Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Sunparcs klinkt warm, maar dan lees je januari in zandvoort.... Brrrrr.... hihihi ;) Helaas moeten hard sparen.

2. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Haha... ja klinkt inderdaad vreemd.. weten jullie al waar je heen gaat? en wat voorn soort huis??

3. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Daan zijn ouders wonen in een stadsboerderij, het voorhuis wordt verhuurd. Vanaf april kunnen wij dat huren. :) Maar waarschijnlijk wordt het een tussenstop en gaan we vanaf daar verder kijken voor een koophuis.

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Debby: haha dat was mij niet opgevallen.. kaartje nog ontvangen?

@ Ukkie: hmm ja wel zin, maar geen centjes :p gaan in maart al een weekendje!

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Debs: plannen weer gewijzigd?

6. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    wij hebben al veel weekendjes te gaan aankomend jaar.. :)

geen volle luier.. was vals alarm

7. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    debs.. oke.. spannend dus.. maar wel in A'foort? Dan kan ik nog een keer koffie drinken.. schoonouders wonen in Kattebroek.

Mum.. jammer hoor ;) maar maart klinkt ook goed.. waar ga je heen??

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden!

@Debby: Ohh wat een leuk appartement! Die is hopelijk gauw verkocht :D

@Gaby: Oh jeetje, wat schrikken! Je zou haast denken... (durf de rest niet zo goed te typen ;))

@All: Sorry, niet zoveel gelezen.. Yentle is flink van slag vandaag. Merk echt dat ze weer in een sprong zit! (en wat voor een.. gaat hetzelfde als de vorige en die duurde 4-5 weken)

Zwemmen was superleuk! Ze heeft t een uur volgehouden en was lekker aan t kraaien van plezier :D Vond t wel eng in mn tankini (ivm striae) maar na 10 sec was ik die angst kwijt en had ik er schijt aan! *trots op zichzelf* :D

Ik ga nu slapen.. Slaap lekker allemaal!

9. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Mum: jep kaartje gehad. Jij die van ons ook?
    Plannen zijn niet echt gewijzigd. Als ze het huis gaan verkopen veranderd er wel weer een hoop. Dan gaan ze waarschijnlijk een 2 onder 1 kap kopen helemaal en ja, dan hoeven we voorlopig niet meer weg. hihihi :) Het voorhuis is toch niet zo groot als ik dacht. Vooral beneden is klein.

10. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Ukkie: nee, we gaan terug naar ijsselstein.
    Kom maar een keer een bakkie doen hoor. Het duurt nog wel even voordat het verkocht is. hihihi

@ Kristel: Ik las het al op je hyves dat het een groot succes was. :) Leuk hoor. Wij moeten ook weer snel met Levi! Ik vind het maar niets om alleen met hem te gaan. Maar Daan heeft nooit tijd. Misschien desi een keer ompraten. :)
    Ik hoop ook dat het snel verkocht is. Des te eerder kunnen we terug naar IJsselstein, kan ik lekker naar mijn mamsje lopen. Lekker dicht bij de winkels etc etc.

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ukkie: Kempervennen in Valkenswaard!

@ Kristel: Super dat je je angst opzij hebt kunnen zetten en hebt kunnen genieten van je meissie!

@ Debs: Ja heb 'm gehad... samen met de fotokaarten was t 1 van de leukste kaartjes die we gehad hebben, man wat een hoop saaie kaarten waren het dit jaar!
    Jammer zeg dat het voorhuis tegenvalt qua ruimte, tja als je dan voor groter wil gaan dan is dat niks natuurlijk!

12. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Mum: Mijn sm zegt dat het zelfs erg krp wordt met de eettafel en onze bank. Dat we boven het zitgedeelte moeten maken. Nou dat vind ik echt niets hoor. Dan zet ik nog liever lekkere fauiteuilles aan de eettafel en wordt dat de zitkamer. Of 2 leuke fautuiles, een salontafeltje en tvdressoir.

13. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Debs.. Prima doe ik! Gezellig... en fijn dat je lekker terug gaat (ik wist het ook wel)

Mum.. lekker hoor!

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Deb: Hmm dat wordt dan idd wel erg krap... ook met het ook op een 2e kindje, hebben jullie dan wel ruimte zodat de kids kunnen spelen?
    en de box enzo kunnen neerzetten?

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @debby: leuk huis joh. daarom was ik alles in het weekend dan strijk ik 1 avond en ben ik er een week vanaf. dan heb ik wel alles tegelijk maar anders voelt het ook alsof het niet op houd snappie.

@all: ben weg ga zo mijn bed opzoeken

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: Slaap lekker meid!

17. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik wil binnenkort zelf even kijken. Ik heb altijd wel ideetjes wat betreft ruimte. Ik herrinner me het helemaal niet zo klein namelijk. Er is altijd speelruimte, ons huis zal altijd een kinderhuis zijn. Ruimte om te spelen en voor kattekwaad. ;)

18. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Bos: Dat doe ik meestal ook maar ik heb nu 2 x in de week de hele wasmand prop prop vol zitten. En nu er kijkers kunnen komen moet ik alles wel bijhouden.
    Slaap lekker meid! :)

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Debby: hihi daar moet ruimte voor gemaakt worden idd :D

20. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Vind ik ook! :)

Deel Deze Pagina