hee meiden hier weer thuis. Alles was goed bij de vk. Kleine is al aan het indalen. hoofdje ligt al mooi diep. Vandaar waarschijnlijk af en toe krampen. 't Gaat allemaal volgens 't boekje, ook de groei van onze uk. Volgende keer gaan we 't over de bevalling hebben. @Bos, nog gelukt met inpakken? @Agneta, wat balen zeg! kan me voorstellen dat je 't moeilijk vindt! Maar vindt 't harstikke goed dat je 't 3 maanden hebt volgehouden! @Kim, super zeg dat je je vader weer ziet!
@ Agneta He wat vervelend meis!!! Dikke knuffel vanuit Utrecht.. Weet het CB niet waarom Julie zo slecht drinkt? Hadden ze niet wat adviezen om haar dan wel aan de borst/fles te krijgen? De rest: Heb niet erg bijgelezen.. Het is hier privematig weer verder geescaleerd Het houdt ook nooit op he? Mn zus is praktisch ontslagen, mn moeder heeft mn vader uitgekafferd, mn zus belt ons, mn vader belt ook ons.. Jeetje please mensen!!! Mogen we dan nooit eens van een mooie periode genieten?!?! Laat ons met rust!!! grrrr!! Morgen komen mn opa en oma hier op visite Ook niet leuk! Ik dacht dat de kerstdagen leuk moesten zijn?!>?! Nou ik ga de soep klaar maken, manlief heeft honger en Christian zal zo wel wakker worden voor de voeding.. En nee, ik vind niet dat we hem al teveel opvoeden, ik ben van mening dat je beter meteen met een ritme kunt beginnen dan dat je na 8 a 10 weken dat gaat doen.. Maar das vanuit mijn leergebied gezien, in de praktijk merk ik dat Christian wel baat heeft bij ritme en dat hebben we nu.. Dus eerst smorgens wassen, knuffelen bij papa, druppeltjes etc haha! En dat huilen in bedje, soms halen we hem er weer uit, en de andere keer valt hij toch in slaap.. tsja..
@Kim: Heel veel plezier meid! En eet smakelijk alvast Grieks is lekkerrrr @Nen: Jij ook al zo veel? Erg he.. Ik ben er zelfs aan geopereerd omdat ik chronisch mn neus verstopt hebt, mijn neusslijmvliezen zijn 2 jaar geleden gedeeltelijk verwijderd waardoor de holtes dus groter zijn geworden, maar t heeft geen reet geholpen @Agneta: Ohh echt kl*te dat je hebt moeten stoppen met de bv is een naar gevoel he?! Ik heb er ook een hele tijd mee rondgelopen en vond t vreselijk.. Wat voor FV krijgt Julie nu dan? En hoe vaak drinkt ze per dag? Dat ze 90-100 drinkt is niet zo erg, zolang ze dan maar vaker op een dag krijgt Wie weet dronk ze aan de borst maar 75 per keer... @Bos: Ohh jij blij dat hij de kadootjes niet gezien heeft! Hopelijk kan je nog gauw inpakken @All: Ben weer weg.. 1,5 uur geleden AB ingenomen en ben kotsmisselijk nu Pijn gaat ook niet weg, heb al sterkere pijnstilling genomen maar t helpt niks en van de pijn word ik dus nog misselijker Ik ga dus op bed liggen! Fijne avond allemaal!
kristel julie krijgt nu nutrilon hypoalergeen. ja wie weet dronk ze aan de borst ook zo weinig. dus ik maak me nu ook niet zo veel zorgen meer ze drinkt nu de fles en tja geen 180 maar dat komt misschien nog. het is echt een vreselijk gevoel he als het niet lukt met de bv. ik wist niet dat ik het zo vervelend zou vinden. ze heeft nu ong 6 voedingen per dag. juffie thanks. balen dat het prive ff niet zo lekker gaat. wie zegt dat je nu al aan het opvoeden bent? regelmaat kan geen kwaad lijkt mij bij een kleintje. ik wou dat ik dat wat meer bij het begin had gedaan.
He all.. Kristel.. beterschap meisje! Hopelijk trekt het snel weg! Agneta.. vervelend zeg dat je moet stoppen en dat ze zo weinig drinkt. Hier een dikke baby Ze woog vandaag 5600 gram!! Juffie.. je moet het doen zoals je zelf denkt dat het beste is voor jullie allemaal! Kim.. veel pleizer! All.. nou de stad was gezellig.. heb een hele mooie goudenring van manlief gekregen.. ligt nog onder de boom, krijg hem morgen echt zal dan even een foto maken.. Alleen wilde ze vandaag niet slapen en is ze vanaf 10 uur wakker geweest tot 5 uur met ik denk ongeveer 1 uurtje slaap aan hazeslaapjes gekke baby ze was ook wel vrolijk wakker dus apart. ze ligt nu sinds 5 uur in haar bedje en krijgt om 8 uur haar laatste flesje. Ook hier een fotobewerkt.. haar neusje en mondje lijken er best op..
