@ Nen: Fijne avond meid! @ Emma: Nou t lijkt wel besmettelijk zeg... jij ook al lekkage! Sterkte ermee, hoop dat t snel is opgelost!
hee meiden, ik ben ook weer thuis. Net even gegeten, wij hebben zuurkool gehad. Zal zo even verkleden. Moeten nog wat boodschappen doen en m'n broertje is vandaag jarig dus daar gaan we ook nog even heen. Hihi hij is 11 geworden, dus lekker jong oom! @Kristel, wij huren er ook eentje hoor. Hebben daardoor een wat duurdere en extra zuinige uitgezocht wat ons uiteindelijk ook weer geld bespaard. Hij wordt nu elk jaar nagekeken in november ofzo. @Emma, oei balen zeg! hopelijk valt het mee! @Nen, jij ook al, pff gaat lekker hier met de lekkages! Hier niet heensturen aub @Juffie, 40 euro is nog best veel, wij hadden laatst 7 euro voor 2 dagen maar is ook gelukt. Nu gelukkig weer centjes binnen Centjes gaan soms hard he! Als 't vloeien over, is no problem! Kleertjes.com heeft leuke spulletjes! @Mum, wow echt mooi zeg! @Debby, hoop dat jullie huis snel verkocht is! @Gaby, je bent weer vrij duim heel hard voor je! was 't nog te doen met de gladheid? @Bos, ja 't lukt nog wel hoor, heb weinig klachten en kan praktisch alles nog doen, soms even wat rustiger aan. Merk wel dat de kleine meer plek gaat innemen en soms wat in de weg ligt. Moet vanaf kerst 5 daagjes werken en dan niet eerder dan mei
Ben ik weer, pff echt koud buiten! En dan kom je thuis en dan is t ook niet echt warm @Juffie: Als je gestopt bent met vloeien mag je weer sex hebben, zonder condoom. Anders kun je een bm-ontsteking krijgen. Als je t met condoom doet is er niks aan de hand en kan t prima! Wat waren jullie allemaal snel met sex na de bevalling *ahum* hier nog steeds niet helemaal zeg maar ... durf t gewoon niet ivm baarmoederverzakking, bang dat t heel erg pijnlijk is.. Best wel erg, zo lang al niet.. *schaam* Maarja, t zal er vast en zeker heel snel weer van komen, zal t toch eens moeten proberen om te weten of mn baarmoeder nou wel of geen problemen oplevert Zo, en nu ga ik even verkassen naar de bank en dan reageer ik verder!
@kristel: nou geloof me het valt mee hoor haha wij deden het tijdens de zwangerschap namelijk niet. ik had er geen fut voor toen en vond het maar niks. ach dat halen we nu weer in
hellooow heb wel bijgelezen maar tussendoor gegeten.. nu weet k t niet meer echt.. rijden was goed te doen trouwens hoor..
@nen: Haha wel leuk dat je zoveel aanbiedingen hebt gekregen haha..Alleen is dan idd moeilijk kiezn Mijn vriend heeft dienst op oud en nieuw..dus als hij wordt opgeroepen dan zit ik ook alleen haha..Nou ja denk wel dat mijn ouders even langskomen om ons gelukkig nieuwjaar te wensen haha. @mum: Jaaaa eindelijk is ie binnen..en wat is ie moooi geworden zeg!! en wat een mooi meisje @juffie: Ik zou het gewoon proberen hoor..Ik had na 3 weken alweer sex hihi.. @gaby: Hoe gaat ie met jou? Gaat alles nog goed?
bos: jewel heb lekker gewerkt.. was ook niet zo druk gelukkig.. 10 kinderen.. en allemaal voor 6 uur weg.. dus hoefde niet tot half 7 te blijven.. chamaro: hier alles goed.. nog aan t wachten tot k mag testen.. vind t wel moeilijk worden om niet alvast stiekem een testje te doen.. maar k durf niet.. haha.. k w8 gewoon lekker door..
