Ooh ik dacht dat als je gespoten had en het dan weer op peil was dat je lichaam weer het stofje had gemaakt om b12 uit voedsel te halen enzo.. Ik ben ook nu best bang dat ik b12 te kort heb, ik heb ook pfeiffer gehad en enorm vaak bloedarmoede gehad, terwijl ik wel gezond eet.. Maar het gaat helemaal goed komen hoor meid, je gaat lekker spuiten voor een goed doel en dat is een beeb die je 9 maanden in je buikje mag dragen en gezond op de wereld mag zetten. Denk alleen maar aan de positieve dingen.
meiden wil ff mededelen dat ik vanaf morgen stop met de pil! eigenlijk moest ik nog 6 daagjes slikken, maar mn vriend en ik hadden toch al afgesproken om het nog een maandje veilig te doen ivm cyclus dussss ik zei waarom niet nu dan alvast stoppen? ahah maakt dan toch niets uit haha egt dom maar ik ben hier gewoon blij mee haah terwijl ik toch echt pas 1 nov. ga beginnen. maarja zelfs het idee dat ik vanaf morgen foliumzuur mag gaan slikken vind ik al helemaal super whaha. meiden suc6 klus ze wendy komt egt goed meid kristel echt niet leuk dat alles ineens op zn kop staat nu bij je!en kut dat je je rot voelt, wat heel begrijpelijk is.
*breekt ff in* Volgens mij ben ik de meid die je bedoelt Maaruh tis bizar idd dat een gyn er niks van wil weten en de huisarts meteen ingrijpt. Ik spuit nu inderdaad en zit nog in de opstartdosis, maar tis afwachten of het op tijd is gekomen. Christel, gewoon op je strepen staan meid! Het spuiten is niet leuk, maar tis voor een goed doel! *breekt weer uit*
@Ikdus: Lief van je Het zal idd voor een goed doel zijn, maar ik hoop toch dat het nog met pillen kan waar gewoon heeeeeeeeel veel in zit zodat mn lichaam iig nog iets eruit kan halen En zoniet, nouja, dan moet het maar met spuiten, ik zal er vast wel aan wennen @Sanne: Ik weet nog wel hoe het is, het gevoel dat je eindelijk die rotpil in de bak mag gooien :-D Het is echt helemaal niet stom dat je er zo blij over bent hoor, ik denk dat iedereen dat wel is die graag kinderen wilt En ik ben ook middenin een pilstrip gestopt hoor Ik hoop iig dat het gauw raak mag zijn wanneer jullie er echt voor gaan! @All: Ik val bijna om dus ga echt slapen nu! Hopelijk ben ik morgen een beetje helder als ik op sta, moet namelijk met de hond naar puppycursus en dan is het wel zo fijn als je een beetje begrijpt waar ze het over hebben
Goedemorgen! Volgens mij is mijn ei echt nu geweest, temp is nog steeds hoog.... FF heeft nog geen plus gezet dus even morgen afwachten... En testers?
Hoi allemaal, ik ga niet alles bijlezen, want dat is zo'n 40 pagina's kan iemand mij even updaten over de belangrijkste ontwikkelingen? Iemand nog posi getest? Sammie als ik zo even kijk, dan zou je eisprong waarschijnlijk op dag 14 zijn geweest, maar ik heb daar niet zoveel verstand van... Kristel, balen dat spuiten, maar het is voor een goed doel! Zag ik nou goed dat panda een miskraam heeft gehad? Heel veel sterkte! Ik heb gister negatief getest. Ik denk ook dat ik ongi ga worden. Ik krijg pukkeltjes en steken, dus het zou er ook wel aankomen. Aan de andere kant heb ik te vroeg getest, dus het zou misschien nog kunnen. Als het goed is word ik binnen 3 dagen ongesteld, mocht dat niet zo zijn, dan doe ik nog maar een testje.
Goedemorgen Meiden zijn er hier nog meiden die ook al bijna kunnen testen of al getest hebben? net weer getest! (kon het niet laten ) streep is al een stuk donkerder dan gister! maar nu wacht ik tot maandag en dan doe ik weer een test. @ Sammie van temp kaartjes heb ik geen verstand hahah heb ik nooit gedaan.. @ Kristel wel balen dat je waarschijnlijk moet gaan spuiten, hoop dat er voor jou pillen zijn die ook werken! maar wat al eerder gezegd is het is voor een goed doel moet je maar denken.
@Suhe: eind vorig jaar heeft Panda/Pooh een mk gehad. En afvallen met hcg of wat dan ook met hcg wat niet voor zwanger worden is bedoeld: belachelijk! En dat zeg ik alleen omdat je hier niet mag schelden. Je wil niet weten hoeveel vrouwen er nodig zijn om een klein beetje hcg te krijgen. En al die vrouwen doen dat om andere vrouwen te helpen, niet om mensen te helpen die moeten afvallen of wat anders ermee doen. Bah! Waarom vraag je het eigenlijk? Hoop toch dat jij dat niet van plan bent? @Kristel: oh jee meis wat een gedoe zeg! Ik ga zo eens even opzoeken wat het precies inhoud. Hoop dat je dokter je verder wil helpen, kan toch haast niet anders met al die onderzoeken van tegenwoordig? Ben nu een beetje bang gemaakt door geen vlees eten en veel bloedarmoede ... @Sterretje: jij ging vandaag testen toch? En je hebt je vrijgezelle vandaag! Heel veel plezier @Sammie: lekkerrrrrrr zo'n vroeg ei Veel beter dan 42 dagen! Verder weet ik t even niet meer. Ik had de laatste paar dagen flink wat pijn bij mn rechter eierstok. Gisteravond deed die ploep en was mn pijn zo goed als over. Ik dacht das misschien mn eisprong, maar mn temp was vandaag niet hoog (gisteren wel het laagste ooit, maar was ook een flink stuk kouder en had korter geslapen, dus hou het daarop) Vanmorgen ovu test gedaan en .. oh wacht, vergeten te kijken. Zo even gekeken. Hij is negatief. Gelijk aan dag 12 vorige maand (maar ook met de dag na mn posi testen ...) Vandaag ook vruchtbaar slijm gehad klein beetje. En mn bmm staat wijd open Heb dat nog nooit gevoeld. Snap er dus even helemaal niks van. Maar ga er even vanuit dat mn ei nog niet geweest is en datie gewoon dag 16 of 17 gaat komen. Denk...
