Voor mij is het geen ruzie, maar voor mij is het gewoon klaar en voor hun dus ook. En juist voor m,n kinderen heb ik er verder geen zin meer in om er woorden over vuil te gaan maken. Gaan ons allemaal op ons eigen leven richten in 2010. En wij gaan hopenlijk lekker verhuizen naar Ridderkerk
Hey meiden, @Gaby: Dikke knuffel meid! Ik vind t zo vreselijk Goed dat ej vandaag thuis gebleven bent, even tijd voor jezelf. Kan je er goed over praten met Joey en/of anderen zoals je moeder, vriendinnen ofzo? @All: Sorry, ben al lang weer vergeten wat er gekletst is Hier is weer een sprong in opkomst trouwens.. *zucht* T ging 2 weken echt geweldig, ze was de vrolijkheid zelve en kon zelfs lekker zelf spelen! Maar ze begint alweer hangerig en jengelig te worden en kan zichzelf weer steeds moeilijker vermaken. Deze sprong kan ook weer 4-5 weken duren, gaat dus weer leuk worden
@gaby: haha wat grappig.. @kim: Ja dat heb ik ook weleens gezien..echt grappig idd..en dat filmpje met dat kindje die zon asmatische lach heeft Ook zo geweldig..
Hello meiden, Hoe gaat het met jullie? Hebben jullie soms ook het idee vast geroest te zijn aan huis? Blegh! Ik ben geloof ik alleen maar met t huishouden bezig. t helpt natuurlijk ook niet dat Daan zoveel weg is. Nou ja, nog even volhouden als we volgend jaar in IJsselstein wonen kan ik lekker naar mijn mams lopen en op de fiets naar Desiree. Straks maar even met Levi naar buiten. Hij is constant aan het huilen, door de drukte van afgelopen dagen of omdat er een tandje door komt. Ik ga me even opmaken enz. Ik lees straks even terug!
hee meiden ben hier weer thuis. Ga zo even boodschappen doen, manlief kan mooi sjouwen en even kijken of ik bij de Etos wat pampers in kan slaan. Zal ook even 2 pakken van de AH meenemen, dan kan ik m'n kortingsbon nog mooi even opsturen. 5 pakken op voorraad, dan moet ik een aardig eind komen Moet even zorgen dat ik wat in huis heb voor 't geval manlief wel werkloos raakt komende maand. Pff... laten we 't beste maar hopen.
ik ga morgen maar 3 pakken voor 20 euro halen bij de etos en meteen extra controller voor de wii en opladers. @debby ja ken het maar ga ook ff niet naar buiten nu met ayden. is beetje ziekjes @rachel jammer en misschien maar beter dat jullie het er hier idd niet over hebben. jullie zijn lang vriendinnen geweest jammer om te horen. gaan jullie verhuizen?? wist ik helemaal niet. wat voor iets is het? @maris nee die ken ik niet maar schaterende baby's zijn altijd leuk ayden doet het af en toe als je hem in de lucht houd als vliegtuig hihi vind tie helemaal geweldig en als je hem opeens een vrije val laat maken (wel vasthoudend natuurlijk) hihi ik ben een leuk pak aan het zoeken voor carnaval . ben er normaal niet zo weg van maar we gaan het toch vieren en wil niet weer koud lijden net als vorig jaar. dus zat te denken aan lekkere dikke pakken in het thema ice queen en king en ayden dan ook zo'n wit bont met blauw pakje
Hello ladies, Hier alles goed! Het gaat echt super snel met Julian! Hij staat allang en begint nu ook los te staan!! Oei Oei wat gaat het snel! De tanden kwamen hier pas met 7 maanden en heeft er nu 4 en andere 4 zitten te drukken!!!!! Het enige wat vervelend is aan dat hij kan staan is dat hij het ook in zijn bedje doet...grrrr en dus veel later slaapt dan normaal..... hier alles verder goed......ik heb ook leuke filmpjes zal ik weleens op hyves zetten!
