Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
  2. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Wauw wat een prachtventje joh!

3. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
  4. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

lynn: jeetje hij is echt al groot he.. leuke foto.. :)

5. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    en om het af tel leren en jullie niet gek te maken de laatste.....van de kerst

6. gaby1986

haha die foto is ook leuk.. leuk zo'n kerstmuts met naam..

7. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    ja dat baby is er zo vanaf....

8. gaby1986

hij heeft echt mooie ogen joh :) (maar dat wist je natuurlijk al he)

9. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    haha ik wow dat ik kon zeggen dat hij die van mij heeft....maar helaas ik heb donkere....en mijn man heeft grijs/groene...dus van wie hij het heeft???? :p

10. gaby1986

melkboer? hahahaha.. :p

11. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Emma: Zoo, lekker druk dan morgen! Maar wel leuk om lekker inkopen te doen voor de feestdagen :D (behalve als t superdruk is en iedereen i nde weg loopt ;))

@Lynn: Leuke foto's! :D Zoo, Julian heeft een beetje een kuifje zie ik op de 2e foto :D Zn haartjes beginnn dus lekker een beetje te groeien nu?
    Ja, wij hebben nu de houtkachel de hele dag aan (blij dat we dat ding hebben! Normaal vind ik t maar een irri ding wat in de weg staat :p) maar gelukkig krijgen we morgen een nieuwe HR ketel :)

@Juffie: Weet je zeker dat C geen pijn heeft? Huilt hij bijv de longen onderhand uit zn lijf alsof hij ontzettend ongeduldig is?
    Want dat kan namelijk op pijn duiden.. Yentle gilde echt supererg en wij dachten eerst altijd dat ze ongeduldig was en niet kon wachten tot ze mocht drinken, want zodra kon drinken was ze rustig (ze dronk alleen wel elk uur bijna ;)). Maar hier kwam het dus echt door pijn en t drinken verzachtte de pijn juist waardoor ze dus ff rustig was...

@All: Pff, weet niet wat t is, maar t is echt niet warm te krijgen nu hier :( Angel ligt nu naast me tegen mn been aan en zelfs zij zit te rillen :( Zo zielig!

12. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    kristel: ja ik had er speciaal gel in gedaan zodat je ze zou zien.....want zonder zou je het niet zien!! Fijn morgen een nieuwe kachel..lekker warm net voor kerst!!!

13. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    hoi meiden ben weer 1 uur bezig geweest met het menu en de boodschappenlijst :D maar heb het nu op papier.. kwam er maar niet uit hoe ik de portsaus ging maken maar het is duidelijk nu :D nu nog maar hopen dat het lekker is
    morgen ochtend vroeg de boodschapjes doen en dan smiddags nog ff wat kleine kado's halen en met de trein naar weert daar gaan we denk ik ff bij de griek iets lekkers eten. zitten altijd voor 12 euro helemaal vol met z'n tweetjes en dan om kwart over 7 mijn vader die aankomt op het vliegveld in eindhoven. heb er echt zin in :D
    met mijn opa gaat het redelijk. hij doet het best goed maar is denk ik gewoon kwaad omdat hij zolang al in bed ligt en niet naar huis kan en dat is begrijpelijk.
    toen ik zei, zal ik paul de leeuw maar mee nemen om in de cd speler te doen trok hij een vies gezicht haha hij moet daar niks van weten.

@juffie ik heb nog nooit met ouderen gewerkt maar wel activiteitenbegeleiding gedaan. ik heb een spw 4 activiteitenbegeleiding diploma en heb het idd wel gezien met kleine kinderen nu ik thuis voor mijn iegen kind mag zorgen :D wat ik natuurlijk wel heel leuk vind. wat heb jij voor diploma of jij was nog bezig toch??

@lynn ah wat een lekkerding en wat word hij groot nu gaat het opeens wel erg snel

@emma wat raar van je schoonvader. lekker negeren wod je toch moe van van die bemoeizucht en betweters iii
    leuke foto's op je hyves :D bril staat jou trouwesn echt goed

@kristel ah goss het is dus echt koud?? en yentle heeft die het ook koud??

verder ben ik het ff kwijt

14. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    Kim: ik vroeg het over je diploma :p hahaha....ik heb zelf spw 3 diploma en gewerkt met kids....en heb ook een deel van de opleiding gedaan spw4....maar had geen behoefte om hem af te maken... (liep stage bij kinderen, wel moeilijk opvoedbaar maar had het idee dat ik daar niet verder kwam en beter kon gaan werken) maar als julian dadelijk een leeftijd heeft bereikt dat ik weer kan gaan werken dan lijkt me dan leuk om te doen en misschien makkelijker te combineren....moet je dan ook zorgvraagstukken maken en invullen??

