Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    ff snel

@Suus: T slaat idd nergens op dat je SM zo raar reageert! En t argument van 'jullie zijn gister ook naar t dorp geweest' is ook onzin. Zo'n kleintje houdt geen rekening met de klok en slaapt wanneer ze zelf wilt!
    Ze heeft t maar gewoon te accepteren dat Elena nou eenmaal moe is en dat jullie dan gewoon niet langs kunnen komen..

Hier ook in t begin gezeur gehad van SM maar heb t haar toen gewoon meteen goed duidelijk gemaakt dat ze t maar had te accepteren en dat we wat dat betreft schijt aan haar wensen hebben :p Alles voor onze meid toch? :D

2. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    hey meiden,

ik kon jullie vast een hele fijne kerst wensen!
    Wij zijn de komende 3 dagen niet thuis dus ik ben hier ook niet ;)

@ryanne, beterschap voor je meisje!

@kristel beterschap!
    en wat super dat jullie voor een tweede gaan!

@suus, idd vreemde reactie, niet schuldig voelen hoor! Ik vind het logisch dat je het liever niet wou.

@bos wat leuk! ik heb ook vrijwilligerswerk gedaan, in de wereldwinkel hihi. Was wel grappig.

@mum, hopelijk heb je niet meer zon last van je buik met kerst!

@chamaro, leuk jurkje!

pff en toen wist ik het niet meer uit mn hoofd:p

@all, zo ik ben net even lekker in mn eentje wezen winkelen, heerlijk! :D ik ben ook weer vandoor, hapjes en diner voorbereiden en huishouden doen..
    J vind de speeltjes trouwens super leuk! :D

3. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    WOW kristel...een 2e? oe spannend....beginnen jullie meteen in 2010??? wij willen aan de ene kant ook maar durf niet zo goed!!! Spannend hoor hoop dat het snel raak is!!!

Suus: Gefeliciteerd met jullie dochter en Schoonmoeders zijn rare wezens :p

4. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    wat goed van je!!! Ik wil ook iets van vrijwilligerswerk doen...alleen ik weet nooit wat...en hier is de voedselbank 60+

5. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    Gaby hoe zit het met de testdrift/???? voel je je anders of ben je er niet op die manier mee bezig...

Rianne dat is schrikken!!! Gaat alles nu beter?

6. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @knaboor: dank je :)

@moederlynn: waarom durf je niet voor de 2de??

@emma: veel plezier met voorbereiden :)

@kristel: ik begin steeds meer een hekel te krijgen aan mijn sm.. erg vervelend want ze is voor pascal heeeeel belangrijk.. maja..

@all: ben er zo vandoor.. vieren kerstavond bij mij ouders.. met surprise.. maar pascal gaat daar eerst in bad met elena :) jammer dat ik dat nog niet mag

7. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    suus: heb nog een traumatische kraamweek gehad....julian was te vroeg (en moest in het zkh blijven en de ks enz) en ze zijn bang dat de volgende nog eerder komt....dus wat is wijsheid wachten totdat julian zelf standiger is of juist dat hij nu nog kleiner is.....veel plezier!!!

8. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    nog even snel showen :p hier was ze 1 week en 1 dag :D

9. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    He hoi...

Ryanne.. gatver wat schrikken zeg!! wat hebben ze er voor nu aan gedaan??

Kristel.. jeetje de stap is genomen.. hopelijk is het weer snel raak voor jullie..

Gaby.. let je een beetje op suus?? Tis niet niks een KS ;)

Suus.. fijn dat je je geen zorgen hoeft te maken.. het ene kind is het andere kindje ook niet..

all.. Sophie had een draken dag.. vanaf 7 uur wakker en uiteindelijk om 13 uur in slaap gevallen en nu slaapt ze gelukkig nog alleen wel in de maxi taxi.. als ik haar er nu uit ga halen dan wordt ze wakker terwijl ze om half 4 haar flesje moet dus nog maar ff een half uurtje erin blijven (mag niet weet ik.. maar goed kan nu even niet anders )

10. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @suus: Wat raar en dom van je schoonmoeder dat ze zo reageerd..
    Ooh wat een schatje..en wat een bos haar al zeg! Chanell heeft nog minder..terwijl ze nu alweer 6 maanden is haha :p
    @emma: dank je! :D lekker wezen shoppen dus..shop je in drachten?