@Mum: Wat een super mooie canvas! @Emma: Wat vervelend dat je een lekkage hebt. Hopelijk valt het mee! Ik had hier twee dagen geleden ook een klein lekje. Er was sneeuw in de afvoer van de dampkap (weet niet hoe je dit anders noemt ), en dat begon te smelten. Daardoor druppeltje het op mijn kookvuur. Maar twas weer heel snel voorbij en verder geen last van gehad, gelukkig. @Ukkie: Ooh wat een mooie foto van Sophie Leuk jurkje heeft ze aan @Lynn: Hihi, wat schattig, Julian in de sneeuw tIs hier al vaak gezegd hé, maar wat een ogen heeft hij!! Hehe, Gaby zegt het ook al @Desireee: Hey meid, welkom hier Best wel een heftig beroep heb je. Knap dat je dat volhoudt. @Red: Jullie zijn best laat met het kiezen van een kaartje. Als ik dat vergelijk met mezelf @Kristel: Ja, bij die eerste foto zie ik wel wat van Yentle. Idd vooral de ogen. @Maris: Bij jou idd het neusje En toch ook wel de bolle kaakjes hoor! @Agneta: Hopelijk gaat het snel beter met haar en wil ze weer goed drinken! Oranje Dat is niet leuk ... Wat nu? Ga je er een kleur over zetten? Mijn neef is vandaag papa geworden van een zoontje. Hij heet Ditse Super leuk, twee jongetjes zo dicht op elkaar. We zien hen best veel, dus kvind het echt wel tof
Dit even in een apart bericht: Voor de geïnteresseerden, want ik zag dat Mecha ook niet meer op de goklijst staat. Maar Mecha ligt momenteel in het ZH, ze heeft 1 cm ontsluiting. Ze had vandaag erg veel last van haar buik. Meer weet ik ook nog niet. Ik ben haar buddy niet, maar zodra ik meer weet, wil ik het hier wel neerzetten.
mum: spannend zeg.. die sollicitatie: hoop dat t wat is.. kristel: hoop dat je vandaag weer verwarming hebt.. en t weer lekker warm kan stoken binnen. mum: balen dat je je zo slecht voelt zeg... ukkie: ook al niet helemaal lekker.. en kristel ook nog steeds niet... wel jullie basillen bij jullie houden he.. kristel: jeej de verwarming doet t weer.. desiree: welkom hier..leuk dat jullie ook voor een kleine gaan.. k ben niet ingelogd zie ik dus ga zo jullie babayfoto;s kijken.. nen: ja hoezo.. 2 dagen agneta: balen dat julie niet wilt drinken.. en dat de groei daardoor achterblijft.. hoplelijk kunnen ze vinden waaraan het ligt. en jammer dat je daardoor ook moet stoppen met de borstvoeding. red: fijn dat alles goed was bij de vk. agneta: oranje... wat meot k zeggen.. misschien een ander kleurtje eroverheen doen.. all: wij hebben een financiele meevaller.. en nu wil ik eigenlijk morgen ff shoppen voor nieuwe kleren en schoenen.. maar niemand kan mee
Hilli.. gefeliciteerd met je neefje! En wat spannend van Mecha zeg.. hoe weet jij het dan?? Agneta.. whaha oranje!!! Hopelijk kun je er nog wat mee!!
Gaby... ik wil wel mee!! Maar Cuijk - Zwolle is iets te ver! Wat eten we vanavond?? Hier Preischotel.. hmmm
@Hilli, gefeliciteerd!! Afzuigkap noemen we dat hier We hebben wel een kaartje in ons hoofd, dus denk dat die 't ook wordt. Gooien 't volgende week wel in bestelling. Duurt het lang dan voor je de enveloppen enzo binnen hebt? 'k Dacht dat een maandje van tevoren wel genoeg zou zijn.
@Agneta, oei! en nu? 'k laat expres m'n haar wel even bij de kapper verven voor 't geval 't misgaat, kunnen zij 't oplossen heb je er vaker last van gehad of een ander merk geprobeerd? @Gaby, ik wil wel mee, of beter gezegd je mag morgen wel met ons mee naar groningen hoop dat de kleine van mecha nog even binnenboort blijft!
@gaby: alweer een financiele meevaller hebben jullie wel vaak @hilli: spannend wanneer was mecha ook alweer uitgerekend?? @agneta: oranje :O welke kleur was de bedoeling?? @kristel: hoe kan het dat je zo ziek bent?? heb veel gemist.. Heb even niet meegekregen @bos: nog gelukt met je kadotjes hihi.. hoop het wel is niet leuk als hij het al weet @foto's bewerken: wat grappig.. dat ga ik ook eens een keer proberen.. @all: alles gaat hier best goed.. vandaag de eerste dag zonder kraamverzorgster.. is me nog best meegevallen alleen mis ik wel het verzorgen van mij dat ik nu zelf eten en drinken enzo moet pakken.. Vandaag zijn we voor het eerst naar buiten geweest.. zijn even het dorp in geweest.. luiers en voeding gekocht.. die waren alweer bijna op Met Elena gaat het best wel goed.. alleen wil ze nog niet echt veel drinken.. Ze is nu 9 dagen en ze zit pas op 60cc en daar laat ze vaak veel van staan... meestal zeker 10 soms wel 20cc.. Ook heeft ze moeite met poepen.. komt waarschijnlijk door de kalk hier in de leidingen.. hebben vandaag de flesjes gemaakt met bronwater.. kijken of dat helpt.. Gister is de ha hier op kraamvisite geweest.. Die zei dat er was getest dat je lichaam niet hoeft te ontpillen.. Daar was onderzoek nagedaan.. en uit gebleken dat vrouwen die niet aan de pil waren en vrouwen die wel aan de pil waren even lang moesten ontpillen.. We krijgen straks een collega van pascal op visite dus ben niet veel meer online.. Mijn leven is tot nu toe heel anders sinds Elena er is..
