@chamaro: heel eerlijk vind ik de jurk wat ouderlijk....haha niet te lang uitstellen anders moet je het straks doen als je nesteldrang krijgt
bos: ja suus mag alleen t karretje duwen voor ondersteuning bij t lopen.. en verder niks.. boodschappenlijstje is klaar t lijkt veel.. maar zijn kleine dingetjes...
Goeiemorgen! @Ryanne: Ohh wat schrikken! Krijgt ze neusspray of iets om dr neus een beetje open te houden? Hopelijk gaat ze gauw wat beter drinken en voelt ze zich snel beter! @Chamaro: Ik heb die overslagjurk ook! Is een heel fijn ding want naarmate je buik groter wordt kun je m dus steeds losser dragen Alleen op t einde zat ie hier niet geweldig meer vanwege mn buik, maar vond t verder een fijn ding! Stond ook heel leuk hier, gewoon met een zwarte legging eronder en ballerina's Maar ook op een spijkerbroek staat ie leuk! @All: Hier is de pijn gelukkig al wat minder dus de AB slaat aan! Jeuj, hopelijk is t dus helemaal weg qua pijn als ik met 2e kerstdag de hele avond in de keuken moet staan! Ik ga nu ff eten en dan kom ik weer verder reageren
Hey hey, Mecha ligt nog in het zh. Dit postte ze vanmorgen: hoi meiden ff kort er gebeurd wel wat ctg geeft veelll hardebuiken weer kindje reageerd na behoren nog niet gekeken of de ontsluiting is gevorderd of niet zo niet denk ik dat ik na huis mag maar nix is zeker de ene arts willt me houden de ander niet. ctg geeftt per 5min een contractie van ongeveer 70 to 110 weer.
@kristel: haha wat grappig..Ik denk dat ik hem ook ga doen..want idd je kan em steeds wat losser maken.. Vallen ze klein of groot uit? ik ga er ook vandoor moet zo naar de dierenarts!
@Hilli: Dankje voor de update over Mecha! Hopelijk gaat t gauw beter met haar en mag ze dus lekker naar huis. Kleine meid moet gewoon nog even blijven zitten! Ze had wel weer veel stress met de vader van t kindje las ik, dus dat helpt ook niet echt mee @Chamaro: De jurk is van Mamalicious en ik vind dat merk vrij klein vallen. Ik zou m dus een maatje groter nemen als t kan! Hou er wel rekening mee dat de jurk niet lang is. En naarmate je buik groter wordt wordt de jurk dus steeds korter en kan je m dus niet aan zonder iets eronder te hebben. Dus als je m van de zomer aan wilt met je dikke buik móet je echt een legging oid eronder dragen Ik vond t geen probleem want ik wilde écht niet met blote benen over straat, met al die striae die ik had, maar misschien wil jij t wel graag dus vandaar dat ik t even zeg
ik heb net een mail gestuurd voor informatie om vrijwilliger te worden bij de voedselbank hier in de buurt. ben benieuwd wat het allemaal inhoud.
@bos: Oh leuk dat je dat wil gaan doen! Goed bezig Zal waarschijnlijk inpakwerk worden, maar zo erg is dat werk niet als je gezellige mensen om je heen hebt! En t is voor een goed doel @All: Net lekker uitgebreid gedouched, nu ga ik de laatste kerstboodschapjes doen want Yentle is ook weer wakker Daarna rustig aan doen, want ik wil natuurlijk wel beter zijn met kerst! Fijne dag allemaal
@kristel: ja inpakken of rondbrengen en ze vragen ook mensen voor op markten enzo, maar dat is denk ik niks voor mij maar goed je zal vast wel mogen kiezen wat je wilt. ze zijn waarschijnlijk al lang blij als je iets wilt doen. moet je nog veel inkopen doen dan?
@Bos: ja idd! Denk ook wel dat je zou mogen kiezen, zou wel leuk zijn Waar gaat je voorkeur naar uit? Rondbrengen en de mensen zien? (dat zou ik wel leuk vinden namelijk) Ik moet even wat verse dingen halen zoals groenten enzo, de rest is al in huis maar de groenten koop ik t liefst op t laatst zodat ik bijna zeker weet dat ze 2e kerstdag nog goed zijn Ben nu echt weg *zwaai*
inpakken en rondbrengen vind ik allebei wel leuk. ben wel nieuwschierig nu..ben ook benieuwd want vriendlief er van zegt hihi
Zoo was ik weer van de dierenarts..Ze hebben bloed bij spooky afgenomen en gaan dat bloed onderzoeken op allergieen.. en heeft weer een spuit gekregen tegen de jeuk..en heeft weer een antibiotica kuur meegekregen..dat koste dus in totaal even 174 euro..haha gelukkig dat wij 80 procent vergoed krijgen @kristel: Oke dan neem ik een maatje groter nee ik doe sowieso altijd een legging eronder haha..ga echt niet met mijn blote dikke benen eronder whaha @the sims: Ik wil dat ook heb je the sims ook voor de Wii??
het is niet zo druk vandaag.. Ben met gaby mee wezen boodschappen doen.. Daarna zijn we naar mijn schoonmoeder geweest.. is heel raar gegaan.. Mijn schoonmoeder zou eigelijk langskomen.. maar toen kwam ze niet meer omdat ze eten voor de kerst op had staan.. Toen belde ze later op of pascal niet met elena naar haar toe kon komen terwijl ik weg was voor de boodschapjes.. maar ik vond dat niet zo'n goed idee.. (vond het al een raar idee om haar thuis achter te laten) Pascal zei tegen zijn moeder dat hij niet wilde komen omdat elena moest slapen.. toen werd ze gewoon echt boos omdat we ook naar het dorp waren geweest gister.. Ze was toen helemaal boos op pascal en ze had boos opgehangen.. Dus pascal werd boos op mij omdat ik liever niet had dat hij met elena naar zijn moeder ging.. nou zijn we net maar een half uurtje naar haar toe geweest :S maar vind het wel heel vreemd dat ze gewoon boos word omdat pascal niet wilde komen.. Is toch een beetje een vreemde situatie?? of ligt dat aan mij?
suus nog van harte met jullie dochter! had het nieuws gemist! maar alsnog gaat alles goed? @all fijne kerstdagen allemaal