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @suus; jemig zeg wat een domme actie zeg dat ze daar boos om word. vind het maar raar dat ze zomaar kan verwachten dat jullie op komen draven wanneer zei dat wil en ten tweede is jullie kleine meid net negen dagen oud zeg hallo toen gingen wij de deur nog niet uit hoor met hem (niet op visite in iedergeval)

12. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    Suus wat een plaatje en zoals mumtobe zegt Julian heeft ook veel minder en dies 9 maanden en begint nu pas te groeien....echt een knappe meid!!!

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @ukkie; vervelend zeg dat sophie zo weinig slaapt. hier slaapt het manneke de hele dag volgens mij is hij zo moe omdat hij zo verkouden is.

@lynn: dat is inderdaad lastit maar ik zou als ik jou was dan nog even wachten want anders is julian rond de twee als de volgende komt en dat is wel de leeftijd van de peuterpubertijd dus alles nee en erg uitproberen. lijkt me pittig als je net een keizersnede gehad hebt. een te vroeg geboren kindje hebt die veel zorg nodig heeft en een peuterpuber die dwars is. dus als ik in jou schoenen stond zou ik beginnen als hij anderhalf of twee is.

14. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @lynn: ik zie dat je nog steeds bv geeft zeg wat ontzettend goed. vind je het niet vervelend worden (hoop niet dat je het erg vind dat ik dit vraag?)

15. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

testdrang... muwha...klein beetje maar.. word er wel al verdrietig van als k eraan denk dat die negatief is... :(

16. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @gaby: Zo moet je niet denken meis! Positief blijven!

17. gaby1986

het ene moment.. denk ik waarom zou t ons lukken met icsi.. en t andere moment.. denk ik van ja waarom ook niet..

18. gaby1986

ik ga ff beetje opruimen enzo.. joey is om 4 uur thuis..

19. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Suus.. echt een lievertje hoor!! en SM vertel mij wat.. men eigen moeder doet hier zelf ook mee..

Bos lekker toch!! Hier sophie normaal gesproken ook hoor, maar vandaag wilde ze niet.. Net wakker gemaakt voor een fles die manlief nu aan het geven is.

Hier net mn eerste sollicitatie de computer ;) uitgedaan.. ben benieuwd.. als ik nu alweer aan solliciteren denk word ik al zenuwachtig.. heb zo geen zin!!

20. Hoi allemaal.. ik dacht ik zal ff snel wat laten horen nog! Afgelopen dagen erg druk gehad en was ook zo ontzettend moe, nu gaat het steeds wat beter gelukkig.
    Jason komt ´s nachts vaker dan overdag dat is nog wel even zwaar, want ik ben dan erg moe en houd mijn ogen dan amper open. Kraamzorg is allemaal goed. De stuwing is bijna helemaal weg. Maar nu heb ik een kloof op mijn ´moeilijke´ tepel. Het aanleggen was vast niet helemaal goed de afgelopen dagen. Morgen ga ik gelijk weer oefenen met goed aanleggen aan die kant, straks ga ik er zelf nog wat mee experimenteren. Maar ´t is best moeilijk omdat die tepel best wel vlak is, vooral in vergelijking met de andere kant. Jason heeft dan ook moeite er mee voor hij hem echt beet heeft. Maar ik ben vastbesloten om vol te houden, smeer nu bepanthen erop en met oefenen met aanleggen moet het vast beter worden.
    Ik ben al 4 hechtingen kwijt, nu nog 2 te gaan. Maar ´t doet nu gelukkig haast geen pijn meer.

Iedereen hele fijne kerstdagen alvast! :)

Deel Deze Pagina