Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Gaby, hier veel buikpijn gehad toen ik zwanger was (naja ben) Normaal kreeg ik buikpijn op t moment dat ik ongesteld moest worden, soms die dag al een beetje. Maar toen ik zwanger was had ik het bijna een week van tevoren al, dat was bij mij het verschil.

2. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland

Ik ben pas 8 maand na de geboorte van Elle voor t eerst ongi geworden en ben nu 4 keer ongi geweest en heb mn cyclus nog niet echt bijgehouden behalve de laatste 2 ;)... Ik heb bv gegeven Elle dronk helaas te lang 1,5 uur per keer en ze kwam niet genoeg aan als ik kolfte dan had ik 180 cc en dat binnen 5 minuten mevrouw had dus geen zin om moeite tedoen ;) En ben ik na 3/4 maand en helemaal over gegaan op fv .. en met de fles deed ze nog een uur over 100 cc ... De muts ;)

En jaaaa Elle word zeker onze bruidsmeisje en mijn neefje (kleine maandje ouder dan Elle) word bruidsjongen ... Elle krijgt een prachtig geschenk die wij voor haar hebben laten maken met de ring en ketting van mijn vriendsouders die helaas zijn overleden .. Van de ring van mijn vriendsvader worden 4 hartjes gemaakt (met oog op de toekomst hihi) in 1 van de hartjes komt Elle's naam met 2 kleine zikronia steentjes 1 voor opa en 1 voor oma en die komt te hangen aan de ketting van oma ... Na ons ja-woord krijgt zei dit dus om :) ...

Ohhh gatsie das echt balen net met de feestdagen ... Beterschap !!

3. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Oww en Elle slaapt van 18.30 tot 8.00/8.30
    Dan krijgt ze 200 cc opvolgmelk (ze wil geen pap of brood)
    9.15 tot 10.00 soms wat korter
    12.30 tot 14.30
    en dan gaat ze weer om 18.30 naar bed ...

Ze is ook heel actief dus daarom slaapt ze zoveel :)

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Mum: Echt fijn dat t geen ontsteking was! Gaat t nu alweer wat beter met je? Kan je wel enigszins normaal eten of heb je dan weer last?

@Red: Wel balen dat je met kerst moet werken zeg! Maarja, ook met kerst worden er kindjes geboren :D (Lijkt me trouwens helemaal niks om met kerst te bevallen, met t oog op verjaardagen van de kleine dan)

@Novmama: Ohja, dat kan ik me nog herinneren idd dat t drinken aan de borst niet goed ging. Wel jammer he, als je t graag wilt en t lukt dan niet (ik vond t best moeilijk om er 'afscheid' van te nemen ;))

Maargoed, ik vroeg deze dingen ivm je cyclus, maar het heeft er dus weinig mee te maken lijkt t. Wel lang zeg, 8 maanden na de bevalling pas voor t eerst ongesteld, maargoed, je hebt nu iig een cyclus. Hopelijk wordt die gauw wat korter en regelmatiger (of je wordt het gewoon helemaal niet meer doordat er iemand in je buik woont ;))

Leuk idee van die sieraden! Is wel heel byzonder zeg en t heeft ook een hele mooie emotionele betekenis :) Ben benieuwd hoe dat eruit zou komen te zien :)

@All: Zo, Yentle heeft een superdag vandaag! Ze heeft gewoon 3 slaapjes van 1,5 uur gedaan, dat is echt voor t eerst.
    Normaal slaapt ze maar 2x en dan ook nog vrij kort (45 min tot 1,5 uur)
    Ik sta hier echt van te kijken, dit mag ze wel vaker doen zo :D

5. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @kristel: wat fijn dat ze zo goed heeft geslapen.. misschien heeft ze een sprongetje en slaapt ze voortaan elke keer zoveel..

@novmama: spannend dat jullie er weer voor gaan.. Hoop dat het snel raak is..

@kim: jij ook fijne feestdagen. en veel plezier bij je opa

@redd: jammer dat het zo moeilijk ging in het gezin.. maar dat werkt dan niet he.. moet je veel werken met kerst??

@all:gister surprise gehad.. en elena heeft een buikdrager gekregen van mij broer.. :d een zarte van chicco.. :D
    vandaag gegeten bij schoonouders maar blij dat ik weer thuis ben.. hond van mijn schoonouders sprong tegen mijn wond.. had er erg veel last van :(
    gaat nu weer beter na wat rusten..

