Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

dreamer: ja kan ook heb t er zelf namelijk wel moeilijk mee dat er nu geen kindje is en ook geen dikke buik..
    beterschap..

2. gaby1986

dreamer: mag k je ook op hyves?

3. gaby1986

ik ga maar eens even douchen en aankleden.. zit nog steeds in mijn pyama te niksen haha..

4. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Emma, 'k zou 't dan gewoon een keer een dag proberen net zolang tot hij de fles zonder morren pakt. En dan gewoon even een week lang volhouden om elke dag 1 fles afgekolfde melk te geven. Vervolgens 't min. 2x per week te doen zodat hij het gewend blijft.
    't Is voor hem ook een andere manier van zuigen natuurlijk. En bij jou aan de borst is vast leuker ;)

@Dreamer, beterschap meid! Hopelijk voel je je snel weer wat beter.

Hier flink aan het balen, 'k moet aan het werk :( Ze belden me net toen de kerk bijna uit was. Om 12 uur beginnen. Ze hadden geen gegevens, als goed is is er wel een intake geweest. Beetje vaag allemaal, ook geen hollands gezin. Ben benieuwd.
    Hopelijk geen ingewikkelde dingen en lekker op tijd weer klaar.

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen!

@Gaby: Weet je nu wel waarom hij zo deed? Er moet namelijk iets geweest zijn omdat hij je dat smsje stuurde dat ie een knuffel wilde?
    Nouja, gelukkig is t nu weer goed en hopelijk blijft t zo :)
    Wanneer ga je testen? :D Hou je t nog vol?

@Emma: Die flesjes van medela zijn echt niet fijn! Ik zou als ik jou was een Difraxfles kopen met een S speen. Die zuigen geen vacuüm en dan kan hij dus gewoon lekker doordrinken. De Difraxfles is hier overigens de enige waarbij t drinken goed gaat..

@Dreamer: Had t op je hyves ook al gezegd, maar bij deze nog een keer:
    Heel veel beterschap!! En ondanks dat je je zo beroerd voelt hoop ik dat t gezellig wordt bij je familie! (En dat ze hun stomme vragen voor zich houden! ;))

@All: AB werkt gelukkig! Voel me elke dag iets beter weer :D Heb wel nog pijnstillers nodig, maar ik voel me goed genoeg om morgen in de keuken staan voor t bezoek!
    Ben nu ook weer weg, wij gaan even eten :) *zwaai*

6. gaby1986

kristel: denk dat ik zondag gewoon ga testen..maar k denk niet dat k zwanger ben.. vanmorgen ineens echt pijn in mijn buik.. en ik denk dat dat komt omdat de meds die ik nu nog moet gebruiken mijn ongi tegen houden.. :(

7. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Heee meiden !!

Door Kristel werd ik weer even herinnerd aan deze topic ;) ... Vandaar dat ik weer even kom gluren haha...

Ohhhh wat zijn er al veel baby'tjes zeg !! helemaal super allemaal nog gefeliciteerd ook al is hij/zij misschien al weer ruim 4 maand ;)

@ Gaby... Ohhh hoop echt dat het raak is ... En met Elle had ik ook onwijze buikpijn !! En ik was zwanger !! Blijf hoop hebben meis !!

Verder heb ik weinig gelezen en alleen maar gekeken naar jullie banners ;)

Hier gaat alles goed!! Elle is een lekker pittig dametje die heel goed weet wat ze wil... Inmiddels is ze geen baby meer maar een echte dreumes !! ;) Ze kletst je de oren van je hoofd en kent al echt heel veel woordjes ze loopt met alles ver voor op schema... En ze worden al zo snel groot .. Ow ja we zijn ook bezig met een brusje voor Elle :)

8. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Fijne eerste kerstdag meiden!

9. gaby1986

novmama: ik hoop ook dat t raak is.. en wat leuk dat jullie voor een 2de kindje gaan :D

all.. zo ff alles klaarmaken hier en dan gaa we naar m'n moeder toe.. nemen puk mooi mee... ander zit die echt lang alleen als we pas vanavond terug komen..

