Hoi meiden 10 pagina's zozo jullie hebben niet stil geZeten over de meeting dat zeg ik maandag wel ben nu te druk met alles ayden is bijna beter maar vanacht elk uur zien worden dus zo nog ff slapen Iedereen hele fijne jaarwisseling
Ff snel hoor; HA weet niet wat t is waardoor ik de hele cyclus pijn heb altijd.. Hij denkt dat t iets hormonaals is in combinatie met mn verzakking, maar aangezien hij t niet zeker weet moet ik dus gewoon weer naar de gyn. Hij vertelde me ook dat een volgende zwangerschap zwaarder zal worden dan die van Yentle, door mn verzakking.. Leuk om te horen! (not) En dat mn verzakking na een volgende zwangerschap ook erger zal worden Opereren doen ze ook pas als we geen kinderen meer willen, omdat er gewoon kans is dat t na een bevalling weer terug komt (wat ik laatst ook vertelde). Leuk vooruitzicht zeg Maarja, nu maar afwachten wat de gyn gaat doen, tot die tijd mag ik iig niet zwanger worden, maar dat was ik ook niet van plan dus dat scheelt weer Ik ga nu oliebollen bakken!
hier ook een kindje in de aanbieding. Zou het door t vuurwerk komen? Ze slaapt er wel doorheen maar misschien wordt ze er onrustig door? @ ukkie hier ook huilen in haar slapen of 'praten' als ik dan over haar ruggetje wrijf wordt ze weer rustig. @ kristel F. huilt gelukkig zelden en ik kan er goed tegen maar in de auto wordt ik er ook super nerveus van!!! Helpt zingen niet> Ik heb in de auto een cd met kinderliedjes die ik dan opzet en dan wordt ze weer rustig. Mijn monstertje heeft al twee flessen leeg, is vanochtend zelf eindelijk weer eens in slaap gevallen en slaapt nu weer lekker (was in de auto in slaap gevallen) Hert gaat dsu echt de goede kant op
@ kim zware nachten zijn dat he... blij dat Ayden weer bijna beter is. @ meeting vriendlief gaat niet mee denk ik, vindt t meer iets voor ons Ga de spullen verzamelen die vanavond mee moeten. R. is boodschappen doen met een vriend dus ben benieuwd waar ze mee thuis komen haha
owja mijn meisje is maandag alweer een half jaar. Wat gaat de tijd toch snel... van de ene kant wordt t steeds leuker maar mis t baby zIjnde toch ook wel..
ryanne alweer een half jaar. de tijd gaat vreselijk hard! ik kan me voorstellen dat je het baby zijn ook mist ik heb dat ook een beetje.
@ryanne: jemig al weer een half jaar waar blijft de tijd @lars is ook niet in de aanbieding hoor vandaag hij is hardstikke lief. @meeting: ik denk er ook nog over na ben ook beetje verlegen. @juffie: oh chips (lila is wel mode toch of niet meer ) heb het ook een keer gehad op mijn werk met mijn paarse sjaal een zat ook een shirt bij van een kind (precies de dag dat de fotograaf kwam oeps) @kristel: je bent geen slechte moeder hoor. ik word ook altijd beetje zenuwachtig in de auto als hij huilt. maar ach je went er wel een beetje aan. ik probeer altijd te praten tegen hem maar als dat niet helpt dan zet ik soms ook de radio maar een tandje harder kan er dan ook weinig aan doen. (meestal is hij namelijk zijn speen kwijt) en aangezien hij achterin zit kan ik hem dan toch niet geven @boodschappen: die doe ik altijd zonder lars vind ik 100 x makkelijker (vind het altijd heel lastig met de maxi cosi) doe namelijk altijd voor de hele week tegelijk. @ukkie: lars huilde in het begin ook in zijn slaap. gewoon dromen denk ik. zolang ze weer stil worden en niet overstuur raken zou ik er niks aan doen en anders misschien even je hand op haar voorhoofd leggen (als ze daar niet wakker van word) daar werd lars vaak wel rustig van (of ik gaf zijn speen) @all: ben geslaagd hoor in de stad wat dingen voor lars en een blouse voor mezelf
@ Bos En hoe keek die moeder toen ze de foto van haar kind zag met een ander gekleurd tshirt? Hhaha! Net spul gekocht bij de Etos om het ongedaan te maken, kijken of er straks gaten aan de kleding zitten Mn bestelling van de Hema was binnen Twee voedingshirts en een tshirt voor Christian Heel mooi alles Bij Zeeman broek geruild voor een maat groter, past nu wel Staat leuk bij het shirt van de Hema met mn bruine hakken eronde Was gezellig; mn man wilde ook ff mee winkelen Lekker met zn drietjes ohja ik heb zo iets lekkers gegeten, gepaneerde garnalen Jammie!! Vanavond eten we shoarma voordat we naar Huizen toegaan.. Eten jullie allemaal oliebollen? (HEB ER NOG GEEN 1 OP..) @ Elena en Suus Decemberbaby's zijn nou eenmaal lief en braaf Daar kunnen ze ook niets aan doen
@ Bos Jij ook al aan de shop?! Goedzo! Ennuhh was het nog gelukt met die bon Of trapte ze daar nou net niet in?
