Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    FIJNE FEESTDAGEN EN EEN HEEL GELUKKIG NIEUWJAAR!!!

hier nog beetje ongeluk gehad.. wij hadden zelf geen vuurwerk (vind ik zonde van het geld) maar de buurman wel..
    Buurman was vuurpijlen aan het afsteken onder een boom.. knalt vuurwerk tegen de boom en en kwam terug naar beneden :O
    ik was net binnen.. ging even kijken of elena nog sliep.. maar pascal zijn haar was klein beetje weggebrand.. (schoeiplekje), mijn broer had klein brandplekje op voorhoofd, mijn vader schroeiplekjes op zijn brilglazen, en mijn schoonvader allemaal as en vuurwerkrestjes op zijn trui.. :O echt erg!!!

Nou visite is net weg.. dus ik duik mijn bedje in.. Slaap lekker allemaal!! en iedereen een heel vruchtbaar 2010.. er moeten gewoon nog een heleboel kindjes komen en dan vooral bij gaby, dreamer, matta en nen :) nou heb ik volgens mij iedereen gehad die nog niet het geluk heeft mogen hebben..

SLAAP LEKKER :D

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

suus: nou dat was ff niet leuk .. met dat vuurwerk..

hier is de visite ook weg.. nu nog ff w88 tot joey thuis is.. en dan gaan we denk ik ook lekker slapen..

had t wel ff moeilijk om 12 uur.. maar ja..

3. gaby1986

oh ja.. deze maand ga ik trouwen :D

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @prinsesje: Nee, geen feest, zat met een baby die niet kon slapen ;)

@Suus: Ohh wat schrikken! Gelukkig was t niet heel erg!

Yentle slaapt nu eindelijk weer (schrok om 22.00 uur alweer wakker :(), dus ik duik ook mn bedje in :) Ben benieuwd hoe laat ze morgen wakker wordt?!

5. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

meiden ook hier wil ik jullie allemaal een liefdevol, gelukkig, gezond en heel fijn nieuwjaar wensen :D

En de meiden die volgend jaar voor een kindje gaan, hopelijk allemaal snel een dikke buik !!!

6. gaby1986

goedemorgen..

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Gelukkig nieuwjaar allemaal :D
    Dat het maar een vruchtbaar 2010 mag worden!

Hoe hebben alle beebjes het gedaan vanacht?
    Breng alle beebjes maar bij oma hoor, begin wel een Jong en zwanger willen worden beebopvang :p

@Gaby: jeeeeeeej deze maand ga je trouwennnnn :D
    Dikke knuff meis.

@All: ik heb nog helemaal niet het besef dat het 2010 is.
    Heb het ook niet moeilijk gehad vanacht.
    Komt nog wel :p
    Hopelijk krijgen we deze maand het verlossende telefoontje :D

8. gaby1986

mijn maag is aan t rommelen.. dan maar zonder joey ontbijten haha.. als k op hem moet wachten tot die een keertje opstaat..

9. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Goedemorgen allemaal,

ik wil jullie al het goeds, liefde en geluk toewensen maar vooral voor een aantal een vruchtbaar jaar! Dat er maar snel weer een babyboom komt!

Liefs Raimon, Jolyn & Sophie

10. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    elena werd paar keer bijna wakker.. maar uiteindelijk toch doorgeslapen.. werd alleen wel 2 keer wakker vannacht :( maar zal wel komen door het slechte slapen tijden het vuurwerk

11. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL! :D
    Zijn jullie een beetje goed doorgekomen??

Hier was het heel gezellig, alleen Chanell werd door het vuurwerk huilend wakker..was onrustig..dus heb ik bij haar gezeten en poosje later sliep ze gelukkig weer verder..
    En die van jullie??

Ik heb nog aan de kinderchampnge gezeten ;) Morgen ga ik even 2 flessen ophalen. Vond het namelijk erg lekker :p

@yvi:Oe spannend morgen kan je testen..Hopelijk ga je goed 2010 in ;) Succes!

12. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Iedereen een gelukkig en liefdevol nieuwjaar!! Maar weer op voor een babyboom!

Hier was 't wel gezellig, was wel erg moe. Manlief kwam pas om half 7 op bed, die is er net ook weer in gekropen. Zal zo wel even een soepje maken. Vanmiddag naar m'n schoonouders en vanavond bij mijn ouders gourmetten.

*gaap* 'k kan ook wel weer slapen denk ik. zal hier 't huis weer een beetje in orde maken. Hihi zo heb je 't schoon, zo kun je weer ;)

13. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier ook geen vuurwerk, kunnen 't geld wel beter gebruiken en van de buren is 't net zo mooi :)

14. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Gelukkig nieuwjaar allemaal!!! De beste wensen voor 2010!

15. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    * Breekt even in*

Meiden, wil jullie ondanks alles toch nog een gelukkig, gezond 2010 wensen, en dat jullie dromen en wensen uit mogen komen!

* Breekt weer uit*

16. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    Gelukkig 2010 dat al onze dromen uit mogen komen!

17. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    iedereen een liefdevol, gezond, gelukkig en vruchtbaar 2010.

hier heeft de kleine man heerlijk doorgeslapen terwijl het toch 3 kwartier een pokke herrie was. ben wel trots op hem. kleine van mijn vriendin (8 maanden) heeft ook hier geslapen ging ook lekker door. heerlijk die mannen.
    we lagen om 3 uur op bed. lars heeft gelukkig geslapen tot 8 uur (toen ging vriendlief er uit ik mocht uitslapen :D)

vandaag nog plannen? hier ff naar de fam van mij en misschien ff naar schoonouders (als mijn schoonmoeder beter is)

@yvi: heb je je in kunnen houden of stiekem al een testje gedaan?

18. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Helleuh,

Yentle was dus 2x wakker geworden en uiteindelijk heeft ze nog van 22.00 tot 1.30 uur beneden gezeten (kon écht niet meer slapen namelijk). Daarna heeft ze lekker doorgeslapen tot 10.00 uur vanochtend :D

Hier heel rustig aan doen vandaag, ben brak van t laat naar bed gaan ;)

19. gaby1986

zo hier ff de vloer gestofzuigt en gedweilt.. we gaan zo nog ff naar suus toe.. tot straks.

20. Gelukkig nieuwjaar!! Op een 2010 vol voorspoed en geluk!

Jason heeft geen aandacht besteed aan het vuurwerk.. ze waren de hele dag al an het knallen hier maar na een uur vannacht werd het steeds rustiger. Mar hij wilt telkens weer drinken en slaapt amper, pff. Ben op! Hij slaapt nu eindelijk.
    Pff we hadden van de week eindelijk de geboortekaartjes compleet.. vorige x was er dus een foutdruk geweest het apparaat van de drukker scheurde de kaartjes stuk! We hadden er maar 27 toen. Nu hebben we de rest dus ook, kunnen dit weekend mooi op de bus.

Wat gaan jullie doen vandaag? Wij niks! Ja ik ga nu op de bank bijslapen hihi

Deel Deze Pagina