Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

#70621 augurkjes, 28 dec 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 dec 2009
    Deze tekst is verwijderd, omdat het aansluit bij de tekst die al verwijderd is.

2. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    #70622 Rachel1984, 29 dec 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 dec 2009
    Tekst verwijderd. Persoonlijke vetes graag per pb bespreken.

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen!

Hier vroeg wakker, we gaan namelijk eindelijk met Yentle zwemmen vandaag!! :D :D
    Heb wel ontzettende spierpijn, maar hopelijk trekt dat weg door t warme water :)

@Gezeur hier: ??? Kan dat niet ergens anders? Sorry, maar vind t beetje raar dat zo'n ruzie hier wordt besproken.. Als ik ruzie met iemand buiten t forum om heb ga ik dat toch ook niet hier bespreken met die persoon als ik hem/haar in t echt ken :(
    Er zullen wel redenen voor zijn, maar toch vind ik t maar vaag.. Wilde dat even gezegd hebben ;) (verder bemoei ik me er overigens niet mee, ik vind dat t (zo gedetailleerd) mij niks aan gaat..)

@All: Nouja, verder even geen tijd, we moeten zo weg om te zwemmen :D *zwaai* Fijne dag allemaal!

4. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

hoi...

ik heb hier sinda de punctie last van spierpijn.. echt niet meer normaal en alleen maar in mijn heupen, kont en benen.. en dat lost mekaar steeds af.. snap er niks van hoe kan k al meer dan 3 weken spierpijn hebben.. word zelfs steeds zo erg dat k niet fatsoenlijk kan liggen in bed..omdat mijn heupen dan zeer doen.

mum: mooie canvas.

ukkie: hoop dat de huisarts iets voor je kan doen zodat je je wat beter gaat voelen.

ryanne: beterschap voor F hopelijk is ze gauw overal vanaf..

5. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    Hier geen goede morgen ayden heeft 39 graden koorts en hoest alles bijmekaar vind het zo zielig voor hem zelfben ik ook helemaal op na 2 van dit soort nachten en gister al de hele dag met een huilende baby. Dan weet je opeens hoe lief hij normaal is.
    Ga me klaar maken want moet naar de dokter

6. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Goedemorgen allemaal!

Nou.. hier geslapen van 22 tot 07:30! heerlijk! Hopelijk voel ik me vandaag beter. Hoef vandaag helemaal niks te doen.. heerlijk.. net gedouched en weer in de pyama gegaan ;)

Gaby.. wat vervelend zeg! Hopelijk trekt het snel weg!
    Kristel.. Heel veel plezier vandaag. Geniet ervan!

Ryanne.. wat vervelend zeg! En wat apart dat ze ineens weer voor een nachtvoeding komt! Hopelijk knapt het wel snel op. Anders kom je niet aan je rust toe. Jij hekent het dus ook al. Hmm gelukkig ben ik niet de enige.

Ik kan donderdag naar de HA. Denk dat het sowieso bloedprikken wordt..

Verder heeft Sophie van gisteren 19 uur ( 20:30 flesje ) tot vanmorgen 07:45 geslapen! Ben echt trots op haar.. Nu ligt ze er ook alweer in dus denk dat het gekrijs van gisteren toch geen sprong was maar gewoon de oververmoeidheid.

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Debby: Ja idd balen, had wel mooi geweest als t voor 2 dagen was... verder gaat alles zijn gangetje hier! en met jullie? staat t huis al op funda?
    balen zeg dat Daan zo laat thuis is!

@ Suus: Hoe doet Elena het nu?

@ Kristel: HEEL VEEL PLEZIER MET ZWEMMEN eindelijk!! hihi :D geniet ervan!

@ Gaby: Vreemd zeg van de spierpijn, ik zou het even navragen bij HA of in het ziekenhuis als ik jou was!

Dimara heeft vannacht weer op haar eigen kamertje geslapen en dat ging gelukkig wel goed, ze is wel een paar keer wakker geweest door t gesnotter,ze is dan wel aan het huilen maar heeft haar oogjes nog dicht! Dan even ernaartoe en dan slaapt ze weer verder..

8. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Kim.. he gatver wat vervelend zeg.. het is echt weer tijd voor de zomer.. al die verkouden kindjes! Succes bij de HA

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: ow meid wat zielig voor Ayden zeg! doe vandaag maar lekker rustig aan hoor! hoop dat Ayden snel beter is!

@ Ukkie: goed hoor dat Sophie zo goed heeft geslapen!

zo en nu ga ik me weer uitloggen anders blijf ik hier kletsen en ik MOET echt even gaan solliciteren nu... heb t vorige week ook al niet gedaan *oeps* heb er gewoon niet aan gedacht met die dagen allemaal!

tot straks!!

10. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @mumtobe: met elena gaat het heel erg goed.. Ze drinkt nog steeds wel weinig maar drinkt nu de flesjes van 70cc wel op dus ga vandaag door naar de 80cc.. Ze heeft nog steeds wel moeite met poepen en harde keutels dus ze krijgt de komende dagen zonnebloemolie door haar melk..
    Verder gaat het allemaal echt super.. ze huilt alleen als er echt wat is.. en de nachten gaan ook goed.. ze wordt rond half 4/4 uur 1 keer wakker voor de fles en slaapt daarna verder tot ik haar om half 8 wakker maak voor de fles.. na die fles slaapt ze weer door tot de volgende fles :D

11. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    suus.. ooh lekker ook al zo'n makkelijk kindje! Fijn he! Geniet ervan

12. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Goeiemorgen meiden,

ff snel ontbijten, verwacht dat mn kleintje zo gaat brullen..
    Hij heeft vannacht van 23.00 tot 03.00 aan een stuk door geslapen :D
    Heerlijk!
    Zo even voeden, aankleden en dan is MF hier :D :D Ohhh wat fijn!!!!
    Oket hij brult tot straks!

13. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

@mum wat balen dat de baan niets geworden is zeg, echt vervelend!
    Nu weer verder solliciteren helaas!

@kim aah wat zielig voor ayden, fijn dat je naar de ha kan!
    Hier vanmorgen gebeld naar vervangend ha, onze is op vak, maar die vind dat ik het maar aan moet kijken met k, die verwacht dat het niets is, en gewoon een griepje of zo
    Nou ik voel me echt afgescheept
    Als het morgen nog zo is, bel ik gewoon weer ;)

@suus wat fijn dat elena het zo goed doet meis
    Lekker druk bij jullie zeg, met al die visite enzo?

@kristel, lekker zwemmen meis, heerlijk, geniet ervan!

@ryanne hoe is het vannacht met F gegaan?
    Heeft ze nu doorgeslapen met een late fles?

@ukkie fijn dat je do nog naar de ha kan, hopelijk levert het iets op!
    En wat heeft je meisje weer goed geslapen, heerlijk he!

Hier al voor de 2de dag een hoge temp, dus ik hoop echt dat mijn ei eindelijk geweest is :)
    Morgen nog even afwachten en dan weten we meer!
    Ik hoop het zo, mag wel eens na ong 60 dagen ;)

14. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Goedemorgen..

Zo volgens mij heb ik iets gemist..:p

@kim: aah wat sneu voor Ayden..:(
    @suus: Hopelijk kan ze snel weer normaal poepen..zielig is dat he al ze daar moeite mee hebben..
    @mum: succes met solliciteren! :D

Sorry als iemand vergeten ben!

@all: yeaah morgen is het dan zover :D Krijg dan mijn eerste echo ;)

Vanmiddag krijgen wij iemand van de verzekering bij ons thuis..want we willen een inboedel en brand verzekering afsluiten..Heben we namelijk nog niet hahaa..:p

15. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @mariss, oei morgen de echo, zo spanennd meis!
    Hoe laat moet je?
    Enne goed dat je de vz vandaag gaat afsluiten, is echt heel belangirjk!

16. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @sterretje: Jazeker spannend..om 1 uur moet ik daar wezen..:D
    Ja dar was echt nodig hoor..want ons vorig huis hadden we dat niet haha. Niet slim maar goed ;) Beetje laksigheid van ons :p

17. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @mariss Nou ja nu doe het toch, het is gelukkig nog op tijd :p
    Oh om 1 uur, ben benieuwd joh!
    Is dit de 12 weken echo al dan?
    Of krijg je er met 12 weken nog 1?

18. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Oh mannetje word wakker, dus die ga ik er maar eens uit halen, misschien nog tot straks!
    Fijne dag anders allemaal!

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Suus: Fijn dat het zo goed gaat met Elena, idd wat zonnebloemolie proberen en anders een flesje puur water, dat hielp hier ook heel goed! Wat lekker dat ze het snachts ook zo goed doet, Dimara kwam de eerste tijd ook alleen om 4 uur! HeerlijK! hoe is het nu met jou?

@ Ster: kan me voorstellen dat je je afgescheept voelt! ik hoop ook dat je ei is geweest, hebben jullie al geklust of wacht je eerst af wat je cyclus doet?

@ mariss ow morgen je eerste echo al.... spannend!!!!

Ik ben maar even gestopt met solliciteren, Dimara is wakker en is lastig, is nog doodmoe maar wil niet slapen, in de box wil ze niet, tv kijken is ook niet interresant dus ik moet haar maar entertainen...

20. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @sterretje: Ik denk dat ik er dan nog 1 krijg..Deze echo is eigenlijk alleen maar te zien hoelang ik ben, omdat ze bij de vk nog niks zagen..;)

Jij ook fijne dag!

Deel Deze Pagina