@ Red: haha de hond op de salontafel klein ettertje! @ Kristel: Ik kan er ook absoluut niet tegen als Dimara huilt in de auto als ik alleen met haar rij... "gelukkig" hebben wij geen airbag aan de passagierskant en kan ze dus naast me op de stoel, zodat ik haar haar speentje ken geven als ze huilt! Je bent geen slechte moeder hoor... Balen zeg dat je zulk kl*tenieuws hebt gehad bij de HA, hoop dat de gyn, je leuker nieuws kan brengen! @ Ster: Ow bah een half uur wachten... gelukkig heb je iets gekregen tegen de relfux! @ Ukkie: Wat lief van je mannetje! @ Suus: Ik kan het weekend van de 19e maart niet... dus 20 en 21 maart valt voor mij af! Haha Elena ook verder poepen en plassen tijdens het verschonen, dat deed DImara in het begin ook, nu niet meer! @ Agneta: Niet verlegen zijn hoor, we bijten niet en zijn heel gezellig! Vorig jaar waren er ook een aantal mannen bij en die hebben zich ook vermaakt! wat goed dat Julie een flinke fles Pepti op heeft zeg! @ Kim: Fijn dat Ayden al weer een beetje beter is kl*te zeg dat je elk uur gezien hebt vannacht! @ Ryanne: Daar zou je best gelijk in kunnen hebben ja dat de kids onrustig worden van t vuurwerk... zingen doe ik ook heel vaak voor Dimara, dan gaat ze zo lief lachen wat goed van F. zeg dat ze t vandaag weer goed doet! Hoop dat je iets lekkers hebt vanavond dan als die mannen boodschappen doen Pfff een half jaar alweer, wat gaat de tijd toch hard hé... @ Bos: ook jij moet gewoon komen naar de meeting, dan kom je samen met Agneta en samen staan jullie sterk!! gezellig joh! fijn dat je geslaagd bent in de stad! @ Aanbieding: Dimara ook niet hoor, kan haar niet missen en bovendien is ze hartstikke lief! @ Juffie: Mooie foto van je ventje! Pfff ik ben dat vuurwerk nu al zoooo ontzettend beu! had net in de stad voor alle zekerheid de regenkap maar oven de wagen gelegd zodat er niks ingegooid kon worden!
zijn we hier allemaal verlegen ofzo? haha Ik ook wel , is maar net of ik me op mijn gemak voel en ik heb ergens anders last van maar dat is een ander verhaal haha heb wel zin in de meeting @suus, zet mij ook maar op de lijst! heb volgens mij nog niks en anders meld ik dan binnenkort wel hier ook veel vuurwerk, niks aan! ik ga trouwens stoppen met de pil.. ik heb al een poos veel last van hartkloppingen en volgens de internist kon het niet van mn schildklier komen. Ook heb ik steeds pijn bij het borstbeen. We gaan het wel veilig doen hoor, ik wil eerst even goed ontzwangeren. Ben benieuwd of ik nu een eigen cyclus krijg! wij gaan straks naar mn zus haar huis, iedereen komt daarnaartoe, we blijven ook slapen , gezellig
@ Emma: have fun bij je zus! hebben jullie al enig idee wanneer jullie voor een 2e kindje willen gaan?
@ Agneta: Ik heb zelf in mijn hoofd om te beginnen als Dimara een jaar of 1,5/2 is... zodat ze al redelijk zelfstandig is als ik hoogzwanger ben! dat ik haar niet meer zo vaak hoef te dragen, ze hopelijk al zindelijk is enzo... en jullie?
@mum, ik denk wel snel op zich maar ik wil eerst weer helemaal goed in mijn vel zitten en ik wil echt eerst mijn rijbewijs hebben. In januarie ga ik weer lessen. En jij? nog steeds als ze ongeveer 2,5 is?