zeker knap haha...

@mum: niet te hard gooien he

@chamaro; haha zou niet best zijn als je nu al aan een derde of vierde denkt hoor...je gaat al hard genoeg :D eetse.

6. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @nen ja maar dan gaart hij alleen nog maar op vrijdag en dinsdag gaat mijn moeder oppassen en meot ik een andere dag dan plan ik dat gewoon zodra ik mijn rooster heb.
    heb je zin in de feestdagen ondanks dat mark er niet is?

@bos oh heerlijk doe mij dat ook maar :D

hier word het tosti's want frank voelt zich niet goed dus ga gen hele maaltijd maken
    straks nog ff met mijn moeder naar het zh voor mijn opa. heb helemaal geen zin maar wil wel nog ff gaan deze week. aankomende dagen zijn zo druk. misschien dat we 1 kerstdag nog ff langs gaan is wel zo leuk voor hem.

7. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    *bos stuurt klaas vaak naar kim toe :D*

@kim: dat is wel zo leuk inderdaad anders is hij ook zo alleen met kerst. vervelend dat hij niet helemaal fit is.

@eten: hier rode bietjes, aardappelen en vissticks.

moet zo alleen eerst naar fysio (kwart over zes) dus eet pas laat.

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Bos: nee heb niet heel hard gegooid ;)

Ik ga zo maar wat pasteitjes met ragout voor mezelf klaarmaken, vriendlief belde net dat en nog 4 vrachtwagens geladen moeten worden, lekker dan ik had net met mijn moeder afgesproken dat we vanavond de kerstboodschappen zouden gaan halen zodat Dimara bij vriendlief kon blijven... dus nu zorgt hij gelukkig dattie om 19.00 uur thuis is, maar vind het belachelijk dat zijn baas hun zolang laat werken... ze zijn vanmorgen om half 8 begonnen...

9. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Hai meiden,

Zo ik heb even fotos bestelt via Kruidvat.. Jeetje 180 fotos :p
    Even alles van Christian en de bevalling, en van de zwangerschap..

Ik heb meteen van de mooiste fotos 5 afdrukken laten maken, 1 voor ons, 1 voor mn moeder, vader, schoonouders en mn zus...
    Krijg je niet later gezeur kan ik daar ook een afdruk van krijgen? Nee als nieuwjaargeschenk geef ik een boekje met fotos van ons met de kleine erin ;) Zo en nu niet zeuren haha!
    Is goedkoper om meteen veel te bestellen als elke keer wat ;)
    Manlief zegt net bijdehand "Dus eigenlijk verdienen we weer geld ;) )
    We hebben voor 2 dagen nog 40 euro op de rekening.. ai ai ai.. en dan moet ik nog taarten kopen voor Johans Bday.. Nouja ik heb nog VVV bonnen en nog kleingeld in mn spaarkoe ;) Dus we komen er wel, maar toch.. Is hard gegaan deze maand!

Zo ik heb weer een kilo spruiten geblancheerd, de was is gedaan, kortom drukke dag gehad.. Morgen weer therapie aan huis.. Shit ik ben de kapper vergeten te vragen of ze nog plek heeft.. grom grom..

Nou ik ga de rosti in de oven doen, we eten rosti, hamburger, sperziebonen met ui en knoflook gebakken, en rauwe witlofsalade met vers fruit ;)

Nu ga ik even douchen dus ik zeg tegen jullie :D Buh Bai tot zo..

(ik stink! hahah Christian heeft melk over me heen geboerd ;)Leukerd ;) )

10. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ mum, fijn dat de cadeautjes toch waarschijnlijk nog in orde komen!

@ kim, Mark is van Emma ;) Ik ga met kerst naar mijn ouders dus dat wordt denk ik wel gezellig. Maar toch zal ik mn vent vreselijk missen. Hij zit nu ook nog eens buiten de poort dus dat maakt de dagen wel spannend...

