Ik probeer woensdag naar de dokter te gaan, heb nog geen tijd gehad eerder.. als het goed is ben ik ook op die dag ongesteld, nou ja balen dan.. ik heb niet echt het idee zwanger te zijn. Maar we zien wel. Had vandaag ineens veel slijmverlies, ik liep in de supermarkt toen voelde ik van alles lopen ineens.. thuis kijken, watery was 't. Mijn kaartje geeft me ook vraagtekens maar ja de kans is groter van niet dan wel.
Hihi dreamer we reageerden tegelijk.. Ik heb mijn maansteen in het kozijn gelegd, vanmiddag nog ff gewassen, dan kan ik hem omdoen.. het is een hele mooie, beetje rozig, We zien vanzelf wel of het nut heeft, ik vind het idee in ieder geval heel leuk, en tsja wil toch alles proberen.
Ik heb gehoort dat het volle maan wordt, klopt dat? Dat is toch goed voor de maansteen of zit ik er helemaal naast?
Ik ben gisteren en eergisteren wezen zoeken voor zo'n maansteen. Kon alleen de veel te dure kleine steen aan een hanger vinden bij de tuinen. Vandaag geen zin om speciaal een half uur ervoor te rijden, dus ga gewoon zwanger worden zonder maansteen Maar als het deze ronde niet raak is zoek ik gewoon verder. Geloof er niet in, maar je wordt vanzelf wanhopig Je kaartje verschilt niet echt veel van de andere keren nee, maar dat zegt niks he! En dat slijm hoor je ook wel vaker. Ik ga voor je duimen meis
hey hallo dames....even over de maansteen het is vannacht toch maansverduistering? hey desieree alles goed?
Ja zei ik ook al net in m`n vorige berichtje. (volle maan) Ik heb sinds eind Juli ook een maansteen maar dan in een sieraad verwerkt. Hoop dat hij z`n werk heeft gedaan deze maand al. Was wel prijzig hoor, was in totaal met hanger en ketting 60 euro kwijt. Maar hij is wel heel mooi.
Nog even over dat hcg en afvallen, ergens hier op de site wordt daarmee geadverteerd. Ik vond dat wel bijzonder. Lynn hoe gaat het met je? Lana gefeliciteerd!
Ik heb gister al getest en dat was hartstikke negatief. Ik moet binnen een paar dagen ongi worden, mocht het woensdag nog niet zo zijn, dan doe ik nog een testje
Met welke testen testen jullie eigenlijk. Ik test meestal met CB digitaal. Maar heb nu maar de kruidvat testjes gekocht de 2 voor 5 euro. De CB digitaal is 20 euro voor 3 dus is vrij duur, maar zeker duidelijk. Nou ben benieuwd waar jullie meetal mee testen. @suhe, Jammer zeg negatief, maar het is nog voor je NOD dus er is hoop. [-o<
hallo allemaal! Hoe is het hier? Vertel vertel, heb ik iets gemist? Heel veel zwangeren ofzo Onze vakantie was heerlijk. Weer helaas minder maar heerlijk uitgerust. Vandaag al hele dag gewerkt en morgen weer dus ga nu slapen en zal maandag beginnen met bij te lezen. @ Sterretje wanneer kun je testen? Is namelijk onze maand he @ Lynn en Romy hoe is het met jullie? Voelen jullie je goed? @ Natas, desiree, suhe en mede oma dreamer hoe is het met jullie? Voor de rest fijne avond
de advertenties zijn google-ads als ik t goed heb, advertentie komt dus niet van t forum zelf (denk ik) Heb vanmiddag lekker paardgereden, suffe dier had geen zin Veel te warm. Ik stond net in de ah, vriendje wilde chips. Zag zelf ook iets heerlijks liggen, gebakken in olijfolie met rozemarijn, meenemen dus. Eenmaal thuis moest ik er niet meer aan denken, nog steeds niet trouwens. Muts ook
Hey meiden heb vandaag eigenlijk niet zoveel te melden... Merk dat ik zowiezo steeds minder te melden heb en als ik iets te melden heb, dan heb ik het idee alsof niemand het ziet Het begint gewoon zo druk te worden hier dat ik het meestal niet meer bij kan houden en dus dingen vergeet en dat zullen mensen dus ook wel bij mij hebben Waarschijnlijk zie ik spoken, maar heb soms echt het idee dat ik kan lullen wat ik wil, niemand die het wat interesseert... Als ik echt spoken zie, laat t me gauw weten Maar ik denk dat het voor mezelf beter is om misschien toch eventjes weg te blijven hier. Door het gedoe nu met die B12 zie ik het voor mezelf echt heel zwart in wat betreft zwanger worden op dit moment. Stel ik zou nu zwanger worden, dan is de kans groot dat ik toch weer een mk krijg als ze niet snel iets doen aan die B12waarde Ik weet dat er heel makkelijk iets aan gedaan kan worden, maar toch zit ik er gewoon heel erg mee. Ik zit ermee in de zin van: had ik 3 jaar geleden maar doorgezeikt tegen de dokter, dan had ik nu dit gedoe met de miskramen hoogstwaarschijnlijk niet gehad... Ik zit gewoon een beetje met mezelf in de knoop en kan op dit moment niet alles van jullie er ook nog bij hebben. Het is heel egoistisch, I know, maar ik wil nu even aan mezelf denken... Ik zal zeker mee blijven lezen, maar of ik reageer dat weet ik even niet, dat merken jullie vanzelf wel Hopelijk zijn jullie allemaal snel zwanger! x
Ik heb getest met een 'gewone' Clear Blue, een hele mooie plus @Kristel: We lezen je berichtjes wel hoor (ik wel teminste ) Maar ik weet niet altijd wat ik er op moet zeggen Ik hoop voor je dat er snel iets aan je B12 waarde gedaan kan worden en dat je snel zwanger bent! *knuf*
Er wordt toch genoeg op je berichten gereageerd hoor meis Dusse, hoe zien spoken eruit? Hoop dat je je snel weer wat beter voelt meis! @Oma: vandaag ovulatie? Al wat van gemerkt dan? Ik hoop dat de vakantie goed geholpen heeft voor een beeb Hier verder alles goed. Aan het wachten op mn ei
Kristel ik lees ze ook hoor, maar weet ook niet altijd wat ik erop moet zeggen... Bij de kapper zag ik vandaag een stukje staan over vitamine b12 in de sante. Dat is toch wat jij moet spuiten? Ik kan ook niet overal op reageren omdat ik niet altijd zin heb om 20 pagina's terug te lezen als ik een paar dagen niet geweest ben en dat maakt volgens mij ook niets uit toch? Ryanne, dit is mijn eerste ronde met clomid. mooi dat je uitgerust bent van de vakantie! Even iets anders aan je hoofd doet het altijd goed. Ik zag trouwens dat jij nu vlug naar bed moet