Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @red wil straks de ochtend en avond voeding bv geven en dan overdag de fles
    Wilde gaan proberen de dagen dat ik thuis ben wel overdag ook bv te geven, de wv bij het cb had gezegd dat dat kon, maar vandaag werd het advies gegeven omdat straks niet te doen en het alleen bij een ochtend en avond voeding te houden
    Dus blijf het combineren straks
    *geeft red nu een schop onder haar kont*

@mariis echt balen joh, wanneer kun je nu terecht?

@agneta, wel vervelend gevoel zeker dat je nu helemaal moest stoppen met de bv?
    Zeker omdat het weer aardig op gang was allemaal!
    Maar wat super dat ze nu zo goed is aangekomen zeg, echt heel fijn in zo'n korte tijd zoveel!
    Heb je ook nu een weegschaal thuis?

2. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    sterretje nee ik heb geen weegschaal ik moets elke week terug komen bij het cb. ja ik vond het heel erg om te stoppen heb het er ook heel moeilijk mee gehad. ik had zo gehoopt om minimaal 6 maanden bv te geven maar helaas. ik zou ook de ochtend en de avond bv blijven geven maar het liep zo snel terug dat dat niet ging.

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    ff heel snel, moet boodschappen doen eigenlijk ;)

@Chamaro: Nouja zeg, echt belachelijk dat ze niet gewoon even een echo tussendoor gemaakt hebben! Logisch dat je boos bent, zou ik ook zijn (en ik heb nu geen zwangerschaphormonen ;))
    Wanneer kan je nu dan terecht?

@Sterretje: Zo, dat is wel een erg lange cyclus ja.. Maarja, bv he. Hopelijk is je cyclus hierna weer wat korter! Al hoop ik gewoon dat je ei bevrucht is en voorlopig gewoon niet meer ongesteld wordt :D

Wij gaan er over 1-3 maanden weer voor. Tenminste als t aan mij ligt dan (Kimo wil nu al wel hoor, daar niet van ;)), eerst even afwachten nu wat de HA zegt morgen en of er wat gaat gebeuren ja of nee.
    We doen t nu dus ook veilig, dus ik wordt over 10 dagen ong. gewoon ongesteld ;)
    Ik temp nu gewoon om te kijken zodat ik weet wanneer ik ongesteld moet worden, hou niet van die onzekerheid haha. Plus dat ik elke dag buikpijn heb (baarmoeder) en t daardoor dus ook echt niet voel aankomen... ;)

@Ukkie: Mooie canvas :D En de plaats waar ie staat is ook leuk! Is dat op Sophie haar kamer?

@All: Zo, ben er nu vandoor, boodschappen doen!

P.s. Sexen gaat trouwens prima met mn verzakking ;) (afgelopen weekend uitgeprobeerd haha)
    Ben er wel blij om dat t dus hiervoor geen problemen oplevert :D

4. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ben aan t strijken ten minste dat probeer ik...
    bedankt voor de complimenten over de inricting van m'n huisje! :)

@ Chamaro: Jeetje wat een k*t muts!
    @ Nen: Succes meid!
    @ Red: Schoon het nieuwe jaar in? hihihi ik probeer van die was af te komen. De wasmand is leeg maar nu flink aan het strijken.

@ All: Leuk joh Levi onder een babygym, hij gooit dat hele ding alle kanten op. hahaha :) Hij tilt hem zo op.

5. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @agneta, ja ik kan me voorstellen dat het dan heel moeilijk is om te stoppen als je eigenlijk tot 6 maanden had willen door gaan
    Maar gelukkig heeft ze 3 maanden wel bv gehad en nu groeit ze weer goed en dat is ook belangrijk!
    Tot wanneer moet je nu elke week blijven wegen?

@krsitel is ook heerlijk om gewoon te weten waar je aan toe bent hoor, anders zit je je ook maar steeds af te vragen of je nu wel of niet ongesteld gaat worden
    Echt super leuk dat jullie een brusje voor Yentle willen gaan proberen volgend jaar, toch terug gekomen op je besluit :p
    Nee echt super, ik hoop dat je heel snel zwanger mag zijn, zonder alle ellende van de voorafgaande periode aan de zwangerschap van yentle deze keer

Meiden ik ben er vandoor, ff de vaat wegwerken en zo dan de weegschaal ophalen, moeten daarna bij SM gaan eten, dus wish me luck ;)

Fijne dag verder, liefs

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: haha die postboce zal wel denken idd :p Shopze!

@ Debby: heb je alleen de strijkplank neergezet of heb je er inmiddels ook wat mee gedaan? haha
    Sterke vent die Levi van jou :p Dimara vind het leuk om er met haar voeten mee te spelen haha gek kind!

