Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    ik ga afsluiten
    morgen een drukke dag zal wel via de iphone af en toe wat schrijven maar vergeef me als ik niet op iedereen reageer met de iphone :D

trusten

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

goedemorgen..

ben benieuwd hoe t gaat vandaag op mijn werk.. hopelijk hebben we een beetje lieve kindjes.. heb namelijk bijna geen stem meer.. das wel iri..

ben ook benieuwd hoe puk t doet.. hij zit nu de hele dag alleen.. kan moeilijk nu suus vragen haha..

tot vanavond

3. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Kim.. zonde van je rekening!!

Lynn.. lekker ventje hoor.. en wat is hij alweer groot.. kan het me bijna niet voorstellen dat Sophie straks zo is.

Gaby.. vervelend van je keel! Hoop dat het in de loop van de dag wat beter gaat! Werkse!

all.. Sophie heeft weer lekker geslapen tot 7:15.. hopelijk wordt dat ooit nog wat langer maar zo niet dan ben ik hier ook al blij mee :) (was nooit een uitslaper) Vandaag verder even naar het CB, haar rekening openen en ff de stad in om kerstcadeautjes te kopen :-D

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: Balen hé zo'n telefoonrekening, ik moet nog even bellen met de klantenservice want ik kan nergens online mijn rekening vinden en ik krijg geen papieren rekening meer!
    tja een heel menu of allemaal kleine hapjes dat scheelt ook wel in prijs hé...
    ik wilde me verder niet uitsloven omdat ze pas om 19.30 uur hier zijn!
    Wat leuk dat je altijd samen met je opa kookte, jammer dat dat dit jaar niet lukt zeg!

@ Gaby: Werkse meid! Succes met je stem!

@ Ukkie: Succes met de boodschapjes...

BAH!! ik moet weer ongi worden en heb er toch een partij last van weer... gisteravond in bed ook al krom gelegen van de pijn :( dit had ik voor mijn zwangerschap dus helemaal niet!

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    WHAAAAAAAA ben net gebeld door de kaakchirurg... moet maandag op gesprek n.a.v. mijn sollicitatie!
    Die man kan amper nederlands en wilde in eerste instantie vanmiddag afspreken in Gorinchem :( (hij heeft 2 praktijken) dat kon ik natuurlijk niet meer geregeld krijgen dus nu wordt het maandag in Oosterhout op de praktijk waar de vacature open is!

6. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Mum.. super joh!! Gefeliciteerd.. ik hoop dat dit wat wordt!!

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Jaaa ben heel benieuwd naar t gesprek... ben alleen wel bang dat ik te weinig weet! Ik ben natuurlijk intern opgeleid bij de tandarts waar ik hiervoor werkte, maar wat ze daar niet gebruikte of mee werkte dat ken ik allemaal niet...!

8. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Mum, super zeg!
    @Lynn, mooi ventje zeg!
    @Seks, hier ook praktisch niet in de zwangerschap. 'k Denk dat we op een keer of 7 zitten ofzo. naja straks de schade maar weer in halen.

Ga hier er vandoor. Zal met m'n zusje naar de kapper. manlief rijdt even mee en haalt ondertussen nog een cadeautje voor m'n broertje. vanmiddag vk dus we hebben wel even wat te doen.

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden!

ff geen puf om te reageren.. voel me zo slecht :( Heb afspraak bij de HA gemaakt want weet echt niet wat t is.. Bijholtes zijn t niet (denk ik), heb echt superpijn in mn kaakgewrichten en dat straalt helemaal uit :( Nouja, hopelijk weet de HA wat t is!

Er is nu iemand met de CV bezig, hopelijk doet t ie t gauw weer want die kou helpt ook niet echt mee tegen de pijn ;)

Kom later vandaag weer meekletsen als ik me wat beter voel!

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    blegh nu voel ik me ineens helemaal niet lekker...
    uit het niet ineens hevige diarree, ben kotsmisselijk, duizelig en heb af en toe het gevoel dat ik van mijn stokkie ga! de binnenkant van mijn handen jeuken als een gek... dat had ik tijdens de zwwangerschap ook als ik me zo beroerd voelde! :(

11. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Goedemorgen dames!
    Zo heb beneden alweer alles schoon :D Moet nog even een wasje draaien want mijn wasmanden stromen over :p *schaam*
    Chanell net op bed gedaan..
    het is hier alweer wat aan het dooien en bij jullie??

