Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    hey meiden

ben ik ook weer eens

wil jullie even gelukkig nieuw jaar wensen alvast!!
    dat het maar een vruchtbaar jaar mag worden voor de meesten :D
    Knuffel voor dreamer en gaby!

liefs

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik zie dat er wat kindjes in de aanbieding zijn?
    Dan kom ik er nog eentje in de aanbieding gooien! :p

Ik word er zoooooo gek van.. ALTIJD als we boodschappen doen schreeuwt Yentle de hele winkel bij elkaar. Daarnet dus ook weer. Ik kan daar zó slecht tegen, dan kan ik me helemaal niet meer concentreren op wat ik moet kopen..
    En ze is dan ook gewoon niet te troosten, bah!
    Word er echt gek van, ik kan gewoon nooit normaal boodschappen doen met haar :(

Ook in de auto de hele weg terug..
    Op een gegeven moment heb ik de radio maar wat harder gezet.. :):) Had echt zin om keihard te gaan schreeuwen van frustratie :( :)

Echt, als ik zelf zou rijden met een schreeuwende yentle op de achterbank zou ik binnen no-time tegen een boom aan zitten ofzo ;)

Hebben meer dit?? Of ben ik nu echt een slechte moeder? :)

Sorry voor mn geklaag..

3. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    ZO meiden daar ben ik eindelijk weer, even snel want moet nog een hoop doen

Ik wil ook mee naar de meeting hoor, wil jullie eindelijk wel eens zien :D
    En K zijn vriendjes en vriendinnetjes :p
    Ik zal je wel even mailen suus, voor de data;s dat ik kan!

Bij de ha wel een half uur moeten wachten, niet echt grappig met een baby die dat veel te lang vind duren
    Gelukkgi heb ik nu iets gekregen voor reflux, dit weekend moet hij toch wel opknappen en weer gaan aankomen, zo niet zelf naar de hapost of anders maandag weer terug en een verwijzing naar de kinderarts
    Hopelijk knapt hij op en is dat niet meer nodig, gelukkgi slaapt hij nu ff!

Ik denk niet dat ik er vandaag nog ben om te kletsen, moet nog heel het huis doen en oliebollen bakken, mmmm
    Sorry dat ik even verder ook niet reageer...

Ik wil iedereen alvast een heel fijn uiteinde wensen, en dat 2010 een heel mooi, gelukkig, goed, fijn, vruchtbaar en gezellig jaar mag worden
    Dat al onze dromen uit mogen gaan komen!

Heel veel liefs!

4. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Kristel. je bent geen slechte moeder hoor haha
    Ik heb het ook wel. Gisteren zijn we wezen winkelen, hele tijd is hij stil en heeft zelfs nog geslapen. Zitten we in de auto.. wèèèh;) ik irriteer me dan ook, zodra je hem oppakt is meneertje weer aan het lachen.

@Sterretje, hopelijk knapt k snel op! kreeg hij nu nog bv? Lijkt me lastig met erge reflux. Idd lang een half uur in de wachtkamer!
    succes met bakken

5. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Sterretje.. fijn dat je iets gekregen hebt!

Kristel.. ik ken niet het schreeuwen in de winkel.. dat doet ze niet want altijd als we op pad zijn is ze juist lief (gelukkig) maar dat krijssen op de achterbank ken ik wel! Doe de muziek ook meestal wat harder ;)

Manlief kwam net thuis met een grote bos bloemen! zo lief!

6. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    za 6 maart: mumtobe, ukkie, sterretje, suus (4)
    zo 7 maart: mumtobe, ukkie, suus (3)
    za 13 maart: mumtobe, ukkie, sterretje, suus (4)
    zo 14 maart: mumtobe, ukkie, suus (3)
    za 20 maart: mumtobe, ukkie, sterretje, suus (4)
    zo 21 maart: mumtobe, ukkie, suus (3)
    za 27 maart: mumtobe, ukkie, sterretje, suus (4)
    zo 28 maart: mumtobe, ukkie, suus (3)
    za: 3 april: sterretje, Emma, Ukkie, Kim, Mumtobe, Knaboor, Kristel, gaby, Juffie, Desiree, Ryanne, Suus (12)
    zo: 4 april: Emma, Ukkie, Kim, Mumtobe, Kristel, gaby, Juffie, Desiree, Ryanne, Suus (10)
    za: 10 april: sterretje, Emma, Ukkie, Kim, Mumtobe, Knaboor, Kristel, gaby, Juffie, Desiree, Suus (11)
    zo: 11 april: Emma, Ukkie, Kim, Mumtobe, Kristel, gaby, Juffie, Desiree (8)
    za: 17 april: sterretje, Emma, Ukkie, Mumtobe, Knaboor, Kristel, gaby, Desiree, Nen, Suus (10)
    zo: 18 april: Emma, Ukkie, Kim, Mumtobe, Kristel, gaby, Juffie, Desiree, Nen, Suus (10)
    za: 24 april: sterretje, Emma, Ukkie, Kim, Mumtobe, Knaboor, Kristel, Juffie, Desiree, Ryanne, Nen, gaby, suus, chamaro (14)
    zo: 25 april: Emma, Ukkie, Kim, Mumtobe, Kristel, gaby, Juffie, Ryanne, Nen, Suus (10)

Dierentuin: Suus, Gaby, chamaro
    Wandelen en iets drinken: Kristel, Knaboor, Juffie, Mumtobe, kim, ukkie, sterretje
    Winkelen: Desiree

7. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

kindjes in de aanbieding.. ik wil wel.. met alle plezier!!!

8. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    kristel nee hoor je bent geen slechte moeder! ik ken het. sinds een paar dagen kan ik eindelijk gewoon boodschappen doen met julie maar daarvoor.....het leek wel of ze het rook. zodra we de winkels naderde dan begon ze. werd helemaal gek en iedereen kijken.

ik heb net pepti gekocht kijken hoe het gaat. ze heeft dus nog niet gedronken en ze slaapt nu als ze wakker is maak ik gelijk een fles.

leuk een meeting alleen weet ik niet of ik kom moet er nog over nadenken. ben best verlegen eigenlijk.

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ok.. Ben gelukkig dus niet de enige die zich er heel erg aan kan irriteren! geeft me weer een wat beter gevoel erover :) ;)

@Agneta: Ik ben ook heel verlegen in eerste instantie hoor! T is bij mij dan echt zo dat ik OF bijna niks zeg in eerste instantie OF ik ga allemaal onzin uitkramen van de zenuwen haha :D
    Dat wordt dus nog wat met de meeting ;)

@All: Ben er vandoor, moet naar de HA! *zwaai*

10. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Jullie mogen mij trouwens wel overal opzetten, maar mijn vriend kan nog niet zeggen wanneer hij moet werken..Dat weet hij pas begin van de maand..Maar ja en anders moet hij maar vrij vragen..
    Duss moet ik het wel optijd weten wat nou de preciese datum het wordt.

11. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    za 6 maart: mumtobe, ukkie, sterretje, suus, chamaro (5)
    zo 7 maart: mumtobe, ukkie, suus, chamaro (4)
    za 13 maart: mumtobe, ukkie, sterretje, suus, chamaro (5)
    zo 14 maart: mumtobe, ukkie, suus, chamaro (4)
    za 20 maart: mumtobe, ukkie, sterretje, suus, chamaro (5)
    zo 21 maart: mumtobe, ukkie, suus, chamaro (4)
    za 27 maart: mumtobe, ukkie, sterretje, suus, chamaro (5)
    zo 28 maart: mumtobe, ukkie, suus, chamaro (4)
    za: 3 april: sterretje, Emma, Ukkie, Kim, Mumtobe, Knaboor, Kristel, gaby, Juffie, Desiree, Ryanne, Suus, chamaro (13)
    zo: 4 april: Emma, Ukkie, Kim, Mumtobe, Kristel, gaby, Juffie, Desiree, Ryanne, Suus, chamaro (11)
    za: 10 april: sterretje, Emma, Ukkie, Kim, Mumtobe, Knaboor, Kristel, gaby, Juffie, Desiree, Suus, chamaro (12)
    zo: 11 april: Emma, Ukkie, Kim, Mumtobe, Kristel, gaby, Juffie, Desiree, chamaro (9)
    za: 17 april: sterretje, Emma, Ukkie, Mumtobe, Knaboor, Kristel, gaby, Desiree, Nen, Suus, chamaro (11)
    zo: 18 april: Emma, Ukkie, Kim, Mumtobe, Kristel, gaby, Juffie, Desiree, Nen, Suus, chamaro (11)
    za: 24 april: sterretje, Emma, Ukkie, Kim, Mumtobe, Knaboor, Kristel, Juffie, Desiree, Ryanne, Nen, gaby, suus, chamaro (14)
    zo: 25 april: Emma, Ukkie, Kim, Mumtobe, Kristel, gaby, Juffie, Ryanne, Nen, Suus, chamaro (11)

Dierentuin: Suus, Gaby, chamaro
    Wandelen en iets drinken: Kristel, Knaboor, Juffie, Mumtobe, kim, ukkie, sterretje
    Winkelen: Desiree

12. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    zo.. net even elena verschoont.. ze had gepoept.. ging ik haar schone luier aan doen gaat ze verder poepenn en plassen :p

Mijn meisje is niet in de aanbieding hoor ;) ze is zo braaf kind.. slaapt goed en is super lief als we winkelen :p

Hier is 1 van de honden bang voor vuurwerk.. heb haar net pilletjes gegeven

13. babywens21

30 dec 2009
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede middag dames.
    hoe gaat het hier??
    xxx

14. babywens21

30 dec 2009
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ bos.,we hebben al een dochtertje.

15. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    zo heb net water opgezet met gevulde eitjes maken.

was net de honden uitlaten moet ze echt vasthouden ze gaan achter het vuurwerk aan.

16. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @babywens: welkom hier :) hoop dat jullie 2de wondertje niet zo lang op zich laat wachten..

17. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ik ben er vandoor.. tot strakies denk ik..

x

18. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @agneta: ik ben trouwens ook hartstikke verlegen :p maar maakt toch niet uit :) vorige keer ben ik ook meegeweest en was hartstikke gezellig.. zou wel leuk zijn als je ook mee gaat.. is toch apart om iedereen dan in het echt te ontmoeten :p

19. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    ja is ook leuk alleen gaat leon dan niet mee wat moet hij nou tussen die beppende meiden

20. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    pascal en vriend van gaby gaan ook mee.. :)

Deel Deze Pagina