Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marietje83

Marietje83 Actief lid

12 jul 2008
    479
    0
    0
    @Sammie: tnx voor je tip... ik wacht nog ff af. Als je in je vruchtbare periode zit, is je baarmoedermond iig zacht

@Kristel: ik heb ook al ik mn spammapje gekeken, daar is niets in gekomen! Grrr heb hier zo'n hekel aan he! Wel mn adres gegevens opgegeven, maar je moet natuurlijk eerst betalen (waarom heeft ie geen IDeal op zn site). Ga ik weer aan mezelf twijfelen, misschien wel een verkeerd e-mail adres opgegeven ofzo... :rolleyes: Wat moet ik nou tegen mn man zeggen vanvavond, want die gaat merken dat er iets is... Ja ik heb een cadeautje voor je besteld, maar heb de mail met betalingsinstructies niet gekregen? GRrrrrrrr

2. Marietje83

Marietje83 Actief lid

12 jul 2008
    479
    0
    0
    @Sammie: Klussen! ;)

3. Niet meer actief

@ sammie,

Zoals je het omschrijft zou ik toch zeker aan de klus slagen vanavond als ik jou was.
    Kan best zijn dat je eitje eraan komt of al net er is wie weet.(eitje blijft na eisprong gemiddeld 12 tot 24 uurtjes leven)
    Maar volgens mij ben je echt vruchtbaar nu.
    Zo duidelijk heb ik het nog niet waargenomen dus dat is wel heel mooi van jou lichaam.
    Ik snap zelf helemaal niets van m`n lichaam en voel elke dag ook maar hij staat hoog maar voor mijn gevoel elke dag even hard, maar goed.
    Ik zou zeggen klus ze vanavond en geniet er maar van.

4. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

waar moet je precies voelen als je wilt voelen of je baarmoedermond zacht is?

5. Niet meer actief

Hallo dames,

@Lana: gefeliciteerd meid!

@Kristel: want een stom mens zeg!
    Hoop dat je snel zwanger bent en blijft met de goede behandeling.

@Sammie: aan je tempkaartje te zien is je ei gisteren geweest, maar zou toch vanavond goed klussen als ik jou was, voor jde zekerheid!

@De rest: sorry ik weet het niet meer.

Hier is alles goed, we stonden alleen zo lang in de file dat ik niet naar de ha kon. Dus ik hoop dat ik dinsdag terecht kan. Verder heb ik de baan aangenomen, dus begin woensdag al! Hier is de pijn erger geworden... maar nog wel dragelijk.. En het gekke is dat ik normaal veel bruin en wat rood verlies maar nu alleen echt helder rood bloed.. Maar ik neem aan dat dat een goed teken is toch? Ben al een paar uur hondsberoerd! echt heel misselijk.. zo vind ik een ongi helemaal niks meer aan hahahha!

6. Niet meer actief

Je gaat met 1 vinger of met 2 vingers in je vagina als je op je hurken zit en dan kan je de baarmoedermond voelen.
    Het is een soort van bolletje wat uitsteekt.
    Dan kan je voelen of hij hard of zacht is of hij hoog of laag zit enz.
    Maar als je wilt weten hoe het verloopt moet je eigenlijk vanaf de 1e dag dat je niet meer ongi bent gaan voelen, dan weet je pas wat hoog en laag is bij jezelf.
    Het verschilt nogal per vrouw neem ik aan.
    Ik zou zeggen succes.
    O ja je moet het gewoon 1x per dag doen op ongeveer hetzelfde tijdstip voor een duidelijk beeld.

7. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    @ wendy nee ik testte nooit voor mijn NOD wachtte altijd tot ik 1 dag overtijd was.
    mijn cyclus is een tijd 32 dagen geweest de laatste tijd werd tie soms iets langer. maar ik ga altijd gewoon van 32 dagen uit..
    was gewoon nieuwsgierig, dus dacht nou het is zeker negatief maar toch ff doen :D en tot mijn grote verbazig is hij positief!

8. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    heej allemaal nou het gaat wat beter nu me vent kom ook thuis dus das echt super morgen lekker baby dingen kijken heb er zin in :D

9. Marietje83

Marietje83 Actief lid

12 jul 2008
    479
    0
    0
    Heeeeee priscilla! Ik dacht vandaag nog aan je! Hoe is het met jou en je man/vriend? Fijn dat ie naar huis komt, al is de aanleiding wat minder natuurlijk. Geniet samen lekker van je zwangerschap en je baby, en beterschap voor je mannetje (neem aan dat het nodig is? ;) )

10. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

@wendy thnx ;) ga ik es ff uitproberen

11. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    heeej marietje ben echt blij nu en voel me ook beter :D