@gaby: testdrang dus zo te horen. hoop zo dat het raak is deze maand want ze zijn ook in winterstom nu toch? hoop dat je gewoon geen poging meer nodig hebt.
@gaby: Ik vind het echt spannend voor je zeg! een week is snel voorbij Maar idd ik wil wel geloven dat je stiekem een testje wil doen haha..Ik hoop zo dat alles goed gaat..en dat je ook zwanger bent!! Mijn duimen draaien volle touren
@Seks.. hier al na een week met CD maar ik had dan ook geen natuurlijke bevalling gehad @Kristel.. Ach straks als jullie voor een tweede beebje gaan zal je weer moeten Hopelijk heb je geen pijn aan je BM.. @Emma.. Vervelend zeg.. Hopelijk valt alle schade mee nooit leuk en meestal komt inderdaad alles tegelijk.. @Nen.. Fijn dat je er nu beter mee om kan gaan. Hopelijk gaat je tijd heel snel! @Juffie Hopelijk gaat je vloeien snel over! Ik en er nu vanaf na 10 weken ... @Mum.. Super mooi meis! Wat een plaatje zo!! ben ook zo benieuwd wanneer wij hem binnen krijgen (hopelijk voor de kerst) @Debby.. Lastige periode om te verkopen maar ik duim gewoon voor jullie! Heel veel.. @Gaby.. zo spannend... ik vind het knap dat je kan wachten.. mij was dat echt niet gelukt hoor! @All.. hier vandaag bij Intratuin geweest een vogeltje (wit duifje) voor in de kerstboom gekocht als symbool voor Sophie.. deze is van haar en krijgt ze mee zodra ze het huis uit gaat (over heeeeeeel lang) Ook vandaag een beetje gezeik met men moeder gehad... ze heeft steeds een mening over de opvoeding van Sophie.. of nou ja.. "Moet je der niet laten boeren" (al lang gedaan). "hou dat nekje vast" bla bla bla.. word er zo moe van! Krijg steeds het gevoel dat zei vindt dat ik het niet goed doe.. Kent iemand dit??
haha nou jullie moeten ook nog gewon 5 tot 7 dagen wachten hoor haha.. spannend he.. k ga lekker ff douchen en mijn pyama aan doen.. tot zo..
@ gaby gefeliciteerd! wat een lekkages hier zeg. Hier gelukkig nergens last van. hier vandaag een klein monstertje. Hele dag huilen, wil alleen maar op de arm. Ze heeft de hele tijd krampjes en is zo verkouden Nu slaapt ze net ff in de box * ze is wakker, heb haar ff voor de tv gezet. Kan ik ff eten* @ bos flinke vent wordt lars! @ chamaro gefeliicteerd met Chanell's halfjaarsdag. was de echo uitwendig? * lees t al, dat het maar snel 30 december is dan! * leuke reactie van je schoonmoeder! @ juffie bij ons een name it winkel dus ga daar heen als ik wat wil kopen. Nog nooit wat online besteld eigenlijk.. @ kristel beterschap! Fijn dat er een nieuwe ketel komt. @ mum mooi hoor. Benieuwd als je het hebt ophangen. @ sex hier tijdens de zwangerschap ook bijna niet (op één hand te tellen) Na de bevalling lang gevloeid dus bij ons pas na een week of 8 geloof ik @ ukkie wat een moppie is die sophie. Jurkje van Burberry? heb alleen een schoonmoeder en die denkt wel altijd te moeten zeggen hoe t vroeger was maar zich bemoeien doet ze niet (durft ze dnek ik niet want weet dsat ik er dan wat van zeg) zo niemand vergeten? Nu tweede portie lasagna opgeschept en daarna vriendlief halen. Blij als hij F. even over kan pakken. Al moet ik zeggen dat ik denk dat haar buien voorbij zijnw ant ze zit te schateren voor de tv
@ Ryanne.. Sprongetje toevallig bij F? Ga maar lekker eten! Ja moppie he! Hier Sophie zo wakker maken voor haar laatste flesje.. die ligt alweer te pitten vanaf 6 uur Slaapkop!