@ lana, Ja alvast een kleine felicitatie maar zoals al gezegd, test voor de zekerheid voor meer duidelijkheid. Pandabeertje had ok 2x streepje, ook vaag maar toch ongi geworden gisterenavond. Succes Lana
ik weet dat er nog een hoop mis kan gaan! heb een jaar geleden een miskraam gehad bij 12 weken en 3 dagen.
PPFFF dat lijkt me moeilijk zeg. Nou ik hoop dat het echt raak is en dat het mag blijven. Ik heb je testje gezien, ik zou denk met zo`n testje ook al een gat in lucht springen. [-o< dat alles goed mag blijven gaan.
@ lana, Was jij heel regelmatig omdat je voor je NOD hebt getest of ook onregelmatig? Mijn NOD is eigenlijk niet met zekerheid te zeggen zoals je ziet in mijn onderschrift.
@kistel ow my god jeetje zeg dat is egt niet leuk! zeker eisen dat ze er wat mee gaan doen! zou wel echt mega vervelend zijn als je zou moeten gaan spuiten....:S maar wie weet is het niet nodig.... afwachten wat jou dok. zegt... suc6!
@Kristel, Hé shit. Wat naar voor je, Dus als ik het goed begrijp zijn er geen pilletjes voor. Écht wat rot voor je!
@lana jaa ik vind het ook zo leuk om alles van iedereen te lezen en een beetje te steunen haha hoop dat jullie dat strax als ik ben begonnen ook bij mij gaan doen ahaha
Sorry voor ego-bericht, maar moet t gewoon ff kwijt Er zijn wel pilletjes voor, maar het probleem is dat als je gewoon normaal eet (en dus geen vegetariër bent) je genoeg van deze vitamine binnenkrijgt. Het zit namelijk vooral in vlees en zuivelproducten en die ik eet ik genoeg. Maar door allerlei oorzaken kan je lichaam een stofje missen waardoor je de vitaminen niet opneemt uit je voeding. Op die manier hebben pillen dus geen nut, want je neemt het niet op... Dat stofje kan bijvoorbeeld door Pfeiffer (bijna) afgebroken zijn. En laat ik nu net op mn 16e zware Pfeiffer gehad hebben en laat ik nu net sindsdien al die vage klachten hebben.... Alles lijkt nu op zn plek te vallen! Alles waar ik al zo lang last van heb... Het enige probleem is nu nog, veel huisartsen ontkennen dit probleem en willen er niks mee doen. Ik heb op de website van de Stichting B12-tekort gekeken en daaruit blijkt dat ik met deze waarde vitamine-injecties moet krijgen, maandelijks, misschien wel de rest van mn leven... Nu maar hopen dat mijn huisarts NIET zo'n arts die dit ontkent en er dus wat mee gaat doen! Anders flip ik echt uit tegen hem.
Ben je dan van het gemiddelde uit gegaan ofzo, of van je laatste cyclus? Ik vind het erg vervelend om onregelmatig te zijn is zo onzeker met alles zeg maar. Testje jij altijd voor je NOD zeg maar of was dit juist een voorgevoel?
Hallo meiden, Nou ik heb een hoop gemist geloof ik heb een hele tijd nodig gehad om bij te lezen haha.. Maar wel leuk Nou meiden allemaal bedankt voor het welkom heten en lana alvast een kleine proficiat Ñou ik weet ondertussen al niet meer wie wat heeft geschreven haha Nou sannehai: wij zouden eigelijk ook een maandje wachten maar mijn menstruatie was voorheen dat ik met de pil begon een ramp dat was om de 2 of 3 of 6 of 8 of 12 weken daar was geen touw aan vast te knopen en had er heel erg veel last van dus als ik daarop moet gaan wachten denk ook niet dat mijn mannetje daar zo blij mee is haha.. en een vriendin van ons die is vorig jaar sept gestopt als ik het niet vergist en daar was het de 2de keer al raak bij hebben ook geen stop gehad zeg maar,dus wie niet waagt wie niet wint. Nou meiden allemaal een heel prettig weekend.
hey kristel, Sorry dat ik het moet zeggen, wat goed dat ze weten waar het van komt...Hier op het forum zit ook iemand die al een aantal miskramen heeft gehad en vorige maand b12 injecties heeft gehad en nu zwanger met een kloppend hartje.. Meid ga niet me bij de pakken neer zitten er is een oplossing en die moet je EISEN van de dokter... hoop je snel te zien onder de zwangeren.. liefs Linda
@ Kristel86, wat erg om te lezen zeg.. Ik hoop dat je huisarts er wel wat mee gaat doen, en anders moet je maar een afspraak bij het ziekenhuis maken. Wij hebben zo'n rotdokter die nooit wat aan een probleem doet. @ lana1988, een voorzichtige gefeliciteerd . @ pandabeertje, jammer dat je ongie bent geworden.. Had nog zo op goed nieuws gehoopt! Hopelijk is de pijn snel voorbij..
NOD lijst Juni 27: Knarboor, 2e ronde Juli 20: Romytamara ZWANGER 30: Lynn1986, 7e ronde: ZWANGER Augustus 6: Marietje83, 1e ronde ZWANGER 17: Suhe 18: Sterretje08, 3e ronde 22: Meisje87 24: wendyvanliemde, 4e ronde 29: Kristel86, 8e ronde 31: Alexia R, 2e ronde September 2: Dreamer83, 4e ronde 7: Natassie, 9e ronde 8: Mac, 2e ronde 12: Sammie88, 3e ronde & MyPrecious
@Kristel: Sterkte! Stom zeg dat je zomaar weggestuurd bent ga maar eens flink op je strepen staan volgende week bij je ha! Hier een ander probleempje. Net via Kluun.nl het boek "Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" besteld. Er zou een e-mail over de betaling verzonden worden, maar k ontvang niks! Help... wat nu? (kan geen contact oid vinden op die site)
Kluun BV Johannes Verhulststraat 71 1071 MT Amsterdam, NETHERLANDS Phone: +31 0 206611655 kluuneneva [at] hotmail.com
@Lana: gefeliciteerd trouwens! Sorry, was het in mn verwardheid even vergeten om te zeggen @Lynn: Ik hoop dat het bij mij ook zo zal gaan En ik zal zeker eisen dat ze er verder wat mee gaan doen... @Marietje: Hoe gaat het met je? het kan soms ook zijn dat het wat langer duurt voordat je een bevestigingsmail krijgt of dat ie in je ongewenste mailmap terecht komt... Hoop iig dat t snel opgelost wordt @All: Hoe meer ik allerlei artikelen en ervaringen van andere mensen tegenkom op internet met waardes, hoe bozer ik me maak om die snol bij de dokter... Hoe durft ze te zeggen dat 155 laag maar GOED is?! Er is helemaal NIKS GOEDS aan! Ik ga echt alles uitprinten wat ik tegenkom en ik neem het gewoon mee naar de dokter. Dan kan ie het zelf zien mocht hij gaan tegenstribbelen...
Even een vraagje, Gister had ik wat steken in de buik en was mijn baarmoedermond zacht. Nu vandaag is mijn baarmoedermond nog zachter en verlies nu erg veel waterig wit... Ook meer steekjes...is mijn eisprong dan al geweest of komt hij eraan? En als hij eraan komt in wat voor termijn?