@ eten, hier brood. Heb wel groenten in huis, maar geen zin om te koken...

11. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ juffie, zo dat klinkt lekker wat jij gaat eten!

Toevallig nu het liedje "it will be lonely this christmas without you" aan het luisteren haha

12. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @bos moet je nog vaak naar de fysio??

@mum ja is idd een lange dag,

ik ga morgen met mijn moeder boodschappen doen maar dan gaat ayden gewoon ff mee :D we hebben 4 handen
    en moet nog naar de stad voor wat kleine kadotjes maar heb niet zo'n zin in die drukte in de stad maar ja moet maar en morgen pak ik de trein om 4 uur naar weert en dan haalt frank me op en dan rijden we naar eindhoven en gaan we nog ff snel wat eten voordat mijn vader land. de andere auto zat helemaal vol en anders moet mijn b roertje en ik alleen rijden met ayden en op de trg weg hij alleen. dat is ook belachelijk dus ga maar een stukje met de trein. word de eerste keer met ayden in de trein

13. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ kim, oohhh wat leuk dat je vader morgen thuis komt!!!! Dan sta je weer met een heel blij gevoel in Eindhoven :) Twee jaar terug was de ontvangsthal echt ontzettend leuk versierd met kerstspullen (toen ging ik 2 dagen voor kerst mijn vriend ophalen). Fijn dat je vader lekker thuis is tijdens de feestdagen

14. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @nen oh haha sorry dan haal ik dat door elkaar had al zo'n vermoeden hihi :D

15. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

Apr 9, 2008
    3,448
    0
    36
    Female
    Pm-er
    Drenthe
    Nou nog even dan haha..:p

@nen: Ja idd dat zei jij ook al hihi..;) Maar goed mijn schoonzus is echt een "flapuit" zeg maar haha..
    @bos: Nou idd..! :p
    @kim: Mmm tosti's zijn ook lekker :D
    @nen: Lekker toepasselijk nummer..:(..Je mag wel bij ons komen! haha..:p

Nou nu ga ik echt hoor! Mischien tot vanavond!

16. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ kim, maakt niet uit hoor :)

@ mariss, ja jammer dat ze zo'n flapuit is zeg! Daar kun je mensen zo mee kwetsen. Haha ik heb al zoveel aanbiedingen voor kerst en oud&nieuw... Heb nu al een probleem waar ik met oud&nieuw voor zal kiezen!

17. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @nen ja is veel leuker ik heb er tot nu mijn broertje en vader weggebracht en mijn broertje kwam aan in schiphol. oh ja mijn peetoom kwam 2 dagen nadat mijn broertje weg was gegaan aan dus was niet zo blij toen :D
    ik denk dat hij wel zal schrikken van ayden heeft hem toch 3 maanden niet gezien

18. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    @Nen: Ja, ik zat ook al aan een bijholteontsteking oid te denken, heb dat best vaak namelijk.. (en hoe lullig ook, bijna elk jaar met kerst! ;)) Ik kijk t ff aan en anders morgen maar de HA bellen voor een kuurtje..

Sorry dat ik verder ff niet reageer, zal straks uitgebreider reageren. Moet nu eerst even boodschappen doen en daarna lekker op de bank met mn dekentje en laptop :)

19. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ kim, ja Ayden ziet er alweer zoveel minder 'baby' uit... Het echte baby gaat er snel af he? Hij zal em wel gemist hebben! Ik ben heel benieuwd waar mijn vriend volgend jaar aankomt.. De voorlopige terugkomdag is trouwens 1 april!! :D (weet niet eens of ik dit eigenlijk wel hier mag plaatsen, maargoed...)

20. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ kristel, hier ook een zeer bekend fenomeen. Net weer een achter de rug, maar daar heb ik geen kuur voor gevraagd. Ik word gek van al die meds steeds voor vanalles. Hoop dat je gauw opknapt!

Share This Page