Lieve meiden, iedereen een gelukkig gezond liefdevol en vruchtbaar 2010!!! En dat we dit jaar weer veel met elkaar mogen kletsen over vanalles en nog wat!! Wij gister bij een vriend doorgebracht. F. om 21.30 op bed gelegd en ze is nergens wakker van geworden. Om 4 uur gingen we naar huis en hebben haar inde kinderwagen gelegd. Thuis meteen weer t bed in en ze sliep meteen verder. Wel huilde ze om 6, half 8 en half tien in haar slaap. Heb ff met haar rondgewandeld en toen sliep ze weer in. Om half elf ben ik met haar opgestaan... Nu is vriendlief Thais halen en dan ga ik toch langzaam naar bed.
@ agneta je moet gewoon tegen de HA zeggen dat je bent overgestapt en dat je meteen verbetering merkte. Ik ga er niet van uit dat hij moeilijk gaat doen want daar heeft ie toch niets aan...
@ suus F. sliep door vanaf 17 weken. Daarvoor kwam ze eerst elke nacht om 4 uur en een paar weken later kreeg ze om 23.00 nog een fles en sliep dan door..
@ Bos: hier alles okeej hoor @ Juffie: Nope Hilli niet gezien.. ben wel benieuwd! @ Ryanne: Fijn dat F. toch lekker heeft geslapen in alle drukte! Eet smakelijk en slaap lekker alvast!
Fijn dat de kleintjes het zo goed gedaan hebben vannacht! @Agneta: Fijn dat je al zo snel verbetering ziet maar ik zou toch nog eventjes wachten met naar de HA gaan. Probeer t eerst even 2 weken uit, want t kan zijn dat Julie haar lichaam er toch nog op gaat reageren en dat deze voeding niet goed genoeg werkt dus. Hadden wij met Yentle ook met de Nutramigen, eerste 5 dagen ging t geweldig en op dag 6 zat ze weer onder de uitslag en had ze weer ontzettend pijn @All: Ben meteen weer weg, we gaan eten! We eten de 'restjes' vlees van t gourmetten van gisteren, gewoon gebakken in de pan, met wat stokbrood, lekker! Slaap lekker alvast allemaal! Ik duik ook vroeg mn bedje want ben hartstikke moe! Lag er vannacht pas om 4.30 uur in uiteindelijk
Hoi meiden iedereen een gelukkig 2010 en dat er maar weer veel wondertjes mogen komen en dat onze kindjes heel wijs zullen worden hier sliepen we om half 6 en ayden was ff om 4 uur wakker voor de fles en hebben gelukkig tot half 12 kunnen slapen nu helemaal brak. Fijne avond allemaal
@ Kim: Lekker zo'n brakke dag! Fijne avond meid! zo nog ff een meevaller... zit net op de site van de belastingdienst te kijken of het berekende voorschot voor het kidgebondenbudget een beetje klopt met wat we krijgen... de site geeft 84 euro aan en we krijgen 87 euro per maand, wel fijn om te weten dat je dan niet aan het eind van het jaar voor verassingen komt te staan. Nu dacht ik, ik zal eens kijken of we met mijn nieuwe inkomen misschien ook recht hebben op huurtoeslag... en ja hoor 63 euro per maand! is toch mooi meegenomen!
He allemaal.. Kristel.. lekker gegeten? vleesjes.. hmmm.. en een beetje bij gekomen? Ryanne.. fijn dat ze zo goed geslapen heeft. Thais lekker.. Slaap lekker meid! Mum.. toch nog 4x wakker geworden.. hopelijk slaapt ze snel weer door! Suus.. dat is inderdaad sterk afhankelijk van het kindje.. volgens mij hebben wij heel erg geluk gehad.. ze heeft alleen in het ziekenhuis 2 nacht voedingen gehad en na 3 dagen kwam ze alleen om 4 uur en na 6 weken was ze er van af en kreeg ze de laatste om half 11.. nu krijgt ze al 3 weken de laatste om half 8, 8 uur en wordt ze tussen 7 en 8 uur wakker. Mum.. dat zou inderdaad mooi meegenomen zijn! Sophie heeft vanaf 8 uur gisterenavond geslapen tot vanmorgen 7:15.. nergens wakker van geworden.. niet eens de overpak van wandelwagenbak naar bedje Daarna wilde ze helaas niet meer slapen dus wij ook niet. Nu wel moe.. maar nu ff chillen en dan lekker naar bedje
@ Bos nou er moesten nieuwe kaartjes besteld worden en de kerst zat er precies tussen.. daarna was 't dus klaar. Maar was ziek en geen tijd gehad om ze verder helemaal in elkaar te zetten. @ Mum altijd fijn zo'n financiele meevaller. Had je eigenlijk al een nieuwe baan? @ Juffie mooi toch dat Christian het zo goed doet @ Ukkie welterusten alvast. Hier ook zo naar bed toe! Jason zijn regeldagje is ook weer voorbij, dus ik hoop op een voorspoedige nacht. Morgen gaan we pas voor 't eerst naar buiten, eindelijk. Ff pampers enzo inslaan.
at dees: doet jason het ook zo goed>? en hoe herstel jij? hier: voor het eerst weer sex gehad :d wel "veilig" want we willen nog lang geen brusje voor christian...
@ Ukkie : Ik hoop ook dat ze snel weer doorslaapt! Wat heeft Sophie lekker geslapen zeg! @ Dees: Nee helaas nog geen andere baan, het valt niet mee!
ik ga laptop ook afsluiten.. half 11 elena flesje en dan slapen.. meestal krijgt ze half 11 laatste fles en komt ze 4.00 en 7.00 voor fles en dan 10 uur pas weer weltrusten allemaal!!
@ Juffie nou Jason zit denk ik in zijn regeldagen hij wilt zo slecht slapen en maar drinken en weer drinken.. kom nergens aan toe ongeveer. Maar verder gaat het hartstikke goed hij groeit al enorm! En zonder regeldagen is het een schatje dat niet zoveel huilt. Mijn buik is alweer flink plat, ik ben 13 kilo al kwijt, en het vloeien wordt nu eindelijk echt minder.. alleen de knip doet nog best wel zeer. Zo wilde ik net naar bed gaan, wilde hij alweer drinken na het verschonen.. en nu huilt ie alweer.. hij heeft al 2 borsten gehad, pff. Ik laat hem nu maar even huilen, blijf bezig zeg. Ik had nog ff een tweetal vraagjes namelijk: 1. Jason heeft een ontstoken nagelriempje, er zit denk ik wat viezigheid daar opgehoopt hoe kan ik dat het beste behandelen?? 2. In de liezen doe ik het altijd goed droogdeppen maar na een dag zit er toch van dat witte spul.. dat haal ik dan weer weg.. maar nu is het daar heel droog lijkt wel. Heb er sudocreme gesmeerd en laten intrekken maar is dat wel goed zo? Nou inmiddels ligt Jason hier alweer aan de borst.. maar afwachten wanneer ik mag slapen van hem pff.. Ik zal hier nog me bevallingsverhaal plaatsen trouwens.