@ ukkie denk dat ze nog van steerk is van t weekend. Slapen daar was geen succes en teveel indrukken opgedaan. Deze week rustig aan. Hoop dat ze vannacht weer lekker slaapt
Zo, heb eerst maar even samen met Kimo Yentle in bad gedaan hier beneden. Wel een gedoe zeg om dat water warm te krijgen.. Eerst koud water erin met een emmer en daarna een aantal keer de waterkoker aangehad, dus duurde wel ff @Bos: Ben dus niet de enige Hier ook vrijwel niet tijdens de zwangerschap... Een paar keer maar en dat beviel voor geen meter! Vond t ook maar een vreemd idee en Yentle was op een gegeven oment steeds aan t beuken in mn buik @Gaby: Als je zit te wachten op de dag dat je mag testen duurt de tijd echt zooooo lang! Hopelijk helpen de feestdagen mee en vliegt de tijd alsnog Ben echt zo benieuwd, dit moet gewoon jullie beeb zijn! @Mum: Woow, canvas is echt supermooi geworden Heerlijk zo lekker groot een mooie foto van je kindje aan de muur! Wij moeten ook nog steeds eens kijken voor iets, binnenkort maar eens doen @Emma: Nee dat meen je niet?! Sjonge zeg, t zit jullie ook echt niet mee! Hopelijk is t gauw te verhelpen! @Ukkie: Herken t heel goed hoor! Hier ook de meest rare opmerkingen gekregen. Vooral in t begin toen Yentle zoveel huilde door de kma aar wat we nog niet wisten. 'Ja, logisch dat ze huilt, ze weet dat jij meteen naar haar toe komt! Laat haar maar lekker even huilen dus!' 'Nou, dat is toch niet normaal dat je zoveel met haar bezig moet zijn op een dag?! Heb ik nooit gehad hoor!' etc etc. Heb me daar zo kwaad om gemaakt! Heb in t begin ook best veel heftige woordenwisselingen met mn moeder en schoonmoeder gehad. Kwam echt over alsof t allemaal mijn schuld was dat Yentle zo huilde?! :x @Ryanne: Ohh wat sneu dat F zo'n rotdag heeft Logisch dat je blij bent als je vriend weer thuis komt. Heb ik ook vaak hoor, even lekker tijd voor jezelf dan! @Rest: Pff, hele dagritme is in de war door al t geregel en gedoe.. Moet zelfs nog gekookt worden Ik heb er zelf echt geen fut voor dus moet maar ff wachten totdat Kimo klaar is met Yentle (Hij is haar nu de laaste fles aan t geven( Hopelijk slaapt ze gauw want ik heb hongerrr!
Ohja, nog even iets wat misschien leuk is voor de andere mama's: We hadden dus houtblokken bij de Karwei gehaald voor de kachel en ze hadden ook houten kinderspeelgoed wat heel erg afgeprijsd was! Zo hebben wij een houten loopwagentje gekocht met verschillende speelopties zoals vormenblokjes die ze aan de zijkant door figuurtjes heen kan doen, een spiraal met kralen eromheen en nog wat dingetjes. En een vormenstoofhuisje met wat verschillende speelopties! Wagentje was nu maar 7,50 en vormenstoof 4,50. Weet niet eens of ze dit bij elke Karwei hebben (staat namelijk niet in de folder), maar zoja, misschien een leuk idee om te kopen?
Ryanne.. Ik hoop het ook voor jullie.. was afgelopen nacht ook geen succes dan? Wanneer gaven jullie F.. 4 flessen? Kristel.. succes met Yentle en eetsmakelijk alvast!
