Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    dees.. hai... fijn dat het redelijk gaat.. jij ook hele fijne dagen met jullie manneke!

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

hey dees... jammer dat t voeden niet helemaal goed gaat.. nou ja aan een kant dan.. oja.. we noemen jou voortaan dees. want er is een nieuwe bij en die heet desiree.. dus anders word het verwarrend.. dus jij heet hier dees.. en die nieuwe desiree.. okeej :D

3. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Ohh echt een drama dagje hier zeg.. pff vermoeiend zeg! Ze wilk niks.. lijkt wel sprongetjes gedrag maar ze is 11 weken.. misschien dan toch die van 12 weken. :(

4. gaby1986

word hier nog gezellig vanavond.. :(

joey stuurde mij toenstraks een smsje, als k thuis ben wil ik lekker tegen jou aankruipen en je vasthouden.. dus hij komt thuis.. is die vet sjagie. dus ik vraag is er iets.. zegt die echt nee!
    ik: wat wil je eten.. joey: weet ik niet.. ik zeg soep.. spaghetti.. joey weer sjagie.. nee! dus ik vraag een beetje geiriteerd.. ja wat dan... zegt die.. ja jij moet koken.. dus jij verzint maar wat...
    ben dus maar gaan koken.. en er is niks meer tegen elkaar gezegd.. volgens mij heb k iets gigantische fout gedaan ofzo.. zit hier echt met tranen in mijn ogen....... :( weet t ook niet :(

5. gaby1986

maar ja.. k ga er vandoor.. :( voel me echt klote nu.. :(

6. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @gaby: pfff nou gezellig dan. het is kerstavond dan moet hij wel gezellig tegen je doen hoor en gewoon zeggen als hij ergens last van heeft...

@dees: wel fijn dat het wat beter met je gaat. hoop dat de kleine man snel zijn dag en nacht ritme gaat vinden en dat je snel weer wat kan bijslapen. had je al een tepelhoedje geprobeerd?

7. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hee meiden ben er ook weer.

@Gaby, ligt vast niet aan jou joh.. mannen zijn soms een beetje onbegrijpelijke wezens. 'k Zou 'm (als 't lukt) gewoon negeren en zelf gaan eten en hem lekker in z'n sop laten gaarkoken.
    @Emma, shopse! Vervelend dat hij zo vaak komt! Geef je 'm geregeld een fles? 't is nl. wel verstandig om daar voor 6 weken mee te beginnen en in elk geval 2x per week te doen, zodat hij er aan gewend blijft. Maar weet niet hoe jij dat hebt gedaan. Anders er even tijd en energie voor uit trekken (als je de puf nog hebt) om hem alleen de fles aan te bieden, dus geen borst. Dan moet hij drinken als hij z'n honger gestild wil hebben. (lijkt me overigens niet gemakkelijk... pff... maar uiteindelijk zul je 'm wel zover krijgen)
    @Lynn, wow super zeg al zolang bv! Hoop dat ik 't ook zolang ga volhouden, wilde eerst een half jaar maar m'n gevoel zegt nu een jaar.
    @Hilli, spannend zeg van Mecha! Hoop dat de kleine nog even blijft zitten!
    @Kristel, ga je eerst nog langs de gyn? Spannend zeg!! 't Zal hier wel niet gebeuren denk ik, zo dicht op elkaar. Manlief wil er volgens mij 't liefst een jaar of 3 tussen. We zullen wel zien hoe 't hier loopt.
    @Suus, wat belachelijk van je sm! Leuk zeg zo'n compliment! Mooie meid!
    @Mum, ben benieuwd van je sollicitatie!

Hebben hier even geshopt in Groningen. Hebben eindelijk gordijnen voor de babykamer. Had ze laatst al gezien en manlief vond ze ook gelijk mooi. Fuchsia met wit, brede verticale strepen, fleurig maar ook vrij rustig. Rolgordijn is ook fuchsia. 'k Ga nog even aankleedkussenhoezen kopen in fuchsia, schilderijtjes maken en op zoek naar een dekbedovertrekje.
    Dan wordt het echt een meidenkamer ;)
    Manlief moest nieuwe truien hebben, daar ook voor geslaagd. Hebben boeken opgehaald voor de geboortekaartjes maar blijven gewoon bij ons kaartje wat we al in ons hoofd hadden. 'k Ben alleen bang dat het een duur grapje wordt maar goed.
    Zijn nog bij m'n schoonouders geweest en boodschappen gehaald. nu maar even wat eten maken en lekker relaxen. Vanavond gezellig samen filmpje kijken. Hebben weinig plannen voor de komende dagen. moet waarschijnlijk ook werken dus we zien wel hoe het loopt.

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    lees net dat mum misschien een acute blindedarmontsteking heeft of is dat al bekend hier en lees ik daar overheen?

9. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @gaby: Nou gezeliig dat hij zo doet..:( Wat red ook zei..negeer hem gewoon maar..Dan komt ie vast naar jou toe.
    @dees: Jammer dat het borstvoeding nog niet echt lukt..mischien een tepelhoedje?? Beter dat je bijna geen last meer hebt zeg..Gaat het verder goed?

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Zoo, daar zijn we weer.. Wat een gekte in de winkels zeg, alsof de winkels 3 weken dicht gaan! Zoveel schappen waren leeg, niet normaal :(
    Moest dan ook naar 3 supermarkten voordat ik mn spinazie kon kopen :( ;)

@Lynn: Ik snap je angst heel goed hoor! Zelf heb ik ook wel een bepaalde angst dat mn zwangerschap weer zo zwaar wordt met zo'n nare bevalling en ondertussen zou ik dan met een opstandig kindje zitten... ;) Ook ben ik heel erg bang dat de eerste maanden van een volgend kindje net zo zwaar worden als dat t bij Yentle was.. Maarja, ik persoonlijk wil het daar niet van af laten hangen. Eerst wel, maar nu we er beter over nagedacht hebben zijn we tot de conclusie gekomen dat als de zwangerschap en de periode na de geboorte weer zo zwaar zullen zijn het met een kindje van 4 bijv net zo zwaar zal zijn. Elke leeftijd heeft zo zn periodes dat t niet zo soepel verloopt :)
    Maargoed, als t voor jou lichamelijk ook beter is om te wachten dan moet je dat gewoon doen. Doe wat je hart je ingeeft denk ik altijd maar ;)

@Red: Klinkt echt heel leuk hoe t kamertje gaat worden! Ben echt benieuwd :D
    Ik was idd van plan om eerst naar de gyn te gaan, maar t is niet nodig. De verzakking is sowieso al een stuk minder en t zou geen problemen moeten geven voor een volgende zwangerschap.
    Opereren oid doen ze vaak ook pas als je niet meer zwanger wilt worden, t is namelijk een flinke operatie en als je dan na een jaar ofzo weer zwanger zou worden heb je kans dat de verzakking daarna weer terug is en je wéér geopereerd moet worden. Dus, het kan gewoon, gelukkig :)

@Bos: Ja, ik las het net op Hyves! Pff, hoop echt niet dat ze t heeft! Zo wordt hun kerst wel flink verpest :(

@All: Yentle heeft Angel ontdekt deze week :p Elke keer als Angel erbij komt liggen als Yentle op schoot zit gaat ze helemaal naar Angel toehangen zodat ze haar kan aaien, zo lief :D

11. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Nou meiden ik ga er vandoor..weet niet of ik hier nog weer kom.. mischien na het weekend ofzo..
    fijne feestdagen iedereen!

12. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    fijne dagen chamaro

13. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Bos, o dat had ik niet gelezen, pff hoop ik niet voor haar!

14. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Hai meiden, Juffie in tha House!

Vandaag een lekker relaxd dagje gehad waarin ik met geld heb
    lopen smijten.. ohlala! :(

Eerst kwamen mn opa en oma op visite voor de kleine, mn moeder was er ook, gelukkig maar.. Toch rare situatie. Twee prentenboeken gekregen erg leuk.

Toen met mn moeder naar het winkelcentrum in Overvecht. MEGADRUK! jeetje!!! Parkeren duurde al 20 minuten, pff pff, maar goed we hadden een plekje, slimme Nicolet(ik dus) zei ga maar achter de autogarage hahah!
    Grillplaat gekocht, voedingsbeha bij de Hema, jasje van Christian toch maar gehouden bij Zeeman hadden ze niet een mooiere.. Ohja een mooi lamswollen trui voor Johan gekocht, maar hij kan niet tegen wol dus die ga ik ruilen.
    Boodschappen gedaan bij de C1000 en nog een broodje gegeten bij de Hema met mn mamsie.

Ik heb van mn moeder een cadeau gekregen een mooie schakelarmband met een baby hanger eraan, zo'n kinderkopje waarop Christian 5-12-2009 staat :D Lief he?! Ben er zoooooo blij mee!!!

Johan heeft voor zn verjaardag een broodbakmachine gekregen van mn moeder met allemaal lekkere dingetjes erbij en een fles Baileys :D Meneer is maar weer verwend :D

Mn kolfaparaat is stuk. In ieder geval het borststuk wat je op je "tiet"moet plaatsen zit een gat in.. Moet een nieuwe bestellen.. Balen want nu kan ik maar 1 kant tegelijk kolfen!
    Ik heb nu 5 zakjes met melk in de vriezer, met een totaal van 800 cc goed he? Ben echt trots :D :D

Nou ik ga me weer over het eten ontfermen.

Fijne kerstavond meiden!!!

15. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    hey,

Bos nee ik geef sinds 2 weken geen borstvoeding meer!!! Ga zo meteen mijn banner aanpassen! En net wat je zegt ik wilde mijn lichaam weer terug en julian groeide er niet meer zo op! Maar ben ook wel trots dat ik het 9maanden heb gegeven!!!

Mum hoe is het met je dan....hoop niet dat je een blinde darm ontsteking hebt!

juffie balen van je kolf...en de bv gaat dus nog super?

Dees: wat leuk om van je te horen!!! Misschien net als bos zegt een tepelhoedje....ik heb ook vlakke tepels en julian 9 maanden ermee gevoed!!!!

Kristel: net wat je zegt elke leeftijd heeft zijn ongemakke...maar ik denk dat we tot sept wachten dan is julian 1 1/2 plus 9 maanden dan zou hij rond de 2 en half zijn als de 2e zou komen......het liefst nog net iets ouder....dat hij het een klein beetje snap als ik bijv in het zkh lig en met tillen enzo...

fijne avond iedereen!

16. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Juffie.. netjes hoor 800 CC! Fijne avond!

Bos.. ja ik las het ook op hyves.. ik hoop het niet voor der.. anders mag ze kerst in het ziekenhuis doorbrengen :(

Kristel.. wat lief zeg! Hier wacht ik nog steeds op het moment dat ze gericht gaat pakken.. speeltjes enzo..

Gaby.. wat vervelend zeg.. hopelijk krijg je ondanks alles nog een fijne kerstavond!

all.. nou zeg pfff want een jankertje hier zeg.. pfff mevr.. was vanaf vanamorgen 7 uur wakker tot 1 uur.. toen tot half 4 onder protest geslapen en na de fles weer niet :( ze lag er nu vanaf half 7 in en is uiteindelijk na een half uur krijssen in slaap gevallen (tot nu toe) Vind dat altijd zo zielig voor haarzelf want er is dan niks aan de hand en ze kan gewoon haar slaap niet vatten.. omdat ze te lang wakker is geweest.. Op na een goede nacht.

Ook ik ben er pas na het weekend weer.. morgen naar schoonouders en zaterdag ouders.. Ik wens iedereen fijne dagen!

17. gaby1986

goedemorgen:

joey heeft gister van 4 tot 7 boos tegen mij gedaan.. en toen pas zijn excuses aangeboden.. toen zijn we naar opa gegaan tot 8...en daarna thuis filmpje aangezet.. maar vielen steeds bijna in slaap dus zijn om half 10 naar bed gegaan..
    hopelijk gaat t vandaag wat beter en gezelliger..

mum: blindedarm onsteking.. nou hoop t niet voor je zo met kerst.

juffie: lekker geshopt :)

sorry als k iemand vergeet.. ben net wakker haha.

18. gaby1986

mum: lees net dat t geen blindedarm ontsteking is.. gelukkig toch nog gezellig kerst kunnen vieren..

19. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Sorry dat ik amper reageer dames, maar ben zo ziek als wat.
    Mn temp gaat ook steeds hoger en voel me hondsberoerd.
    Ik heb zelfs getwijfeld of we wel naar mn ouders moesten gaan ivm misschien wel mexicaanse griep, maar de helft is ingeent en de andere helft wil dat ik gewoon kom.
    Dus zo toch maar omkleden en weg.
    Zal leuk staan, als Rudolf de Rednose reindeer op de foto :p

@Gaby: misschien had hij het moeilijk met weer kerstmis zonder kindje of dikke buik?
    Mijn duimen draaien voor een posi test meis, ik zal een kaarsje voor je aansteken.

Fijne kerst allemaal en beterschap aan de zieken!

20. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @red, hm hij heeft maar een paar keer een flesje gehad..dus niet zo slim van mij. Maar dat ging altijd heel goed. Hij dronk hem in een keer leeg. Nu een poosje niet gedaan en nu weigert hij de fles ineens..
    Nou ja ik ga proberen wat je zei en dan lukt het hopelijk.
    Hij snapt volgens mij ook niet dat je de speen los moet laten voor de vacuum want dat hoeft nauutrlijk niet met bv.

@dreamer, zag op je hyves al dat je ziek was idd.. rust maar goed uit! balen zeg zo met de feestdagen... en je hoeft geen sorry te zeggen hoor ;)

@mum, blindedarmontsteking lees ik?? hoop het niet...
    in elk geval beterschap!!

@kristel, ja gekkenhuis he? hier ook al..
    Al beter? Fijne kerst in elk geval!

@all, wij moeten zo naar amsterdam, daar ligt het schip , anderhalf uur rijden pff . We gaan vanmiddag, dan is het hopelijk niet meer zo glad.

hele fijne kerst allemaal!

Deel Deze Pagina