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Gaby: Snap dat je die buikpijn eng vindt en daardoor bang bent dat t niks wordt.. Maar echt, het zegt helemaal niks!
    Zodra je zwanger bent gaat je baarmoeder groeien en dat voelt als ongikrampen :)
    *duim* *duim* *duim*

@Novmama: Leuk dat je hier ook weer even komt buurten :D
    Ja, afgelopen maanden zijn er heel veel babys bijgekomen hier (werd ook wel eens tijd), heel leuk! Maar voor de meiden waar t door omstandigheden niet wil lukken is t wel erg confronterend soms.
    We blijven iig hopen duimen dat t voor deze meiden ook heel snel raak is :D

Jullie bezig voor een broertje/zusje? Leuk! Sinds kort of al even?
    Wij gaan er in januari of februari voor :D Echt heel spannend!

@All: Blegh, elke keer als ik AB in neem dan lig ik daarna helemaal te spacen op de bank, zie allemaal sterretjes en voel alles draaien :( ;) Echt héél irri! Gelukkig hoef i kt maar 2x per dag in te nemen en is dat gevoel meestal met een half uur weg.. Anders zou ik echt gek worden! ;)

11. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    Fijne kerst allemaal!

Gaby en dreamer een extra dikke knuffel!!!!!! Dreamer hopelijk ben je snel beter en gaby omdat je buikpijn hebt.....maar ik had ook buikpijn en dacht serieus ongi te worden met julian...had zelfs bruinverlies.....heb veel op de wc gezeten.....dikke knuffel!!!! ik ga MEGA hard duimen en hopen dat dit een kerst is die jullie nooit vergeten!!!!!!

12. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Echt bezig tja mn cyclus moet nog even wat beter zijn ;) laatst was die 66 dagen en nu weer 34 dagen .... In juni gaan wij trouwen dus wij zijn niet echt bezig van wanneer mijn eisprong is... We zien wel wanneer ik weer zwanger mag worden :) ...

En ab? waarvoor Kristel ??

Straks gaan we met mijn familie wokken .. Elle net voor de 2e keer op bed gedaan en hopen dat ze nog even gaat slapen anders is ze zooooo chagie en om 19.00 keren wij weer huiswaarts en dat komt heerlijk uit of nou ja hoop ik ;) normaal ligt ze om 18.30 al in bed ...

13. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    mijn cyclus is keurig 31.....dus als ik nu zou zeggen he laten we er voorzichtig weer voor gaan ben ik bang dat we meteen raak schieten....de vorige keer ook een half jaar overgedaan....maar ja om daar nu rekening mee te houden....dat durf ik niet....

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Lynn: Hoe gaat t met jou? Gaan jullie nog weg vandaag/morgen of krijgen jullie bezoek?

@Novmama: Oh ja, dan is je cyclus wel wat van slag.. Is dat sinds de bevalling al? geef/gaf je trouwens bv? (volgens mij niet he?)
    Nouja, laatste was 34 dus hopelijk komt er weer wat meer regelmaat in terug.

Trouwen? Gefeliciteerd!! :D Dan wordt Elle natuurlijk bruidsmeisje? Of zij brengt de ringen? Lijkt me zo leuk als je eigen kindje dat zou kunnen doen!

Ik heb kaakholte- en oorontsteking (leuk, zo met de feestdagen ;)) en daar is de Ab dus voor :)

Hoeveel/Hoe vaak slaapt Elle eigenlijk op een dag?

15. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hier is cyclus gewoon zoals altijd.. Heb dan tussendoor 2 maandjes de pil gebruikt, maar dat maakt voor mijn cyclus geen bal uit.. Ik gok dus dat ie deze maand gewoon wer 27/28 dagen is. Ben ik echt wel blij om dat mn cyclus zo regelmatig is en niet lang :)

@Lynn: Ik snap heel goed dat je zo denkt. Hier heeft t dan bijna een jaar geduurd met de (ON)nodige mk's, maar t zou nu zomaar ineens meteen de 1e ronde raak kunnen zijn. Daarom moet je er samen ook pas mee beginnen als je er klaar genoeg voor bent om direct zwanger te kunnen worden.
    Gebruik je wel de pil nu? Anders zou je daar evt mee kunnen stoppen en t gewoon met condoom doen?

16. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    Kristel: wij gaan dadelijk naar mijn broer die heeft 3 kinderen eentje even oud als julian en dan gaan we daar eten....morgen komt mijn vader hier eten....vind kerst leuk hoor maar al die verplichtingen wij blijven eigenlijk liever thuis....