@ Gaby: Gezellig dat je even met Suus eruit ben gegaan...

@ Ukkie: goed gedaan hoor dat je Sophie lekker hebt laten liggen!
    Super dat je canvas eindelijk binnen is, hij is mooi geworden zeg!

@ Red: Jeej verlof :D geniet ervan, het is zo voorbij! Rustig aan doen hoor met poetsen!

@ Agneta: ow meid wat lastig zeg dat ze niet wil drinken... krijgt ze nu ook pepti? kan het zijn dat ze het niet lust?
    fijn dat je t nr hebt gevonden!

@ Nen: succes met autorijden, doe je nu ook weer opnieuw een examen?

@ Mariss: ow meid wat belachelijk zeg! tjonge wat een kl*tedag zal jij hebben!

@ Ster: ow wat balen zeg dat K. maar zo weinig is aangekomen! kan het niet zijn dat je een dipje in je productie hebt? je gaf nog bv toch? *lees het al*
    Succes bij je SM!

@ Kristel: Fijn dat het tijdens de seks geen problemen opleverd!

helaas hadden ze het jasje niet meer in maat 74 :( alleen nog maar in 80 en 86, en dat is net ff teveel van t goeie haha...
    ze gaan 'm nog proberen te bestellen voor me! ben benieuwd!

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    heb trouwens nog wel 3 shirtjes en een legging meegenomen in de uitverkoop, was voor die 4 dingen nog geen tientje kwijt...
    2 shirtjes en de legging waren 1.95 euro per stuk en 1 shirtje 3.95 euro!

8. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Zoo ik ben er weer :) Autorijden ging weer top. Binnenkort zelf maar eens de auto pakken... Brrrr spannend!!! Maar aan de andere kant voel ik me er wel klaar voor :D Ik hoef niet opnieuw examen te doen mum, want ik heb gewoon mn rijbewijs.

@ mariss, getsie zeg wat ontzettend k*t dat je nu geen echo hebt gekregen!!! Sta je daar voor niks. Kan me voorstellen dat je erg boos was. Heb je al een nieuwe datum gekregen?

@ sterretje, vervelend dat Kylian te weinig was aangekomen. Hopelijk helpt de extra fles en groeit hij straks weer goed :)

@ red, ik hoop voor jullie dat je man zijn werk houdt!

@ ukkie, heb je de huisarts nog te pakken gekregen gisteren?

@ kristel, fijn dat je geen last hebt van je bmverzakking tijdens Q-time. Spannend dat jullie er bijna weer voor gaan!

Vind het leuk dat er nu ook weer veel dames voor een tweede gaan :) Want er zijn niet zoveel niet-zwangeren meer (4 in totaal????) en nu krijgen we misschien wel weer een babyboom :)

9. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ mum, leuk zeg zo goedkoop shoppen :)

10. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Beantwoord gelijk op iedereen hoor :p
    @echo: Voor een nieuwe echo moet ik op nieuw een afspraak maken..Dus dat doe ik zo gauw mogelijk..

maar ik ga nu weg want we gaan zo mijn vriendin ophalen..

Fijne dag!

11. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    hoi meiden

heb niet terug gelezen want heb genoeg te doen en kom er amper aan toe..
    ayden is nog steeds ziek wel iets beter als gister maar blijft niet lekker.
    vanavond hebben we heel even straatborrel (bij mijn ouders in de straat, 2 straten verderop) en dan eten we stampotjes en ik ahd aangeboden de zuurkool te maken maar ja met een ziek babytje is zelfs dat ff teveel maar heb toch voor mekaar :D 3 kilo aardappelen schillen pfoeh wat een k*T werk.
    morgen gaan we tapas maken voor bij mijn ouders. we vieren het daar en gaan dan savonds nog ff op bezoek bij andere want daar zijn ryanne en haar vriend dus ff een drankje doen en weg bij de oudjes :D
    wat gaan jullie allemaal doen?

@gaby echt klote dat je ongesteld bent geworden en idd een rot geveol dat de 3de de laatste is. maar heb je liever dan een donor dan dat je wacht misschien op een 4e of 5de poging. ik weet neit niet of jullie een hypotheek hebben maar ik heb wel eens gehoord dat je bijv 10 of 20000 euro erboven op kan nemen en dan een paar tientjes in de maand meer gaat betalen maar dat zou misschien ook een optie zijn. of lenen ofzow.
    klinkt misschien stom of raar voor een baby maar als dat betekend dat jullie een kindje van jullie zelf kunnen krijgen en geen donor nodig hebben.. sterkte met de keuzes die jullie moeten maken als het niet gaat lukken. maar ik houd meod voor jullie

@debby haha die levi die loopt er bijna mee weg :p ben echt beneiuwd over 3 maandjes hoe hij is gegroeid. ayden is maar een kleintje vergeleken bij hem.

12. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ mariss, gaan jullie die vriendin met de baby ophalen?

@ kim, sneu dat Ayden nog steeds ziekig is. Top dat je alsnog een stamppot hebt kunnen maken!

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Nen: ja dat wist ik idd, maar misschien wilde je wel een pproefexamen oid afleggen om je instructeur oid te laten bepalen of je er klaar voor bent ofzo!
    Ja is idd wel leuk shoppen zo, maar het zijn wel overblijfseltjes hoor... t zijn niet meer de leukste kleertjes maar toch, voor ergens onder ofzo altijd handig!

@ Mariss: Ik hoop dat je snel terecht kunt voor je echo nu!

@ Kim: Pfoe he, 3 kilo aardappels schillen... moet er niet aan denken hihi...
    Gezellig, jullie plannen voor morgenavond! wij blijven lekker thuis, wilde het wel met vrienden ofzo vieren maar die hadden allemaal al plannen :( nu blijven we maar gewoon lekker met z'n 3tjes thuis! Beterschap voor Ayden!
    ik ben ook echt benieuwd naar de kids, over 3 maandjes!

14. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ mum, oh nee hij heeft nu al zoiets van je bent er klaar voor en voor mezelf begint dat gevoel ook steeds meer te komen dus ga gewoon rustig aan zelf weer wat rijden :)

15. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @nen hoe zijn jouw feestdagen geweest en die van je vriend in afghanistan?

@mum oh wel jammer dat jullie niks hebben kunnen afspreken.
    gaan jullie nog iets leuks doen met z'n drietjes thuis?
    ik wou dat party & co meenemen naar mijn ouders en dan het verboden woord en uitbeelden :D is wel lachen.

16. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ kim, mijn feestdagen waren gezellig hoor! Was bij mijn ouders dus heb heerlijk gerelaxt en veel teveel gegeten haha. Het was ook allemaal zo lekker! Mn vriend zit buiten de poort. Hij komt waarschijnlijk pas 1 januari weer terug op het kamp. Hij maakt dus niks mee van de feestdagen, wel sneu want ze hadden een heel kerstdiner geregeld daar...

17. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Kim.. he bah wat vervelend dat Ayden nog ziek is! Hier nogmaals een beterschapsknuffel voor hem! en 3 kilo... pfff heb je zere vingers??

Mum.. Jammer van het jasje.. hopelijk kunnen ze hem bestellen voor je! En zo goedkoop shoppen is altijd mooi meegenomen!

Kristel.. haha nee dat is niet Sophie haar kamer.. dat is de woonkamer.. zou anders een beetje gek zijn als er trouwfoto´s van ons zouden staan ;).. fijn dat het klussen goed gaat!

Nen.. Ja heb ze kunnen bereiken maar ik moet gewoon morgen om twee uur er zijn want w.s. wil de HA een uitgebreid lab hebben dus moet dan naar het ZKH

All.. Sophie was dus uiteindelijk om half 3 uit bed.. heeft zich keurig gedragen tot 3:15... ze deed zo gek en maar huilen.. denk dat het kramojes waren want uiteindelijk viel ze in slaap op men buik.. toen om 3:45 flesje gegeven en ze ligt er nu net 5 min in maar is wel aan het huilen helaas. Even nog 10 min afwachten en dan weer even kijken.

Heeft iemand nog een goed idee voor eten voor vanavond??

18. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Grr is vanmiddag weer wat voorgevallen in Afgh. waardoor alle lijnen eruit lagen... Dat heet black hole. Gelukkig is vriendlief weer online en is hij dus in orde. Hij weet zelf ook nog niet wat er is gebeurd..

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Nen: Goed hoor! Hoop dat je het vertrouwen in het zelf rijden weer terugkrijgt... heb je een ongeluk oid gehad waardoor je die rijangst ontwikkelt hebt?
    Heb trouwens vanmorgen een stuk zitten kijken van de thuisfrontdag bij omroep MAX! heb nog op zitten letten of ik je herkende :p

@ Kim: k weet niet, misschien download ik gewoon lekker een paar filmpjes ofzo...
    ow dan moet ik wel opschieten hé t is morgen al hihi!
    Leuk dat Party en Co, lol gegarandeerd geloof ik! :D
    Had je mijn mail ontvangen?

20. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ ukkie, oh dus nog afwachten nu.. Doen ze dan een spoedonderzoek? (uitslag binnen een uur bekend) Anders moet je nog wachten tot volgende week...

Deel Deze Pagina