12. Niet meer actief

Hoi,

Ik heb vandaag zo`n k.u.t. gevoel en weet niet waar het vandaan komt maar goed het is er gewoon.
    Waarom maken we ons toch allemaal zo druk om zwanger te worden en waarom grijpen we alles aan om onzelf voor de gek te houden.
    Waarom, waarom, waarom doen we dit onzelf toch aan ik ben een beetje in de war vandaag.
    Ik wil dat ik niet zo onzeker ben en dat ik alles eens een beetje los kan laten maar nee dat lukt niet en waarom dan niet, gggrr.
    Ik ben pas in ronde 4 er zijn meiden die al jaren bezig zijn of juist al veel ouder zijn dan ik.
    Ik snap er gewoon niets van, bij elk pijntje denk ik wat zou het zijn, mijn ei, een innesteling, m`n ongi.
    Nou jullie zullen dit gevoel waarschijnlijk zeker wel kennen maar ik wordt er even op dit moment niet goed van.
    Ik baal van mezelf en wil het wat los laten maar ja hoe ga je zoiets doen.
    Ik moet denken dat het komt wanneer het komt en wanneer mijn tijd rijp is.
    PPPFFF beetje m`n gal gespuugd, sorry dames maar ja ben altijd zo posi en ineens vandaag ben ik niet zo posi.
    Nu denk ik alweer zullen het de hormonen zijn van een eventuele zwangerschap, ik blijf maar malen in dat hoofdje van mij.
    Hoe gaan jullie daar nu mee om?
    Misschien moet ik wat meer afstand doen van de site, je leest zoveel over goede en ook slechte dingen.
    Ik weet het even niet.
    Nou ik wens wel iedereen een fijn weekend want het wordt hier goed weer, dus wil genieten.

13. McGyver

McGyver Niet meer actief

pfff dames wat hebben jullie weer veel gekletst.
    geen tijd om bij te lezen.
    want moet spullen pakken ivm weekend weg morgen.

zag wel dat pooh een baan heeft, gefeliciteerd. wat fijn.

ik spreek jullie later weer.

xxx

14. Celinaaa

Celinaaa Bekend lid

8 sep 2007
    609
    0
    0
    Fryslân
    @ Sammie, denk dat je miss vroege eisprong hebt dus klussen..

@ Priscilla, leuk hoor babydingetjes kijken.
    Wil ik ook weer gaan doen, maar de meeste hebben we nog.

@ Wendy, tja die onzekerheid hoort erbij..
    Maar hopen dat je snel zwanger bent, dan kan je het allemaal vergeten.
    We duimen voor je!

@ de rest, weet het niet meer dus: Hoi, alles goed?

xx

15. lili20

lili20 Actief lid

22 jul 2008
    383
    0
    0
    kledingverkoopster
    amsterdam
    hoi meiden hen weer terug van mij werk ...

jullie hebben al weer veel gekletst dus ga het ff weer bij lezen

16. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden,

@Sammi: Lekker met zn 2en aan de hopsasa vanavond! Ik denk ook dat je ei in aantocht is :)

@Priscilla: Fijn dat je vriend weer thuis komt! Kunnen jullie lekker genieten van elkaar en van je zwangerschap!

@Panda: Fijn dat je een nieuwe baan hebt! Gefeliciteerd :)
    Hoe gaat het nu met de ongipijn?

@All: Sorry als ik neit op iedereen persoonlijk reageer...
    Ik ben nog steeds heel erg in de war en ben echt bang voor wat er nu komen gaat :(
    Ben echt bang dat we ook tijdelijk moeten stoppen met proberen zwanger te worden totdat de B12 waarde weer wat hoger is :(
    Ben ook gewoon echt verdrietig nog steeds....

17. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38

Ik kwam zomaar even inbreken..
    Ik "ken" ook een meid van het forum die had ook te laag b12 waarde en 6 miskramen gehad, dit heeft ze via de dokter te horen gekregen terwijl ze bij de gyn liep :(..

Maar volgens mij was dr b12 weer snel goed door het spuiten en is ze ook snel zwanger geraakt.
    ( door de b12 tekort had ze dus miskramen waarschijnlijk en later zelf geen eisprong meer ). Dus meid blijf positief en laat je niet weg sturen strakkies door je eigen HA.

18. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Ikdus: Dankje voor je reactie :) Ik weet ook dat door spuiten alles vrij snel weer goed kan komen, maar het kwam gewoon echt als een schok en ben gewoon bang voor wat komen gaat...
    Ik hou helemaal niet van spuiten en moet er eerlijk gezegd ook eigenlijk niet aan denken om de rest van mn leven spuiten te moeten krijgen :(
    Als het moet dan moet het natuurlijk, maar liever niet :(

Ik ben wat dit soort dingen ook gewoon heel naïef, aan de ene kant had ik al zo mn gedachtes dat mn klachten misschien wel door B12tekort konden komen, maar dan blijkt het zo te zijn en dan denk ik echt: Nee, dat kan ik niet hebben! Dit overkomt mij toch niet!?

Snap je een beetje? Het is heel dubbel allemaal....

19. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Volgens mij moet je alleen spuiten tot je b12 op peil is en daarna kan het gewoon met vitamine tabletten

20. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    nee, het probleem is meestal als het laag is, terwijl je gewoon gezond eet en zoals ik ook nog vitamines slikt waar het in zit, je lichaam het dus niet opneemt uit voedsel en tabletten of niet goed genoeg.... Vandaar de spuiten :(

maargoed, ik hoop dat de huisarts gewoon alles goed gaat nakijken, dus ook of mn lichaam het nog opneemt en zoja, hoeveel, en dan zien we wel verder :)

Deel Deze Pagina