@dreamer, Je kan uiteraard wel gewoon klussen voor de zekerheid. Misschien kunnen de zaadjes gewoon al netjes wachten op het eitje in je. Zijn ze der lekker op tijd bij. Ik hoop dat het raak mag zijn deze ronde. In mijn eigen cyclus heb ik geen vertrouwe deze maand. Ik voel me elk dag van binnen maar voor mij blijft het hoog en hard van binnen. ggrrr
Ja een klus is idd wel verstandig. We hebben afgesproken deze maand maar weinig te klussen ivm zaadkwantiteit. (mn man had het gevoel dat er na 5 dagen ofso niks meer uitkwam en dat het daarom niet lukt. Dus nu max om de 3 dagen zodat het 'vol' blijft en dan 15-16-17 pas achter elkaar) Kan vandaag precies dus. Maar wat die pijn dan was en wat die ploep was, vaag allemaal.
Je had toch al je ei gehad dacht je wendy? En dat ie hoog voelt is logisch als je op je hurken zit Als je gewoon rechtop staat merk je pas goed het verschil. Als je je voet op de wc pot zet verdwijnt je bmm al 5 cm dieper, dus dat schiet ook niet op. Niet vruchtbaar is laag en hard. Vruchtbaar is hoog en zacht. Mijn bmm is nu al 3 dagen zacht (medium dan, soft nog niet, maar zeker niet hard) Was al vroeg begonnen ivm die pijn die ik voelde. Hij staat bij mij ook nog niet hoog, ook medium al 3 dagen. Heb verder nooit echt vanaf dag 1 gevoeld ofso, alleen rond ei, dus weet niet wanneer die naar high gaat bij mij.
Misschien een eitje, laten we het hopen voor je dan ben je er nog op tijd bij. Ik voel eigenlijk nooit iets duidelijk ploepen ofzo. Ik heb gewoon meestal 2 weken aan een stuk ongi-pijn/krampen en nu sinds deze week wordt dat vager en is het af en toe een pijntje. Dus van mijn lichaam snap ik al helemaal niets en dat voellen aan de baarmoeder wordt ik eerlijk gezegd ook niet wijzer van hij staat sinds dag 10 hoog en voelt voor mijn gevoel hard en dat staat hij nog altijd. Hij zakt ook niet dus ja denk dat hij toch onderhand wel moet gaan zakken als ik ongi ga worden over 9 daagjes. Nou ja ik wacht maar af misschien heb ik weer een langere cyclus van 36 dagen ofzo ggrrr, ik vind het allemaal maar moeilijk hoor dat waarnemen.
Ik voel gewoon verkeerd dus, nou daar heb ik wat aan ik ga volgende cyclus meteen anders voelen. Jij zegd gewoon staan en voelen maar, maar kun je er dan wel bij met je hand? Ben niet zo lenig denk ik.
Je moet natuurlijk wel je bovenlichaam een beetje buigen. Maar niet je benen buigen. Gewoon je benen ietsjes uit elkaar en dan voorover buigen met je bovenlichaam. Je kan ook beter smorgens voelen volgens mij. Tenminste, bij mij is savonds mn bmm heel anders dan smorgens. Dan heb je heel de dag druk gelopen en gedaan enzo. Gewoon smorgens na je eerste toiletbeurt even staand checken. Kan je nu ook al mee beginnen hoor, dan kan je het verschil wel voelen denk.
Thx ik ga het meteen even doen en zal je laten weten hoe ik het nu ervaar. Spannend vind ik het wel misschien is hij gewoon al laag. Ik ga voelen tot zo maar weer.
Gevoelt, en dat is wel moeilijk voelen moet ik zeggen zeg pppfff. Ja wat zal ik zeggen hij staat zo hoog dat ik hem niet eens kan aanraken op deze manier. Wanneer gaat jou bmm weer omlaag in jou cyclus. Ik heb nu nog 8 dagen zeg maar tot ik ongi zou worden van cyclus 31 dagen. Dus in het kort hoog (want ik kan er niet bij) en weet niet hard /zacht is.(want ik kan er niet bij) Is nog niet echt duidelijk. Maar ik ga het voortaan zo voelen en dan voortaan smorgens, is wel makkelijk. Ik deed eerst altijd savonds en op de hurken.
Als ik er niet bij kan betekend het klussen voor ons Dan zit ik in de vruchtbare periode. En bij mij is dat echt maar 1 max 2 dagen. Maar iedereen is weer anders. Alleen geld over het algemeen dat hoog vruchtbaar is en laag niet vruchtbaar. Je merkt het snel genoeg wanneer je er weer bij kan