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: Je bent niet de enige die nog niet all the way is gegaan, al ben jij wat eerder bevallen als ik... maar goed, hier tijdens de zwangerschap maar 1x all the way...
    K moet ook zeggen dat de zin ver te zoeken is helaas!
    Thnx, we zijn er ook echt heel blij mee!
    Wij hebben zo'n soort karretje als kraamcadeautje gehad van mijn schoonouders, heel leuk speelgoed!
    Ahhh arme Angel!

@ Mariss: Jaa ik ben er echt blij mee!

@ Ukkie: pfff na een week moest ik daar dus echt nog niet aan denken hé met de KS... zelfs nu denk ik dat ik vriendlief nog niet bovenop kan verdragen hoor... (ow wat klinkt dit beschamend)
    Hoop dat jullie canvas ook snel binnenkomt!
    Hier gelukkig niet herkenbaar, tja van SM maar daar trek ik me zoiezo niks van aan! mijn moeder laat het me allemaal zelf doen en bepalen, ze zal zich niet met de opvoeding bemoeien ook al denkt ze er soms anders over!
    Mooi kleertjes van Sophie :D

@ Ryanne: Ahh wat sneu voor F. dat ze zo'n last heeft van krampjes en dat ze zo verkouden is... slaapt ze wel weer goed in haar eigen bedje snachts?
    Hihi moeten nog een goeie plek verzinnen maar denk dat het boven de tv wordt!
    kan nog wel even duren voor ik een foto kom spammen waarop ie aan de muur hangt want we zullen eerst ee boormachine moeten regelen, spijkers werkt hier niet helaas, dan stort de hele muur in denk ik...

@ Emma: Wat een gekke schoonvader heb jij zeg, dat hij bepaald dat jij maar even over moet stappen op FV... Gelukkig lijkt de lekkage mee te vallen... succes met de boodschappen!

@ Lynn: Thnx ;) respect hoor dat je de BV zo lang hebt
    volgehouden voor Julian!
    Wat een geweldig mooi mannetje heb je toch zeg!

@ Kim: wat sneu voor je opa zeg, kan me voorstellen dat hij dat gedokter onderhand beu is! kon hij er de humor een beetje va inzien over dat geintje van die cd?

Zo wij hebben de boodschappen binnen, voor kerstavond voor 10 man waren we 35 euro kwijt, incl drinken valt niet tegen toch? het was nu echt helemaal niet druk, zo fijn...

ik ben er meteen weer vandoor, ga even uitzoeken hoe het kan dat ik een telefoonrekening heb van 95 euro... snap er geen reet van!

Slaap lekker meiden en tot morgen

succes allemaal met de boodschappen!

16. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    NOu meiden ik ga er vandoor!!

Fijne avond nog ;)

17. gaby1986

ik ga ook zo.. joey moet puk nog ff uitlaten en dan gaan we ook op bed.. morgen half 7 opstaan.. en dan tot 5 uur werken..en dan heb ik weekend gelukkig..

fijne avond allemaal en tot morge.

18. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Kristel

Nee hij heeft geen pijn (denk ik)
    Net was hij gewoon boos omdat hij zn luier vol had gepoept en geplast.. Net even verschoond, in bed liggen kroelen BV gegeven, helaas de dames waren leeg :( En nog wat flesje gegeven wat hij spijtig niet erg wilde.. 15 cc van de 50.. Nu probeert manlief hem weer in bed te leggen, maar ik denk dat hij gewoon een slechte dag heeft.. Dat zei ik vanmorgen ook al, ach weet je, normaal is hij zo zoet.. Hij mag toch ook wel eens een rotdagje hebben ;)

19. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    ik meld me ook netjes af!

Slaap lekker dames!

20. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @lynn oh sorry ehb ik dat door elkaar gehaadl. ligt eraan waar je werkt maar je hebt op de meeste kdv's wel voor elk kind een dossier waar je over evalueerd met alle leidsters.. en als er iets is dan maak je daar ook een zorgplan van.
    het is niet altijd even makkelijk te combineren omdat je soms om half 8 al moet beginnen en vaak 6 uur stopt dus dan zit je met je eigen kleine.. soms is dat wel alstig te combineren tenzij je uren inkoopt ofzow

@mum hier ook 135 euro telefoonrekenig grrr had 250 minuten buiten mijn bundel gebeld werd er heel vrolijk van maar niet heus.
    35 euro wow ik denk dat met mijn menu we wel rond de 100 euro gaan zitten alleen die 8 hertenbiefstukken alleen al.. oh we hebben 2 eters meer (mijn broertje en mijn oma heb ik toch weten over te halen)
    hij vond het wel grappig ja:D hij weet dat ik maar een grapje maak.
    ik zei ok al tegen hem hup uit bed jij je moet me helpen met mijn diner.. omdat we vroeger altijd samen kookte voor kerst..

Deel Deze Pagina