6. yvi

yvi Actief lid

10 okt 2009
    235
    0
    0
    NULL
    eindhoven
    beetje laat maar fijne feestdagen allemaal!! ff nbij lezen

7. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

novmama: wat bijzonder van die ketting die je laat maken... erg mooi bedacht..

all: wij zijn net thuis.. was erg gezellig.. maar ben helemaal moe nu.. alleen joey nog niet dus we gaan lekker ff voor de buis hangen met een mok warme chocomel :D

8. gaby1986

goedemorgen allemaal..

9. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Gaby: nog buikpijn?
    Ik hoop dat we allebei volgende kerst met zn 3-en zijn of allebei zo dik zijn als de kerstman!

@Novmama: welkom terug meis!
    Wat een mooi idee van die sieraden.

@Mum: beterschap.

@Suus: ow jee, is de wond niet open gegaan?
    Doe maar voorzichtig vandaag.

@All: nog steeds hondsberoerd, dus weet nog niet of we weggaan vandaag.

Fijne 2e kerstdag allemaal!

10. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @dreamer: nee wond is niet open.. de wond aan de buitenkant in ieder geval niet.. Pijn is ook stuk minder.. voelt nu allemaal heel stug.. gaan vandaag bij mijn ouders eten.. dus dan kunnen we wel rustig aan doen..

@gaby: jij bent ook vroeg wakker.. ben je aan het simsen dat je niks zegt op msn?

@all: ik ben er zo vandoor.. Ga lekker douchen samen met elena.. daarna hier thuis beetje opruimen.. dus weet niet of ik nog tijd heb om online te komen..

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    goede morgen meiden

fijne eerste kerstdag gehad? en een witte kerst he.. hier sneeuwde het toen we op kwamen giste.

@oma; beterschap meid hoop dat je snel opknapt en dat je volgend jaar inderdaad maar net zo dik mag zijn als de kerstman :D

@gaby: oh ik duim voor je meid. ik had ook ongikramp toen ik zwanger bleek. was juist de enige maand waarvan ik zeker wist dat mijn ongi eraan kwam omdat ik buikpijn had maar niks was minder waar. er is dus nog hoop duim duim duim duim

@mum: oh wat fijn dat je toch weer naar huis mocht. hoe gaat het nu met je?

@red: wat fijn dat je gister niet zo lang hoefde te werken. hoop dat je leuk gezin krijgt vandaag

@novmam: wat een prachtig idee zeg van dat sieraad...oh van harte met jullie aanstaand huwelijk natuurlijk en wat leuk dat jullie voor een brusje gaan. altijd weer spannend.

@kim: was het gezellig bij je opa. hij was vast blij dat jullie kwamen. die arme man ligt al een tijd in het ziekenhuis zeg

@suus: auw klinkt pijnlijk zeg de hond tegen je wond. hoop dat je snel geen last meer hebt en fijne dag bij je ouders vandaag. hoe gaat het met elena?

@kristel: fijn dat je weer een beetje opknapt zeg. niet allergische voor deze ab? wat ben jij al weer een hoop kilo's kwijt zeg

@lynn: jemig zeg balen dat je geen voordelen had van de bv. doe je iets aan sport of ben je niet bezig met de laatste kilo's er af te krijgen. ik moet nog bijna zeven kilo van de 20 en dan ben ik ze ook kwijt maar blijf er nu een beetje op hangen dus ga op zumba volgend jaar.

@yvi: jij ook hele fijne dagen

zo de rest weet ik niet meer hoor..

@all: gister bij mijn schoonouders geweest. vriendlief wilde perse al tussen de middag gaan om daar te eten. jammer maar ach zo vaak gaan we nou ook weer niet. we hebben met zijn alleen ik hou van holland spel gedaan was wel grappig. verder was er niet veel aan en heb ik me weer lekker zitten ergeren. vandaag komen mijn ouders en zus en zwager eten en ben ondertussen bezig met de was en beetje opruimen dus denk dat ik niet veel zal komen vandaag (vast niet abnormaal zo met kerst :D)

12. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Goedemorgen!