Sorry heb niet terug gelezen!

12. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

kom ff snel kijkem
    Heb kylian op schoot dus reagereren word ff moeilijk, maar kom wel ff lezen
    hopelijk vanmiddag ff kletsen ook!

Hoop dat alles goed gaat met iedereen, hier wel!

13. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Zo.. ff op de bank met laptop!

@Mum: Oh bah meid :( heb je iets verkeerds gegeten ofzo?
    Hoop dat je je gauw beter voelt! Zou echt zoo kl*te zijn als je met de feestdagen zo beroerd bent!

@Chamaro: Hier ook veel was liggen, maar kan nu niks gewassen worden, water is afgesloten :p (goede reden he? ;))

@Sterretje: Rustig aan doen he, lekker knuffelen met je mannetje en kletsen komt wel ;)

@All: Nog 3,5 uur wachten voor de HA.. Heb echt zó'n pijn! Heb al aspirine ingenomen maar pijn gaat er niet van weg, is alleen minder geworden en dan nog doet t superpijn..
    Het lijkt trouwens toch heel erg op een holteontsteking, maar dan in mn kaakholte. Want zodra ik buk of mn neus snuit doet t me toch pijn :$:(
    Hoop dat ik dan gewoon een AB kuur kan krijgen, zie t niet zitten om hier met de feestdagen lang mee rond te lopen, want als je t zo moet laten genezen kan t wel 2/3 weken duren ;)

14. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Shipss.. weer een heel verhaal getypt en alles weer weg :( :(

Kristel.. klinkt als een onsteking inderdaad.. hoop dat je AB krijgt!

Mum.. zwanger?? Nee hoop dat je snel opknapt want je zo voelen is vreselijk.. Beterschap!

Sterretje.. Geniet lekker van je kereltje!

all.. hier werd sophie al om 10 uur wakker weer.. ze heeft zichzelf wel een half uur vermaakt onder de babygym! en maar lachen en gillen. :-D daarna lekker badje en toen de fles.. nu ligt ze al in de kinderwagen klaar om naar het CB te gaan..

Hier voel ik me ook niet super lekker.. ik word elke dag rond een uur of 12 alweer moe terwijl ik niks doe! en dan heb ik de hele dag prik ogen en een lusteloos gevoel.. iemand enig idee wat dit kan zijn?? Ga anders volgende week even een keertje naar de HA

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ kristel: nee, niet dat ik weet, hoop ook echt niet ziek te zijn met de kerst, maar wordt nu ook verkouden...
    Als je bukt doet het dus heel erg zeer? dat lijkt idd een holteontsteking, hoop dat de ha je kan helpen en je niet doorverwijst naar de tandarts!

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ ukkie: als ik zwanger ben dan is het van de wind haha...

17. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @ukkie: Dat moe zijn herken ik heel goed, hoort helaas (voor zover ik weet) echt bij t feit dat je net zwanger geweest bent en bevallen bent. T is niet niks voor je lichaam allemaal he :)
    Als je je er echt zorgen om maakt kun je wel even bloed laten prikken op HB ed, maar t klinkt als moeheid door de zwangerschap. Hier wordt de moeheid sinds een paar weekjes steeds minder, gelukkig!

@Mum: Pff, t was 'beter' geweest als je gewoon wat verkeerds gegeten had, dan was je er waarsch weer snel vanaf geweest! Hoop echt niet dat t buikgriep is! *duim* *duim* *duim*

@All: Onze verwarming doet het weer!!!! :D :D *doet een dansje*

18. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hello girls,
    Even aan Desiree laten zien hoe de site werkt hoor!

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: Thnx voor t duimen...

@ Debby: Haaii Debs en Desiree :D

ga zo weer naar de stad om mijn kalenders op te halen!

20. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    niet raar bedoelt, maar ik heb er sinds gisteren last van...ik dacht eerst kiespijn maar dat is het niet....lijkt wel een stijve kaak ofzo...ben benieuwd waterbij jou uitkomt want dan kan ik ook naar de dokter :p

Deel Deze Pagina