Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Nen, wat leuk zeg van je vriend! Hihi jij morgen ook aan de poets? Ik ben hier nog niks verder, ook beetje moe. Probeer zo de was nog even op te vouwen en dan morgen de rest maar. Op de een of andere manier is het hier gewoon erg snel vies en rommelig dus kan wel bezig blijven. Wil 't nu allemaal gedaan hebben en dan proberen in m'n verlof 't even goed bij te houden en wat extra dingen te doen.
    Jij ook een hele goede jaarwisseling he! En in 2010 loop jij ook met een dikke buik rond!

@Mum, hier waren ze laatst ook aan de deur, 'k heb ze weggestuurd ;) Wordt gek van al die lui van energie. 'k Zou wel even in de gaten houden of je voorschotbedrag hoog genoeg is. Wij komen op 123 euro uit geloof ik maar heb het wat hoger gezet. Verwacht nl. nog een dikke jaarafrekening. Is hier een keer wat mis gegaan met meterstanden doorgeven, manlief heeft zich in een cijfer vergist waardoor we toen een hoop geld terug kregen maar dat blijkt dus onterecht geweest te zijn. Hoop dat 't een beetje meevalt... pff... scheelt nl. 3000 m3 dus ben bang dat het niet echt meevalt. Proberen nu zo zuinig mogelijk te doen met verwarming aan enzo en heb ons voorschot op 160 euro gezet.

@Ryanne, lekker geshopt dus! Ja heerlijk verlof! Tijd gaat echt snel, weet nog zo goed dat ik de test deed.

@Bos, ook al geshopt, altijd leuk! Ik heb online geshopt haha telt dat ook mee?

Arme kids van jullie haha... straks helemaal ondervoed :p

2. @ agneet hier net de derde fles gegeven maar 120 gedronken. Ga nu ook met F. in bad en dan lekker tutten met zn tweeen.
    R. is werken.

sow bos ook flink geshopt dus.

@ red ondervoedt raakt ze niet haha maar als ze overdag niet genoeg binnen krijgt komt ze s'nachts end as minder..

3. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @agneta: de trip trap van stokke. gewoon de lichte hout kleur
    lekker in bad

@ryanne: oh ook al lekker in bad

@red: ja online shoppen telt ook hoor :D

4. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    he all..

Ryanne.. veel plezier in bad!

Agneta.. jij ook!

Mum.. haha helemaal uit je ritme.. hier ook hoor.. Sophie heeft van 4 tot 6 in bed gelegen maar w.s. niet geslapen want ze huilde steeds en dan weer stil.. toen er maar weer uit gehaald.. en net in bad en toen maar weer in bed gedaan.. ligt er nu 20 min in maar moet eigenlijk om 8 uur een fles.. dan maar om half 9.. ben blij dat ze nu eindelijk slaapt!

Hier ook voor sophie gehopt! een rokje en twee shirtjes voor 10 euro! :)

5. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

bos: hier ook frietjes gegeten. :)

6. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Hier trouwens uiteindelijk boerenkool met worst.. en ga nu aan een appelbol beginnen *schaam, schaam*

7. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    ik gister vertellen dat het zo goed gaat met julie nou ik
    heb niets gezegd hoor haha.
    ze wilde net niet eens met me in bad gillen dat ze deed!
    dat doet ze nooit. en na het bad nog steeds geen fles hoor.
    grrrr ze heeft vandaag 300cc binnen gekregen. hmm ga vanavond nog een fles proberen. hoop dat het morgen beter gaat.
    hier hebben we franse sperzibonen schotel gegeten.

8. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Agneta.. dat is inderdaad wel weinig!

Even vraagje.. iemand ervaring met de avent flessen en dan de 1,2,3 speen??

9. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Tis n.l zo dat ik eerst een twee speen had maar door de nutriton kreeg sophie het nooit op doordat het zo dik was aan het einde.. nu een 1,2,3, speen gebruikt op stand 1 en ze had de fles (lees 200 ml) na 5 min op!!

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ryanne: tjee zeg, en F. krijgt normaal ook 4 flessen? heeft ze de 3e inmiddels gehad? *lees het al* Lekker tutten hoor meid! waar shop jij online? ik ben altijd aan het zoeken naar leuke webshops!

@ Agneta: en ik maar zeuren, Dimara kan het wel hebben en het was mijn eigen schuld, en jullie kindjes drinken zo weinig :(
    Heeft Julie inmiddels al wat gedronken? *lees het al* Heb je al tips gehad van het CB? en krijgt ze nu Pepti? kan het zijn dat ze dat misschien niet lust ofzo?