En ik ben niet aan de pil....en tijdens mijn borstvoeding werd ik vanaf maand 3 gewoon weer ongi.....grrrrr....ik heb niet echt de voordelen van de bv gehad ik viel niet af en werd gewoon ongi....wij doen het nu dus ook met condoom en als het mis mocht gaan dan is het zo.....en toen wij probeerde zwanger te worden wist ik nooit wanneer mijn eisprong was maar nu weet ik precies wanneer hij er aan komt en wanneer hij springt....heel appart....
    hoe gaat het eigenlijk met jou en afvallen...ben je alles al kwijt? ik ben nu in totaal 12 kg kwijt nog 14 te gaan en dan weeg ik wat ik wil wegen!

17. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Lynn: Oh gezellig, zal Julian wel leuk vinden :D Ik heb ook niks met die verplichtingen hoor, wij zijn sowieso altijd 1 dag thuis en de andere dag gaan we of naar schoonouders of naar mijn moeder, dat gaat om en om elk jaar. Maar dit jaar blijven we beiden dagen gewoon lekker thuis ivm Yentle. We wilden haar eerste kerst gewoon thuis vieren.

Voel je je eisprong heel erg dan? Ik heb nu namelijk ook sinds de bevalling dat ik heel erg voel dat er een eisprong aan zit te komen :( Waar dat dan ineens dor komt weet ik helaas niet..

Ik moet nog 5 kilo en dan ben ik weer op mn oude gewicht :) Ben nu dus in totaal ongeveer 22 kwijt. Mn stofwisseling is dus weer zoals voor de zwangerschap, want ik doe er niks byzonders voor.
    Nu je gestopt ben met bv, ga je actief lijnen oid? Of zie je wel waar t schip strand? VInd je t trouwens niet gek om geen bv meer te geven, of jammer ofzo?

@All: Ben er weer vandoor, ga ff een uurtje op bed liggen nu Yentle ook even ligt te slapen :)

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: owww spannend meid! Hoop dat t voorspoedig zal
    verlopen!

@ Ryanne: ow meid wat schrikken zeg! beterschap voor je kleine
    meid! Je zal idd wel geschrokken zijn zeg!

@ Suus: Echt een mooi meisje heb je!

Heb alles gelezen maar geen puf om overal op te reageren!

Ben dus gelukkig weer thuis, heb geen blinde darmontsteking maar een virale infectie in mijn darmen...
    Ik was helemaal over de toeren gisteravond, want als het wel een BD-ontsteking was geweest, had ik in het ziekenhuis moeten blijven en geopereerd worden... Ik zag de 1e kerst van ons meisje al helemaal in het water vallen :( Gelukkig mocht ik dus na bloedprikken, urineonderzoek en een echo weer mee naar huis, en waren we net op tijd thuis zodat de visite nog kon komen!

Ik wilde alleen even verhaal komen doen, ben er nu weer weg van, gaan zo cadeautjes uitpakken!

Iedereen hele fijne dagen!!

Liefs!

19. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    Hoi meiden

kom jullie even allemaal helefijne kerstdagen wensen.
    Wij gaan zo met z'n alle naar het zh even voor mijn opa en daarna lekker kadotjes uitpakken en gourmetten.

20. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hee meiden, ben er ook weer! Heb ruim 3 uurtjes gewerkt dus dat valt mee. Er gaat morgen wel een collega heen en ik naar een ander gezin.
    M'n kraamvrouw spreekt nl. praktisch geen nederlands. Haar man kon het vandaag wat vertalen maar de rest van de week is hij overdag weg. Ik ben heel slecht in engels en met name als het om wat termen gaat als stuwing e.d. heb ik geen idee hoe ik dat moet uitleggen. Snap de helft ook niet waar ze het over heeft, dus dat werkt niet zo. Verder wel hele lieve mensen dus gunde ze ook een kraamverzorgster waar ze even wat beter mee kunnen communiceren.
    Moet morgen even bellen waar ik heen moet, moet om 12uur beginnen. maar kan aftellen, nog 4 dagen!
    Zijn nog even naar m'n schoonouders geweest en daar gegeten. Nu lekker thuis. Straks even filmpje kijken en niet te laat op bed.

@Kim, veel plezier!
    @Lynn, kan me voorstellen dat je het spannend vindt om er voor te gaan.
    @Mum, gelukkig geen blindedarmonsteking!
    @Juffie, hoe was jullie kerst met z'n 3en?

Deel Deze Pagina