Ik moet om 12 uur aan het werk, gelukkig 10 km verderop dus hoef niet ver weg. 3 uurtjes per dag, een couveusenazorg. Tweeling, 10 weken te vroeg geboren. Moet een dagje langer werken, t/m woensdag. Anders moest er voor 1 dagje van 3 uurtjes een ander heen. En 3 uurtjes per dag vind ik wel lekker :)

@Suus, maar lekker rustig aan doen!
    @Gewicht, moet hier nog maar 's op de weegschaal. Buikfoto wordt ook wel weer tijd. naja volgende week maar even kijken.

13. gaby1986

ja af en toe nog ongi pijn.. misschien morgen testen als ik durf.. ben te bang voor de uitslag :(

dreamer: hoop dat je gelijk hebt.. en dat we volgend jaar kerst met z'n 3je zijn of een dikke buik hebben.. :)

14. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @gaby: kan me voorstellen dat je bang bent maar je moet toch een keer testen maar dan zou ik wel wachten tot 3 dagen anders ben je straks voor niks teleurgesteld

15. gaby1986

bos officieel is mijn testdag morgen.. ik heb hem zelf met 2 dagen verlengd..

16. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @gaby: ik hoop ook echt zo erg dat je test positief is.. Gun het jullie zo erg!! jullie verdienen het :)

@bos: gezellig dat je vandaag je ouders op visite krijgt.. het is niet zo gek dat dat met kerst niet lukt :p ik heb net een wasje aangezet.. :p is ook 1 van de enige dingen wat ik vandaag doe :p straks eten bij mijn ouders :p

@redd: dat is wel lekker.. dagen van 3 uur per dag.. zal wel pittig zijn.. een 2ling :) maar wel leuk :D

@all: ik maak me een beetje zorgen om elena.. haar poep was een beetje hard dinsdag.. komt door de kalk in de leidingen zijn de kraamverzorgster.. dus nu krijgt ze flesjes met water van bar le duc.. maar nu heeft ze al 2 dagen niet gepoept.. gister een eergister niet en vandaag ook nog niet..
    De laatste keer was woensdag.. was wel iets minder hard.. maar een baby hoort toch wel iedere dag een keer te poepen??

17. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    Hoi Suzanne!

Maak je maar geen zorgen! Een baby met flesvoeding poept soms maar 1x in de week. En omdat ze nog erg weinig drinkt,heeft ze de voeding nu nodig om zichzelf op temperatuur te houden,en te groeien!! Als een baby heel veel of vaak poept zitten de darmen ook heel vol,dat zal bij Elena niet het geval zijn! Als ze nu heel veel last ervan heeft of het doet haar pijn,kun je ook een druppel zonnebloemolie bij de voeding doen in de fles,dit mag maar 1x per dag. Soms helpt het ook om even de termometer tussen de billen te stoppen.
    Maar ik denk dat het wel meevalt,want nogmaals ze drinkt nog maar erg weinig! Maar als jullie twijfelen bel dan de huisarts of het consultatiebureau! Succes!!
    Fijne tweede kerstdag!! Geniet ervan! Groetjes Rianne!!

dit antwoord kreeg ik van de kraamverzorgster :D gelukkig

18. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Goeiemiddag meiden,

Nou ons hele huis is verbouwd, er komt 25 man straks over de vloer, manlief is jarig :D

Gisteravond wilde Christian maar niet in slaap vallen, we hebben het een uur geprobeerd in zn bedje maar nee nee, dus ik had hem lekker meegenomen op de bank. Met zn drieetjes film liggen kijken, Christian lag in mn badjas genesteld zoooo schattig!

Vannacht heeft hij 1 voeding overgeslagen :D Wauw! om 22.00 voeding en toen pas om 04.00 weer.. Heerlijk poppetje :D

Ik ga de taarten aansnijden en mezelf even opmaken, visite komt om 2 uur :D

Fijne dag allemaal

Juffie

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @suus: weet je wat ik altijd geleerd heb. dat gekookt water beter is dan water uit het pak omdat water uit het pak vaak een tijdje open staat en dan gaan er alsnog wat bacterieen in zitten en gekookt water word elke keer gezuiverd. ik deed altijd 's ochtends water koken en dan in de koelkast voor de hele dag en dan zo elke dag nieuwe koken (wel even een deksel op de kan doen waar het water in zit). weet niet of dit juist is hoor wat ik geleerd heb misschien weet red het?

20. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @Juffie: oh van harte gefeliciteerd met je man

Deel Deze Pagina