jemig wat kletsen jullie veel ben echt een zeef vandaag. gister beetje ruzie met vriendlief dus zie er niet uit vandaag (huilen en daarna slapen is echt killing voor mijn look) gelukkig hebben we het weer goed gemaakt alleen kleine man was paar keer wakker en lekker rommelig vanochtend waardoor ik ook niet meer kon slapen omdat hij geen zin had om een goede ochtendslaap te doen. krijg zo visite. 2 collega's komen nog voor mijn verjaardag dus ff taartje gehaald en wat ander dingen. @chamaro: je bent helemaal niet dik hoor vind het echt wel mee vallen @gaby: slim dat je thuis bent gebleven. anders kun je je ook niet concentreren op je werk. wat erg van je collega @rachel: jij ook heel veel geluk en plezier met je kinderen en je man. hopenlijk vinden jullie snel een huisje in ridderkerk. @juffie; heb je een pb gestuurd. wil de bon nog wel graag hebben als het kan. @emma; zo jij hebt weinig geslapen zeg pff @debby: ja ik voel me soms ook wel aan huis gekluisterd. soms denk ik ik wil dit doen en dat doen maar ja als de kleine man op bed ligt komt er ook niks van om weg te gaan. (en als ik dan bij de supermarkt geweest ben en later in de schuur zie dat er een leeg krat bier staat en lege flessen voor de glasbak schiet het ook niet op he ) wel lekker als je straks wat meer op de fiets kan. ook als levi mee kan op de fiets. daar kijk ik ook wel naar uit hoor als hij wat meer kan en wat groter is. (alhoewel we volgend jaar ook weer voor een tweede gaan in september maar goed) @sparen. kleine heeft 1000 euro van mijn oom gehad en 500 van mijn ouders en we zetten de kinderbijslag apart daar kan hij van studeren later maar dat is meer een rekening voor ons zodat we dan niet alles tegelijk hebben (vooral nie met meer kids) @mum: hoe was het bij je schoonouders gister? sorry rest weet ik niet meer
Ahh bos dan gaan we ong te gelijk voor een 2e!!!! Julian kan lekker mee op de fiets, en nu de sneeuw weg is gaan wij dat dadelijk ook mooi doen, Ik ben echt een huismus!!! Sparen doen wij ook met de kinderbijslag...en afentoe wat extra's...Jammer dat je ruzie had met je vriendm gelukkig is het weer goed!
@ All: Thanx voor de succes wensen voor mijn sol. gesprek! @ Emma: Wat lekker dat J. zo goed heeft geslapen! dat is idd ook eem goed idee van t sparen! Hier nóg geen plannen met oud en nieuw, schoonouders hebben vanmiddag gebeld of we zin hebben om te komen gourmetten, maar dat zie ik dus ECHT NIET zitten! @ Gaby: dat wordt druk met al die honden idd! kennen ze elkaar al wel? gezellig zo'n weekendje weg naar duinrell hoop echt dat je met een dikke buik gaat! pff wat een rotnieuws van je collega! @ Sterretje: Ja hoor t is gelukt om mijn moeder alles uit te leggen, maar t was niet nodig, was zelf op tijd terug voor t flesje haha @ Kim: Krijg je eerst een onderzoek dan, dat je een vrouwelijke arts hebt? Jammer hé van al die kleertjes! @ Ukkie: ja het gaat echt hard! ik zou oppassen met maat 2 pampers,daar zijn ze ook ineens zo uit... was hier ook! Dimara zit nu volledig in 3! @ Mariss: Geweldig filmpje zeg! Kan niet wachten tot Dimara zo lekker gaat lachen, ze gaat nu al steeds vaker hardop lachen dus komt goed @ Rachel: What happends? @ Kristel: Good luck meid! @ Debby": levi ook al tandjes op komst? @ Red: duim echt keihard voor je mee dat je man zijn baan kan houden! @ kim: Geweldig idee voor carnaval, vriendlief houdt er helemaal niet van, maar hij moet er nu toch maar aan gaan geloven met Dimara @ Bos: haha in 1 woord geweldig niet dus Helaas was de baan voor 5 ochtenden en dus niks voor mij moet ff snel zijn, want wil nog even naar de winkels... kom straks even uitgebreider vertellen! tot straks