jullie wonen allemaal te ver weg. hoop dat t beebje van mecha nog ff blijft zitten... ze moet nog 37 dagen tot de uitgerekende datum..
Suus.. Ja je leven veranderd echt heel erg.. maar dat is ook leuk! Wel fijn dat het goed gaat.. en inderdaad 60 cc is weinig.. ik geloof dat Sophie 110 cc dronk op de dag dat de kraamzorg weg ging.. maar dat komt vast wel goed! En fijn he lekker na buiten! Dat is ook het eerste wat ik deed toen de kraamzorg was en inderdaad ook voor luiers en voeding Gaby.. ja dat is inderdaad dan wel te vroeg voor mecha.. ik zal ook eens ff kijken. Lynn.. nee geen BV.. ik denk dat het men KS is.. ik geloof dat mer mensen nog wel moe zijn
@ Ster: Zal het in de gaten houden, misschien kom ik nog eens in de buurt, dan laat ik t je weten Kylian ook al aan het schateren? ik geloof dat Dimara daar laat mee is, die doet dat helaas nog niet @ Desireee: ha meid.. je zal me aan mijn banner wel herkennen Hoop dat het snel raak is voor jullie hoor! kan Debs ook eens oppassen @ Red: Je kan het maar gehad hebben die kl*terekeningen! ik kreeg er vandaag ook weer 1, van de KNHS maar dat is voor mijn hobby dus dat is niet zo heel erg! @ Kim: Alle kerstboodschappen in huis? je bent nu vast je vader ophalen! have fun! ow je vader is net geland als het goed is... fijn dat je wel met de auto ging! @ Kristel: Haa wat leuk zeg die foto's... zijn wel knappe meiden hoor! De bovenste lijkt heeft idd wel wat van Yentle weg, vooral de ogen! Gelukkig heb je AB gekregen, hoop dat t snel aanslaat! @ Mariss: Hihi die van jullie is ook mooi! @ Ryanne: Vervelend zeg dat F. nog zo uit haar doen is! hoe is het vanmiddag met haar gegaan? @ nen: Nee nog niet echt beter helaas, als ik hoest doen mijn darmen gewoon zeer, het is net of ze los in mijn buik ligen heel raar en vervelend gevoel! ben er ook nog niet achter hoe het zit met de telefoonrekening want ze sturen een specificatie per post! 130 euro pfff dat is ook niet niks, klopt niet veel van geloof ik! @ Agneta: ow meid wat rot dat het ff niet lekker loopt! Jammer zeg dat je hebt moeten stoppen met de bv maar je hebt je best gedaan meid! Ze heeft ruim 3 maanden mamamelk gehad! Hoop dat ze snel gaat wennen aan de flesjes en ze wat meer gaat drinken! Dikke knuffel meid! Whaaa oranje haar? heb je het nu opnieuw geverfd? @ Bos: Busted!! met de kerstkadootjes had ie wat gezien? @ Red; Fijn zeg dat alles goed gaat en het zo volgens het boekje loopt! @ Ukkie: Jullie "baby" lijkt idd ook wel wat op Sophie! Hier beef shanghai gegeten! @ Hilli: Gefeliciteerd met je achterneefje... Ditse wat een aparte naam zeg, is dat in België een veelvoorkomende naam? Hoe ver was Mecha ook alweer? @ Gaby: Balen dat er niemand is die met je mee kan de stad in... ik vind het overigens heerlijk om alleen te shoppen... @ Suus: jammer dat Elena nog niet zoveel wil drinken, komt ze wel goed aan? fijn dat jullie vandaag even naar buiten zijn geweest, voelde dat voor jou ook goed? Pfff jullie hebben hard gekletst! heb alles in huis eindelijk... (dat hoop ik tenminste) kalenders zijn goed gelukt! heb echt nog last van mijn buik... het is echt een naar gevoel, net of mijn darmen los in mijn buik liggen heel vreemd en vervelend gevoel
Mum.., fijn dat je alles binnen hebt! Hier moeten we de boodschappen nog doen.. morgen ff.. Wat vervelend van je darmen zeg! Hoop dat je je snel beter gaat voelen want dat vele eten wat je met kerst waarschijnlijk gaat doen is ook niet goed voor de darmpjes Schaterlachen.. hier begint Sophie er ook al mee... Heb het vandaag op film opgenomen.. zo mooi!!