@ukkie: AAah wat een droppie... En ja ik herken het helaas ook Zo had ik laatst Chanell op mijn schoot en ze ging naar voren leunen zeg maar..en mijn moeder gelijk alweer oooooh kijk uit! hou der goed vast..Net alsof ik haar laat vallen.. en eergister toen Chanell weer koorts had zei ik dat ik haar een zetpil heb gegeven en dat het nu weer over was..(omdat ze vroeg hoe het nu met Chanell ging) Dus zei ze oh dat moet je natuurlijk niet te vaak doen he een zetpil geven..Neee duuuuh dat weet ik ook wel..Ik wordt er soms ook moedeloos van! (kan er nog wel meer opnoemen maar daar heb ik geen zin in haha)
@ryanne: Jaa dank je F. is ook alweer snel een half jaar Ja vond het ook wel leuk van me schoonmoeder..Ze is vanochtend ook meegeweest naar de vk haha. Pff kan niet wachten tot volgende week Zo laatste fles aan Chanell gegeven en die ligt nu lekker op bed te brabbelen en te gillen hahah..wacht af totdat ze gaat huilen en dan druk ik de speen er weer in..Slaapt ze meteen
Allemaal rond deze tijd de laatste fles! manlief haalt Sophie na GTST uitbed . flesje staat al klaar.. :-D
ben ik nog welkom???? Nee serieus....ik snap dat jullie het irri vinden dat ik de heletijd er zomaar tussen kom....maar ik kan gewoon niet elke dag reageren al doe ik dat graag Er komt ook elke keer iets tussen!!! Uk: wat een prachtig meisje! Kristel: dan ga ik morgen snel naar de karwei!....als het me lukt in de sneeuw :x Gaby: oef wat spannend!!! Ik ga ff terug lezen dan reageer ik braaf op iedereen
@Lynn: niet van die domme vragen stellen oke hoe is het? @ukkie: wat een leuk jurkje @kristel: ssstt ik heb namelijk gewoon de volle prijs betaald voor dat speelgoed van karwei dus wil niet weten wat het nu kost. eetse vast.. @ryanne: wat vervelend dat ze niet fit is. duim voor je dat ze wel slaapt vannacht...
ik gooi de pc uit. we gaan nog aflevering gooise vrouwen kijken en dan onder de wol. ben beetje moe en vriendlief is futloos...fijne avond meiden
Ik gooi ook de pc uit.. ga lekker TV makelaarkijken.. en Sophie zo weer in bed stoppen.. Fijne avond!
@ ukkie zo'n 5 weken geleden. f. heeft heel lang heel veel flessen gehad omdat ze zo weinig dronk. Ze krijgt nu van papa de laatste fles en dan naar bed. Normaal zou ze er al een tijdje inliggen. Ik ga ook zo slapen. truste
@Lynn: Waarom zou je niet welkom zijn? Hopelijk hebben ze het dan idd bij alle Karwei's ! Oh, lees net dat Bos t ook gekocht heeft bij Karwei.. @Bos: Hmmz, sorry! Is wel heel erg balen als je dan idd ziet dat iets ineens sterk afgeprijsd is! Wanneer heb je t gekocht dan? Als t pas geleden is kan je t misschien nog terugbrengen en opnieuw kopen voor de nieuwe prijs
hoihoi, ik kom ook even snel weltrusten zeggen! Sorry dat ik verder niet reageer.. druk druk.. Morgenvroeg moet ik om half 9 bij mn zus zijn, de kids brengen we naar haar schoonouders en dan gaan we boodschappen halen voor het kerstdiner voor 10 personen, plus ontbijt (we blijven allemaal slapen) en al het drinken aaah. daarna vast wat hapjes maken en taart bakken Nu ga ik kolven en dan op bed, truste en fijne dag morgen! @gaby, hopelijk vliegt de tijd! @Kristel, thnx voor de tip, misschien ga ik morgen even kijken of er wat ligt. @lynn, hey meid @Ryanne, hopelijk is f weer snel in haar ritme! @bemoeiende ouders, hm van mijn eigen ouders geen last. Mijn moeder zegt altijd, jij weet het het beste je bent zn moeder Mn schoonpa zegt heel vaak, o laat maar huilen goed voor de longen En mijn schoonmoeder meent altijd te weten wanneer hij honger heeft. o en helemaal erg, mn schoonvader zegt steeds 'je moet binnenkort toch echt aan de flesvoeding hoor' Volgens hem is flesvoeding beter en mijn voeding niet goed genoeg meer, ja daarom groeit hij ook zo weinig haha (lekkage lijkt mee te vallen gelukkig, even afwachten wat de schade is morgen)
zo heb net helemaal in een deuk gelegen... echt de tranen over mijn wangen gelachen.. joey zit op de andere bank.. en ik schoot ineens in de lach over iets wat k op t forum zag in een ander topic.. en ik ben nogal schor en dan tussen t lachen door proberen uit te leggen wat ik gezien had.. hahahahaha...joey zat me acht raar aan te kijken..