@ gaby, jakkes zeg wat een naar bericht van je collega!! @ juffie, kan me goed voorstellen dat het vermoeiend is om steeds maar een paar uurtjes te slapen en dan weer te moeten voeden. Maar je moet maar zo zien, dit is tijdelijk. Die tussenpauzes zullen uiteindelijk langer worden en gaan verdwijnen! @ mariss, ik vind het echt meevallen hoor wat je zegt over dik zijn! Wat schattig om Chanell zo heerlijk te horen lachen! De geluiden van je vriend bereiken hier ook mijn hond haha. Die zit nu met zijn oortjes rechtop en zn koppie scheef.. Haha lees nu dat puk ook zo reageerde @ sterretje, wat zielig dat Kylian al een paar dagen niet lekker is. Ik hoop dat hij gauw weer helemaal opgeknapt is! @ kim, wat leuk dat je die baan hebt gekregen! Die wilde je ook heel graag toch? Lijkt me erg leuk om te doen. Ik weet nog dat mijn oma er altijd zo van kon genieten. Ze hebben tenminste een daginvulling. @ wii, wij hebben de wii laten ombouwen (foooeeiiii). Kost 1x 90 euro en nu kunnen we gewoon spellen van internet halen en branden. Denk dat er al voor dik 300 euro aan gebrande spellen ligt hier haha. @ rachel, what happened? Ik heb ff iets gemist geloof ik?? @ kristel, hopen dat de sprong meevalt! @ lynn, zo zeg nog even dus en Julian gaat lopen! @ bos, wat vervelend dat jullie ruzie hebben gehad. Maar gelukkig hebben jullie het wel weer goedgemaakt. @ mum, ben benieuwd hoe je gesprek is gegaan!!!! @ all, zit hier nogsteeds in mn pyjama en badjas, lui he? De hoofdpijn is eindelijk aan het zakken. Het heeft flink lang geduurd voordat de pijnstillers begonnen te werken. Ga straks nog ff verloskundigepraktijk kijken op sbs en daarna douchen (dan is het ook al 15:15). DAarna nog boodschappen doen enzo, want vanavond komt mn broertje eten. Net nog even met vriendlief gechat + skyped, maar hij is opeens weg. Weird!! Als hij op het kamp zit kunnen we nooit twee cams tegelijk aandoen en dat kon nu wel. HIj begon direct zo lief te glimlachen toen hij mij zag! Ik kreeg er tranen van in mijn ogen. Mis hem echt ontzettend Hij zei ook dat ik een mooie baby had gemorphed en dat ons kindje er zeker wel zo uit mocht komen te zien!
@kim: Dat is deze: YouTube - Hahaha Ik heb dubbel gelegen haha.. @bos: Balen dat je ruzie hebt gehad met je vriend..Is het nou weer goed? Dank je Toch weeg ik 89 kilo en ben 1.63 haha..Kun je het voorstellen haha.. @mum: Ja dat is leuk he..Shopse!
@lynn ja kan me voorstellen dat dat minder is aan het staan heb je hem wel al een slaapzak aan waardoor ze minder snel gaan staan ?? @mum oh en en?? is het goed gegaan? vieren jullie het in brabant?? maastricht staat hier echt 4 dagen op zijn kop heb wel wat gevonden maar ga nog ff verder zoeken
@,maris haha schetig ik ben ook 1,63 maar weeg 52 nu na mijn bevalling. @nen hier kon een collega van frank ehm ombouwen kost anders 25 euro en spellen 7,50 dus heb al een lijstje gemaakt maar die is nu met vakantie dus f nog 1,5 week geduld leuk dat jullie elkaar konden zien. kan me voorstellen dat het zwaar is en dat je hem mist. maar nog ff en je zit op de hlft meid jullie met je gesprekken over een 2de hihi hier komt dan elke keer die gedachte naar boven maar wil gewoon graag nog wachten en heb zoiets van komt wel wanneer we dat gevoel weer heel sterk hebben en het moment juist is. maar een zusje of broertje voor ayden lijkt me ook leuk en later als ze neit teveel schelen.. maar we zeggen 2 jaar verschil valt ook reuze mee dus moet het gewoon ff uit mijn hoofd zetten
@lynn; gaan jullie ook rond september voor een tweede leuk leuk @chamaro: nou je oogt anders niet zo zwaar hoor.. ja we hebben het weer goed gemaakt gisteravond @mum: jammer was dit bij die tandars in gorinchem? @nen: hey luilak haha nee hoor meid doe maar lekker rustig aan vandaag.
@kim: haha ik herken dat wel hoor. ik zeg wel eens tegen vriendlief als we in bed liggen en nou ja je weet wel gaan doen: ach laat die condoom maar zitten joh haha. dan zegt hij later maar jij bent het er toch ook mee eens als we wachten tot volgend jaar september. dan zeg ik ja maar ik kan het toch proberen eerder