Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @sterretje: wat vervelend dat hij zo is afgevallen. hoop dat het niet meer word

@agneta: wat fijn dat ze de fles op heeft gister. heeft ze goed geslapen.

@oma: gelukkig is het donker inderdaad. gooi het er maar uit hoor vannacht. 2010 word jullie jaar ik voel het.

@gaby en ukkie: jemig zijn jullie elk jaar bij je ouders (niet lullig bedoeld hoor) de laatste keer dat ik bij mijn ouders was is denk ik 9 jaar terug ofzo...

@Juffie: zo jij hebt een drukke dag vandaag. hier valt het wel mee. maak me gewoon niet te druk :D dag duurt nog lang genoeg. anders ben ik gebroken voordat het 12 uur is...

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: Hier zijn ze ook al flink aan het knallen, vannacht ook al :( wij moeten straks ook nog even boodschapjes halen...

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dreamer: Idd gooi het er maar uit vannacht! zijn jullie samen of zijn jullie met mensen waar je je voor in moet houden?
    Dat 2010 maar een Gezond, voorspoedig en vooral vruchtbaar jaar mag worden!

4. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    goeiemorgen

hier ook al lekker aan het knallen hou de kat maar binnen vandaag en de honden aan de riem

hier ook een drukke dag zo boodschapjes doen voor vanavond vieren oud en nieuw bij me tante met een grote groep en iedere neemt wat mee.

oma sterkte vanavond. zal aan jullie denken.

sterretje wat vervelend dat je mannetje is afgevallen ben benieuwd wat de ha zegt

ik heb de verzekering gebeld en die vergoed pepti dus ook de dokter gebeld en die vond het niet bijlangrijk genoeg dus ik moet maandag opnieuw bellen. ga straks wel een pot halen bij de drogist als ze het hebben.

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @mum: oh balen zeg dat ze het vannacht ook deden. hoe vind dimara het? lars slaapt er tot nu toe gewoon doorheen hoop dat het zo blijft.

6. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

bos: nee vanavond gaan we niet naar mijn moeder.. vanavond komen ze hier heen :D
    k kan niet zonder mijn mama:D

mum: vervelend dat dimara zo slecht slaapt ja.. hoop dat t helpt als je de verwarming weer aan zet..

7. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    hier komen vanavond ook alle ouders en mijn broer en zusje :) gezellig :)

jullie vroeg over de meeting.. heb de lijst even opgespoort :p maar het was nog niet duidelijk wat we gingen doen.. de meeste wilde wandelen en wat gaan drinken :) zal even de lijst plaatsen :) als er nog iemand toegevoegd moet worden hoor ik het wel :)

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey!

@Dreamer: *hele dikke knuffel* (Kan wel vanalles zeggen, maar heeft toch niet zoveel zin denk ik...)

@Juffie: Drukke dag ja! Wel je rust nemen he wanneer t kan!

@Sterretje: Ohh balen dat K afgevallen is! Hopelijk kan de HA je verder helpen en krijg je wat tegen t zuur, want dit is niks zo.

@Ryanne: T begon dus een beetje rommelig, maar F heeft toch nog goed geslapen daarna! Hopelijk gaat t weer de goeie kant op :)

@Ukkie: Ze is dus lekker aan t rommelen.. Hopelijk is t van korte duur en is ze gauw weer in haar ritme terug.

@Agneta: Wat raar dat je HA het niet belangrijk genoeg vindt :( Stom mens!
    Hopelijk draait ze gauw bij als je Pepti gekocht hebt en t blijkt dat t werkt!

@Mum: Pff, zwaar nachtje geweest dus! Ik ga t weer zeggen: Dit klinkt écht als een sprong meid.. ;)
    Hoop dat t gauw over is en jullie ook weer een beetje normaal kunnen slapen!

@All: Ben heel erg moe, waardoor weet ik ook niet :(
    Zometeen nog eventjes wat laatste boodschapjes doen (en even shoppen als t kan ;)) en dan vanmiddag naar de HA. Ben benieuwd wat ie zegt!
    Daarna oliebollen bakken en dan misschien nog ff een uurtje dutten voordat we weer gaan eten.

Fijne dag allemaal, kom vanmiddag denk ik nog wel even buurten als ik er tijd voor heb!

9. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    za: 3 april: Emma, Ukkie, Kim, Mumtobe, Knaboor, Kristel, gaby, Sammie, Juffie, Desiree, Ryanne, Suus (12)
    zo: 4 april: Emma, Ukkie, Kim, Mumtobe, Kristel, gaby, Sammie, Juffie, Desiree, Ryanne, Suus (11)
    za: 10 april: Emma, Ukkie, Kim, Mumtobe, Knaboor, Kristel, gaby, Sammie, Juffie, Desiree, Suus (11)
    zo: 11 april: Emma, Ukkie, Kim, Mumtobe, Kristel, gaby, Sammie, Juffie, Desiree (9)
    za: 17 april: Emma, Ukkie, Mumtobe, Knaboor, Kristel, gaby, Sammie, Desiree, Nen, Suus (10)
    zo: 18 april: Emma, Ukkie, Kim, Mumtobe, Kristel, gaby, Sammie, Juffie, Desiree, Nen, Suus (11)
    za: 24 april: Emma, Ukkie, Kim, Mumtobe, Knaboor, Kristel, Sammie, Juffie, Desiree, Ryanne, Nen (11)
    zo: 25 april: Emma, Ukkie, Kim, Mumtobe, Kristel, gaby, Sammie, Juffie, Ryanne, Nen, Suus (11)

Dierentuin: Suus, Gaby
    Wandelen en iets drinken: Kristel, Knaboor, Juffie, Mumtobe, kim, ukkie
    Winkelen: Desiree

10. gaby1986

suus: k denk niet dat sammie nog mee gaat..

11. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    maar als we eerder willen gaan moet ik die datums even toevoegen.. maar geloof dat er dan iemand was die niet mee kon.. ik heb ook erg zin in het uitje :D

heb al even wat aangepast :p

za: 3 april: Emma, Ukkie, Kim, Mumtobe, Knaboor, Kristel, gaby, Juffie, Desiree, Ryanne, Suus (11)
    zo: 4 april: Emma, Ukkie, Kim, Mumtobe, Kristel, gaby, Juffie, Desiree, Ryanne, Suus (10)
    za: 10 april: Emma, Ukkie, Kim, Mumtobe, Knaboor, Kristel, gaby, Juffie, Desiree, Suus (10)
    zo: 11 april: Emma, Ukkie, Kim, Mumtobe, Kristel, gaby, Juffie, Desiree (8)
    za: 17 april: Emma, Ukkie, Mumtobe, Knaboor, Kristel, gaby, Desiree, Nen, Suus (9)
    zo: 18 april: Emma, Ukkie, Kim, Mumtobe, Kristel, gaby, Juffie, Desiree, Nen, Suus (10)
    za: 24 april: Emma, Ukkie, Kim, Mumtobe, Knaboor, Kristel, Juffie, Desiree, Ryanne, Nen, gaby, suus (12)
    zo: 25 april: Emma, Ukkie, Kim, Mumtobe, Kristel, gaby, Juffie, Ryanne, Nen, Suus (10)

Dierentuin: Suus, Gaby
    Wandelen en iets drinken: Kristel, Knaboor, Juffie, Mumtobe, kim, ukkie
    Winkelen: Desiree

12. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    als iemand nog mee wil of een wijziging heeft kan je pb-en

13. gaby1986

zo ik ga even eiersalade maken.. en joey douchen.. dan gaan we lekker boodschappen doen.. bij 2 winkels.. jumbo en liddle.. en dan nog gevulde eitjes maken..voor vanavond..

14. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @suus: ik heb je banner nageaapt. ff zeggen als je het niet leuk vind hoor dan zoek ik een andere.

15. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    ik wil ook zo'n banner waar haal je die vandaan?

16. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @bos: is niet erg hoor.. ik heb toch een hele andere :p

@gaby: lekker eiersalade..

@all: ben even naar de winkels.. nog even wat dingetjes halen

17. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    oh wat heeft dat kind ze wil weer die fles niet.......

18. gaby1986

zo eiersalade is klaar.. nu ff op joey wachten....ik ga ondertussen wel ff opruimen..mag joey puk uitlaten :)

19. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    ben ik weer.., pfff

Ryanne.. het begon dus rommelig maar het eindigde goed.. je hebt dus lekker geslapen! Fijn meid!

Mum.. hmm ook al zo aan het rommelen.. wat hebben de baby's toch..

Kristel.. veel plezier met shoppen.

Suus.. ik jat die banner ook ;) en ik heb ook zin in een uitje!!

All.. nou om 10 uur sophie er maar uit gehaald en toen wezen douchen met haar.. haar daarna weer in bed gelegd en ze is tot nu toe stil alleen begint ze nu net te huilen maar dat lijkt meer op een droompje.. tis alweer gestopt.

Ze moest eigenlijk om 11 uur een flesje maar kan hem nu mooi uitstellen totdat ze zelf komt nu. Hij staat al klaar. Vanmorgen heeft ze hem tussen de 13 en de 15 min opgedronken dus dat is beter dan gisteren!

Straks naar de HA.. ben benieuwd wat hij kan betekenen.

Oud & nieuw.. we zijn uitgenodigd bij de buurtjes.. erg gezellig.

Oh het zet toch door.. nou fles erin en weer naar bed!

20. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @Agneta; heb je wel gezegd tegen de dokter dat ze ook niet drinkt? je moet gewoon ff bij suus of bij mij op de banner klikken dan kom je vanzelf op de site waar je hem kan maken

Deel Deze Pagina