@ Bos: ja ik ben ook bij Jola geweest :D watvoor kinderstoel heb je gekocht? *lees het al*
    jij ook flink geshopt zeg!! lekker patatjes!

@ Red: ja ik zit ook even met dat voorschotbedrag, ik denk dat ik nog wel even na ga bellen of dat wel voldoende is... ook ga ik maar weer eens naar onze huidige energieleverancier bellen waar de jaarafrekening blijft (we wonen hier sinds Juli 2008 en nu nog niks gehad)

@ Ukkie: jij ook goedkoop geshopt dus... I LOVE UITVERKOOP :D
    als ik jou was zou ik gewoon proberen af te wisselen met een 2 en 3 speen zoals ik zei, die 1.2.3. spenen zijn leuk in het begin, nu vind ik er ook niks meer aan want het gaat toch of veel te snel of veel te langzaam...

11. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    mum ik heb gewoon nutrilon hypoallergeen. wat is pepti?
    het cb wist ook niet wat ze ermee moesten dus daar heb ik ook niets aan.

12. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    mum.. nou ik ga eens even kijken hoe ze hier op reageert.. ze deed er nu om precies te zijn 7 min over maar doordat hij eerst op 3 stond en later op 1 dus ik probeer het eerst morgen vroeg nog een keer en is dat niks dan haal ik enkel 3 spelen..
    Hoe is het met Dimara?

13. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

k ben er vandoor.. voel me niet helemaal lekker.. en heb erg last van mijn rug..

tot morgen..

14. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Sterkte gaby tot morgen en slaap lekker!

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @ukkie: maar begrijp ik nou dat ze op 1 sneller drinkt dan op 3. want het gat 3 is groter he (of begrijp ik je verkeerd :D)

online shoppen: je kan bij de WE maar ik bestel ook vaak bij esprit. (WE is vandaag en morgen geen verzendkosten) bij esprit betaal je maar 1.95 verzendkosten

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Agneta: pepti is voeding voor kindjes met koemelkallergie, dat is bij Julie nu ook vastgesteld toch? vreemd dat jij het moet afdoen met hypoallergeen, dacht dat dat alleen is om het te voorkomen?

@ Ukkie: Ja t gaat wel goed, ze heeft alles door de war gegooit vandaag maar ligt nu lekker te slapen (waarschijnlijk is ze haar nacht al ingegaan) tegen 10 uur maken we haar nog wakker voor haar 4e flesje, hoop maar dat ze dat pikt, want wakker maken voor een 5e voeding was ook altijd een ramp want dan kon het 2 kanten op: of ze werd wakker, dronk en sliep niet meer óf ze werd niet wakker, dronk niet en sliep weer door... ben benieuwd wat ze straks gaat doen...

@ Gaby: Tot morgen meid, succes met je rug!

@ Bos: Shop je daar ook voor Lars, of alleen voor jullie zelf?

17. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ff snel weer hoor;

@Agneta: waarom heb je hypo-allergene voeding? Dat is alleen maar ter voorkoming van kma als er allergieën in de familie zitten en je kindje dus kans heeft op kma.
    Grote kans dat Julie zo weinig drinkt doordat ze nog steeds last heeft van haar kma in bepaalde mate..
    Ik zou echt even bij je HA aankloppen en overleggen welke voeding je moet geven. Waarschijnlijk zul je dan moeten beginnen met Nutrilon Pepti (Dat is ter behandeling van kma). Mocht Julie t daar goed op doen dan krijg je t vergoed!
    gaat t dan nog steeds niet zoals gewenst dan kun je in overleg met de HA Nutramigen proberen en als dat ook niet werkt Neocate (dat krijgt Yentle). Je krijgt het in ieder geval vergoed bij bewezen kma, dus daar hoef je je niet druk om te maken..

Iig is Hypo Allergeen NIET geschikt bij een bewezen kma!
    Het is alleen maar om de kans te verkleinen dat je kindje het krijgt..

Wilde dit even melden.. :)

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: ik dacht precies hetzelfde als jij! Hier hebben ze me ook geprobeerd om Dimara aan de hypoallergene te zetten, daar ben ik niet mee akkoord gegaan en heb toen gelukkig toch Pepti gekregen!

19. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    kristel en mum ohh dat wist ik niet!! ik heb het voorgeschreven gekregen van het cb zeg maar. maar kan je pepti kopen bij de drogist? en zoja wat kost het dan want dan ga ik dat morgen halen.

20. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    kan je het alleen vergoed krijgen als je eerst bij de ha bent geweest? en moet je dan de bonnetjes opsturen naar je zorgverzekering?

Deel Deze Pagina