Zo ik begin bij pagina 7005: Bos: je bent niet de enige die de badkamer moet doen heb ook nog een berg was en strijk...maar als hij weg is begint hij gewoon opnieuw met groeien niet bij te houden!!!! pendelen? voor de volgende??? Kristel: ik las gisteren al dat je verwarming het niet meer deed...maar zo te lezen ga je met hout aan de slag? of is je ketel gemaakt? Juffie: Leuk he als ze andere maatjes aan kunnen dan heb je meteen een nieuwe gaderobe...julian zit nu net in 74..die heeft vrij lang in 68 gezeten Ik koop julian zijn kleertjes geregeld op de bijenkorf.nl of ik google... maar name it is zeker een stoer merk!!!! Heb er een spijkerbroekje van...Wow jij kookt uitgebreid.... Chamaro: wow 3 aug!!! Spannend weer allemaal....En Channel alweer een half jaar gefeliciteerd gaat zo snel he? Emma: nog steeds bv....knap hoor....ik ben nu gestopt met 9 maanden...vond het genoeg en julian groeide niet meer optimaal....ik kon iig niet zien of hij genoeg kreeg maar bij jou gaat het wel allemaal goed???? Balen een lek...komt dat door de sneeuw? Kim: een paar dagen terug las ik dat je de baan hebt als activiteiten begeleidster!!! Gefeliciteerd! Ik begreep dat je geen behoefte meer had om als kdvleidster te werken....ik heb dat ook hoor...welke diploma's heb je...had je al ervaring bij de ouderen?? of is het niet met ouderen? Leuk de doop voor ayden!!! Nen: leuk kerstcadeautje voor je ouders...je brengt me op een idee mumtobe: wowie wat een mooi doek!!!! red: gefeliciteerd met je broertje! zo heb ik iedereen gehad ik hoop het wel
Nou meiden, De fotos uploaden is eindelijk gelukt!! Via Blokker lukte het wel.. 227 foto's bestelt :O Hoef je maar 25 euro ofzo voor te betalen, nou dat vind ik dus reuze meevallen Gelukkig volgende week pas klaar, dan is er ook weer geld hahah! Christian blijft maar huilen en huilen en huilen in zn bedje.. Ben het gehuil een beetje zat.. We hebben hem al 4 keer getroost, maar meneertje is gewoon boos dat hij in bed ligt.. Heeft ook een nijdig huiltje joh! We krijgen trouwens van mn schoonzus en zwager een maxicosi 2, de opvolger voor wat we nu hebben.. Zij hebben hem voor de jongste gebruikt en doen er niks meer mee nieuwe hoes er omheen en klaar Nu weet je zeker dat hij nog goed is, ze zijn altijd zuinig op hun spullen Dus die hoeven we later niet meer te kopen :d
Hier alles goed!!! Julian kruipt staat en heeft een eigen wil er komen nu 4 tanden tegelijk door en geloof me hij word er niet echt vrolijk van Verder gaat alles super snel! Hij word over 2,halve maand gewoon al 1 jaar.....Ben nog steeds gestopt met werken en bevalt me allemaal prima! Oja we fietsen veel en hebben het echt top samen!!! ik zal zo een foto plaatsen!!!!